- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnat
veterán
Hibás a példád, amit te mondasz, az inkább arra hajaz, h nem blokkolod a reklámot, de nem is kattintasz rá/olvasod el ... amit te mondasz, az kb az, mintha én a Metró újság híreit reklámok nélkül újra kiadnám és osztogatnám (tekintsünk el attól, h ez nem menne ingyen).
[ Szerkesztve ]
̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
-
félisten
Téves.
Bár jogilag valóban nem lopás, de természetjogilag mindenképpen szerződésszegés.
A gondolatmeneted ott hibás, hogy a hirdetések célja nem az elolvasás, hanem a megjelenés. Ennek borzasztóan komoly irodalma és "tudománya" van. A tudatosan el nem olvasott hirdetés is működik, statisztikailag eredményes, mivel pszichológiailag parányi hatása van az egyénre a periférikus észlelés miatt.
A meg nem jelenő hirdetés értéke viszont nulla.
Egyébként én sem szeretem ezt a rendszert, sőt, gyűlölöm a reklámokat. A megkerülésüket viszont tisztességtelennek és károsnak tartom.
A rendszer hibája a brutális célba nem érő, mégis elszenvedésre kényszerítő reklám, amit ugye éppen pl. a Google sokat szidott rendszere orvosol elég jól, ami miatt a számítógépen pl. nem látok tamponreklámot.
A gond az, hogy a rossz hatásfokú terjesztés költségei is beépülnek a termék árába, egyes termékcsoportoknál akár az ár nagyobb részét is kitéve. (Gépkocsiknál ez a közelmúltban kb. 40% volt.)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
A reklámot nem kötelező nézni, csak engedni kell a megjelenésüket. A metro újságos példánál maradva az adblock olyan, mintha egy harmadik, s lefedné vagy kivágná a hirdetéseket, s külön osztogatná.
Egyébként ha tegyük fel, komolyan megrendszabályoznák az online hirdetési piacot, hogy csak kevés statikus reklámot lehetne elhelyezni az oldalakon, akkor pont, hogy nem felértékelődnének az egyes felületek, hanem bedőlne az online reklámpiac. Vannak más csatornák is, azokat fogják a hirdetők igénybe venni.
A jelenlegi helyzet az, hogy ha mindenki reklámblokkolót fog használni, akkor az oldalak úgy tudnak csak túlélni, ha a reklámmegjelenítést nem külső cégekkel végeztetik. Előbb-utóbb a legtöbb oldalon saját adszerver lesz, amit nem nehéz megkerülhetetlenre csinálni, sehogy sem fogod tudni blokkolni a reklámokat.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest