- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz
bringasisti #13994 üzenetére
de félrevezető, mert pl. én is megnéztem anno, és kézzel forgatva - ékszíj nélkül - kicsit feszesnek éreztem, később pedig a szerelő megnézte, és mondta, hogy szerinte semmi nincs vele.
De azért nyílván ha nagy gond van vele, azt érezni kéne. -
rob210
nagyúr
-
Kisbatyu75
tag
válasz
bringasisti #14012 üzenetére
Ha nem baj, hogy ilyen elszíneződések, lerakódások vannak benne, mint a képen, akkor nem akarom feltétlen tisztítani. Pláne, hogy utána biztos jöhet az állítgatás. Azt elkerülném.
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14019 üzenetére
Igen,akkor ezek szerint a régi 120-asomon,az elöző tulajdonos nem tette vissza ezt a lemezt.
Az a kocsi,5 évig volt nálam és előfordult,hogy 90 km/h körül mintha nem kapott volna a karbi elég benzint.Ajánlották,nézzem meg a vízzsákot,mert tele van és ezáltal vizes a benzin.Akkor tünt fel,hogy vadi új a pumpa.
Persze,nem ez volt a hiba oka,hanem a megszakító kalapács-üllő volt beégve és messze nem 0,4 volt a hézag. -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14021 üzenetére
Igen,ez a baj,hogy a gyártó,egy szérián belül is több megoldást kínál és ha nem figyelünk oda,jöhet a probléma.
-
Kisbatyu75
tag
válasz
bringasisti #14023 üzenetére
Mondjuk én nem akartam kicserélni a bakelitet, mert nem is vettem észre, hogy ott van a blokkra tapadva. Remélem nem lesz később gond, hogy nem cseréltem ki alatta a tömítést.
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14023 üzenetére
Igen,a törés veszélye fennáll.
Akkor nálam valaki alapos munkát végzett,hogy távtartó nélkül szerelte vissza.
Egyszer leszedtem ellenőrizni,de abból csere lett,mert azt vettem észre,hogy a működtető karja,kb.80%-ban üresben,ellenállás nélkül dolgozik és úgy fél,egy centit mozog csak munkaütemben.Azon csodálkoztam,hogy még szállított üzemanyagot.
Na ná,hogy bakelit nélkül ment vissza a helyére... -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14027 üzenetére
Igen,a három rögzítési pont stabil helyzet.
Mikor cseréltem a formanon,fel sem tettem az újat,mert már messziről láttam,hogy az ac. felfekvő talpában van egy nyolcas.Felhelyeztem egy kifúrt sík lapra és billegett vagy 2 mm-t.
Szenvedtem vele,mire sikerült síkba csiszolni.
Kicsit még mindig szivárog,lehet,dupla papírtömítés kellene alá.
Sajnos,már gyárit nem kapni. -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14032 üzenetére
Mikor hozzám került a forman,nagyon rossz állapotban volt.Fogalmam sincs,hogy került rá annyi olajsár a motortömbre,mert miután letisztítottam,évek múlva sem vettem észre,hogy valahol is folyna a tömítésekből olaj.Az is relytély,hogy kerülhetett a karburátor kimenő vízcsőcsatlakozás belsejébe homok.Mert mikor leengedtem a hűtővizet és lehúztam a gumicsövet,annak belsejében,csomó sár volt lerakódva.A kiegyenlítő tartály alsó kifolyónyílásánál is belül,körben ugyanez.Viszont a termosztátház és maga a gumicsövek belseje,valamint a hűtővíz tiszta volt a tartályban.
Nem kell nekem mindent érteni... -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14034 üzenetére
Köszi,soha nem gondoltam volna,hogy ilyen kémiai folyamatok lejátszódnak a víztérben.
Ezt a jelenséget csak az első tisztításnál tapasztaltam,mikor megvettem a kocsit,2006-ban.Akkor megvettem a legdrágább alumíniumbarát,foszfát,amino,nitrit,borát,szilikát-mentes rózsaszínü P12-t,melyet azóta is használok.1800 egy liter,3 évente cserélem a hűtővizet.Nem tudom,az elöző tulajdonos mit tett bele,de amióta ezt a koncentrátumot használom,nem találtam ilyen lerakódást sehol.Csak legfeljebb egy kevés üledék a kiegyenlítő alján,de gondolom ez még az elhanyagolt állapot maradványa.
Valahol olvastam,hogy három év után a legjobb minőségü fagyálló is besavanyodik és elveszti a funkcióját.Ettől félek,lehet,hogy ezentúl,biztos,ami biztos,nem várom ki a 3évet... -
Kisbatyu75
tag
válasz
bringasisti #14043 üzenetére
Még gyorsan lementem, míg világos volt. Az AC pumpával egyben van egy szűrő, azt megnéztem, kifújattam féktisztítóval, visszaszereltem. Csöpögni nem csöpög, de csésze csere lesz, mert mintha meg lenne repedezve. Holnap próba újból. Más szűrő nincs a rendszerben, végig követtem a gumicsövet amíg fém cső nem lett belőle, és azt is a tartályig.
Lehet, hogy egy benzincső csere után nem raktak bele.
Rákérdeztem feleségemtől, és gyorsításkor is és egyenletes tempónál is előfordult már. Szerencsére eddig nem volt nagyon gyakori jelenség.
A karburátorban a fúvókáknál, úszóházban nem lehet valami kosz? Ha szétszedem búcsút mondhatok a beállításoknak?mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
bringasisti #14048 üzenetére
Természetesen nem biztos hogy minden problémát megold ha megcsinálod, de remélhetőleg segít a helyzet rendezésén
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14049 üzenetére
Az én formanomon sokkal bonyolultabb volt beállítanom az alapjáratot,mivel teljes mértékben el volt piszkálva.Ez hozzá nem értő módon amiatt történt,mert a kiszolgáló egységek is hibásak voltak: repedt dúsító membrán,szakadt karbi talp,hamis levegőt szívó pillangó szelep tengely.Ezeket a hibák mind kihatással voltak nem csak az alapjárat ingadozásra,hanem a menetteljesítésre is.
Első körben gyújtáskihagyásra gondoltam.Megoldottam,hogy saját szememmel lássam az alapjárati és magasabb fordulatszámu szikrákat,amint átugrik a pipa végéről a gyertyára.Erőteljes,kékesfehér,1cm. hosszú íveket húzott át.A megfelelő,135-ös motorba való,Brisk D17YC gyertyákkal nézve.Tehát a gyújtásrendszer hibátlan volt.Gondoltam,esetleg a gyertya lehet zárlatos,ezért ugyanezt a műveletet megismételtem,ugyancsak belevaló,NGK BP6 EFS típussal.Ugyanúgy ingadozott,nem javúlt a helyzet.De legalább tudtam,hogy az elektromos rész rendben.
Ezután kapott fém karbi talpat,új dúsító egységet,
a pillangó szelep jobb oldali kimenete csapágyat,ott letömítve a beszívott hamis levegő ellen,a karbi fedelet tusírral összecsiszoltam a felfekvő felületre,mert billegett és a tömítésnél szivárgott (folyt)a benzin.
Végül megtaláltam a hibát. Elöttem úgy kompenzálták az alapjáratot,hogy egyáltalán forgásban tartsák,hogy az alapjárati (üresjárati)csavart olyan szinten becsavarták,vagyis kinyitották az 1-es pillangószelepet, hogy az alapjárat már szinte nem is a keverék csavartól kapta a benzin mennyiséget,hanem a pill.szelep feletti porlasztó cső kimenetéből,szabályozatlanul.Sűrün csepegve,ami a torok fala és a szelep éle között sorozatos dugulást okozott.
Végül így az alapokról indúltam az alapjárat beállítással: CO csavar 1 ford.ki, pill.szelep 0,4mm kinyit. Co-nak kevés volt 1ford.,most 2,5-ön áll. A Co értékem kb.2-3% így. A pill.szelepet ehhez az álláshoz képest állítottam be a csavarjával,meleg motoron 700 ford/perc,amit ingadozás mentesen tart. -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14051 üzenetére
Igen,az elektrónikus gyújtás már kiküszöből sok kellemetlen hibát.
Sajnos,én nem értek az ellenállás kiméréséhez,mármint,hogy a szikra megfelelő intenzitásu legyen.Nekem az is elég,ha látom,hogy nem rózsaszínü...
Annyi tudok,hogy vigyázni kell,mert 3 helyen lehet ellenállás és ezek nem üthetik egymást,nem adódhatnak össze,mert akkor lecsökken az égéstérbe jutó energia nagysága.Ha van ellenállás a rotorban,akkor nem lehet a gyertyapipában és a gyertyában sem.Akkoriban kicseréltem a gyertyákat,mert DR 15Y volt benne és láttam a katalógust,melyben a D17 YC kell bele.Ez ugye "R" betü nélküli,tehát nincs benne ohm.Vagy a kábel pipában van,vagy a rotórban.Kicsit gyanús nekem ez a dolog,mert mikor menetközben be van kapcsolva a rádió,de csak AM-középhullám sávon,erősen serceg.Alapjárati,kis ford.számon ritkábban perceg,vagyis hallanám,ha valamelyik henger nem kapna szikrát.Erröl a jelenségröl csak annyi tudok,hogy a szikra a gyertya földelésén keresztül az akkuban testelődik végleg.Lehetséges,hogy nálam gyújtásellenállás hiánya miatt serceg a rádió?
A rotor érintkező lemeze nincs beégve,de a gyújtáselosztó fedélben a négy réztüskén mélyebben ott az égésnyom.Pedig már az összes gyertyapipa henger érintkezőjét kijjebb nyitottam,hogy biztos legyen a tartós érintkezés.
Van nekem gépkönyvem,csak hiányosak az oldalai és mindig az hiányzik,amire szükségem lenne... -
FeniX-
aktív tag
válasz
bringasisti #14053 üzenetére
Ehh, ezek a régi jó kis módszerek! Nagyon tetszik!!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bringasisti #14053 üzenetére
Nekem a wartburgon volt egy külön kondenzátor, azon keresztül kapta a gyujtótekercs az áramot. Így nem zavarta a vételt.
-
bringasisti
Topikgazda
-
mcfly72
tag
válasz
bringasisti #14069 üzenetére
Ezt nekem fotóztad? Ha igen akkor mik is ezek, és hol is vannak?😕
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz
bringasisti #14074 üzenetére
Köszi a gyors választ, még annyit, ha a második a rossz honnan tudom? Ott is szakadás van? Köszi még 1x!
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14077 üzenetére
Nagyon nem akarok beleszólni a válaszodba,vagy közben voltak változtatások,nem tudom.Mint írtam,ezt a dúsító egységet is cserélnem kellett,mert repedezett és kinyúlt állapotban volt.
Ennek a működése nálam pont fordítva van.
Ha elveszem a gázt,bezáródik a folytószelep,alatta vákum keletkezik,ami egy csatornán keresztül magához húzza a dúsítómembránt,ezáltal záródik a szelepülés.Ha viszont nyílik a pill.szelep,alatta megszünik ez a vákum és a dúsítóban lévő rugó előre tolja a membránt és nyílik a gumikarikás zárószelep.De ez csak egy bizonyos folytószelep állásnál következik be.
Motorféknél a dúsítószelep zárva van,mivel ilyenkor csak az üresjárati csőböl jut be benzin a torokba.
Valamikor volt is abból vita,mikor van több fogyasztás: alapjáraton,vagy motorféken.Mindenesetre nem tudtunk dűlőre jutni,máig sem.
Üdv. -
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14103 üzenetére
Hello.
Köszi,hogy meglítetted a vezérműláncot,mint lehetséges okot a holtjátékokra.
Észrevettem,hogy mikor kézzel előre tekerem a főtengelyt,bármilyen fokállásba,ehhez bizonyos erő kell.Ez rendben is van.Viszont visszafelé is tudom fordítani,kb.3 foknyit,egész könnyedén.
Nem tudom,ilyenkor a dugattyu is vissza mozog-e,vagy esetleg a vezérműlánc megnyúlása miatt van ez a holtjáték?
Ha kézzel előretekerem a forgattyús tengelyt -5 fokig és ehhez rögzítem le a gyújtáselosztót,akkor vajon hol fog állni a dugattyu? -5fokon,vagy még a -3 fok is rájön.
Az a bajom,hogy nem tudom hol jelentkezik ez a holtjáték,milyen következménye lehet.
Üdv. -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14108 üzenetére
Köszönöm a választ.
Tehát,ha visszafelé tekerem a főtengelyt a könnyen elforduló -3 fokig,az azt jelenti,hogy a dugattyú is ugyanennyit megy visszafelé? A gyűrük már annyira kopottak,hogy ez nem okoz kárt.
A stroboszkóp ugye nem tudja,hogy a szikra pillanatában a vonalra állított ékszíjtárcsa (-5re) mellett,valóban -5 fokon áll-e a dugó?
Ezt azért kérdezem,mert az előfordulhat-e,hogy a dugattyú a -5fokon álló hajtókarhoz képest pár fokkal el van maradva.Vagyis ilyenkor ténylegesen,mondjuk -6-8 fokon kap gyújtást.Dugó csapszegre gondoltam.
Vagy ez nem jellemző és elhanyagolható érték,ha fenn is áll?Attól félek,hiába állítom -5fokra a jelet,ha a dugó a lógás miatt még csak -8 fokon áll.
Üdv. -
bringasisti
Topikgazda
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14111 üzenetére
Igen,értem a dolgot.
Ahogy írtad,a dugó a felső holtponján a főtengely körív mozgása miatt már nem tesz meg nagyobb utat.
Mégegyszer,kösz a választ és a türelmed.
Küldtem privátba. -
Ysthvaan
csendes tag
válasz
bringasisti #14116 üzenetére
Hát én szívbaj nélkül szétszedtem (Romániában), de fénykép + rajz segít jól visszakötni. De valóban ac-tól érdemes visszafelé indulni.
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14122 üzenetére
-
pseudopanda
újonc
válasz
bringasisti #14122 üzenetére
Köszönök minden segítségeteket!
Ami a legmeglepőbb, a boltba visszavették a megtisztított szintjelzőt és levásárolhattam az árát. És minő csoda, volt egy darab a kilóméteróracsoportba a benzin szintjelző műszerből. A pécs iSkoda szakboltot és eladóját csak ajánlhatom, fanatikus skodás, és rendes ember és sok régi alkatrészt tart vagy beszerzi hamar.
Nemsokára be is lesz szerelve, remélem egyszer végre pontosan is fog működni a szintjelzés.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
bringasisti #14153 üzenetére
Lényeges hogy az ellenállás watt értéke az eredetivel azonos legyen mert a szerepe az hogy mikor a legkisebb fordulaton használod a motort akkor ha nem indul el a forgórész mert meg van szorulva akkor az ellenállás égjen le nem a motor. Ha sokáig nem használtad a ventilátort ezért kell a legnagyobb fordulaton kipróbálni és ha teljesen felveszi a fordulatot csak utána tenni a részterhelésre.
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14154 üzenetére
Köszönöm a segítséged.
Amint lehetőségem lesz,kiemelem a fűtőmotort és megvizsgálom a környékét.Megtaláltam a gépkönyvbe a motor és doboza rajzát.Meg is van említve az előtétellenállás,de nincs bejelőlve,hogy hol található...(gondolom mennek rá vezetékek)
Majd írom,az észrevételeim.
Üdv. -
djtatar
újonc
válasz
bringasisti #14158 üzenetére
a fordulat szám merő üresben talpig gáz és 500 tol nem megy fejeb majd 30 másodper után talpig gázzal elindul rendesen aztán újból elkezd ingadozni és végül ledöglik az ác pumpa olajos mikor kiveszem miért van ez és javítható e lehúztam a csövet és elkezdtem pumpálni és nem jön egyenletesen a benzin de van egy másik ac pumpa ami nem pumpás fel raktam és azzal se megy beindul és végül megáll tartály csöveket kitisztítottam
-
djtatar
újonc
válasz
bringasisti #14162 üzenetére
Meg próbáltam de nem segített sőt most olyan a helyzet hogy be sem indul nem tudom mi lelte picit forgat és annyi próbáltuk meglök ni de semmi a motor nem forgat akkumulátor is le merült de tolásra be kéne indulnia vagy valami jelet adnia hogy be akar indulni de semmi ac pumpát újat vettem szóval már nem tudom mi legyen
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14156 üzenetére
Szia.
Szereztem egy bontott előtétellenállást.Megtakarítottam és 1600-as polírpapírral felhúztam mindkét érintkezőt,a négy lábát is.
Most ismét jól működnek a fokozatok.A motor maga könnyen kijött,adta magát.A régi ellenállás korrodált volt.A réz mindenhol zöld volt már.Még az is lehet,hogy a gyári préselt szegecsei sem vitték át az áramot.
Amúgy a két rugótekercs nem volt megégve.
Köszi a segítséget! -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14154 üzenetére
-
mcfly72
tag
válasz
bringasisti #14168 üzenetére
Nem inkább nagyobb hézag kellene a gyertyáknál, nem akarok okoskodni , de lehet , h nagyobb szikra köllene? Nem?
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz
bringasisti #14174 üzenetére
Na oké, én arra gondoltam, hogyha nagyobb lenne a szikra biztosabb robbanást produkálna a motorba, a lepukkant akksi az más, az gond.
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14171 üzenetére
Szia.
Lenne még egy kérdésem fűtőmotor ügyben.
Az egyes fokozat újra nem fúj levegőt.Észrevettem,hogy a motoron a két szénkefe nem mozog a tartójában.A szorító rugóját félretoltam,próbáltam kihúzni a tokból,de meg sem mozdúltak.Lehet,hogy erősebben kellett volna,egy kis csipesszel kihúzni.
Ha lesz több időm,rápróbálok.
Okozok-e a motornak meghibásodást,ha így működtetem még egy darabig? (a lényeg,megy a 2-es állás is) -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14178 üzenetére
XVI.ker. Ha sikerül kioperálnom a helyéről,megvizsgálom miként lehet cserélni.(pl.lecsípem a vezetékről,és beforrasztom az új drótjával?)Vagy ha még elég hosszú a szénrud,akkor maradhat esetleg benne a régi,csak ki kell tisztítani a tartóját,hogy tudjon ki-be csuszkálni.Lehet,hogy a sok éves bemosódott kosz,szénpor miatt besűlt a helyére.
Kösz a tanácsért,minél hamarabb rávizsgálok. -
mcfly72
tag
válasz
bringasisti #14176 üzenetére
Volt régen 1 tragacs ladám, az csak úgy ment hogyha az 1-es henger gyertyáját /hézag/ kinyitottam nagyra, ezt egy régi ladás mondta aki annó a rendörségen lada szaki volt. De működött a dolog. Ment mint a vadmalac, igaz fogyasztott is bővibe!
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14180 üzenetére
Köszönöm,értek mindent.Szerintem még az eredeti 23 éves darab van benne.Majd elviszem a Műszén boltba,ha kiszedtem,hogy lássák mit kérek.Az a biztos.
Kösz az infót is! -
mcfly72
tag
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14182 üzenetére
Igen,ahogy írtad,a favoritba már inverteres a szikra képződés.Ezért van az,hogy bármilyen gyújtótranszformátort nem lehet beletenni,csak olyat,ami evvel kompatibilis,mivel összhangban van a gyújtásvezérlő egységgel.ZC=SE.
-
djtatar
újonc
válasz
bringasisti #14168 üzenetére
a probléma meg oldoldott nagyjából az autó újra beindul és már tudom hol a probléma az ac pumpánál van valami ha leszerelem a motorról akkor pumpál de mikor felhelyezem a motorra akkor néha megy szívja a benzint néha nem az ac pumpa végét mi mozgatja ami a motorba kerül ott lehet valami probléma
-
djtatar
újonc
válasz
bringasisti #14187 üzenetére
[kép]nem ami a motorba megy azt bent a motorba mozgatja valami ? és az ac pumpán föl pumpalom a benzint mindig keménynek kel lennie mert nekem utána puha a kar amivel a benzint pumpálom
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #14191 üzenetére
Szia.
Írtad a jeladót.Mikor én szenvedtem az alapjárattal,ki tudja,mennyire szólt bele a játékba,de az volt,hogy a jeladó 4-es csillagtárcsa téglalap kivágása nekem olyan
szinten ki volt nagyobbodva,hogy messziről rá lehetett dobni a vákumos tengelyre,akkor is beletalált volna.Ráadásúl a szembenálló négy tüskéből,kettő nem függőlegesen állt.Ki tudja,hideg motornál okozhatta-e a sok köszörülést.Persze,ez csak egy lehetőség a sok közül,amin akkor végig mentem.-mégegyszer nem vállalnám be... -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14196 üzenetére
Hova testeled le a trafót?
Arra gondoltál,hogy a trafó fémházát fémesen összekötöd a karosszériával? A ladáknál volt típushiba,hogy rossz helyre tették és állandóan áthúzott a kasztnira.És kimaradt a gyújtás.
Én még ki is reszeltem a trafó felfüggesztési fémfüleit nagyobbra,nehogy a két tőcsavar hozzáérjen és letestelődjön.Alá meg tettem gumilapot,az anyák fém alátéteit is lecseréltem gumikarikákra.
Ha valami miatt nem sűlne ki a szikra a gyertya elektródán,akkor a trafóban önkisülésben vezetődik le.Én nem hiszem,hogy a kasztni lenne erre hivatott.(engem már zsibbasztott le direkt szikra)
De ha nem így van a dolog,teszem vissza testre.Vagy az elektromos rajzon kifelejtették a földlekötését ábrázolni.
Üdv. -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14200 üzenetére
Mint írtad feljebb,a trafó kőkeményen földelve van.Ebböl azt vettem ki,mint ahogy rá is kérdeztem: arra gondolsz,hogy a trafó fémházát közvetlenül hozzácsavarozzuk a felerősítő füleivel a kasztnihoz?
Mert akkor így közvetlen mínuszt kap és akkor nem magában sűl ki,hanem átmegy a karosszériára.Szerintem,ha átég a belső szigetelése,akkor átüt a testre.Emiatt nem szabad még külön rátestelni a vázra.
Maga a trafó nincs testelve a vázhoz,legalább is az elektromos rajz szerint.
A felső érintkezői,az egy másik történet.
Én egyszer kettéfűrészeltem egy trafót,mert sötétben villogott a fedél alatt.
El volt égve a belső szigetelése és átütött a fémborítására.Ha le lett volna főldelve a kasztnihoz,az nem szerencsés.Nekem mikor nem ment ki a szikra,lehetett látni a trafóban a villanást és vele egyidőben az önkisülés kattanását hallottam,amint a házra üt.
Biztos neked is megvan a rajz,de azért majd átküldöm.Itt sem jelöli a lefőldelési igényt.
Az biztos,hogy nálam nincs érintkezése a kasztnihoz,erre kínosan ügyelek,oszt mégis van szikrám...
Éljen a Skoda. -
vil59
tag
válasz
bringasisti #14200 üzenetére
-
djtatar
újonc
válasz
bringasisti #14205 üzenetére
a fordulatszám mérő nem mindig megy néha megy néha nem, az ac pumpa ha elmentem 20 km és nem állt meg az autó akkor is csinálhatja az ac pumpa a hibát az autó rángatását kis és nagy sebességnél is
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep