Új hozzászólás Aktív témák

  • spirit007

    senior tag

    Sziasztok!
    Szétszívat a júpíszí!
    A korábbi problémám #522 idén márciusra oldódott meg , mivel addigra annyira szar lett a kapcsolat, hogy már a minimum felét sem érte el. Kijöttek és megjavították a vonali hibát -amire ugyre fél évig sz*rtak nagy ívben mert jó az megvan a minimum...
    Nos kedden viszont totális leállás volt Üllőn, amit bejelentettem.
    Erről azonban nem készült hibafelvétel -mint ma kiderült- mert központi leállás volt, ami után tessék figyelni nekem 24 órán belül ismét be kellett volna jelentenem az "egyedi" hibámat! (Hogy ezt nekem honnan kellett volna tudnom, arra nincs válasz)
    Ez azonban csak tegnap este* történt meg.... amelynek -ismét tessék figyelni- _nyoma sincs_ a rendszerben!
    Így mától kezdődik szerintük az egész bejelentési tortúra, a javítás pedig "sajnos lehetséges" , hogy csak hétfőn fog megtörténni.
    Egyszerűen nonszensz ahogy a pontosan, rendben fizető ügyféllel bánnak!
    Egyébként most néztem a thome kínál kábel netet Üllőn (most már a mi utcánkban is)
    Erről van valakinek tapasztalata?

    *aki próbálta már a telefonos hibabejelentést gondolom érti miről van szó

Új hozzászólás Aktív témák