- Ubiquiti hálózati eszközök
- Zyxel NAS326
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14896 üzenetére
Au. Akkor mi lenne a célszerű lépés? Sosem szedtem még szét a műszerfalat.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14899 üzenetére
Köszönöm a segítséget, tehát az akkutól vezessek oda áramot, pörgessem a motort 2000-re, és mérjek feszültséget?
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14901 üzenetére
Sajnos így sem tölt. Lehúzva a kábel, és rákötve a pozitív saru, úgy 12,71 és 12,82 között ugrál, 2100-ig pörgettem, többször is, lekötve, és a kábel sem bekötve fix 12,70-n áll. Visszakötve az eredeti kábel a helyére újfent 12,71-12,82 között ugrál. Megpróbáltam kiszedni a műszerfalat, de sajnos nem tudtam hozzáférni a hátuljához hogy lecsavarjam a spirált.
u.i. Már 80 km-t tettem meg töltés nélkül, most feltöltöttem teljesen az akkut, világítás, és minden fogyasztó kikapcsolása esetén mennyi km-t lehet vajon menni vele? Úgy is kérdezhetném, mennyi áramot fogyaszt 100 km-en? Mert ha 200-at elmenne egy akkuval, akkor 5 akkuval haza tudom vinni.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14904 üzenetére
Most nézem mindjárt, 10 perc és van válasz. Köszönöm a segítséget!
Na, még tudtam szerkeszteni. Meglazítottam, visszahúztam, majd rákötöttem a kábelre a negatív testet, és világított! Jó érzés volt valami pici előrelépést látni, érezni. Feszültségstabilizátort kell cserélnem? Köszönöm a segítséget, egyre több kedvem van egy fórumtalálkozóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14906 üzenetére
Rendben, mindjárt mérem ezt is! Köszönöm!
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14906 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14909 üzenetére
Igen, szerkesztettem egy előző hsz-t, lehet azért nem láttad, nagyon örültem amikor láttam hogy világít!
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14911 üzenetére
Kezd sötétedni, ez már holnapra marad. A csúszógyűrű van a forgó részen azt tudom, de mihez mérjem a 3-6 Ohm-ot? Köszönöm a sok segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14913 üzenetére
Köszönöm, ha pedig nem jó, akkor generátor? Hatalmas segítség volt, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14915 üzenetére
Köszönöm a választ! Mivel 1000 km-ket kell autóznom, nem szeretnék még1x hasonlóan járni, így fel szeretném újítani a Favorit és a Felicia elektromos rendszerét is. Generátor, önindító felújítás megoldható könnyen házilag?
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14917 üzenetére
Köszönöm, akkor kettőt fogok rendelni belőle, nem szeretnék azzal is így járni.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14924 üzenetére
Középen a szellőzőnél ázik be, elég durván. Lehet valamit rosszul raktam volna össze amikor szétszedtem? Okozhat az ilyet? Illetve tegnap a zuhogó esőben picit pislákolt az akku jelzés alapjáraton, megpörgettem a motort 3500ig, elaludt, visszament alapjáratra újra pislákolt, utána egy ideig tartósan 3500 volt, többet nem pislákolt, de nem is töltött. A feszültségszabályzó ma jön meg remélhetőleg, mert 350 km-t kell autóznom, és csak két akkum van
Lassan én leszek itt, ha még nem vagyok a legtöbbet kérdező. Köszönöm a rengeteg segítséget ezúton is mindenkinek! -
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14927 üzenetére
Értem, a csavar alá, köszönöm Gyáriként vettem, gyári dobozban jött.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14929 üzenetére
De ha földelés, ott hogyan tud működni, ha gumi alátéten keresztül van rögzítve?
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14931 üzenetére
Köszönöm.
Van még valakinek kedve egy fórumtalihoz? Elég sok sörrel jövök itt az embereknek, törlesztenék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14933 üzenetére
Nekem nem gond, ha többen leszünk, én elmegyek, de ha nem bánjátok a takarékosabb nagy skodát vinném. Van valami hely, ami körvonalazódik?
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14933 üzenetére
Nekem mindenhol jó, inkább a dátum problémásabb. Szlovák határ környéke lenne szerintem amúgy optimális, mert ha már utazunk, akkor ott legalább lehet alkatrészt venni.
(#14934) Mágus2, szép kocsi. De a Favorit feelingesebb. Komolyan csak a télre vettem meg ami a sajátom, 70K-ért, de nagyon megtetszett. De én még nem tudom mivel jönnék, a Felicia is ide illő, és két Favorit is van.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14940 üzenetére
Ez remekül hangzik, május 28 és június 2 között nekem bármikor, ezen felül is, de akkor azt előre tudnom kell, a Bódeni tótól nem tudok sajnos minden nap hazamenni. Május 28-29-én pont Tatán leszek, onnan közelebb is vagytok.
És a jó hírek, hibátlanul működik, alapjáraton is pontosan 14,00 V. Tökéletes, nagyon szépen köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14947 üzenetére
Kezdett rozsdásodni, és sokba került volna így. Trélerrel 800 km, motorcsere, a magyar papírok ~170k-s költsége, plusz az a rengeteg ráfordított idő. Nem érte meg.
Akkor Balatonnál tali, szerintem még ha valakinek van kedve jönni, ez főleg nyáron mindenkinek megfelelő helyszín.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14953 üzenetére
Köszönöm, igen, már rég óta téma nálam, visszakeresek.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14956 üzenetére
Nekem ilyen a fék mióta megvettem, nem gondoltam hogy ez rossz, amíg nem vezettem másik Feliciát. Van fékrásegítés, csak kevesebb. A fék már korábban egyszer cserélve volt ATE-ra, a fékfolyadék is, Castrol, újak a fékcsövek is, amiket írtál, azokat hogy tudom ellenőrizni? Köszönöm.
Váltócserére összeszedtem Mágus korábbi írásait. Remélem teljes.
"Ki kell cserélni majd a váltótartót a hátfallal a váltón, mert a feliciás és a favoritos teljesen más. A kuplungzsinórral is lesznek gondok. Annak máshol van a tartója a váltón. Csak a fedelet kell kicserélni a feliciás váltóról a tartó szilent miatt.
A kuplungot viszont a váltóhoz kell venni, mert a nyeles tengelyen a tüske más fogazású. "Természetesen nem lennék meg még1 kérdés nélkül. Tegnap órákat olvasgattam vissza, ami alapján a 89-es, 90-es váltókat keresem a Feliciába, nem teszem be a korábban vett 93-94-est. A kérdésem, a cseréhez nem kell valamilyen új tömítést venni, ha ki lesz véve a váltó, motortartó bakokat, más olcsó alkatrészt nem lehet könnyen cserélni? Érdemes egy Favorit kuplung bowdent venni a Feliciához? Plusz egy utolsó kérdés, a váltó lötyögésének megszüntetésére műanyag perselycserét olvastam. Abból veszek 2-t, és kész is van? Hálám üldöz titeket!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #14959 üzenetére
Látom a szövegszerkesztő tette a " dolgát" ezért a mondat úgy hangzik hogy a féltengely Szimering csere.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14964 üzenetére
Én hidegben csináltam, és úgy is működött, először szépen kicsiszoltam amennyire tudtam, utána rozsdamaróból egy csomót "elecseteltem" rá, majd jött a Hammerite, kb 3-4 rétegben, egy rétegben nem ér semmit. De a csomagtartón nem ér semmit.
[ Szerkesztve ]
-
S.Lívia
újonc
válasz bringasisti #14866 üzenetére
Szia Bringásisti! Formannal végül autószerelőnél kötöttem ki, aki egy nem egészen mai fiatal kategória, az ajánló szerint lelkiismeretes és nem kap csalánkiütést az öreg autóktól. Próbálgatta az autót, naná, mint a fájós fog a fogorvosnál tünetmentessé válik, a forman is úgy viselkedett, mint egy angyal. Viszont vezérműláncot kell rajta cserélni, a kipufogón van egy csekély, behegeszthető lyuk, katalizátor probléma van (utóbbiról tudtam, csak elfelejtettem) Kétségtelen, hogy zajos, amit én apránként megszoktam, így nekem nem tűnt fel.A vezérrműláncra sosem gondoltam volna, mert a második 120-asomon már nem kellett cserélni és 5 évig nyúztam egy formant, amin ugyancsak nem kellett, - igaz, azt német piacra gyártották, a mostanit szocilalista piacra, hát van különbség!!!! Most viszem javítani, ez már igazán nem háziasszonyi munka.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14982 üzenetére
Még mielőtt belegányolja - jó magyar szokás szerint - a kapcsolót, azért nem árt rendbe tenni a rendszert és nem tüneti kezelést alkalmazni.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14986 üzenetére
Nem értettem félre semmit. Igen, ezeket meg kell csinálni. Igen, pénzbe kerül. Új fagyálló, új (jó drága, nem VIKÁs!!) kiegyenlítő kupak, ha kell, akkor többszöri tisztítás. Mindkét autómon meg kellett csinálni, azóta hibátlan. A favoritot meg is hengerfejeztem majdnem potyára. Eszembe nem jutott volna kapcsolót tenni egyikbe sem. Ami kell a kocsinak, azt meg szoktam adni, de legyen jó. Bár ha csak az, kell, hogy menjen, vagy el akarja adni. Így keletkeznek a skoda=vízforraló sztorik. Farosnál sem értettem sose, rendbe kell tartani a rendszert, jó bilincsek kellenek, hogy ne szívjon levegőt és jó, de a magyarnak ez a kapcsoló a fétise, mert akkor nem kell csinálni semmit sem az egésszel.
Mellesleg a hűtőfolyadékot/fékfolyadékot is pár évente cserélni KELLENE, nem javasolt, hanem KELL. Ki tudja az ami benne van, az is mióta van benne. Ha nem lenne gond, gyanítom akkor is időszerű a csere. Mert ugye felénk nem szokás, csak ha valami gond van.
[ Szerkesztve ]
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14989 üzenetére
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14989 üzenetére
Köszi.
Az olajbetöltő sapka alján nincs tej.hab,rövid utak-10km.- után sem.Télen ugyan igy.
Lehet,hogy az elöző tulaj szerelője kivette valamiért a hüvelyt és nem tette vissza egyforma kiállással?
Pedig a hűtőgombám a hamarabbi bekapcsolásu.A termosztátom is korán nyit,a 80 fokos van benne.
Azért nem értem,mert a víz sem fogy semmit.
Köszi a választ !
Üdv. -
vil59
tag
válasz bringasisti #14996 üzenetére
Mikor összerakta,valami tűrési értékröl magyarázott,de én akkor még nem értettem belőle semmit.Azóta már valamennyire kikupálódtam...
Igen,az van,hogy mikor a víz elkezd bugyborékolni a tartály aljából felfelé,egy pár másodpercig az egész tartályban levő víz pezseg,majd bekapcsol a ventilátor és rövid idő múlva megszünik a forrás a tartályban.
Próbáltam úgy is,hogy nem tekertem rá a vízsapkát.Úgy indítottam.Ekkor már a forrás elött kinyomódott a víz a tartály tetején.
Hát ez van.Egyszer úgyis elemeire fogom szedetni.
De valami specialistával.
Ha még létezik ilyen a mai világban... -
vil59
tag
válasz bringasisti #15012 üzenetére
Igen,lehet,hogy elöbb kellene kapcsolnia a ventinek?
Olyan létezik,hogy a hosszú évek alatt a hűtőben lévő gomba ellenállása elöregszik és egyre késöbb kapcsolja a ventit?
--Igen,a termosztátot jól tettem be a helyére.A szegecses furat felülre került,hogy az önlégtelenítés megtőrténhessen.A házban az iránya is jó,mert a rugós része néz a blokk irányába.
A nyitása is rendben van,a hűtőre menő vastag gumicső késöbb melegszik át,akkor viszont hirtelen.
Pár évvel ezelött az összes csatornát,gumicsöveket átslagoztam.Semmi dugulás nem volt,még kosz sem jött ki sehonnan.
Ezek szerint elképzelhető,hogy tényleg csak az a baj,hogy túl későn kapcsol be a gomba?
Így jobban belegondolva,az van,hogy már rég nyitva van a termosztát,mivel letekert sapkánál lehet látni az onnan jövő vízáramot,ami tűzforrón gőzölög.Sapka gyorsan vissza és hamarosan elkezd bugyogni a tartály.De a gomba csak kb. 3 perc múlva kapcsolja be a ventit.Mikor már nagy méretű gőzbuborékok szállnak fel a hűtő irányából.Szó szerint rotyog a víz.
Bárcsak valóban a gomba bekapcsolási értéke lenne hibás...
Mit nem adnék érte !
Üdv. -
vil59
tag
válasz bringasisti #15016 üzenetére
Köszi.Igen ,az lesz a vége.
Gondolom,a 90°-os bekapcsolásu gomba azért nem jó,mert ha akkor indítja a ventit,a hüvelyeknél már 100 fölött van a víz.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
Üdv. -
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #15012 üzenetére
A feliciával repedt hűtővel kínlódtam egy ideig, mire kiderült. Hűtő csere után próbálgattam, hogy jó-e, ne messzi földön szívasson. Kikötöttem a ventilátor gombát és hagytam hagy járjon, elengedtem 110 fok fölé a piros alá. Mondom, így van tervezve, ez még nem piros, ha bírja, akkor tuti jó lesz. Egy szó nélkül bírta. Azóta is patent, csak a 3 forintot nem érő lengyel termosztátok nem tudnak normálisan nyitni, a gyári meg megöngyilkolta magát...
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15020 üzenetére
Igen,úgy kellett volna megtervezni a vízkeringtetést,hogy nagyobb szállításu vízpumpát tenni bele,és ehhez a csatornákat hozzá méretezni.
-- Én meg sem szólaltam- -
S.Lívia
újonc
válasz bringasisti #15057 üzenetére
Félre ne érts, nem ellenreklámot csinálok! Azért írtam, mert Peti jelezte, hogy talált egy szlovák oldalt, erre írtam, hogy van az oldalon egy szlovák autószerelő, akit tud beszerzési tippeket adni,- bár éppen az utóbbit nem fejtettem ki, de - gondoltam- rájön. Bocs, ha félreérthető voltam, nem ez volt a szándékom!!!
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15065 üzenetére
Stúrovó,Fő utca,Autó Varga.
-
S.Lívia
újonc
válasz bringasisti #15078 üzenetére
Szia Bringásisti! A 24 éves formannál van valami kenési lehetőség a kormnynál? Ha nagyon aláveszem, akkor nyikorog. Köszi a választ!
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15101 üzenetére
Szuper, látom! köszönöm!
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #15116 üzenetére
De értem. Sokáig rá sem néznek, max kap egy kis csapvizet a rendszer, aztán a karbantartás hiánya előbb- utóbb visszaüt. Aztán meg szidják, hogy szar.
Én ezt nem szoktam megvárni, de ha bekövetkezik, akkor a dolgot igyekszem gyári állapotra/tűréstartományba visszahozni, hogy ne menjen az üzembiztosság rovására és lám megbízható gyári autóim vannak (ugyanezt tapasztaltam más márkával is). Itt most kiderült, Kmarco rendbe tette nagyjából a rendszert és vígan autózik tovább. -
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15195 üzenetére
Halihó, köszönöm.
És - csak a rend kedvéért - lazítanom kéne a bowdenen, vagy feszíteni? ( ha túl fent fog ) -
vil59
tag
válasz bringasisti #15241 üzenetére
Szia !
Köszönöm a képeket,ez mindent elárúl.
Most van egy rugóm,amit kiszedtem,mert karikában végigrepedt.Sajna,mikor cseréltem,levettem a másikat is és jól összekevertem a két tartalékkal,mikor visszahelyeztem őket.
Tehát van három ép rugóm,ebből kell kiválogatnom egy szorosat és egy lötyögőst,ami visszakerül.
Azt most nem tudom,akkoriban melyik kettőt tettem vissza.
Köszönöm a válaszod,sokat segített. -
vil59
tag
válasz bringasisti #15241 üzenetére
Most néztem meg jobban,amit kűldtél képeket.A laza rugó szélső akasztási karikája kőr alaku,míg a feszítetté nagyjából négyszögüre van kialakítva.
Innen már egyértelmű a dolog,mi,hova kerűljön.
Ezer köszönet ! -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15247 üzenetére
Oké! De nekem régen minden egyes hozzászólásnál, küldött egy mailt, most nem így van!
a csoda csak a skoda
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15261 üzenetére
Köszönöm, bringasisti ! A magyarázatod alapján már teljesen világos a működés. Az erősebb tekercs, ami a motoron keresztül kap testet, csak a behúzáskor dolgozik, amihez nagy energia kell. A behúzás végén a kapcsoló záródik, ez gyakorlatilag rövidre zárja az erős tekercset, közben a motor megkapja a direkt, nagy áramú 12 V-ot, a gyengébb tekercs pedig benn tartja vasmagot, amihez már nem kell nagy energia.
Nálam akkor az van, hogy nem indul meg a behúzás se, de valamennyi áram folyik a tekercsben valahol. Estefelé fogom megvizsgálni ezek ismeretében a helyzetet. Most úgy tűnik, hogy az erősebb tekercs nem működik megfelelően, a kisebb áramfolyás a gyengébb tekercstől lehet. -
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15266 üzenetére
Igen, megtettem, előtte levettem az anyát, megcsiszoltam az érintkező felületeket és visszahúztam. Sajnos nem hozta a várt sikert. Maradt az, hogy első indításra beránt, de másodikra már nem biztos, harmadikra pedig már biztosan nem húz be. Azonban a hosszas kísérletezések során kiderült valami. Amikor olyan állapotban van a szerkezet, hogy nem húz be, akkor levettem az akkuról jövő vastag vezetéket és egy testvezetéket érintettem az erős tekercs testpontjához, az 50-es pontra 12 V-ot adtam, akkor rögtön berántott. Ezután elvettem ezt a külső testelő vezetéket, így már berántott a normál módon, ahogy kell. Úgy tűnik, minta az indítómotoron keresztül nem kapna jól vezető testet. De akkor a követlen testelés után miért lesz jó ? A motorhoz hozzá se nyúlok. Ezen kívül pedig a vizsgálódás óta, mikor sikeres az indítózás, olyan erőtlen a forgatás, mintha merülőben lenne az akku.Ez korábban nem volt. De olyankor a kijelző lámpák fényereje le szokott csökkenni, miután jelentősen leszívja az indítómotor az akkufeszt, de itt nincs ilyen. Nem értem az egészet, lehet, hogy egy autóvillamossági szerelőnél köt ki, de jobb lenne, ha nem az lenne, hogy cseréljük az egészet húszezerért. Ezt bárki meg tudja csinálni. Persze, ha javíthatatlan, akkor ez van.
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15269 üzenetére
Már néztem ezt is. A bronzkefék jóval mélyebben vannak. Kb. 1 cm-re a tetejétől, de most csak emlékezetből tudom felidézni. De úgy látszott, a leszorító rúgók erősen nyomják a kisebb darabokat is. Viszont, amikor nézegettem, akkor egyik-másik rúgót kihúztam, lehet, hogy attól lehet erőtlen a forgatás, hogy megbolygattam őket ? Ilyet lehet kapni ? Speciálisan idevaló kell hozzá ?
[ Szerkesztve ]
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15271 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy a rugó okoz valamit, hanem arra, hogy ott piszkálódtam, megmozgattam a bronzkefét, esetleg ez idézte elő a további romlást. Köszönöm a tanácsaidat, a hétvégén fogom folytatni a kutatást. Úgy láttam, speciálisan ebbe való bronzkefe kell, 2-400 Ft/db körül vannak.
[ Szerkesztve ]
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15273 üzenetére
Csak az alul lévő védőlemezt szoktam levenni aknában, így már elfér egy normál 16-os kulcs is az alsó anyánál.
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15275 üzenetére
Megint jól láttad a helyzetet bringasisti. Kibontottam a kommutátoros részt. Így már jól látszott, hogy elég rövidre koptak a bronzkefék. A "slicc" alján volt mindegyik vezeték sodrata, volt, amelyiknek már el is nyíródott egy része. A kefék nem értek hozzá normálisan a kommutátorhoz, ami már kicsit homorúra is kopott, így persze, hogy nem volt megfelelő az érintkezés. Mértem a motor ellenállását miközben forgattam a forgórészt. 0 és 2 ohm között változott, aminek szerintem mindig 0-nak kellene lenni, ez is igazolta a rossz érintkezést. Ezek után már az is érthető, hogy miért nem húzott be a bendix tekercs. Amikor éppen úgy állt meg a motor, amikor 2 ohm körül lehetett az ellenállása, akkor már a viszonylag nagy áramú tekercsre már nem esett elegendő feszültség, hiszen a 2 ohmra is jutni kellett valamennyinek, így már nem tudott berántani.
Miután gyorsabban kellett valami megoldás, a kefék beszerzése hosszabb időt igényel, ezért egy picit reszeltem a "slicceken", így beljebb mentek a kefék kb. fél mm-t, ez már elégnek bizonyult. Ezután már nyugodtan beszerezhetem a bronzkeféket.
Még egyszer köszönöm a segítséget, nagyon jók voltak a képek.[ Szerkesztve ]
-
dsandor
csendes tag
válasz bringasisti #15279 üzenetére
Köszönöm a tippet. Eger mellett lakok, és holnap megkérdezem, hogy az ottani UNIX-ban van-e. A webáruház szerint 1500-ért 10-et adnak.Meglátjuk, ha nem, akkor lehet, hogy jöhetnek a pestiek.
-
tsiga18
tag
válasz bringasisti #15283 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz (nem értek annnyira az autószereléshez/alkatrészekhez), bátyámmal és egy autószerelő ismerőssel csináljuk. Amit csináltunk, hogy a keréknél a gömbfejhez és a lengéscsillaptító szárához a porvédő gumi alá nyomtunk zsírsprayt, de nem lett jobb a helyzet. Esetleg ha valaki fotókkal tudná illusztrálni mit nézzek meg, az nagy segítség lenne
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs