- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- DIGI internet
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibor64
csendes tag
A Nokiához én is küldök egy jól dokumentált történetet...
Röviden ennyi, a levelezést és a gar.jegymásolatot emailben.Készülék: Nokia E 66 (kb 100eFT), Made in Finnland, teljes körű Nokia garanciával.
A telefonvétel ideje: 2008 július 23.-án, kártyafüggetlen készülék.
2008 szeptember: a telefon slide elromlik, a billentyűzár nem zár be és nem nyit ki.
A menüből a billentyűzár nehezen hozható elő (ezért a slide kapcsolja)
2008 szept.7.-n az E66-t a Nokia hivatalos üzletében (hivatalos szervizpont) átveszik.
A készülék a Nokia központi Szervizéhez a Mobil ASK KFT-hez került.A telefon 9 hét után került javítatlanul vissza, és a slide mágneses mikrokapcsolóját egy hűtőmágnes javította meg 3 perc alatt és azóta (1/2 éve) a készülék működik.
A jótállási jegy másolatát mellékelem. A dátumokat és a garancia címke hiányát a telefon átvételekor, az üzletben külön kérésre írták csak le (lásd pecsét).
A történetet nem minősítem, mindenki levonhatja a következtetéseket a Nokia telefonról, Nokia üzletről, Nokia Ügyfélszolgálatról, és Nokia hivatalos garanciális szervizről.)Az alábbi levelezés mellett kb. húsz telefonos érdeklődés is volt az alábbi eredménnyel
a Nokia Üzletben és Nokia Ügyfélszolgálatnál:
Tájékoztatás:
A készüléket javítják.
Alkatrészre várnak.
Cserekészüléket nem adnak.
A készüléket nem cserélik.
A Nokia Szervizt nem tudják kapcsolni
A Nokia Szerviz telefonszámát nem tudják megadni.
A Nokia Ügyfélszolgálat Vezetőjét nem tudják kapcsolni
stb.2-4-6-8 hét után ugyanez
levelezés:
Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat Vezető!
2008. július 23.-án vásároltam a Camponában (Nokia garanciával) egy Nokia E66 készüléket (IMEI:xxxx)
A készülék alapvetően működött, 2008. szeptember 7.-én a slide kapcsolása elromlott, tehát a készülékkel telefonálni tökéletesen lehetett, csak a slide a billentyűzárat nem zárta le.
A Campona Nokia szervizébe, majd onnan a Nokia központi szervizébe került a készülék.
Azóta (a 9. hete) kizárólag az ügyfélszolgálatuk tud tájékoztatást adni, miszerint újabb és újabb alkatrészre várnak.
A készüléket még a garancia idő lejárta előtt használni szeretném, ezért
3 napon belül kérném azt a Campona Nokia Boltjába visszajuttatni.
- Kérem írásban részletezni az eddig elvégzett javításokat.
- A telefont az átadott működőképes állapotban kérem visszaadni.
- Amennyiben a várt alkatrész megérkezik, értesítést és a garanciális javítás folytatását, vagy a készülék cseréjét kérem.
Budapest, 2008 október 3.
--------------------------------
Tisztelt Uram!
Köszönjük szépen a szíves türelmét. A szíves elnézését kérjük az elhúzodás miatt. Az a probléma, hogy pillanatnyilag nem tudják elvégezni a készülék javítását, mert az alkatrészek nem érkeztek meg időben és még nincsen dátum megadva, hogy pontosan mikor lesz alkatrész. Cserélni se tudjuk a készülékét. Azt tudnánk javasolni, hogy ha szeretné, és ezt legyen szíves jelezni felénk, a központi szerviz visszaküldi a készülékét és amikor megérkezik az alkatrész, visszahívjuk és gyorsan elvégzik a javítást. Várjuk válaszát. Köszönjük a szíves megértését.
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
----------------------------------------------------------------------------------------
Tisztelt Uram!
Köszönjük szépen a türelmét, szólunk a központi szerviznek és reméljük, hogy egy-két napon belül visszakapja a készülékét. Amikor megérkezik az alkatrész, kapcsolatba lépünk Önnel. Kösöznjük a szíves megértését.
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
------------------------------------------------
címzett: NokiaCare.EURO.
Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat!
A telefont a szervízből 9 hét után visszakaptuk a már több alkalommal említett slide hibával. A garanciajegyen a javitás kezdete és vége dátum nem volt kitöltve, az elvégzett javitás egy nagy S betű és még két olvashatatlan betű. A telefonról visszaadáskor a garanciacimke hiányzik. A nagy S betű a Campona Nokia Üzlet dolgozói szerint software cserét jelent, ezt biztos a garancia cimkén keresztül hajtották végre, ezért kellett végérvényesen eltávolítani.
( Vagy, hogy garanciális javításra ne vigyem többet vissza?)
A fórumokat olvasva egyébként a telefon slide hibáját 3 perc alatt megjavítottam, mindenféle megbontás és alkatrészigény nélkül.
Köszönöm a segítségüket, és a továbbiakban is minden jót kivánok a Nokia központi szervizének, a Mobil ASk KFT-nek.
2008 nov. 6.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Fogyjunk le!
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
- Ketogén étrend
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen