- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Microsoft Outlook topic
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Asustor NAS
- Apple TV+
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Anduriel]
aktív tag
Nagyszerű kezdeményezés
''Az egész világ félreáll az elől, aki tudja, hogy merre megy.''
-
PowerBuldog
veterán
Nagyon jó kezdeményezés! Megérne egy kiemelést szerintem, hogy többen felfigyeljenek rá!
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Stiky
senior tag
Nah erre kíváncsi leszek.
~ http://pancakespeedy.tumblr.com/ ~
-
opera11
tag
válasz PowerBuldog #2 üzenetére
+1, tényleg eléggé elvan rejtve
Garancia megszüntetésről van tapasztalatom, de már nam aktuális szóval off
Szóval röviden: Belevágtam egy patakba egy SE F500-as telót még jó pár éve, jobban mondva a telóval együtt repültem be
Egy idő után csinált ilyen szoftveresnek tűnő problémákat, olyan volt mintha beragadt volna a Joystik és a naptárban össze-vissza ment magától a menük között. Elvittem a Vodához, mikor visszamentem érte, mondták, hogy beázott, mutattak valami kis képet, amin állítólag látszott a víz nyoma. De a lényeg, hogy azért megjavították és azóta is működik, persze a garancia repült, de amúgy sem volt már belöle sok. Szóval nekem kb ez az 1 tapasztalatom volt, ami végülis pozítiv.
[ Szerkesztve ]
Vicces aláírás helye
-
LEFTHORSE1
őstag
Csak érdekeség képpen irom le az én bajom, én Romániában élek, nálunk a hivatalos SE forgamazó a Germanos, most egy hónapja szerettem volna magyar nyelvet tetetni a K810-esre, korábban készséggel vállalták más modellek esetében, hisz tőlük vásároltam már 5 mobilt, és most visszautasitanak mondván hogy még szoftfrisitést sem fognak végrehajtani senkinek sem, még pénzért sem. Nem tudom mit csinálni, ebben a helyzetben többé nem vásárolhatok náluk, pedig szerettem volna karácsonyi ajándékként venni egy T303-at a nagyinak. Kérdésem az hogy mit tegyek, menjek el a fogyasztó védelemhez vagy irjak e-mailt a SE-nek? Jogukban áll igy elbánni a vevővel?
Cseberből vederbe
-
Scalpel
senior tag
Nekem a "nyugati vég"ben található SE márkabolttal volt negatív tapasztalatom.
Egy ismerősömnek kellett az öccse számára egy telefon, de ő kint volt Londonban. Én bebandukoltam a boltba, mondtam mit és mikorra szeretnék, ez a nevem és telefonszámom. Felírta egy post-it cetlire, hogy oké, meglesz. Ismerőssel beszélek, hogy mielőtt jönne haza, megkérdezem, hogy megvan e az akciós áron, mert ha nincs, akkor hoz kintről, csak hát az itthon lenne használva és a garancia akkor bonyolult lenne ha kint venné meg. Felhívom a boltot, 3 nappal a céldátum előtt. Mondják egy sincs, de mondom kértem, hogy rakják félre. Hát izé... mondom srácok nekem kell a telefon és pont. Hát pár napon belül jön, ha megjött, hívnak, de lesz biztosan az adott áron. Hát mondhatom, én hívtam őket, hát egy darab van. Mondom és miért nem hívtatok? Há' most jött.
Végül lett telefon, de én kurv@ra nem ezt a hozzáállást vártam. Emellett az SE magyar nyelvű honlapja egy kalap sz@r, ügyfélszolgálat elérhetőségei sincsenek könnyen megtalálható helyen.
Remélem szembesítitek az SE-t ilyenekkel is.Nokia szervizzel volt dolgom sokszor, alapjában véve korrektek, a telefonos ügyfélszolgálat pedig kitűnő.
Várom a cikket!
-
opera11
tag
válasz LEFTHORSE1 #5 üzenetére
Ezt nem lehet megoldani a frissítéskezelővel? Lehet, hogy hülyeséget mondok, akkor bocsi
[ Szerkesztve ]
Vicces aláírás helye
-
bolondember
MODERÁTOR
köszönöm szépen mindenki nevében a kezdeményezést, a szándékot!
mindent bele!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
paramedic
aktív tag
Bátor kezdeményezés, köszönet érte! Kíváncsian várom a cikkeket.
-
vottokar
senior tag
Erre kiváncsi vagyok! Bár már tizegynéhány éve van mobilom, de vigyázok rájuk és még soha egyikkel sem volt semmi gondom...
"Hát te meg ki a tö*öm vagy, hogy bundában szeded itt a málnát?"
-
Gondwana
addikt
Speedshopos pozitív tapasztalat röviden:
IBM/Lenovo szinvonalút szolgáltattak, amikor minden számla/papír nélkül, csak sorozatszám alapján elvállalták a HTC Polarisom bedöglött érintőfelületének cseréjét. (Átvételkorra már megtaláltam a garanciapapírt.)... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
iknight
senior tag
Nahh én elmesélhetek egy alkalmat a nokiával.
Egyrészt a szervízben lekezelően viselkedtek velem, mintha valami analfabéta idióta lennék.Nokia 6300 valtörént, vásároltam gyári függetlenül nokia garival, állandóan fagyott meg újraindult a telefon. Bevittem a szervízbe, hogy ez a problémám, aztmondták software frissítés megoldja. Gondoltam nem elsz jó, mert nokia softupdaterrel újrarakattam, jó nem ugyan az de mégis csak nahh... Mondtam hogy szerintem ez nem lesz jó, erre úgy rámförmedtek, hogy csoda hogy nem dobtak ki a boltból, hogy ők utdják meg ne szóljak bele meg stbstb. Mondom jólvan, megkapom hazamegyek aznap még 5 ször fagyott. Másnap megint vissza, mondom tegnap volt itt ez votl a baj, a csávó megint hogy software frissítés kell, mondtam hogy tegnap volt, akkor elküldi szervízbe. Mondtam neki, hogyha megint szart kapok vissza akkor panaszkönyv lesz, velem ne szórakozzanak. Elküldték 1 hét múlva jött az sms hogy mennyek, kaptam új telót. Eddig még nem is volt baj, de ezután... Ugyanis a másik teló amit kaptam az is ugyanúgy gyári hibás volt mint az első - utóbb derült ki hoyg az első szériában valamit elcsesztek a gyárban -. Nahh már egyrészt ez is érdekes, hogy tudják hogy gyári hibás az első széria mégis abból adnak cseretelefont.Viszamentem mondom ez a szitu, aztmondták nincs cseretelefon jöjjek vissza máskor. Mondom jólvan vissz amegyek másnap megint nincs, több mint 1 hónapig járkáltam és mindig azt mondták hogy nincs nincs... Megelégeltem, utolsó próbálkozás bemegyek a boltba. Mondom hogy ez van, erre azt a választ kaptam hogy most sincs, egy hölgynek is kellett volna adni az előbb de neki sem tudtak, emgnézte a raktárban nincs. Mondom neki adja akkor a panaszkönyvet szeretnék beirni. Erre mondja a fickó hogy várjak megnézi a raktárban hátha mégis van teló. Mondmo nem kell hisz azt mondta hogy az előbb nézte. Bemegy és érdekes módon kihozott két készüléket is, válasszak melyik kell. :@ Ezt miétr nem tudták megtenni panaszkönyv nélkül?
Akik jó békét tudnak kötni, azok sohase győznek a háborúban.
-
LEFTHORSE1
őstag
Most próbáltam (már régebb is) nem müködik, beleköt hogy töltsem le a 8-as flash playert, pedig már a legujabb 9-es meg van... tehát én itthon képtelen vagyok rá, csak fölösleges dührohamot és magas vérnyomást provokálok magamnak, a magyar nyelv még hagyján de a szoftfrisités az fáj igazán, pénzem is volna mert nem sajnálom az ilyesmire de még a független szervizek sem vállalják itt nálunk. Szóval csak azt szeretném tudni hogy megteheti-e egy hivatalos SE forgalmazó azt hogy szoftveresen hátat fordit a kliensnek, hogy müködik az ilyesmi jóindulatból teszik, vagy kötelesek?
Cseberből vederbe
-
m@xsys
senior tag
Nagyon várom ám ezt a cikket
Nem szokott lenni gondom a szervizekkel, mert az "ismerősök" mindig segítenek.
DE mi van ha már nincs ismerős?! -
Squalo
csendes tag
Nekem még szerencsére nem volt szakszervízzel tapasztalatom, ne is legyen.
Én csak a sarki GSM kategóriához szeretnék hozzászólni.2005-ben vettem Nokia 6230i-t egy GSM boltban, azért mert független kellett mindenképp és olcsóbb volt, mint a márkabolt. Kikerestem a hozzám legközelebb lévőt, elballagtam, megvettem 65e jó magyar forintért. Naívan nem foglalkoztam vele, hogy nincs magyar nyelvű használati utasítás, meg német felirat van a dobozon, örültem a telefonnak.Még aznap a telefon eldobta a hálózatot. Azt hittem a sim kártyával van gond, mert elég régi volt a cucc, elmentem szolgáltatóhoz és kicseréltettem. Újjal is eldobta a hálót, naponta többször. Visszavittem a boltba, bevették szervízre. Kész lett, próbálgattam, jó is volt egy ideig, majd ugyanez a hiba. 2x. Összesen 3x vittem vissza, harmadik alkalommal már megkérdeztem jogász barátomat, hogy hogyan lehet elállni a szerződéstől vagy cseréltetni a telefont, mert nagyon bosszantott a dolog, hogy többet van szervízben, mint nálam. Mondtam a az ott lévő f@*zkalapnak, hogy cseréljünk, mert ez így nem megy tovább. Teljesen ideges lett, hogy nem cserél telefont, meg már 8 éve viszi az üzletet, meg mittudomén, elküldik szervízbe. Jó, küldjék, hátha jó lesz végre (tudom hülye voltam, hogy nem ugattam vissza és kértem a panaszkönyvet legalább).
Megjött a teló és csodák csodája jó lett végre. Utánaolvastam és nagy nehezen rájöttem a problémára. A szoftver, amit ezek a gagyik rátöltöttek a szürkeimportos németországi telefonra, valami béta verziós lopott cucc volt, nem a hivatalosan kiadott végleges.
Ha már ilyen "zugáruldát" üzemeltetek és még verem is a mellem, hogy 8 éve foglalkozok telefonnal, akkor legalább megnézném, hogyan adom el a f*s telefont a kis naív hülyegyerekeknek.
Szóval megoldódott végre a probléma, többet viszont annak az üzletnek a környékére sem megyek, és mindenkit lebeszélek ezekről a trógerekről.
Hogy kik is voltak ezek?
Mammut GSM (www.mgsm.hu)Ahonnan Ti is kaptok telefonokat bemutatásra, és reklámot csináltok ezeknek a gagyiknak
Mondjuk hogy nem tűnt fel a cégnév: Ethan Hunt Kft.
Mission Impossible-ből cégnevet választani...Védd a fákat. Egyél hódot...
-
okib4100
aktív tag
Nem tisztem a mobarénát védeni de Hunt ügynökék úgy tudom gyári garos készülékeket is forgalmaznak már. Azok meg csak nem lopottak/csempészettek. Noha ezeket a régi jó különbözetiadócsalós módszerrel árulják, azt merem remélni h a garjegy eredeti hozzá.
[ Szerkesztve ]
2009. március 8.-án 0.00 órakor a fórum használatát befejeztem.
-
Squalo
csendes tag
Lehet, hogy azóta változtattak a hozzáállásukon, nem tudom. Nem járok arrafelé, igazából nem vagyok rájuk kíváncsi. A telefonomhoz NEM adtak eredeti garjegyet (jobban mondva ott volt a német, de azzal kitörölhetem), boltit vállaltak rá és újként vettem a telefont
Nekem egyébként a hozzáállással és a hatalmas szakértelemmel volt/van a bajom. Ha egyszer eladok valamit és még fényezem is magam a vásárló előtt, akkor igyekszeknem vackot kiadni a kezeim közül. Szerintem egy telefonnal foglalkozó cégnek illik tájékozódni a szoftverekről és nem instabil beta, akárhonnan letöltött cuccot rárakni (annak idején sikerült kigugliznom a szoftververziót és egy külföldi fórumban olvastam róla).Védd a fákat. Egyél hódot...
-
Squalo
csendes tag
Hát ha tulajdonosváltás történt, akkor jó
Az a kis [...] legalább már nem ügyeskedik ott ;)[ Módosította: Viktor0610 ]
Védd a fákat. Egyél hódot...
-
MODERÁTOR
-
Mazsika
őstag
nah erre kivi leszek én is, ez legalább majd képet ad hogy ki a legmegbízhatóbb... bár nekem vodáéknál garis javítás, de minden rendben zajlott és időben, és ez is már régen volt!
Dáccsika
-
Typhoon47
őstag
hasznos
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Bdanyy
addikt
Nekem N95-el voltak kisebb gondok gariztatásnál. PPIetchez vittem garis javításra, beszéltem előtte telefonon ppivel és nokiával is, mondták hogy vihetem oda garis javításra. Pár hónappal később meghalt a teló kijelzője, és mivel a kijelző 3adszorra adta meg magát (3 hónapos korára 1 hónapot töltött már szervízben, kb 2006 júlisig április végétől, mindig a kijelző miatt), ezért gondoltam hogy betelefonálok az ügyfélszolgálatra, hogy ez azért kicsit kellemetlen bármilyen telefontól, hogy abszolút nem megbízható hiába első szériás, erre mondták, hogy vigyem be bármelyik szervízbe, és kicserélik. Bevittem egyik nokia mintaboltba, ahol nem akarták elfogadni a garanciát, mivel volt csúszka billentyűzet és szoftvercsere korábban a ppinél, ekkor mondtam hogy bebszéltem az xy-nal ügyfélszolgálaton (mindig írjátok fel ) . Ezután eltűnt egy negyed órára, majd visszajött, hogy igazam volt, és adtak egy új telót 2 nappal később. Mi történt volna, ha pl megsemmisítik a garimat? Kapok egy új tiszta lapot?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Rs232
csendes tag
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen eredmény születik. Csak mindent bele!!!
Én a SE-ben csalódtam hatalmasat. Vadonat új, kártyafüggetlen, gyártói garanciás W610i-m pár hónap után hangszóró recsegést, majd halált produkált. Egyből vittem vissza, gondoltam ennél egyszerűbb eset nem is lehet, kicserélik a hangszórót és kész. Innentől rémálom. Össze - vissza hazudozás, ígérgetés, kétszer a kezembe nyomták a telefont, hogy kész, úgy hogy hozzá sem nyúltak. Elsőre elvittem és csak otthon derült ki, másodszor már a helyszínen kipróbáltam, egy hangot nem hallottam, kérdeztem - most akkor hogy van? - "Elképzelni sem tudjuk, rendkívül sajnálom, ..." A lényeg 4,5 hónap (!) után adták vissza a kijavított telefont (semmi más baja nem volt, csak a hangszóró) Soha többet SE márkaszervízt, gyalázat ami ott folyhat. -
Bdanyy
addikt
Igen, pontosan, köszi szépen a korrekciót 2006 nyarán mikor kikerültek az első hírek kezdtem el gyűjteni rá, úgyhogy érdekes is lett volna.
Nekem 2szer adták vissza amúgy a nokia gyári headsetet, mert nem működött, mindkétszer elvitték megnézni, a telón cisnált szoftverfrissítést, hogy majd attól jó lesz, de letesztelni nem tesztelték, mert utána sem működött, aztán haramadszorra már cscak miért ne alapon beadtam a pólusban lévő szervízben, ahol nagyon korrektek voltak, előttem letesztelték, majd mikor kicserélték akkor is letesztelték mielőtt visszaadták volna, azóta működik
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
LEFTHORSE1
őstag
Az N95 headsetje az amiről irsz? Mert ha a hangszórói müködtek és a többi funkciói mint a vezérlö meg a hivásfelvevő nem akkor a középrészben található lapos elem merült le, csak azért irom le mert nagyon sok szervizben fogalmuk sincs hogy az lehet a hiba oka
Cseberből vederbe
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Erről megvan a jegyzőkönyved/szervizmunkalapod? El tudnád küldeni nekem e-mailben a szkenjét? Szívesen megkérdezném a Sony Ericssontól, hogy miért tart majd' fél évig egy hangszórócsere náluk.
Előre is köszönöm!
Plusz jelezném, hogy nagyon sok leveket kapok, de a jegyzőkönyvekkel/szervizmunkalapokkal ellátott kirívó eseteket (beáztatás, több hónapos átfutási idő stb.) továbbra is várom!
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
PowerBuldog
veterán
Nekem emailban anno az XXL GSM több mint 1 hetet mondott arra, hogy kicseréljék a K850-emben a billnetyűt, mert a festék lepattogzott róla. Mire írtam az SE szervíznek (Cirmax, vagy mi), de ők még csak válaszra sem méltattak emailban. Szóval egy hangszóró csere simán meg lehet fél év. (remélem érződik az irónia)
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz PowerBuldog #30 üzenetére
Független viszonteladókat (a'lá XXL) is meg fogunk szólaltatni a cikkben, akik majd remélhetőleg mesélnek efféle dolgokról is... mármint hogy ők mit tudnak tenni, ha hozzájuk hozzák vissza az általuk eladott gyári garanciás készüléket, amin a szakszervíz hetekig/hónapokig ül.
A sarki GSM-ek saját garanciái pedig külön részt képeznek majd...
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
PEPE85
senior tag
A Speedshop-ról még nem nagyon hallottam rosszat, az összes telefonom, GPS-em, PDA-m onnan van, egyszer-kétszer volt már garanciális probléma és minden rendben volt, az gondolom nem az ő hibájuk, hogy az E-ten PDA-m 3 hét volt mire meggyógyult, mert külföldre küldték.
A cikket én is kíváncsian várom főleg azért, mert manapság nem igen lehet olyan írást olvasni ami ne lenne politikailag vagy valamelyik cég iránt elfogult, bízom benne a mobilarenán nem fordulhat ez elő még akkor sem, ha egy ilyen nagy lélegzetvételű cikkről legyen szó.
Watch 4k movies with Netflix :)
-
Bog
HÁZIGAZDA
Alapvetően nem lehetett még olyan írást olvasni egyáltalán, amelyik megpróbálta körüljárni a témát. Igyekszünk olyat letenni az asztalra, amelyben minden kérdésre megtalálható a válasz. Nem csináltunk még ilyet, nekünk is érdekes lesz, hogy mit tudunk kihúzni az illetékesekből.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Rs232
csendes tag
Szia, megkerestem a papírokat. Van két garancialevél, egy a Digiteltől, aki eladta a telefont, Egy másik, amit a leadáskor kaptam - Strong&Unique néven Cirma Hungary Kft. pecséttel. Már itt nem stimmel valami, az eredeti garancialevélen 8.hó 30. a telefon eladási dátuma (ez a valós) a másikon 8.hó 5. Március közepén jeleztem a problémát (szerviz plusz szolgáltatásom volt: egy futár hozza-viszi a telefonom, nem nekem kell rohangálni). Az eredeti garancialevélen van egy 4.hó 4.-ei dátum, amikor végre átvették a rossz telefont. Van egy Cirma Hungary munkalap 04/17 dátummal, meg egy jegyzőkönyv, amit a szervízvezető és egy technikus is aláírt, lepecsételt, miszerint kipróbálták és a telefon hibátlan(!). 3 napig az is volt, amíg nem beszéltem rajta A második, ill. harmadik javítási kísérletről tőlük semmi nem kaptam. Van két szervizes lap. Egy 05/20 dátummal - telefon felvéve. Ekkor vittem be másodszor, közben csak sms ment, vagy ha erősen szorítottam a telefon tetejét, akkor beszélgetés is 30%-os sikerrel, meg egy 07/31 - kiadva (ekkor kaptam vissza hibátlanul). Közben persze egyszer bementem az üzletbe, mert azt mondták elkészült, de ott helybe kiderült, h nem, Cirmáéknál hozzá sem nyúltak a telefonhoz, gondolom pihentették pár hétig egy polcon. Cirma H kft. két visszaadási időpontot is írt a garancialapra 07/14, 07/21 ez alatt a bejelentett hiba szerepel:hangszóróhiba, majd az elvégzett javítás: alkatrész csere
Ha ezek a papírok segítenek valamit még a héten átküldöm. -
PowerBuldog
veterán
Én nagyon szurkolok nektek, mert mostanában a LogOut-on is egyre gyakrabban olvasni mindenféle garanciális problémáról. Remélem valami változást is el sikerül majd érni a cikkel, vagy a tudattal, hogy felszínre kerülhetnek a piszkos dolgok!
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
N-vidi-A
őstag
Hali!
en ismerosoktol szervizelesi gondokat legtobbet a vodafone-rol es a pannon-rol hallottam es a NOKIA garirol, mindenfelekeppen hasznos lenne ez a dolog, marcsak a mi erdekeink miatt is, ugyanis nem azert adunk 10-20 e Ft-al tobbet egy pl Nokia garis teloert, ha aztan "lekakikaljak" a szervizben, es beaztatjak!Migiri, migiri, úgy ám! :D
-
(Kolombusz)
veterán
Bár az én ügyem már másfél éves és hosszú küzdés után sikerült megjavíttatnom a telefonom rendesen, asszem elmondható, hogy a Motorola szervíze kritikán aluli.
Bővebben: link. -
ViKo.B
csendes tag
Nagyon tetszik a kezdeményezés! Várom a megoldódott ügyeket! A fair.blog.hu nevében is kívánok sok sikert!
fair.blog.hu
-
XSiGma
aktív tag
Nagyon jó az ötlet,remélem működni fog.
-
spedyboy
senior tag
sziasztok!
nekem edig olyan problámám volt(van) a SE-sekel hogy
adott 1 SE G900 aminek semi baja nem volt amig elölap cserélre nem vittem a westendi SE be kicserékték oké hazavitem leraktam az asztalra majd másnap reglere seképse hang... se töltés se emmi nem SE garis a telo de viszavittem. Mondták h beküldik a kpi szervizbe megis történt 3hétéig ott tanyázott majd felhivott egy kedves nyájas nöi hang h 60 000ft lesz a javitás mondom anyucid jol van? és az volt az indok hogy alkatrész csere pl SZOFTVEREZÉS! az alk csere alaplap csere volt kérdem h akk minek a sw-zés? m1 nem kértem a javitást viszamientem a SEwestendbe ahol odaadták a telot. Igen kedves hölgyi elado mondta nekem h valszeg szoftverezni kéne vhol máshol mert ök nem tudják de mondta h az oktogoni mgsm tudja valoszinüleg. Ezen irtora meglepödtem h ti nem tudjátok ök meg igen?????És ha szoftverezés eléglett volna minek akartak alaplapot cserélni?
végül vissza vittem a part-nero gsm be ahol vettem és most már 2hete náluk van h javitják ök is a központi szervizbe küldték az biztos.És most várok...-::- iPhone 6 16GB -::- iPad 4 16GB -::- //Lenovo G505S// iPhone/iPad/iPod touch szoftveres javítás Budapesten!!
-
addikt
A kezdeményezés örvendetetes és messzemenöen támogatandó! Köszönet érte!
Nekem egyszer volt szerencsém egy garanciális SE W810-et hivatalos T-s szervízbe vinni Tatára, a MobilBárba. (Egyszerűen semmiféle hangjelzést nem adott.)
A szerelő srác ott előttem szedte szét, és csinálta meg a telefont cca. másfél óra alatt, azóta is tökéletesen működik!
Az akkor, s azóta is, mikor rá gondolok nagyon kellemes és pozitív tapasztalat volt!Jó szerencsét!
-
FPéter
aktív tag
Én mindenkit csodálok, akinek még van türelme (ideje!) ilyen "szervizekbe" járni, nekem eddig életemben összesen kettő darab, jogos garanciális problémám volt, ehhez képest legalább tízszer kellett visszamennem, és a végén nem lett jó semmi. Csúsztattak, bénáztak, gyanúsítgattak. Azóta inkább rendelek alkatrészt ebayről és megcsinálom akár a 400 ezres laptopot is, csak ne kelljen kapcsolatba kerülnöm ilyen helyekkel. Ennyit nekem nem ér a garancia.
-
piggy2
tag
Nekem lenne egy kérdésem. Tudja valaki, hogy fizikailag hol javítják az SE telefonokat?
[ Szerkesztve ]
streccs strucc cucc
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Elnézést kérek mindenkitől, akinek nem reagáltam a levelére, de most nagy a pörgés a cikkel kapcsolatban, interjú interjú hátán, plusz pár - személyesen a gyártók vezetőinek - leadott garanciális probléma feltérképezése folyamatban van a gyártók részéről. Egyébként meglehetősen jól haladunk a cikkel, köszönjük a biztatást!
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
princeygor
csendes tag
ha en leirnam az elmult 8-10 eves tapasztalatom a nokia mobil ask szerviz garancialis javitasi szokasairol es hogy milyen nehez veluk zoldagra vergodni es ha van ismerettseged mit lehet elerni sokan neznetek...
(en pl kaptam 8310, 8910, 7110, 6300hoz garis javitasrol vissza fenykepet es jegyzokonyvet, hogy azott pedig megse... a kozos bennuk az hogy mindegyikhez ugyanazt a fenykepet csatoljak)[ Szerkesztve ]
-
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz princeygor #48 üzenetére
Hétfőn megyünk a Nokiához interjúra, mi is szeretnénk kérdéseket feltenni ezzel kapcsolatban, szóval aggodalomra semmi ok.
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
tibor64
csendes tag
A Nokiához én is küldök egy jól dokumentált történetet...
Röviden ennyi, a levelezést és a gar.jegymásolatot emailben.Készülék: Nokia E 66 (kb 100eFT), Made in Finnland, teljes körű Nokia garanciával.
A telefonvétel ideje: 2008 július 23.-án, kártyafüggetlen készülék.
2008 szeptember: a telefon slide elromlik, a billentyűzár nem zár be és nem nyit ki.
A menüből a billentyűzár nehezen hozható elő (ezért a slide kapcsolja)
2008 szept.7.-n az E66-t a Nokia hivatalos üzletében (hivatalos szervizpont) átveszik.
A készülék a Nokia központi Szervizéhez a Mobil ASK KFT-hez került.A telefon 9 hét után került javítatlanul vissza, és a slide mágneses mikrokapcsolóját egy hűtőmágnes javította meg 3 perc alatt és azóta (1/2 éve) a készülék működik.
A jótállási jegy másolatát mellékelem. A dátumokat és a garancia címke hiányát a telefon átvételekor, az üzletben külön kérésre írták csak le (lásd pecsét).
A történetet nem minősítem, mindenki levonhatja a következtetéseket a Nokia telefonról, Nokia üzletről, Nokia Ügyfélszolgálatról, és Nokia hivatalos garanciális szervizről.)Az alábbi levelezés mellett kb. húsz telefonos érdeklődés is volt az alábbi eredménnyel
a Nokia Üzletben és Nokia Ügyfélszolgálatnál:
Tájékoztatás:
A készüléket javítják.
Alkatrészre várnak.
Cserekészüléket nem adnak.
A készüléket nem cserélik.
A Nokia Szervizt nem tudják kapcsolni
A Nokia Szerviz telefonszámát nem tudják megadni.
A Nokia Ügyfélszolgálat Vezetőjét nem tudják kapcsolni
stb.2-4-6-8 hét után ugyanez
levelezés:
Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat Vezető!
2008. július 23.-án vásároltam a Camponában (Nokia garanciával) egy Nokia E66 készüléket (IMEI:xxxx)
A készülék alapvetően működött, 2008. szeptember 7.-én a slide kapcsolása elromlott, tehát a készülékkel telefonálni tökéletesen lehetett, csak a slide a billentyűzárat nem zárta le.
A Campona Nokia szervizébe, majd onnan a Nokia központi szervizébe került a készülék.
Azóta (a 9. hete) kizárólag az ügyfélszolgálatuk tud tájékoztatást adni, miszerint újabb és újabb alkatrészre várnak.
A készüléket még a garancia idő lejárta előtt használni szeretném, ezért
3 napon belül kérném azt a Campona Nokia Boltjába visszajuttatni.
- Kérem írásban részletezni az eddig elvégzett javításokat.
- A telefont az átadott működőképes állapotban kérem visszaadni.
- Amennyiben a várt alkatrész megérkezik, értesítést és a garanciális javítás folytatását, vagy a készülék cseréjét kérem.
Budapest, 2008 október 3.
--------------------------------
Tisztelt Uram!
Köszönjük szépen a szíves türelmét. A szíves elnézését kérjük az elhúzodás miatt. Az a probléma, hogy pillanatnyilag nem tudják elvégezni a készülék javítását, mert az alkatrészek nem érkeztek meg időben és még nincsen dátum megadva, hogy pontosan mikor lesz alkatrész. Cserélni se tudjuk a készülékét. Azt tudnánk javasolni, hogy ha szeretné, és ezt legyen szíves jelezni felénk, a központi szerviz visszaküldi a készülékét és amikor megérkezik az alkatrész, visszahívjuk és gyorsan elvégzik a javítást. Várjuk válaszát. Köszönjük a szíves megértését.
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
----------------------------------------------------------------------------------------
Tisztelt Uram!
Köszönjük szépen a türelmét, szólunk a központi szerviznek és reméljük, hogy egy-két napon belül visszakapja a készülékét. Amikor megérkezik az alkatrész, kapcsolatba lépünk Önnel. Kösöznjük a szíves megértését.
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
------------------------------------------------
címzett: NokiaCare.EURO.
Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat!
A telefont a szervízből 9 hét után visszakaptuk a már több alkalommal említett slide hibával. A garanciajegyen a javitás kezdete és vége dátum nem volt kitöltve, az elvégzett javitás egy nagy S betű és még két olvashatatlan betű. A telefonról visszaadáskor a garanciacimke hiányzik. A nagy S betű a Campona Nokia Üzlet dolgozói szerint software cserét jelent, ezt biztos a garancia cimkén keresztül hajtották végre, ezért kellett végérvényesen eltávolítani.
( Vagy, hogy garanciális javításra ne vigyem többet vissza?)
A fórumokat olvasva egyébként a telefon slide hibáját 3 perc alatt megjavítottam, mindenféle megbontás és alkatrészigény nélkül.
Köszönöm a segítségüket, és a továbbiakban is minden jót kivánok a Nokia központi szervizének, a Mobil ASk KFT-nek.
2008 nov. 6. -
N4r4ncs
aktív tag
Üdv,
Most ha igazából ha gondom van a Nokiával azt a legérdemesebb bevinni egy hivatalos szervízpontba?
Mert elvileg mégiscsak ők értenek hozzá,és azt elküldik egy központi egységhez vagy ez hogy működik náluk mert nálam is csak egy alkatrészt kéne kicserélni.Mátyással együtt az igazság is meghalt
-
ALI_G
veterán
hát azért tudtál volna mást is tenni. Nem tudom, hogy van nokia szervizelésének menete, de azt hiszem, hogy ha 2 hétnél tovább nem tudják javítani, akkor kapnod kell cserekészüléket és vagy kérheted a készülék teljes vételárának megtérítését.
Biztos elolvastad, hogy milyen feltételek mellett garanciáztat a nokia?Nekem pannonnál volt a második garanciázásom után, hogy nem volt kitöltve és eléggé bepipultam, ugyanis mire visszajött a javított készülék, kb 1 hét után, lejárt a garanciám, de szerződésben úgy volt, hogy a javítás idejével meg kell hosszabítani a lejárás dátumát, de legalább X napra kell növelni a kézhezvételtől.
Majdnem ordibálnom kellett a szervizessel, hogy márpedig kitölti, mert én így nem veszem át.
Képzelt el, átveszem és szart ad ide, vagy másnap adja be a kulcsot, nekem nincs garanciám?!Erélyesebben kellett volna fellépj, amikor nem tud kapcsolni főnököt, akkor következő hívásom a fogy.felügyelet lett volna. Ált. fenyegetőzés elég.
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Kedves Mindenki!
Némi helyzetjelentést adnék, nehogy azt higgye bárki is, hogy elfelejtettük a témát. Az elmúlt pár héten nagyon sok helyen voltunk interjút készíteni, a gyártókkal kész vagyunk, az operátorok közül a Vodafone van hátra, velük sajnos elég nehezen mentek a dolgok, de a lényeg, hogy a héten valószínűleg oda is tudunk menni. A cikk jelenleg azért várat magára, mert még hátra van a Fogyasztóvédelem, a Hírközlési Hatóság és a felelős minisztérium, ami mint a mai hivatalos állásfoglalásból kiderült, nem a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium, hanem a Szociális és Munkaügyi Minisztérium, akiket épp ezért csak ma fogunk tudni megkeresni, reméljük hamar összejön az interjú. Az elkövetkezendő két hétben még egészen biztos, hogy nem lesz cikk, mivel a héten nem tudjuk már befejezni, jövő héten pedig a fél szerkesztőség Barcelonában lesz az MWC-n.
Egyébként nagyon érdekes és tanulságos volt a sok interjú, némi pozitív fejleményről is beszámolhatok, pár olvasónk régóta szervizben porosodó gépe hirtelen megjavult, vagy ha nem is, az ügyek végére pont került, miután az illetékes cégek mindenféle igazgatóinak személyesen adtuk oda a jegyzőkönyveket.
Köszönjük a türelmet, biztos vagyok benne, hogy a cikk megéri a várakozást, jelen állás szerint annál is teljesebb lesz, mint amire az ötlet megfogalmazásakor egyáltalán gondolni mertem.
Bocha
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
alkoto5
csendes tag
Közelmúlt tapasztalatai alapján elképesztő a CIRMA szerviz működése,
elképesztő a SonyEricsson és a mobilszolgáltatók választása, hogy a fogyasztók véleményei ellenére a CIRMA Hungary Kft-t alkalmazzák kizárólagos magyarországi szerviznek. A többi mobil-szolgáltatónál is van előfizetésünk, de ilyenre még nem volt példa.
A Vodafone-nál 2008. október 29-én egy SonyEricsson K800i készüléket vásároltunk.
Fokozott óvatossággal használtuk, de sajnálatos módon a vásárlást követő második hónapban egyre több hibajelenséget produkált:
- beszélgetés közben kikapcsolt,
- bekapcsolást követően szürke ablakot produkált,
- néhány nap múltán egyre többször kikapcsolt, de újrainditható volt az indítógombbal,
- később már csak az akkumulátor kivételével/visszatevésével volt újraindítható,
- végül egyáltalán nem lehetett újraindítani.2009. január 16-án már jártunk a Vodafone márkaképviseletben (Mammut), mikor is átküldtek a
helyi Sony Ericsson szervizbe, akik nem tudtak cserekészüléket biztosítani.
2009. január 26-án Vodafone-nál cserekészüléket felajánlva elküldték a telefont garanciális javításra.
A készülék sértetlen volt.
2009. február 9-én kaptam SMS-t, hogy a hibát kijavították és fáradjak be képviseletbe.Legnagyobb megdöbbenésemre közölték, hogy a szerviz (CIRMA Hungary Kft. repair number: 253926) „külső mechanikai hatás nyomait találta” (???), csatoltak egy saturól készült fényképet és a garanciát megvonták. A készülék hibájának tényleges okát nem közölték.
Csodálkozom, hogy a szerviz tényszerű ok nélküli, beazonosíthatatlan satu fényképét tartalmazó jegyzőkönyvet produkál, majd erre a semmire hivatkozva ugyanezen szerviz jogos megvonni a garanciát.
Mint a Vodafone utólagos levelében tájékoztat: "Nem rendeltetésszerű használatnak minősül, ha a készüléket külső mechanikai hatások érik, ami miatt megszűnik annak granciális javítása. 2009. január 26-án leadta Sony Ericsson K800i típusú készülékét üzletünkben, melyet továbbítottunk gyártó szervizébe (CIRMA Hungary Kft). Megállapították, hogy a készülék belsejében mechanikai sérülés következtett be, ennek következtében a főpanel elgörbült – melyet a fényképpel igazoltak – emiatt a garanciát megvonták.˝Ezúton kijelentem, erre készülékre nagyon vigyáztunk, soha nem érte semmilyen ártó mechanikai hatás, külseje most is sértetlen, eredeti fóliák is rajta vannak. A telefonon az akkumulátor és a SIM kártya kivételén és behelyezésén kívül senki semmit nem szerelt.
Van és volt néhány régebbi SonyEricsson telefonunk, melyek a hosszú mindennapi használatban bizony összekarcolódtak, néhányszor leestek, de nemhogy az alaplapjuk nem görbült meg, de még a házuk sem repedt el, vidáman működnek.
A Sony Ericsson márkaképviselet ügyfélszolgálata némi bizonytalanság után telefonon azt közölte, hogy "ilyen készülékben magától alaplap deformitása nem fordulhat elő", és jelezte, hogy "az viszont előfordult már, hogy egyesek a sérült készülék a tönkrement külső borítást hibátlanra cserélve próbálták a garanciát érvényesíteni".
Ezzel mintegy arra célzott, hogy bár nem írta le, a szerviz ezt vélheti, ami önmagában durván sértő.
Tájékoztatása szerint a lehetséges eljárásként javasolt Békéltető Testületi (1000,-Ft) illletve a Nemzeti Fogyasztó Védelmi Hatóság (24000,-Ft) esetlegesen a fogyasztó igazát bizonyító szakvéleményét a szolgáltató/forgalmazó elutasíthatja, számára ez kötelezettséget nem jelent, ezért a hónapokig húzódó eljárás teljesen értelmetlen.Egyéb márka mobiltelefon-szerviz szakértői szerint kizárt, hogy a fokozatosan kialakuló hibajelenségeknek egy mechanikai sérülés lenne a oka.
Kérném tisztelettel a CIRMA, a SonyEricsson és a Vodafone képviselőjét, vagy bárki hozzáértőt válaszoljon az ügyünkben felmerült kérdéseinkre:
- Hogyan lehet, hogy egy ekkora szolgáltatónak mint a Vodafone nincs saját szakértője, és
- szerviz probléma esetén vakon elfogadja ugyanannak az egyetlen és kizárólagos szerviznek
véleményét?
- Hogyan lehet egy nagy erőt igénylő belső károsodást külső sérülés nélkül okozni?
- Külső sérülés nélkül mikor, hol, és hogy görbült meg az alaplap, ha kizárólag csak a CIRMA
Hungary Kft.-ben szedték szét a telefont?Többek véleménye szerint, melyhez most mi is kapcsolódnánk, garanciális javításoknál egyes szervizek egyes szakértői szakmai nehézségek esetén, (pl. hiba okát nem tudják megállapítani, vagy a javítás nehéz, időigényes, költséges), a munkát elkerülendő ilyen, vagy ehhez hasonló szakmai véleményt ad, és esetleges még bizonyítékot is produkál, mely a garancia megszűntetését vonja maga után.
Azután vásárló meggondolhatja, hogy
a. pénzt, időt, fáradságot nem kímélve reménytelen küzdelmet kezdjen,
b. vagy morogva hagyja a fenébe az egészet.Sajnálatos módon Magyarországon e tárgyban a b. változat a szokásos megoldás.
alkoto5
-
Rs232
csendes tag
A szomorú tény, h Cirmáéknál nincs választás. Az "a" ponttal indíthat bárki, de sajnos mindenképpen "b" lesz a vége. Az én telefonom is megjárta az utat, szintén SE, az előlapot úgy sikerült levenniük szereléshez, h három jól látható nyoma maradt, persze ezért utólag felesleges szólni, elismerni soha nem fogják. Ha Cirmánál érték mechanikai hatások (pl. dobálták v leejtették) a telefonod, már soha nem derül ki, nekik ez a legegyszerűbb, kitölteni egy papírt, lepergetni az ügyfelet, részvétem...
-
alkoto5
csendes tag
Fazekas Tibor úr részére
Vodafone Magyarország zrt.
Levelezési CsoportTisztelt Fazekas úr!
Mivel nem tudhatom Önöknél ki foglakozik a garanciális javítások szinvonalával és sikerességével, Önnek , mint a köszönettel kézhezvett sematikus levél aláírójának küldeném válaszunkat. Kérem továbbítsa a megfelelő személynek.
Tekintettel arra, hogy az érintett sem Vodafone Magyarország zrt., Sony Ericsson és Cirma nem kíván érdemben foglalkozni az ügyünkkel, lehet, hogy mi sem folytatjuk.
Témához kapcsolódó bejegyzésünket, melyet szíves figyelmükbe ajánlok: http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=2610,
http://mobilarena.hu/tema/re_a_mobilarena_a_jobb_szervizhalozatert/hsz_51-100.html,
stb., nem az érintett cégek ellen, hanem inkább érettük tettük a fórumra.Nem a készülék hamis indokkal elvesztésének keserve ösztönzött, ez talán látható abból, hogy az ügyben a képviseletekben, a személyes és telefonos egyeztetéssekkel, a levelek írásával eddig kb. 40 órát töltöttünk el, ami egy jobb márkaszerviz rezsi-, vagy egy garanciális ügyekkel foglakozó Vodafone-os középvezető bruttó órabérével számolva kb 400.000,- forint.
Egyetlen magyarázatot tudok lehet a garanciális szervizelés ilyen módon való kezelésének :
a nyomott ár miatt a készülékeknek nincs, vagy csak igen csekély fedezetű garanciája.Több hasonló fórum, több hasonló vélemény van. Mivel látható, hogy az érintett cége nem ismerik, nem figyelik, vagy nem vesznek tudomást róluk szóló fogyasztói visszajelzésekről, ezúton tájékoztanám Önöket, hogy ezek napról-napra egyre fontosabb véleményformáló platformok.
Érdemes néha bele-bele kukkantani.
Üdvözlettel:
Benyovszky István
alkoto5
-
PowerBuldog
veterán
Bocha: Cikk hogy áll?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
princeygor
csendes tag
a mobil ask kozponti szervizeben dolgozo szervizvezetojenek [...]. lassan 10 eve nem valtozik a stilus. ha szar is valami es tudjak is irnak melle egy szakvelemenyt, hogy az jo es pont ugatas nincs.- nem ok ez egy 10 ezer hufos keszuleknel sem de meginkabb nem ok egy 250 ezer hufosnal...
[ Módosította: Viktor0610 ]
-
ClioRS
őstag
válasz princeygor #61 üzenetére
Ezt csak pártolni tudom..... de nem csak a szervizvezetőnek, hanem mindenkinek aki ott telefonokhoz egyáltalán hozzáér!!!!
-
MODERÁTOR
válasz princeygor #61 üzenetére
Ezt a hangnemet nagyon nem kellene erőltetni.
Figyelmeztetlek, a következő ilyennél nem csak a hozzászólást moderálom.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
félisten
Most készülök egy Nokia gariztatásra.... Ha van említésre méltó jelezek, mindenképp jó kezdeményezés.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
princeygor
csendes tag
válasz Viktor0610 #63 üzenetére
ha lenne tapasztalatod a nokia kozponti szervizenek a hozzaallasarol stilusarol, nem moderalgatnal, mert ez noies es gyenge volt ahoz kepest ahogy illene beszelni roluk. az hogy megveszek toluk rendes idokozonkent egy dragabb (8210,8310,8850,8910, 8800sirocco) telefont es ha vmi baja -censored mivel vikicica kimoderal:- kakilnak a fejemre, elkuldenek afrikaba, irnak egy szakvelemenyt hogy a szar mar pedig jo, ha sokat ugralok bemartjak a telefonom egy pohar vizbe es irnak szakvelemenyt hogy azott es athuzzak a gari levelem az tobb mint verlazito. van egy funkcioja -egy itthon vasarolt hivatalosan teliaron nokia garilevellel- a siroccomnak ami nem jo. nyilvanvaloan nem jo. a nokia boltosok szerint se. ezek a semmire kello idiotak meg irnak szakvelemenyt hogy jo...
-
MODERÁTOR
válasz princeygor #65 üzenetére
Van ilyen téren tapasztalatom (az üzletünk Nokia Partnerüzlet és Szervizpont is), és tudom, milyen a Nokia hozzáállása a központi szervizbe küldött készülékekhez. Azonban bármilyen is a szerviz, itt a fórumban ez a hangnem nem megengedett.
A továbbiakban a fórumban erről nem kívánok értekezni, privátban válaszolj, ha teszed.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Fcsabi
tag
Csak óvatosan érdeklődöm, hogy lesz ebből a cikkből még valami?
Vagy a gyártók / szervizek sikeresen közbeléptek? -
Peter M
tag
Én most fogom leadni a telefonomat a nokiánál, előre érdeklődtem miszerint levenné e a burkolatot elöttem, hogy bármely garanciális javítást megakadályozó tényezőről meggyőződhessen a vásárló, elutasította.
Szerintem már a leadás pillanatában kérni fogom a vásárlók könyvét, kap egy bejegyzést a fenti tényről és ha úgy kapom vissza a telefont ahogy többen leírták, akkor a vásárlók könyv bejegyzés megtestesíti a ráutaló magatartást miszerint az egészet direkt csinálják.
Ha van valakinek jobb ötlete hallgatom. Szervíz elött proaktív modón megelőzni a problémát.
[ Szerkesztve ]
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
Squalo
csendes tag
Sziasztok, hogy áll a cikk? Érdeklődve várom (várjuk) a fejleményeket.
Védd a fákat. Egyél hódot...
-
economist
tag
Sziasztok!
Nokia 6120 Classic készülékemnek alaposan leromlott az akku ideje. A garancia lejárta előtt bevittem egy hivatalos Nokia szervizbe Győrbe. Budapestre küldték kivizsgálni. Megállapították, hogy az akku jó, még 80%-os, ami megfelel a gyári paramétereknek. Tegnap délután fél hatkor vettem át, estig volt pár hívásom teljes térerőn gsm hálózaton, összesen 40 perc. Fél töltést jelzett. Reggelre pedig készenlétben hívás nélkül magától teljesen lemerült.
Ma visszavittem, hogy nem jó, de állítják, hogy bevizsgálták és jó. Újonnan nem ennyit bírt. Most elvitték megint szervizbe, de azt mondták, valószínűleg nem fognak akkut vagy telefont cserélni. Mivel 10 napp az átfutás kb, ezért most kértem egy cseretelefont, ami nagyon gagyi, naptár és névjegyzék használhatatlan - de legalább bőven kibírtam vele egy napot töltés nélkül.
Időközben már az akkura vonatkozó egy év garancia is letelt, de ez nem számít, mert a hibát már előtte jeleztem. Mit lehet tenni ebben a helyzetben? Utálatos dolog egy telefont egy nap kétszer töltetni, és 2 év előfizetéssel több mint 40 ezer volt, nem akarok bele közel 10 ezerért új akkut venni, pláne ha az sem bír ki fél évnél többet.
Én nem tudom kimérni az akkut, hogy tényleg rendben van-e, de használatból ítélve tuti nincs. De ők a szerviz, és nem érdekük ingyen új akkut adni, ha pénzért is lehet, én meg nem tudom bizonyítani az igazamat. Kiszolgáltatottnak érzem a helyzetemet, és nagyot csalódtam a hazai Nokia képviseletben. Ez az első Nokia telefonom, és nagyon befürödtem vele. Aki tud valami okosat mondani a témában, az kérem legyen szíves írjon, segítsen nekem! Előre is köszönöm!
Üdv: Eco
-
OutsideR
aktív tag
Lett ebből a cikkból valami és csak én nem találom, vagy ilyen nagy a csend azóta is?
-
julcsi27
csendes tag
Sziasztok
tök újonc vagyok a neten ,ez az első regisztrációm
Történetemet csak nagy vonalakban írom le , mert hosszú , és úgy látom , hasonló cipőben járunk
Nokia , N73 garanciális , javítják
Hiba : max 15 perc beszélgetési idő után lemerül
4X -sikertelen javítgatásuk után (mobilask ) , telefonálgatás az ügyfélszolgálatra , ahol ugyanazok a kérdéseim , mint nektek , és úgyanúgy nem kapok rájuk választ , ja és aranyos a magyarul alig tudó hölgy
végül eltelik 3 hónap , közlik javíthatatlan (én már 2 hónapja tudtam) , cserélni fogják
várok
miután nem jelentkeznek hívogatom őket , kiderül , nem a készüléket akarják cserélni , csak a főpanelt , de az jelenleg a világon sehol nincs ????
pénzt vissza nem adnak , cserekészüléket nem adnak ,türelmet kérnek
az egész rettenetesen kiborító , mármint hogy ennyire semmibe vesznek , szarnak a fejemre
visszaköszönnek érdekességek abból is , amiket írtatok , pl. amikor nekem a szervízből visszaadták a telefont , az átvételi elismervényemet evették , és eltépték ??!!
ha tudtok bármit javasolni , előre is köszi
ja,a gép nem az enyém , csak ritkán vagyok a közelébenui. : azért a sztorit leírtam és elküldtem az inforadió ezzel foglalkozó műsorának , hátha
Kitartást mindenkinek , sziasztokjulcsi
-
ngdr88
tag
hello..
a cirmának annyi esze van mint egy darab fának
megszakított sw frissítéssel elrontott mobilt megjavítottak, belseje össze votl fillctollazva.
egy esetben vontak meg garanciát, ami jogos volt mivel a csavar rosszul volt visszacsavarva és igy a készülék két része lötyögött.
Nah mind1 a lényeg h a cimánál nagyon nemértenek hozzá.. mint elefánt a porcelánboltba.. semmi tudás, 100%osan megjavítani nem tudnak semmit... akárhányszor javíthák hibás lesz utána..
simán kinázem h fociznak azokkal a telokkal amit képtelenek megjavítnai, majd ráfogják a vásárlóra a bajt.. GRAT(N) az ien szervizeket bekéne zárni..
köszönöm a figyelmet
Újra a PH-n! hamarosan lesznek új eladó cuccok, előre is ha bármi kellene írj!! Üdv!
-
Kalozman
tag
Nos visszakaptam a telefonom tegnap, de volt vele 1 kis bökkenő... Mikor megráztam a telefont belül az akku kegyetlenül lötyögött, olyan hatást keltve mintha az egész telefon belső mozogna, pedig csak az aksi mozgott odabent. Mondom a nokiásnak ez így nem lesz jó... fogja leveszi a hátlapot mutatja ha fogom az akut és úgy rázom akkor nem ad ki hangot, nem lötyög. Mondom wááá király akkor most mi a tendő ? Mondja ez otthoni sufni tuning lesz, vastagabb papír a fedél és az akku közé ... Mondom ezt nem gondolja komolyan ( de komolyan gondolta ...) ! Jobban megnézve a telót 1értelműen kiderült, hogy azt odabent leejtették ( alul mély sérülés a telefonon). Mondom a gyereknek akkor ezt nem venném át mire ő h jóvan, beveszik újra kb 2 hét ... Mondom szó se lehet róla azonnal intézkedjenek. Aszonta hívjam a Nokia ügyfélszolgálatot. Mondom semmit nem fogok hívni, majd te elintézed... mire ő fel volt háborodva és kérdezte h mért ő ?? Mintha nem lenne 1értelmű ... Szóval elkezdett telefonálni 10-15 perc elteltével el is jutott oda ahol meghallgatták (reklamációs osztály, nem hiszem el h nokia bolt lévén ők hamarabb nem juthatnak ügyintézőhöz ...). Elmondja mivan majd átadja a telót. Én is elmondom majd kérdik mit is szeretnék. Mondom azt szeretném ha legkésőbb jövőhét szerdán a kezemben lenne a telefon megjavított állapotban (akkor jár le a 15 munkanap), de ha nem lesz jó akkor megint visszaküldetem és a fogyasztó védelemmel mek vissza. Mondták h SOS-ben intézik. Most ismét várom h a lassan 1 hónapos telómat (amit kb 1 hétig használtam csak otthon ) tudjam használni... De legalább a Vibrát megcsinálták benne rendesen, ugyan is az volt az eredeti probléma vele... Azt nem értem h ha valaki leejti akkor mért nem csinálják meg 1ből ??? Van olyan hülye aki így elmenne vele, vagy nem veszi észre ??? Két métert kisétálok a boltból akkor veszem észre már lazán rámondják h én ejtettem le ... Nah mind1 ilyen világban élünk. Remélem hamar visszakapom és ezúttal normál állapotban, különben sokáig nem lesz még meg a tella.
A lényeg, hogy mindenki alaposan próbálja ki a telót mikor visszakapja a nokiánál, ne zavartassa magát és ne vigye ki a boltból amíg 100%-ig nem biztos benne, hogy abban az állapotban van, mint ahogy azt leadta. -
Joe bácsi
őstag
VÉGRE!!!! Ezt is megértük! A Nokia hivatalos központi szervizét lecseréli!!!
(Nokia boltból kaptam az infót!)Miért gondolják azt az emberek, h. az a normális, h. egy érintős mobil fogadott hívás után nem zárja vissza a képernyőjét?!
-
Faresz76
csendes tag
Hali!
Jól gondolom, hogy a cikknek annyi?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Nagy érdeklődéssel várom a cikket, és kérlek ügyeljetek arra, hogy a szolgáltatók gyakran önkényes és téves jogértelmezését helyretegyétek benne. Volt egy korábbi cikk-kísérlet, ahol ez nem sikerült, és azt hiszem az abban lévő tévedéseket azóta sem javítottátok...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Rs232
csendes tag
Ez most vagy egy nagyon alapos cikk lesz, vagy egyszerűen semmi? Remélem az első verzió... várom.
-
Sztbeni
őstag
Leadtam az E52-őt pixelhiba miatt a szervízbe. Remélem kijavítják.
Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.
-
julius13
csendes tag
Helló Mindenkinek!
Új regisztrált vagyok itt!
Nekem van egy SonyEricsson C902 mobiltelefonom melyet tavaly év elején vásároltam a Pannontól. Örültem, hogy végre sikerült egy jó telefont vennem mely nem volt éppen olcsónak mondható! Eltelt 3 hónap és láss csodát a telefon kezdett magától ki-bekapcsolni, a vezetéknélküli fülhallgatót állandóan ledobta, kezdett az aksija 15 perc után forrósodni és kezdett fagyogatni!!!!! Elvittem a Westend City-ben található márkaszervízben ahol gyorsan frissen fél óra alatt szoftvert frissítettek és mondták, hogy készen is van! Ja 3 napig bírta, jó sok idő!!! Eltelt egy kis idő ismét vittem, hogy nem jó ismét! Mondták, hogy beküldik a főszervizbe! Eltelt 4 nap s jött az sms, hogy kész a készülék mehetek érte! Ismét használtam még 1 hetet sem és ismét jöttek elő a hibái sorban! Mentem harmadszor is és leadtam a telefont. Eltelt ismét 4 vagy 5 nap s mehettem érte, hogy kész és jó is lett! Örültem, hogy végre jó, de nem sokáig, mert hazafelé jövet 2 óra elteltével lefagyott ismét s akármit is csináltam vele nem akart az Istennek sem működni!!! Levettem a hátlapot akku ki ismét be és a telefon működött! Na ezt jól megcsinálták, rendesen!!!!!! Két nap múlva vittem vissza ismét, hogy rossz s elmondtam, hogy már hazafelé menet megadta magát! Imét szerviz, ismét 4 nap eltelt és mentem érte s kaptam egy igen érdekes olvasmányt a telefonom mellé! A telefont műszeres üzemszerű körülmények között huzamosabb ideig üzemeltették s hibát nem találtak így a készüléket nem tartják hibásnak és javításra nem szorul! Ezt még egy hónap múlva eljátszották velem mikor bevittem s ismét elhozhattam! Nos ekkor mérgemben elmondtam az SonyEricsson márkaüzlet eladójának, hogy ez tűrhetetlen, hogy nem tudják megjavítani a telefont és, hogy lehetnek hozzánemértő emberekre bízni a szervízt! Mire Ő válaszolta majd eldönti Ő, hogy ki az Aki ért hozzá! Ekkor felvilágosítottam, hogy a szakmám telefonműszerész és már elég régóta/ 23 éve/ s értek a telefonokhoz s innen kezdve majd én megmondom, hogy ki az Aki ért hozzá!!!! Kiderült, hogy csak 1 órát vizsgálják a leadott készüléket s ha nem jön elő a hiba akkor szupi-tuti és viheti!!!!! Ez milyen módszer???? S ez a Nagyon szupi-tuti szervíz a CIRMA HUNGARY KFT!!!!!!!!!! No ide ne vigye senki sem a telefonját, mert nem értenek hozzá az is Tutiiiiii!!!!!!! Ez a szervíz megcsúfolja a SonyEricsson márkanevet teljesen!!! Nem az lenne a cél, hogy ha valami rossz és már nem először megy oda egy hibával akkor tüzetesebben átnézni???!!! Ha ezt tudná a SonyEricsson kint, hogy ilyen szervízre bízzák itthon a javítást biztosan elvenné tőle és jól meg is büntetné Őket!!!!!
Így jártam én a telefonommal melyet most viszek hatodszor leadni, mert ugye jó, hiba nincs csak magyarán mondva selejtes és szar!!! -
fredpg
csendes tag
Most nekem is ez történt egy Nokia E52 -vel. Az egri T-mobil szervízbe bevittem, hogy nem kapcsol be csak rezzen egyet, szoftver frissítés nem segített ezért továbbküldték a JABIL szervízbe. Először visszajött hogy beázott, na ekkor át se vettem, hanem visszaküldtem utána visszaküldték hogy: "készülék belsejében mechanikai sérülés következtett be, ennek következtében a főpanel elgörbült – melyet a fényképekkel igazoltak – emiatt a garanciát megvonták" a készülék erősen kopott volt mivel használtam, de ettől még a nyák nem görbülhetett el. Most én is itt vagyok egy 50000 ft os garanciális késszülékkel és nemtom mit tegyek illetve hova fordulhatok. Ja a hab a tortán úgy kaptam vissza, hogy a sim kártya tartó fém burkolata el volt gőrbítve, amit nagy nehezen, veszekedés árán kicserélték ingyen.
Akinek van hasonló tapasztalata várom. -
mark77
tag
Általánosságban.
-Nem szabad morogva hagyni az egészet a fenébe(mert ezért tudják ezt megtenni)
-Ha igazad van. De csak akkor időt és pénzt nem spórolva perelni perelni perelni. De csak akkor ha igazad van. Mert pl ha egy ügyesember rosszul ütötte ki a telefonod, vagy farzsebben ráültél, nos akkor tényleg bukó.Szeretik ezt megtenni,mert a garanciális szervizelést a gyártó felé is igazolni kell, aki vag elfogadja vagy nem. Egy független vizsgálóintézeti jelentése, és jogerős bírósági ítélet ellen már nem tud mit kezdeni.
A HP laptomom a példa. A gyári szervíz garancián túl korrekt áron megjavította. Rájuk kérdeztem, hogy garanciaidőben is ilyen készségesek? Az válaszolták, hogy nem. Azonnal megvonják a garanciát, és a bíróságon találkozunk. A HP lapto nem romlik el. Tényleg nem. Az enyim négy éve jól bírja.
Cannibal Corpse
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Magisk
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Politika
- Futás, futópályák
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- 3,5hónapos Apple iPhone 15 Pro Natural Titanium 256GB (S23/S24 Ultra beszámítás)
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen