Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kenwood

    veterán

    válasz 4Grider #80770 üzenetére

    Azert nem kell ugy beallitani a dolgokat, hogy amik tortennek, azok normalisak lennenek,
    Kicsit bicskanyitogato stilusban fogalmaz a srac,de igaza van.

    Ha nekem van egy kis vallakozasom, es eladok valamit, akkor nem fogok meg 5 munkanapig sem ulni a termeken, nemhogy tovabb.

    Meg az is milyen nonszensz mar,hogyha ugyanazt a kerdest telefonon teszem fel, azonnal valaszt kapok, ha emailt irok, akkor meg 30 napon belul. Nem 1995-ben jarunk.

    Lehetne meg sorolni,mik azok a hajmereszto dolgok,amiket termeszetesnek veszunk egy multinal.

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

  • osonte

    senior tag

    válasz 4Grider #80770 üzenetére

    Amennyiben valós magyarázattal csúszik valami, tudok türelmesen várni. Viszont amikor 3 ügyintéző mást mond, majd személyesen jön a boltban egy negyedik verzió, akkor szórakozzanak mással. Én meg abból nőttem ki, hogy mindent ráhagyok mindenkire.

  • osonte

    senior tag

    válasz 4Grider #80770 üzenetére

    Három ügyintézővel beszéltem, kettő leszart és három email is ment, igen az, hogy felnyomom őket mindenhol. Viszont pénteken "belefutottam" egy intelligens, kedves és segítőkész ügyintézőbe. Kedves hangon elmondta mennyire sajnálja, hogy nem kaptam meg időben a telefont és releváns információt mondott, hogy mi történt a logisztikán és 1-2 napon belül küldik a telefont és nyugodjak, mert hiába készlethiányos most a termék, az enyém már ki van számlázva és el van különítve. Így már megértő voltam, mert értettem mi történt. Gyorsan írtam emailt is, hogy az előző nem kellemes hangnemű leveleim vegyék semmisnek, türelmesen várok a telefonra. Az email ment a vezérigazgatónak is és tartalmazta, hogy ki volt kedves és ki akart lerázni, illetve kamuzott. Egy-két órán belül jött is a válasz, egy kedves levél, ahol nagyon köszönték hogy névvel adtam visszajelzést és örülnek neki, hogy így megoldódott a problémám. Azt írták, hogy szeretnék ha elégedett lennék a szolgáltatással. A megfogalmazás alapján, nem egy egyszerű ügyfélszolatos írhatta meg a levelet. Szóval békés lett a vége. Hétfőn feladták a telefont, kedden átvettem. Most azzal írok. :)
    Szóval így még mindig pozitív maradt a mutató a számomra, mert a bajai boltban kedves a kishölgy akihez szoktam menni és az 5 telefonos ügyintéző közül 2 volt negatív élmény, illetve az utolsó emailre is 1-2 órán belül válaszoltak, nem 30 nap múlva.

Új hozzászólás Aktív témák