- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Kék halál (BSOD)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Netflix
- Mozilla Firefox
- macOS PC-re
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #13177 üzenetére
Ki milyen sárvédőt használ/ajánlana? (Cube Analog-om van és) szeretném ha kis esőben nem busszal kéne bemennem az egyetemre (tehát városi használatra) a lényeg, hogy a táskám/hátam ne csapja szét és lehetőleg az arcom se legyen mocskos.
Pálcás sárvédőt ajánlanék, de azt 90%, hogy nem tudod rendesen felszerelni a bringádra. Valószínűleg a hagyományos műanyag típusút sem tudod előre felrakni, mert a teleszkóp merevítőhídján nincsen hozzá csavarhely, így marad a villanyakba alulról rögzíthető krosszsárvédő. Védeni véd ez is, ha jól szerelted be, akkor atom stabil még durva terepen is. Előnye, hogy pillanatok alatt fel tudod dobni, hátránya, hogy pillanatok alatt le lehet szedni a lezárt bringáról.Hátulra az optimális megoldás egy láncvillákig-első váltóig érő darab lenne, de nem fog összejönni. Ha a támvillák szöge túl alacsony, akkor hiába van megfelelő lyuk a sárvédőnek, nem tudod a hagyományos műanyagot jól rögzíteni, mert nem követi le a kerék ívét, hátul túlságosan el fog állni. Ide a nyeregcsőre felcsatolható típust ajánlom, abból is az olyat, ami Y alakú, és nemcsak hátrafelé véd, hanem előre is valamennyit. A linkelt darab stabil, bevált, de nem olcsó. A hét eleji esőből hátizsákom alja kapott minimális felfröccsenő vizet. Ezt is könnyű feltenni-leszedni, a hátrányok és előnyök ugyanazok, mint az első keréknél.
A cipődet és nadrágod szárát tudod az alsócsőre szerelhető sárvédővel megvédeni, ide bármilyen olcsóbb darab megteszi.
- Milyen öltözék az amiben nem fagy meg, de nem is izzad le?
Drága Kell szélálló térdmelegítő (6000 forint), kamásli, ha fázik a lábfejed (5000 forinttól), több rétegnyi szellőző ruha, legalulra aláöltözet (7-8000 forinttól), legfelülre valami softshell vagy hasonló kabát (6-7000 forinttól az általános, 15000 forinttól a kimondott bringás darabok), hosszú ujjú mez vagy mezek középre, bringás téli nadrág, folytatás a kesztyűnél.- Milyen kesztyűt ajánl?
10 fok környékére thermokesztyűt, bemész bármelyik sportboltba, és 2-3e forint között árulnak ilyeneket. Annál hidegebb időben kell a téli bringás kesztyű, ezt 8000 forintnál olcsóbban nem úszod meg. Szintén fontos hasonló hőmérséklet mellett a sisak alá való sapka, hogy ne fagyjon szét a fejed, ez 2-3000 forint környéke. Nem árt a szemüveg használata sem, a hóesés nagyon tud fájni. Ja, és természetesen kis méretre összecsomagolható esőruházat, ha elkap az égi áldás.A bringás ruházat a tényleg speciális igényektől eltekintve (kesztyű, sapka) hasonlít az általános téli sportruházatra, így a hegymászó és futóruhák között is nézelődjél, hátha olcsóbban megúszod.
Egész télen jól lehet közlekedni, -10 fokban is simán fel lehet öltözni, de a latyakos napokat érdemes elkerülni, a sós hólé a bringa nagy ellensége, egyetlen nap alatt rozsdás lesz tőle a láncod. A friss, tiszta hó ellenben nagy barát, csúszkálva, élvezkedve tudod tisztára mosni a bringát
A minimális izzadást teljesen nem tudod elkerülni, de megfelelő ruházattal nem fog rólad patakokban folyni a víz. Fontos, hogy a megérkezés helyén át tudjál valamennyire öltözni, meg tudjál szabadulni pár felesleges rétegtől.
A Blackburn Flea II lámpánál van jobb vétel ebben az árkategóriában?
Ha csak látszódni szeretnél, akkor kényelemben és szolgáltatásban verhetetlen. Ha látni is, akkor édeskevés. Hiába közlekedsz városban világítás mellett, ha olyan kisebb utcákban is kell menned, ahol a fák a közvilágítás elé benőttek, akkor ott vakon fogsz botorkálni.Arra gondolok hogy a tárcsa és a fékpofák között 1-2mm rés lehet vagy még annyi sem és ha szarul rakom be gondolom besúrolna, amit nem szeretnék.
Az a lényeg, hogy kivett kerék mellett nehogy behúzd a fékkart, mert az szívás, amúgy nem bonyolult visszarakni. Természetesen elképzelhető, hogy visszarakás után némileg súrlódni fog, de ha nem tettél nyolcast a tárcsába a művelet közben (ebben nekem nagy tehetségem van ), akkor az önbeálló fék megoldja ezt a problémát. Ha esetleg kaptál a bringához kis műanyag lapot a fékpofák kitámasztására, akkor fürdetés közben rakd be.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Fotók, videók mobillal
- Poco M3 - felújított állomás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Villanyszerelés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest