Új hozzászólás Aktív témák

  • julcsi27

    csendes tag

    Sziasztok
    tök újonc vagyok a neten ,ez az első regisztrációm :R
    Történetemet csak nagy vonalakban írom le , mert hosszú , és úgy látom , hasonló cipőben járunk
    Nokia , N73 garanciális , javítják
    Hiba : max 15 perc beszélgetési idő után lemerül
    4X -sikertelen javítgatásuk után (mobilask ) , telefonálgatás az ügyfélszolgálatra , ahol ugyanazok a kérdéseim , mint nektek , és úgyanúgy nem kapok rájuk választ , ja és aranyos a magyarul alig tudó hölgy :(((
    végül eltelik 3 hónap , közlik javíthatatlan (én már 2 hónapja tudtam) , cserélni fogják
    várok
    miután nem jelentkeznek hívogatom őket , kiderül , nem a készüléket akarják cserélni , csak a főpanelt , de az jelenleg a világon sehol nincs ????
    pénzt vissza nem adnak , cserekészüléket nem adnak ,türelmet kérnek
    az egész rettenetesen kiborító , mármint hogy ennyire semmibe vesznek , szarnak a fejemre :W
    visszaköszönnek érdekességek abból is , amiket írtatok , pl. amikor nekem a szervízből visszaadták a telefont , az átvételi elismervényemet evették , és eltépték ??!!
    ha tudtok bármit javasolni , előre is köszi
    ja,a gép nem az enyém , csak ritkán vagyok a közelében

    ui. : azért a sztorit leírtam és elküldtem az inforadió ezzel foglalkozó műsorának , hátha ;)
    Kitartást mindenkinek , sziasztok

    julcsi

Új hozzászólás Aktív témák