Új hozzászólás Aktív témák

  • tibor64

    csendes tag

    válasz Bocha #29 üzenetére

    A Nokiához én is küldök egy jól dokumentált történetet...
    Röviden ennyi, a levelezést és a gar.jegymásolatot emailben.

    Készülék: Nokia E 66 (kb 100eFT), Made in Finnland, teljes körű Nokia garanciával.
    A telefonvétel ideje: 2008 július 23.-án, kártyafüggetlen készülék.
    2008 szeptember: a telefon slide elromlik, a billentyűzár nem zár be és nem nyit ki.
    A menüből a billentyűzár nehezen hozható elő (ezért a slide kapcsolja)
    2008 szept.7.-n az E66-t a Nokia hivatalos üzletében (hivatalos szervizpont) átveszik.
    A készülék a Nokia központi Szervizéhez a Mobil ASK KFT-hez került.

    A telefon 9 hét után került javítatlanul vissza, és a slide mágneses mikrokapcsolóját egy hűtőmágnes javította meg 3 perc alatt és azóta (1/2 éve) a készülék működik.
    A jótállási jegy másolatát mellékelem. A dátumokat és a garancia címke hiányát a telefon átvételekor, az üzletben külön kérésre írták csak le (lásd pecsét).
    A történetet nem minősítem, mindenki levonhatja a következtetéseket a Nokia telefonról, Nokia üzletről, Nokia Ügyfélszolgálatról, és Nokia hivatalos garanciális szervizről.)

    Az alábbi levelezés mellett kb. húsz telefonos érdeklődés is volt az alábbi eredménnyel
    a Nokia Üzletben és Nokia Ügyfélszolgálatnál:
    Tájékoztatás:
    A készüléket javítják.
    Alkatrészre várnak.
    Cserekészüléket nem adnak.
    A készüléket nem cserélik.
    A Nokia Szervizt nem tudják kapcsolni
    A Nokia Szerviz telefonszámát nem tudják megadni.
    A Nokia Ügyfélszolgálat Vezetőjét nem tudják kapcsolni
    stb. :W

    2-4-6-8 hét után ugyanez

    levelezés:
    Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat Vezető!
    2008. július 23.-án vásároltam a Camponában (Nokia garanciával) egy Nokia E66 készüléket (IMEI:xxxx)
    A készülék alapvetően működött, 2008. szeptember 7.-én a slide kapcsolása elromlott, tehát a készülékkel telefonálni tökéletesen lehetett, csak a slide a billentyűzárat nem zárta le.
    A Campona Nokia szervizébe, majd onnan a Nokia központi szervizébe került a készülék.
    Azóta (a 9. hete) kizárólag az ügyfélszolgálatuk tud tájékoztatást adni, miszerint újabb és újabb alkatrészre várnak.
    A készüléket még a garancia idő lejárta előtt használni szeretném, ezért
    3 napon belül kérném azt a Campona Nokia Boltjába visszajuttatni.
    - Kérem írásban részletezni az eddig elvégzett javításokat.
    - A telefont az átadott működőképes állapotban kérem visszaadni.
    - Amennyiben a várt alkatrész megérkezik, értesítést és a garanciális javítás folytatását, vagy a készülék cseréjét kérem.
    Budapest, 2008 október 3.
    --------------------------------
    Tisztelt Uram!
    Köszönjük szépen a szíves türelmét. A szíves elnézését kérjük az elhúzodás miatt. Az a probléma, hogy pillanatnyilag nem tudják elvégezni a készülék javítását, mert az alkatrészek nem érkeztek meg időben és még nincsen dátum megadva, hogy pontosan mikor lesz alkatrész. Cserélni se tudjuk a készülékét. Azt tudnánk javasolni, hogy ha szeretné, és ezt legyen szíves jelezni felénk, a központi szerviz visszaküldi a készülékét és amikor megérkezik az alkatrész, visszahívjuk és gyorsan elvégzik a javítást. Várjuk válaszát. Köszönjük a szíves megértését.
    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    Üdvözlettel:
    Nokia Ügyfélszolgálat :Y
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    Tisztelt Uram!
    Köszönjük szépen a türelmét, szólunk a központi szerviznek és reméljük, hogy egy-két napon belül visszakapja a készülékét. Amikor megérkezik az alkatrész, kapcsolatba lépünk Önnel. Kösöznjük a szíves megértését.
    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    Üdvözlettel:
    Nokia Ügyfélszolgálat
    :C
    ------------------------------------------------
    címzett: NokiaCare.EURO.
    Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat!
    A telefont a szervízből 9 hét után visszakaptuk a már több alkalommal említett slide hibával. A garanciajegyen a javitás kezdete és vége dátum nem volt kitöltve, az elvégzett javitás egy nagy S betű és még két olvashatatlan betű. A telefonról visszaadáskor a garanciacimke hiányzik. A nagy S betű a Campona Nokia Üzlet dolgozói szerint software cserét jelent, ezt biztos a garancia cimkén keresztül hajtották végre, ezért kellett végérvényesen eltávolítani.
    ( Vagy, hogy garanciális javításra ne vigyem többet vissza?)
    A fórumokat olvasva egyébként a telefon slide hibáját 3 perc alatt megjavítottam, mindenféle megbontás és alkatrészigény nélkül.
    Köszönöm a segítségüket, és a továbbiakban is minden jót kivánok a Nokia központi szervizének, a Mobil ASk KFT-nek.
    2008 nov. 6. :R

Új hozzászólás Aktív témák