- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Windows 10
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Linux kezdőknek
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Synology NAS
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius13
csendes tag
Helló Mindenkinek!
Új regisztrált vagyok itt!
Nekem van egy SonyEricsson C902 mobiltelefonom melyet tavaly év elején vásároltam a Pannontól. Örültem, hogy végre sikerült egy jó telefont vennem mely nem volt éppen olcsónak mondható! Eltelt 3 hónap és láss csodát a telefon kezdett magától ki-bekapcsolni, a vezetéknélküli fülhallgatót állandóan ledobta, kezdett az aksija 15 perc után forrósodni és kezdett fagyogatni!!!!! Elvittem a Westend City-ben található márkaszervízben ahol gyorsan frissen fél óra alatt szoftvert frissítettek és mondták, hogy készen is van! Ja 3 napig bírta, jó sok idő!!! Eltelt egy kis idő ismét vittem, hogy nem jó ismét! Mondták, hogy beküldik a főszervizbe! Eltelt 4 nap s jött az sms, hogy kész a készülék mehetek érte! Ismét használtam még 1 hetet sem és ismét jöttek elő a hibái sorban! Mentem harmadszor is és leadtam a telefont. Eltelt ismét 4 vagy 5 nap s mehettem érte, hogy kész és jó is lett! Örültem, hogy végre jó, de nem sokáig, mert hazafelé jövet 2 óra elteltével lefagyott ismét s akármit is csináltam vele nem akart az Istennek sem működni!!! Levettem a hátlapot akku ki ismét be és a telefon működött! Na ezt jól megcsinálták, rendesen!!!!!! Két nap múlva vittem vissza ismét, hogy rossz s elmondtam, hogy már hazafelé menet megadta magát! Imét szerviz, ismét 4 nap eltelt és mentem érte s kaptam egy igen érdekes olvasmányt a telefonom mellé! A telefont műszeres üzemszerű körülmények között huzamosabb ideig üzemeltették s hibát nem találtak így a készüléket nem tartják hibásnak és javításra nem szorul! Ezt még egy hónap múlva eljátszották velem mikor bevittem s ismét elhozhattam! Nos ekkor mérgemben elmondtam az SonyEricsson márkaüzlet eladójának, hogy ez tűrhetetlen, hogy nem tudják megjavítani a telefont és, hogy lehetnek hozzánemértő emberekre bízni a szervízt! Mire Ő válaszolta majd eldönti Ő, hogy ki az Aki ért hozzá! Ekkor felvilágosítottam, hogy a szakmám telefonműszerész és már elég régóta/ 23 éve/ s értek a telefonokhoz s innen kezdve majd én megmondom, hogy ki az Aki ért hozzá!!!! Kiderült, hogy csak 1 órát vizsgálják a leadott készüléket s ha nem jön elő a hiba akkor szupi-tuti és viheti!!!!! Ez milyen módszer???? S ez a Nagyon szupi-tuti szervíz a CIRMA HUNGARY KFT!!!!!!!!!! No ide ne vigye senki sem a telefonját, mert nem értenek hozzá az is Tutiiiiii!!!!!!! Ez a szervíz megcsúfolja a SonyEricsson márkanevet teljesen!!! Nem az lenne a cél, hogy ha valami rossz és már nem először megy oda egy hibával akkor tüzetesebben átnézni???!!! Ha ezt tudná a SonyEricsson kint, hogy ilyen szervízre bízzák itthon a javítást biztosan elvenné tőle és jól meg is büntetné Őket!!!!!
Így jártam én a telefonommal melyet most viszek hatodszor leadni, mert ugye jó, hiba nincs csak magyarán mondva selejtes és szar!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autós topik
- Mobil flották
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs