- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
Baryka007
őstag
Nagyon érdekes volt hallani ezt a problémát DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG eddig még csak nem is hallottam ilyenről... Viszont ebből a szempontból nézve az AMD igencsak fején találta a szöget! Gondolom milyen gép kellene BF4 alá ha kivennék azt a "gyorsítást?" Így ha valaki combos játékot készít kénytelen Mantlera megírni... az nVidiások pedig sz@pnak majd .... nVidia gatyába rázhatná már magát... ennek a GTX TITAN Z nek is nevetséges ára van mondhatni iszonyú gyenge Ár/Teljesítmény aránnyal .... Nem tudom mi lesz így az nV vel.... De ez már off csak elgondolkodtam rajta.
-
TTomax
nagyúr
A témához annyit tennék hozzá,hogy a két gpus kártyákon olyan plx chip van ami nagyon sávszéllt enged a két gpu között mint amivel a vga az alaplapra csatlakozik.Ha a híd lenne a szűk keresztmetszet akkor azt már régen lecserélhették volna egy gyorsabb szabványra,mint ahogy ezt tették pl az usbvel vagy a PCI-E-vel vagy éppen a CF/Slinél (régi "szép" idők amikor master/slave kártyák voltak)...Nekem a cikk ezen része egy kicsit bukta szagú....
(#51) Baryka007
Én amióta az eszem tudom mindig ez ment,az nv temetése,az amd támogatása olyan dolgokra amik aztán valahogy még sem úgy lettek ahogy támogatva volt.Végül mindenkinek cserélnie kellett...
A titan Z egy pofátlan piacfelmérés,ami nem jött be...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
goodboy007
senior tag
Tehát már 4K-hoz 2 GPU kell, de "IGP a jövő!", némi ellentmondást érzek felfedezni a piac alakulásában.
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
mike710
aktív tag
válasz BlackSoft #47 üzenetére
Egy 60as szerver számomra inkább előny mint hátrány egy háborús játékban, de 30-as szerverre ugyanúgy felmehetsz, ha meg valaki csalni akar csalni is fog bf3 ban ugyanúgy megteheti. Annyi idő volt kijavitani amennyi, elég durván fel lett fújva a dolog játszható volt a game eddig is számomra plusz elég sokat dobott az élményem a levulotion, egyszerűen nem volt alternatíva, mindig jöttek a patchek az új mapok stb. ( nem értem hogy nem unjátok a 3at) De az hogy kaptunk 4 kiegészítőt eddig a bugok javítja és továbbra is megy a fikázás elég durva. Haters gonna hate...
Ttomax ha 200 órád sincs benne az pont azt mutatja mennyire nincs tapasztalatod a játékban már ne is haragudj. Miért nem olyan ír aki folyamatosan követi az eseményeket?!
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A multi GPU-s kártyák összeköttetése nem különb, amit most használnak két külön GPU-hoz 4K-ra. Minden játékhoz írnak speciális profilokat. Ahol ez kihagyható, az az XDMA-s Hawaii.
Figyelnek a problémára. Az, hogy a Hawaii-ba XDMA-t építettek azt jelenti, hogy tudják hol a limit. Ugyanakkor időbe kerül, amíg ezt az AMD a teljes termékskálára alkalmazza, vagy amíg az NV bevezet hasonló megoldást.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy a két GPU hosszá legyen kötve a PCI Express buszhoz. Más előnye nincs. Vannak olyan alaplapok, ahol a két PCI Express van úgy felszerelve, hogy mindkettő a PLX mögött van. Ugyanaz az eredménye.
Ennek a problémának a megoldásához mindenképp kell a lapkába egy belső vezérlőblokk, ami képes a multi-GPU-s dolgokat vezérelni. Ezért került a Hawaii-ba az XDMA blokk, amellett, hogy a CF híd eltűnt. Ennek az az előnye, hogy az általános AFR rutint meg tudod írni az XDMA-s konfigurációkra, tehát maga a multi-GPU még a játék kiadása és a specifikus driver érkezése előtt tesztelhető a fejlesztők számára. Például vannak olyan multi-GPU-s VGA-k, mint a Radeon HD 6990/7990, GeForce GTX Titan Z stb. amelyeken a CF és az SLI a fejlesztés alatt álló játékokon nem üzemel. Így marha nehéz ám ezekre optimalizálni, hogy nem látod az eredményt. De például két Radeon HD 7970-en vagy két GeForce GTX Titan Blacken már látod. Pedig a két hardver elvbe ugyanaz, mint az egy NYÁK-ra épített. Nagy vonalakban ez a baja a CF/SLI-nek. Marha rossz az a QoS, amit a fejlesztőknek biztosít. Gyakorlatilag a multi-GPU úgy üzemeltethető, ha a motort addig fejleszted, hogy működjön vele, de közben a fejlesztők számára sokkal kedvezőbb lenne magát a multi-GPU-s működést megváltoztatni a motor szintjén. Nyilván nem kell magyarázni, hogy miért jó az, ha valamit optimalizálsz és nem hónapok múlva derült ki, hogy az jó-e vagy sem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Nono,az XDMA is a plxen keresztül kommunikál szóval az biztos nem a szűk keresztmetszet.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az XDMA mindig a PCI Express buszon keresztül dolgozik, ahogy az összes egy-NYÁK-os cucc. De az XDMA akkor is működik, ha nincs speciális profil a termékhez. Nem érted a fejlesztők gondját. Írnak egy motort, megpróbálják az SLI/CF-hez igazítani, és a megjelenés napján kiderül, hogy amit írtak nem működik. Ez arra vezethető vissza, hogy amikor írták az optimalizálást, akkor még nem volt driver. Az XDMA blokk annyit tesz, hogy azt már a fejlesztés közben is ellenőrizhetik a fejlesztők. Ergo arra sokkal jobban tudnak optimalizálni, mert le tudják ellenőrizni, hogy a kód működik-e.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz BlackSoft #26 üzenetére
Ez a downsampling ugye azt jelenti, hogy magasabb felbontáson számoltatod a GPU-t, majd azt leskálázod a desktop fizikai felbontására?
Játék közben is használod? Úgy milyen a képminőség, mennyire helyettesíti az AA-t?
más:
végre egy GPU-król szóló hír, amiben nincsen benne a szokásos ki***ott konzolos mantra.J.
-
BlackSoft
addikt
Igen azt jelenti, tehát kiszámol minden pixelt, és összetömöríti a natív pixelekre, hiszen a monitor fizikai korlát. Az AA-t valamennyire helyettesíti, de ez ugye addig érdekes, amíg a natív felbontás kisebb, mint a downsampliggel beállított... Na meg persze nem biztos, hogy minden játékban jobban megy nagyobb felbontással, kikapcsolt AA-val a játék, mint natívan max-ra vett AA-val... 4K-ban nem, hogy helyettesíti az AA-t néhány játéknál, de van ahol simábbak lesznek az élek, mint max-ra vett AA-val natívan Na persze egy VGA arra már AA nélkül sem elég, hacsak nem szeret valaki képeket nézegetni 20-30fps-el
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
Új hozzászólás Aktív témák
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest