Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz elfelejtette #66238 üzenetére

    Semmi ilyesmi trükk nem kell. Nekem direkt voda üzletben, amikor mondtam, hogy normál kártyám van (az eredeti nagy), és az új telefon meg nano, egyből adtak egyet, amiből3-at lehet kitörni. Ingyen.

    1-2 Hónapra rá, ezt partner üzletben, a családra 2500-ft-vel akarták megoldani, és amikor reklamálva volt, még hülyének is akarták nézni az embert... De felhívva az ügyfélszolgálatot, jóváírták, és plussz kártérítés a kellemetlenségért.

    Tehát, ha vkinek ilyen gondja van, és tudja bizonyítani. Nyoma van a rendszerben, hogy tényleg kértek érte pénzt, akkor megy a korrekció a panaszra. Ezért amúgy ha van rá mód, inkább direkt voda üzletben ajánlott.

    "írtam most nekik egy jó kis hangvételű e-maiit a számlám miatt"
    Én normális hangnemben felhívtam őket, és mindig korrektül megoldódott a dolog. Legutóbb Telekomnál is, igaz ott már emailt is kellett... mert ügyintézővel nem úgy alakultak a dolgok... De ha mondta, akkor legalább hivatkoztam rá... biztos beleszámított....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák