Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz DemonDani #13942 üzenetére

    Az alumínium nagyon nem rugalmas, és mivel fokozatosan gyűjti a feszültséget a törésig, így tökéletesen alkalmatlan erre a célra. A titán rugalmasabb anyag, abból lehetett a fix rugózó elem. Azt sajnos nem tudom, hogyan áll ez az anyag a regenerálódás terén: nem felejt alumínium módra vagy bírja acél módra.

    A karbon nagy előnye a fémekhez képest az irányított rugalmasság. A venember83 által linkelt Cannondale-en az a karbon lap oldalirányban eszméletlenül merev, hogy szimplán a tekeréssel ne azt hajlítgasd folyamatosan, a lábaddal kifejtett erő szinte egésze a hajtásba kerüljön be, míg eközben függőlegesen úgy rugózik, ahogyan kell.

    Manitou: No meg ott a Fizik.
    Vagy nem :P Közel 500 km-nyi összecsiszolódás után már mellékhatás nélkül elviselem a Nisene-t, télen rövidebb utakra megfelelő, de amint eljön a tavasz, megy vissza a szellős és extrém kényelmes SMP.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Aktív témák