- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Adobe Lightroom topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz hoffman_ #41000 üzenetére
+1
Utána nézek milyen törvényi rendelkezések vannak feltételezhetően lopott áru vásárlására.
Mert úgy vagyok vele, h egy 150 pénzért SID telós XT-s bringa csak a hülyének nem éri meg.
Váz méretet nem írt a nyavalyás.
Nem mintha most hirtelen le tudnék akasztani ennyi pénzt, de gondolom akadnak még hasonlóan "jó" vételek később is. -
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #41001 üzenetére
Ezt a bringát én nem venném meg, pedig már vagy 3 hónapja találtam(nem is tudom, miért van még fent). Nekem nem fér bele morálisan, arról nem is beszélve, hogy ha elviszik a rendőrök, mert simán lehet, akkor 99%, hogy nem kapod vissza azt a 150 rongyot, nincs aki megtérítse, mert kolompár a böriben lesz, vagy pedig a szemétdombon. De még ha nálad is marad, én nem hajtanék ilyen bringát, amit valaki otthon vár. Gondolj bele, ha minden álmod és hobbid egy 400 rongyos XC bringa lenne, és valaki kihúzná a segged alól :/
A téli időszak előnyösebb, de az aprón mindig vannak jó vételek. Én lassan 2 éve nézem montiügyben, közben megépült az olcsó városi gép, így utólag az árához még 30k-t hozzáteszek, és vehettem volna egy komoly XC gépet az apróról.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Teasüti
nagyúr
válasz hoffman_ #41002 üzenetére
Igazad van! Kiműveltem magam a vásárlás jogi formájáról egy-egy cikk erejéig és elég húzós feltételei vannak a tulajdonszerzésnek. A két legfontosabb, ha az áru nem képezte az eladó tulajdonát:
1. Jóhiszemű vevő, amit kizárnak abban az esetben, ha "feltűnően alacsony árat szabtak ki" a portékára.
2. Az eladónak kereskedőnek kell lennie.
Ha ezek nem adottak, akkor bukom a bringát is és a pénzem is.
Na most tudnék vitatkozni azzal, h "feltűnően alacsony ár", elvégre vevőként nem kell értenem az árakhoz szerintem, bár nem vagyok jogász. Meg amúgy is túl relatív kérdés.Morális problémám nincs a kamionról leesett dolgokkal.
Értem én, h van neki lehetséges gazdája, én sem vagyok beoltva empátia ellen, de ez kb olyan téma, hogy Afrikában meg éheznek. Tőlem is tűnt már el pár dolog életemben, hát vki biztos örült neki, mikor "megtalálta"...
A softshell bringás téli kesztyűmet azóta is felemlegetem.
Nekem az a kesztyű is nagy érték volt, akkor el lehet képzelni mennyire csábító egy-egy ilyen ajánlat.De így már persze én sem tartok rá igényt.
Ha kereskedő lenne, akkor talán elgondolkodnék rajta...Viszont felvet bennem egy kérdést, hogy lehetséges az, h 3 hónapja hirdetik az interneten és ez eddig senki illetékesnek nem tűnt fel?!? Az a véleményem, h ezeknek nem is szabadna eljutniuk egy jóhiszemű vevőhöz, már azelőtt le kéne kapcsolni őket!
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #41003 üzenetére
Az is lehet, hogy már rég eladta, és nem vette le, vagy csak simán elballag a dolog mellett mindenki. Én sem értem. Ha gazda lennék, akkor első dolgom lenne az apró figyelése ilyenkor, szóval nem tudom, hogy mi a helyzet.
De teljesen irreleváns, nekem ez azért nem az éhező kategória, én nem vennék lopott bringát tiszta lelkiismerettel.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
---Lasali---
Közösségépítő
Gyerekek én nem szaroztam, írtam neki egy levelet hogy lopott-e vagy miaszarért adja ingyen.
Én nem hiszem hogy bikemagra lopott bringákat pakolnának fel, mert annyira feltűnő lenne a gazdája számára hogy hihetetlen, főleg hogy a telefonszám is ki van írva. Azonnali lebukás. Pl meglátom hogy az enyémre hasonlít, felhívom, meg szeretném tekinteni, ilyet keresek, valami kamu szöveg hogy azért annyira nem biztos hogy jó-e a méret stb, ne tűnjön fel hogy túlságosan rá vagyok izgulva, megnézem a váz számot, vagy ha az nincs meg, akkor a hibákat, az minden használt biciklin van, azonnal felismered, aztán ennyi. Nekem garancia levele, számlája, igazolványa mindene megvan a biciklimnek, amit elloptak, ha előkerül azonnal tudom bizonyítani fél várossal is akár hogy az enyém.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41005 üzenetére
Korrekt, nincs ezzel semmi baj. Legalább beindul valami. Én is gondoltam rá.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Teasüti
nagyúr
válasz hoffman_ #41004 üzenetére
Amíg nem vagyok érintett a kérdésben, addig nem érzem, h lenne különbség a kettő között.
Vki nem őrizte eléggé, az éhezők meg rossz helyre születtek...
szerk: ilyen bringám lenne, sztem egy ágyban aludna velem. A bnőm helyén.
Ha jól sejtem, most nagyon gonosznak tűnök. Vagy közömbösnek.
De szerintem nem bűn, ha nem veszem a vállamra a világ problémáit.Amúgy azért is merem fent tartani a jóhiszeműséget, mert ha egy kicsit okos az orgazda, akkor nem egyben adja el a bringát, főleg fényképes hirdetéssel. Azonnal felismerheti bárki. Legalábbis én biztos darabokra szedném a helyükben, aztán azonosítsa be, aki tudja... Egy feljelentés után meg nagyon hamar kínos kérdéseket tehetnek fel a telefonszám gazdájának.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz Teasüti #41003 üzenetére
Szerintem nem feltétlen kell vélelmezni adott gépről,hogy leesett!
Mi van ha piszok olcsón vette és valami beragadt bringa ?Én pl. vadonatúj gépemet vettem, ajánlott fogyasztói ár majd harmadáért ,mert kifutó, több éves modell.
-
eddie1978
aktív tag
válasz _seth_ #40999 üzenetére
Használtan egy kezemen meg tudom számolni amit találtam. A méretprobléma alap. Utána jön a felszereltség. Nézd meg a Meridákat,
300-tól indulnak Tiagra váltással. Többi márkát a könyvjelzőimből
Focus Mares AX 4.0 900€
Whíte King's Cross 800£
Kinesis Tk21200£
Charge Filter HI999£
Charge Filter Apex1299£
Felt F65X1494€
Boardman CX Comp 911€
Shand Csak vázszett 1270£
Raleigh RX 2.0 1550$
Specialized Tricross Sport Disc 1000£/ Elite Disc 1200£
Giant TCX 260-tól Shimano 2300 váltással
Scott CX Comp1350€
Serotta Viaggio SE kirándulós vázszett 6895$
Lynskey Cooper CX 3205$
Moots Psychlo X vázszett 3575$
Kona Jake1299€
Kona Rove1599€
Norco Threshold A3630£
Norco Threshold A2855£
Jamis Nova Sport520£ A legolcsóbb amit találtam eddig.
Jamis Nova Race870£
Cannondale CAADX 1051299€
Quantec CC Disc1349€Meguntam A végtelenségig lehetne folytatni. Nagyjából látszik a nagyságrend. Némelyik kiesik, mert sárvédő, csomagtartó nem szerelhető fel. Nem egyszerű a helyzet. Tárcsafékesek előnyben. Mechanikusok közül a BB7-est ajánlják mindenhol.
Nem mind Tiagra vagy Sora. Nehogy harapjon valaki
Jó webshopok jöhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Ahogy látom kevés gyártónál van erősítés a hátsó tárcsánál a két villaszár között. Mennyire fontos ez?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz eddie1978 #41011 üzenetére
Nem tragédia ha nincs. Ha elég erős egyébként a papucsnál az két villa rögzítése, valamint nem túl vékony anyagból van a villa amire rögzítve van fék, akkor nem is szükséges. Valamint az a kis darab a tám villát meg a láncvillát ki is gyengítheti, ha szarul van behegesztve. Szóval szerintem ez ne befolyásoljon a választásban. Egyébként a hátsó háromszög belsejébe elhelyezett féknyereg jobb megoldás ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Vannak érdekes árak. Specialized Tricross Sport Disc Sora ~360000 angliában, most találtam Centurion Cross 3000 105 ~390000 németben. Ér ennyit egy Speci?
-
bubi92
őstag
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
-
zoltanz
nagyúr
válasz Cathfaern #40960 üzenetére
Én ~10 éve Bianchi-t vettem használtan, elég sokat gyűrőm, néha melóba járni stb.
Eddig hátsó agyat kellett benne csak cserélni. (azt is simán megcsináltam.) Persze kisebb dolgokat kellett rá venni (fékbetét, olaj, gumik, bowdenek), amúgy még minden eredeti rajta aszem. (és még egy darabig jó is lesz valószínű)Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
rii
nagyúr
tegnap megviccelt a műhelypumpám
ahogy rátettem a szelepre a pmupa fejét, azonnal küldte ki a levegőt
aszittem rossza a szelep
másik keréknél is kipróba ... ott is totla ....
innentől kezdve a pumpa lett gyanuskideülrt hogy a nagy nyomás minden letekerhető dolgot letekert a pumpáról ... nyomásmérőt is meg a pumpa csövét is
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ludsimon
veterán
hátha valakinek felkelti az érdeklődését:
BRM 1200 - Tour de Transdanubie
Távolság: 1203 km
Szintemelkedés: 4591 m
Szintidő: 90 óraRajt/Cél: Veszprém, Szentháromság tér
Időpont: 2013. július 11. (csütörtök) 5:00
Ár: 10.000 Ft, éremmel 12.000 Ft
Nevezés: 2013. június 20-ig a nevezés menün keresztülAnnak javaslom, aki mögött van már legalább 3-4 év tapasztalat, mert ez nem piskóta!
undefined
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41015 üzenetére
Az nem semmi. Ezesetben nagyon meg lehetett szorulva csórikám. Köszönöm, hogy megosztottad.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41015 üzenetére
Pont ilyen válaszra számítottam.
Aztán ha mégse volt az övé, akkor a szerződés se érvényes természetesen. -
ludsimon
veterán
Ez tetszik! Ezen bárki indulhat, nem kell hozzá különösebb állóképesség!
undefined
-
deicide
veterán
válasz ludsimon #41022 üzenetére
Ez tetszik, jó idő esetén megyek
De azért az túlzás, hogy nem kell hozzá különösebb állóképesség. Azé' 400km 27 óra alatt nem egyszerű, főleg, hogy az ellenőrzési pontok adott időpontban zárnak, tehát nincs az, hogy lefekszel kis délutáni sziesztára...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Muton
addikt
Idén szeretném cserélni a torámat. milyen teló az, ami még kifizethető (max 50-60k), de nincs egy üllő súlyában?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
ludsimon
veterán
undefined
-
lorcsi
veterán
borzasztó egy idő volt ma 44-3 között
rosszabb mint a szilveszteri -8 és köd
víz, felcsapott..erős szél..és tűző nap, amitől semmit nem láttamplusz kipróbáltam egy réteggel kevesebbel, és fáztam...úgyhogy a jól bevállt 3 rtg. lesz felsőruházatnak (plusz széldzseki)
kissé mintha nyikorgott volna a középső agy felől valami..vagy talán a hajtókarból
az a tervem, hogy megvárom, hogy megszárad és láncoljajjal megöntözöm egy kicsit
jól gondolom , hogy ez használni fog ?[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #40855 üzenetére
Üdv!
Deicide erre készülsz? Most találtam az idei túrakiírások között a TTT honlapján.
2013-06-01 Velence Tízszer (kerékpáros)Kakumix, lsebestyen köszönöm a telefonnal kapcsolatos tippeket, ha meglesz a telefon akkor kipróbálom, most csak kölcsönben volt nálam, nem volt időm tesztelgetni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
noel2009
csendes tag
Üdv!
Építettem egy bringát ami lassan elkészül.A vázat üzletben vettem az alkatrészeket webshopon keresztül vagy
apróhirdetés útján.Az üzletben ahol a vázat vettem azt mondták,hogy kerékpár igazolványt majd akkor adnak,ha ők rakják össze a biciklit.
Hogyan fogom igazolni a rendőrnek,hogy az enyém a kerékpár?
Mi a tapasztalat,hogy kezelik ezt a rendőrök? -
deicide
veterán
válasz Szakbarbár #41033 üzenetére
Természetesen, igen, erre alapozok.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
fpeter07
veterán
válasz ---Lasali--- #40957 üzenetére
Idei Kellyseket meg sem merem nézni. Trekről meg már nem is beszélek. A Gepida háza tájékán szintén súlyos ezreket kell fizetni.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #41035 üzenetére
Ha az időm engedi lehet hogy lenézek 2-3 körre. Ha kibírok annyit
Bár ha kijön a jó idő, én is többet fogok tekerni, de 3 hónap alatt nem hiszem hogy akkora edzettségi szintet el lehetne érni, hogy meglegyen mind a 10 kör.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ludsimon
veterán
válasz Szakbarbár #41037 üzenetére
Őszintén? 0 edzettséggel végig lehet csinálni 6-8 kört simán, egyedül, segítség nélkül.
undefined
-
rii
nagyúr
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
Reba, pont most kaptam az infót kollégától(ha ezt olvassa, akkor ), 95kg-ig van hitelesítve, a SID-ek 65-re. Szóval a Reba gyilkolósabb már. 60-ért pedig bestuby szerintem, mindegy milyen színű. A Reba egy lépés előre, finomabb, jobb a csillapítása, bár itt már csak a számat járatom, és az olvasottakat írom, mert nem próbáltam őket élesben(sajnos).
Teasüti:
A Suntour új telóit nem ismerem, bár már nem is olyan újak, de nem vagyok benne annyira, hogy tudjam. Elvileg nem rosszak, de én maradnék az RS-nél. A levegős sem igényel több karbantartást, mint az olajos/rugós, sőt.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
deicide
veterán
válasz ludsimon #41038 üzenetére
Ezt azért gondold végig még 1x. 0 edzettséggel áprilisban 50km-t alig bírtam tekerni, nemhogy 8 kört, ami 224 km De jöhetsz a megmérettetésre nyugodtan, szerintem leszünk innen a topikból páran. Ettől függetlenül pl a bátyám, aki ősszel kezdett el tekerni, 3 kört nem bírna megoldani.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Teasüti
nagyúr
Azt mondják a levegős villák kevésbé veszik fel a finom egyenetlenségeket, nehezebben indulnak meg.
Szerintem viszont egy minőségi szint felett ezek csak szőrszálhasogatások.
Én a levegős előnyére írnám a kisebb tömeget és a testre szabhatóságot. Senkit nem hallottam még rugót cserélni a villájában, hogy a súlyához igazítsa. Légrugót meg olyan keményre fújod, amilyenre tetszik.
Sztem semmi hátránya nincs, csak előnye.Jah meg a levegősnek progresszív rugózása van, a rugósnak meg lineáris.
Ezt nem tudom megítélni tapasztalat nélkül, h melyik hol és mikor előnyösebb, csak gondoltam érdemes még megjegyezni.Ezt most találtam:
"Az első kérdés, hogy mikor jó egy rugózás? A felhasználók, a szakemberek és a kerékpáros szaklapok a lineáris rugózást tartják jónak. A lineáris rugózás a terheléssel arányosan növekvő rugóutat jelent. A lineáris rugózással szemben létezik a progresszív rugózás, ami a levegős vagy elasztomeres villák sajátja. A lineáris rugózású villák a terep kismértékű egyenetlenségeire is érzékenyen reagálnak (komfortosabbak), ezzel szemben a progresszív villák a kisebb útakadályokon relatíve érzéketlenül kelnek át és csak a nagyobb huplikon kezdik aktivizálni magukat.""A levegős rugózás további sajátsága, hogy a légnyomás megtartása pontos, szorosan záródó szimeringeket kíván, amelyek viszont csökkentik a villa érzékenységét és lassíthatják a működését."
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Szakbarbár #41037 üzenetére
Jó lenne összehozni egy PH! csapatot, gyere nyugodtan, akkor húznánk egymást ha szükséges
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
lorcsi
veterán
Milyne szokott lenni a bringa expó?
van értelme kinézni?
most találtam hogy febr 28-márc 3-ig lesz
még nem voltam..éjjen a 503 - Service Unavailable
-
Toomy
senior tag
válasz Szakbarbár #41037 üzenetére
3 hónap elég ha edzel rá és van kivel vonatozni. Minél vékonyabb gumijú bringával kell menni! Bordás gumi felejtős!
Minden második menjél 30-40 km-t és hétvégenként próbálj meg egy 100-as távot. De nem kell minden hétvégén.
A második hónapban megpróbálhatod a 150-et is.
Ha jól emlékszem van időlimit is körönként. Ha abból kifutsz akkor vége.
Az meg alap, hogy inni és kajálni kell közben rendesen, mert ha eléhezel akkor szintén finitó.(#41046) hoffman_ - Pont ezt akartam írni, hogy nyálcsorgatásra jó.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41042 üzenetére
Amit lentebb idéztél az sajnos így van.
De itt megint az a baj, hogy a részletek kimaradnak, csak a nagy általánosítások mennek.
A villák mozgását se lehet annyiból megítélni hogy mennyire indul meg könnyen vagy sem.
Ezek a dolgok ennél megint sokkal komplikáltabbak.Hogy senkit nem hallottál meg rugót cserélni villában, az nem azt jelenti hogy nem cserélnek, hanem hogy kevés precíz bringást láttál.
Eleve a rugós FOX -okhoz adnak 3 darab rugót, ha a dobozos verziót veszed meg, mára sajnos már csak egy vanilla (az a rugós fox neve) modell-t árul a fox (valamint még a FOX40 ből van rugós, de az DH villa, meg a VAN rugós még de az is freeride), azt is csak 140 es úttal úgy emlékszem. Régen volt olyan ami 125 ös volt, és össze lehetett spacerekkel rakni 100 asra. Azt mondták a legfinomabban meginduló/mozgó teleszkópnak. De youtube on vannak videók, ahol a bringára erősített kamerával veszik a teleszkópot, és látod hogy mozog. A most kapható vanilláról is van videó, az brutális, azon tényleg látod hogy mindent lemos mozgás terén. Ezen kívül még lehet hozzájuk rendelni ultra lágy meg ultra keményet. Manitou hoz is lehet rendelni különböző rugókat. Csak akkor fog a rugós villa szépen mozogni, ha a rider súlyához megfelelő keménységű rúgó van benne.Na de mi is az amitől nem olyan könnyű eldönteni melyik teló mozog jobban:
Vegyük azt alapul, hogy a teleszkópunk szárai precíz megmunkálásúak, párhuzamosan futnak, két cső síkjai nem térnek el. Ugyan így a láb is tökéletes, perselyek is. Szóval nincs ami megakadályozza azt hogy a perselyek közt a becsúszók finomabban mozogjanak.
Ami javítja a teleszkóp finom működését és a megindulást, és ami egyben a két rendszer közt az alapvető különbségeket próbálja ki simítani, az a negatív rugó, vagy negatív légkamra!
Pl vegyük példának a Manitou Black teleszkópomat. Én fel javítgattam ezt a telót, hogy a legkönnyebben induljon meg. Az FOX F100 amat le is mossa megindulásban. Épphogy ráterhelsz pár kilóval, már látod hogy megindul a villa. Míg a FOX nem csinál semmit. Ez pont azért van mert a rugót szépen könnyen össze lehet nyomni, nem akadályozza a villa mozgását semmi, csak a csillapításban levő O gyűrűk. A levegős rendszer pedig még ellen áll a nyomásnak. Majd folyamatosan elkezded ráhelyezni a súlyt, akkor a manitou szépen, szinte folyamatosan nyomódik össze, míg a FOX darabosan pár centinként sűlyed. (ehhez mondjuk megjegyezném hogy a fox még egy métert sem ment, a manitou meg rengeteg ezer km -t futott, így az már be van kopva, de ha a fox bekopik, akkor sem lesz sokkal rózsásabb a helyzet, mert láttam már használtat is) Na de ez eddig nem sok mindent jelent ám! Márpedig:
Viszont ha lenyomom a két telót pár centit, szimulálom azt hogy rajta ülök, és lekezdem nyomogatni nagyon gyorsan vibrációs hatást előidézve, szimulálva azt hogy miközben rajta ülök (esetleg kicsit még be is van ülve egy nagyobb hupli után vagy jobban előre kerül a súlypontom) sok kis felütődést kap, akkor a Manitou nem csinál semmit, nem tudom finoman pár mm -t mozgatni miközben be van nyomva, míg az F100 az szépen vibrál! Szóval melyik mozog ez esetben jobban? A levegős.
És akkor most térjünk ki arra, hogy a rugón és a levegőn kívül mi a bánat különbség van a két villa felépítése közt. Hát a negatív rugó! A Manitou black ban semmiféle negatív rugó nincs, a nyomórúdnak csak simán neki feszül a rugója. Míg a FOX nál van egy dupla negatív rugós rendszer, ami alulról össze fele nyomja a teleszkópot/légkamrát. És ez a negatív előfeszítés rendszer könnyíti meg a teleszkóp működését!
Szóval nem mindegy hogy, hogyan van megtervezve a teleszkóp, nem lehet mindent arra fogni hogy levegős vagy rugós!
Úgy lehet a rugósra azt mondani, hogy mindent ver, ha előtte pontosítunk:
Egy precízen kidolgozott rugós teleszkóp a rider súlyához megfelelő rugóval, és a teleszkópban optimálisan beállított negatív rugós rendszerrel, minél kevesebb tömítést alkalmazó csillapítással (pl nyílt olaj fürdő), összekopott csúszó alkatrészekkel, megfelelő kenéssel, finomabban mozog mint a levegős teleszkópok.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Konteó topic
- Politika
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- További aktív témák...