- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Tök mindegy mit válaszolnak, amilyen állapotok vannak a cégnél, úgyis csak akkor majd derül ki valójában a változás mikéntje, ha megkaptad az első olyan számládat. Ha nekem a 2000 forintos havidíjkedvezményemet évek óta 1930.68 forintnak veszik, akkor szerintem sok mindent ne várjál tőlük.
Ezt amúgy nem csak számlázni képesek így, hanem az előfizetői szerződésben is pontosan ez szerepel. Ezt a decemberi hosszabbításomkor kapott szerződésből fotóztam ki:
Tehát már náluk alap, hogy hulladék az egész rendszer.
Lehet elküldöm majd az nmhh-nak, az ilyen szintű bénázás már tényleg figyelmet érdemel.
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
válasz Daffni2 #80755 üzenetére
Nem is ertem,mi jarhatott a fejeben az ugyintezonek, aki ezt a lehetoseget felajanlotta
Kepzelem amikor hivja a konkurenseket :
- szeretnek a mostaninal jobb csomagot
- es mennyi az aktualis havidija ?
- 0 ft[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kapasz
tag
Novemberben nálunk is belepiszkáltak a havidíjkedvezménybe, úgyhogy nem a szokásos nullás számla jött. (3,5 évig jól működött ez a házimobil pótlás, a havidíjat szinkronban változtatták a havidíj-kedvezménnyel.)
Azonmód el is hordoztuk a számot Yettel flottába. Nem tartóztattak holmi ügyfélmegtartók.
[ Szerkesztve ]
-
prsq
tag
válasz Daffni2 #80755 üzenetére
Már megbocsáss, nem én rimánkodtam érte.
Megszűnt a Házimobil (3 volt a családban), áttettek valami vacak csomagba.
Bementem üzletbe, hogy akkor felmondom mindet, mert így nem éri meg.
Az ügyintéző telefonált (akkor nem tudtam, most már tudom, hogy az ügyfélmegtartó csoportnak, ez vagy 15 éve történt), ezt ajánlották, én meg elfogadtam. Te nem fogadtad volna el?De hogy az igazságérzeted (szegény Vodafone) kevésbé érezze rosszul magát, a 3 Házimobilból csak egy ilyen egyedi csomag lett, nem 3. (Az egyikre ígérgettek mindenfélét szóban, aztán amikor jött a számla, kiderült, hogy semmi nem úgy van, ahogy ígérték, akkor az fel lett mondva.)
[ Szerkesztve ]
-
osonte
senior tag
Nemrég írtam a pozitív tapasztalatom, vélhetően kifogtam két olyan ügyintézőt, akinek még van "kedve" dolgozni. Azóta sikerült két olyan ügyintézővel is beszélnem, akik pont leszartak és hülyének néztek. Mivel 15 év kereskedelem van mögöttem, ezért oda-vissza tudom mivel lehet az ügyfelet hülyíteni. Az utolsó nő még számolni sem tudott, nem tudta kiszámolni az 5 munkanapot. Jött azzal, hogy lassú a futárszolgálat, mondtam ahhoz talán át kéne adni a terméket nekik és akkor lehetne őket okolni. Ja meg a mindent vivő ünnepek miatt csúszik... kérdeztem, hogy az elmúlt karácsonyra vagy a szintén elmúlt szilveszterre (nyilván szilveszterre mindenki tőlük rendelt) vagy már húsvétról beszélünk? Nem tudott válaszolni! Írtam egy szaftos emailt nekik, 7 hibát betettem a weboldalukról, amely félrevezető és némely helyeken matematikailag értelmezhetetlen. Amennyiben holnap nem jön meg a megrendelt telefon (5 munkanap, a megrendelés napját nem számolva ÁSZF szerint), akkor felmondom a szerződést kötbérrel. Sikerült 2 hónapig se megtartaniuk. Azért megemlítettem az ünnepekkel kapcsolatban, hogy a Telekomnál december 15-én péntek este rendeltem mobiltelefont, szombaton számláztak és átadták futárszolgálatnak, így hétfőn 18-án reggel átvettem a csomagot, vagyis 0 munkanap a szállítási idő, erre mondta az ügyintéző hogy máshogy működnek, ja szerintem is, nem szarul legalább. Felvettem a beszélgetéseket. Beígértem nekik, hogy továbbítom felettes szervnek amennyiben nem teljesítik az 5 munkanapot, persze számlázni tudtak az első percekben és szerződést írni. Felháborító a közöny, hogy először hazudnak, utána beleszarnak, amikor rájönnek, hogy nem egy zombival beszélnek.
Nem kell nagy matek hozzá, ha ma nem változott semmi, már pedig nem (nem adták át futárszolgálatnak), akkor holnap nem jön a rendelés, akkor elköszönök tőlük, de visszamegyek a boltba a személyes ügyintézőnél bontom a szerződést, elmondom neki mi miatt és amíg ilyen az ügyfélszolgálat kár ügyfelet megtartani, mert úgy is több aki elront mindent, mint aki segíteni akar, ahogy a fórum is mutatja.
-
félisten
-
4Grider
nagyúr
válasz osonte #80764 üzenetére
Én szóltam.
Viszont jelezni szeretném, hogy máshol sincs kolbászból a kerítés, a kapott készülékkedvezményért cserébe nem csak hűséget várnak el a szolgáltatók, hanem türelmet is. Sok éve kezelek céges flottát és a tapasztalat az, hogy az online rendelések teljesítése mindenütt lehet rapszodikus, főleg ha hiánymodellt rendelsz. -
osonte
senior tag
Annyit mondok, hogy a Telekomnak olyat küldtem, hogy iPhone 14PM + Watch8 eSIM vásárlás után 2 hónappal 2 előfizetéssel, 0 Ft kötbérrel távoztam azonnal, amikor jeleztem. Fájt volna nekik, ha akadékoskodnak. Persze a termékeket kifizettem. A médiához fordultam volna és per lett volna, jó felvételeim voltak, eddig még sosem vesztettem. Tudom mit kell kérdezni, amikor felveszem a beszélgetést és mind mond olyat, amit nem kellene, amikor mondom, hogy játszák le a beszélgetést a főnöknek, akkor valahogy sosem marasztalnak. 🙂
-
4Grider
nagyúr
válasz osonte #80769 üzenetére
Én is választhatok szállítási időpontot mind a kettőnél, az esetek nagy részében be is tartják. A maradék eset meg persze rád nem vonatkozhat, hiszen rögtön felnyomnád őket minden hatóságnál, meg akár kötbérrel is felmondanád az előfizetéseidet. Na én ebből a korból már kinőttem...
-
kenwood
veterán
válasz 4Grider #80770 üzenetére
Azert nem kell ugy beallitani a dolgokat, hogy amik tortennek, azok normalisak lennenek,
Kicsit bicskanyitogato stilusban fogalmaz a srac,de igaza van.Ha nekem van egy kis vallakozasom, es eladok valamit, akkor nem fogok meg 5 munkanapig sem ulni a termeken, nemhogy tovabb.
Meg az is milyen nonszensz mar,hogyha ugyanazt a kerdest telefonon teszem fel, azonnal valaszt kapok, ha emailt irok, akkor meg 30 napon belul. Nem 1995-ben jarunk.
Lehetne meg sorolni,mik azok a hajmereszto dolgok,amiket termeszetesnek veszunk egy multinal.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
-
4Grider
nagyúr
válasz kenwood #80771 üzenetére
Nem, nyilván nem normális, hogy év végén a két ünnep között a dolgozók nagy része szabira akar menni, meg csomóan akkortájt veszik ki a bennragadt szabadságot. Meg persze ez a hülye leltár sem az, főleg ha lelkiismeretesen akarják végezni. (Mi ezért éppen zárva vagyunk a héten, akkora az x telephely készlete...) Persze át is kavarhatnák az ügyviteli rendszerben az automatizmusokat, de talán úgy vannak vele, hogy 1-2 hét miatt nem érdemes még jobban a fejére borítani az ügyvitelt, hiszen láttuk már mivel járt, amikor hozzányúltak...
-
kenwood
veterán
válasz 4Grider #80773 üzenetére
Tul nagy ralatasod van a dolgokra,tul sokat dolgoztal ilyen multinal. Elfogadtad, hogy nem a rendszer rossz,hanem ezek belefernek.
Nem,minimalisan sem fernek bele.
A felsorolt kifogasok egyike sem mentseg. Meg csak indok sem.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
osonte
senior tag
válasz 4Grider #80773 üzenetére
Nekünk is tele volt a tökünk, hogy hülyére dolgozzuk magunkat karácsonykor, a két ünnep között is és nagykerként az év első napját leltárral kezdtük, mégis elégedetlen vevő nem távozott. Aki nem bírja ezt a munkakört, tud más szakmát/munkahelyet választani. Nekem is sokszor fájt a fejem, meg a magánéletem sem éppen ideális volt, de azt leraktam a műszak kezdezénél és tudtam kedves lenni, amit pedig megígértem azt betartottam. Én is hibáztam néha, nem vagyok robotból, akkor elmondtam a vevőnek és minél hamarabb helyrehoztam, általában értékelték az őszinteséget. A műszak végén meg visszatértem a "nyomorult" életembe, amiről nem a vevő tehet=nem rajta vezetem le napközben.
-
dredjudge84
őstag
válasz 4Grider #80773 üzenetére
"Jobb" helyeken pont ilyen dolgok miatt nem engednek el karácsony előtt és két ünnep között szabadságra senkit! Egyébként meg ha kevesebb az ember akkor is meg kell oldaniuk! Mi lenne ha az atomerőműben is kevesebb áramot állítanának elő merthogy szabadságon vannak az emberek? Vagy nem küldenek mentőt, mert szabin van a fele brigád, és nincs autó. Ez nem indok ne vicceljünk már!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz osonte #80768 üzenetére
Ha van rá energiád, olvasd el az elmúlt 2-3 év hozzászólásait. Ugrottak itt már bele nagy mellénnyel a problémás ügyek intézésébe, aztán az lett a vége, hogy közben itt megírta a fejleményeket, elsírta a bánatát és várt és várt....
Nyilván nem lehet kizárni, hogy te hoznád a cég életében a változást, ahol képesek hónapokig számlázni ki nem szállított telefont, ahol 6+ hónapra beragadnak emberek előfizetései, ahol a fiókodban idegen emberek számláit találod meg (voltak még durvább dolgok is), én erre nem tennék nagyobb összeget. Ha követnéd a topikot/az eseményeket, nem tekintenéd magától értetődőnek, hogy ép ésszel, logikával, fenyegetőzéssel ennél a cégnél elérnél bármit is.
[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
Elég sötét képet festetek az általános helyzetről. Mintha a piros szolgáltató picit kilógna a képből a konkurenciához képest. Tényleg így van vagy csak téli időjárás befolyásolja a kommentek negatív felhangját?
-
4Grider
nagyúr
válasz bostone #80778 üzenetére
Teljesen megszokott, hogy a Yettelnél Pató Pál úr sztahanovistának számít, a Telekomnál minden héten elcsesznek valamit vagy az appban, vagy a weboldalon, vagy mindkettőben (de legalább van rá reális esély, hogy hamarosan javítják), a Vodánál meg vagy működik valami a csodás ügyviteli rendszerükben, vagy inkább nem, és ha utóbbi, akkor bízhatsz a piaci alapon működő 4ig szakértelmében...
-
persil
nagyúr
Miert, a yettel jobb...? Cegesen a nap feleben nem tudok telefonalni, mert "csak". 🤷 A t-nel meg rendszeresen jottek levelben/emailben a hazugsagok, el is jottem mar vagy 10-15 eve, azota logojuktol is rosszul vagyok.
Ugyanolyan otvar zsivany mind a harom, de ha valasztani kell, akkor kerdes nelkul voda, barmikor.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
nincsnév007
őstag
én meg vagyok elégedve velük. Világ életünkben 20-asok voltunk de feltőtőkártyás. És akartam előfizetést be mentem megkérdeztem a yettelben 6000 forintot mondtak a legolcsóbb előfizetésre. Azt mondom nem kérem. Be mentem a vodafonba és ott jobb ajánlatott kaptam. Most már az egész családomat át hoztam a vodafonba. És szerencse az üzletben nálunk nagyon készségesek, segítőkészek.
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
Plusz szerintem a másik két szolgáltatónál nincsenek olyan jó olcsó ügyfélmegtartó csomagok mind itt.
-
félisten
válasz dredjudge84 #80787 üzenetére
Úgy tudom egyáltalán nincs ilyen.
-
zzola
félisten
válasz nincsnév007 #80786 üzenetére
Majd ha egyszer "beragad" egy megrendelésed és fél-egy évig még díjcsomagot sem tudsz módosítani, sem számot hordozni, sem semmit, na majd akkor is mondd ezt kérlek.
Én pontosan tudom mifán terem itt a szolgáltatás, beszélgetésre frekventált helyen jó a Voda, minden másra inkább a másik kettő... -
zzola
félisten
válasz dredjudge84 #80787 üzenetére
EZ a Hungarikum, a csórók országa. Nem személyeskedés, ne vedd annak kérlek.
Sajnos ez ilyen, országos probléma... -
4Grider
nagyúr
válasz nincsnév007 #80793 üzenetére
Nem kell sokat visszaolvass...
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #80368 üzenetére
Abban az esetben ha valakinek feltöltés elmulasztása miatt kikapcsolják a hívószámát lehetséges a szám utólagos elhordozása de ha a red asszisztens a 1270-en az ezzel kapcsolatos érdeklődésre azt hazudja hogy sajnos semmilyen megoldás nincs akkor nem szabad elhinni neki , kérni kell a szám utólagos cseréjét, mint ma kiderült a vodafone válaszából ez a második lehetőség amellyel vissza lehet szerezni a kikapcsolt számot
És lehet van még harmadik és negyedik is
Itt a válasz a panaszomra amire azt mondta a red asszisztens hogy felesleges kör lesz mert a panaszomra adott válasz nem írhatja fölül a jogszabályt ami alapján 6hónapra karanténba kell kötelezően helyezni minden kikapcsolt számot."Szeretnénk tájékoztatni, hogy a feltöltőkártyás előfizetések esetében a feltöltéstől számított 365 napig tart az
egyenleg-felhasználási idő, melyet 5 nap rendelkezésre állási időszak követ. Amennyiben a feltöltőkártyás előfizetésre
feltöltés nem érkezik a rendelkezésre állási időszakban sem, abban az esetben a kártya megszűnik.
Nyilvántartásunk alapján 2023. december XX-án töröltük a +3670XXXXXXX-as hívószámú feltöltőkártyás előfizetést,
mert elmaradt egyenlegfeltöltés miatt lejárt a SIM-kártya rendelkezésre állási ideje.
A fentiekről 2023. november XX-án, 2023. december X-án, 2023. december X-án, 2023. december X-én és 2023.
december XX-án küldtünk SMS-értesítést a +3670XXXXXXX-as hívószámra.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a SIM-kártya visszaaktiválását nem tudjuk biztosítani, azonban egyedi elbírálás alapján,
számcserével lehetőséget biztosítunk a +3670XXXXXXX-as hívószám visszaaktiválására.
A hívószám újbóli használatának érdekében szükséges egy havidíjas előfizetés, vagy feltöltőkártyás szerződés
megkötése, és legalább bruttó 2000 forinttal való feltöltése. Ennek megtörténte után lehetőséget biztosítunk arra,
hogy az új telefonszám helyébe a régi, +3670XXXXXXX-as hívószámot aktiváljuk.
Az új telefonszám megvásárlása (és feltöltése) után, kérjük, szíveskedjen a számcserére vonatkozó igényt jelezni jelen
levelünk hivatkozási számának, telefonszámának és a hozzá tartozó helyes személyes biztonsági kódjának
megadásával személyes képviseleteink egyikén, vagy a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül!
A számcsere igénylésére jelen elektronikus levelünk keltétől számított 30 napon belül van lehetősége.
Tájékoztatjuk, hogy rendszereink adatai alapján a +3670XXXXXXX-as hívószámra elhordozási kérelem érkezett.
Amennyiben a visszaaktiválást követően az érintett hívószámot a továbbiakban is cégünknél szeretné használni, a
hordozási kérést szükséges visszavonni.
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat"Tehát maga a vodafone alapból jófej a megoldásban az ilyen balf@szokkal mint én csak kifogtam egy gyökér ügyintézőt aki ennyire akart segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
Szerintem nem így van. Ha kapnál egy szolgáltatást 5000ft-ért, és utána ugyanaz 1500ft-ért, akkor te se akarnál 5000-et fizetni. Az hogy nálad félrement valami az egy dolog, de van aki elégedett azzal amit kap. Ez nem csóróság. Most tehetném hogy többet fizessek mint amennyit de amíg vannak ilyen csóró csomagok addig nem fogok.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest