- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenWRT topic
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #11699 üzenetére
A saját mércémmel, új bringánál outiban Sora/tiagra vegyes felszerelés alá nem adnám. A 2200/2300 karbantartásigénye azért elég nagy, mint az Altus/Acera párosnak.
Használtban, pedig trikolor 600 a minimum szint. Annak tényleg az örök élet+1 év az élettartama, csak a kopó részeket kell cserélni, miután az ember kihajtota belőle a lelket..
Úgy 60-e Ft használtban az alsó perem, amennyiért már jót lehet kapni, de arra ugyanúgy rá kell költeni mégy egy 30-ast egy éven belül. (gumik, modern fékkbetétek, váltógörgő, lánc, sor, átbowdenezés, fékbowdenházak átszerelése hosszanti szálasra. Utóbbi nagyon durván megnöveli a fékerőt egy outinál. Valamint még ennyi év után a kormány, és bandázsolása is csereérett)
Nekem az egysebim ~50E ft-ból épült, és azóta volt rajta már 3 gumi cserélve (2 x hátsó, 1x első), 1x lánc, 1x racsni, 3x teljes agy generál (csapágygoló, és kónusz csere) 1x kormány, és 1x kormányszár csere. (kormányt eltörtem, gondolom nem tett neki jót, hogy a 26mm-es befogójú kormányt, 25.4-es kormányszárban használtam egy ideig, a kormányszárból meg kellet egy hosszabb, 100-ról 110mm-es) most úgy 75-ben áll a vége, de a hátsó agy is haldoklik, az megint egy 10E ft-os tétel lesz. Nem is merem majd télen használni, mert a latyaktól ki is lehelné a lelkét.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KrAt
veterán
válasz Xantomas #11697 üzenetére
Hát, ha 15 km / odaúttal számolok túrára, az kb 50 túra míg eljutok oda.. Azért az elég korrekt szám, azalatt terepen mégegyszer ennyit elmegyek, szal belefér.
Akkor meg is rendelem Köszi!
Meg is rendeltem, plusz rendeltem első és hátsó lámpát is az outihoz, ugyanolyat, mint ami az XC-n van, így kompatibilis lesz, és nem lesz gond, ha esetleg (neadjisten) elhagyok egyet
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Ohh, egy uj hátsó lámpa nekem is elkéne az egysebire. Rajtahagytam a bringan az órát, a lámpákat, pumpat, kulacsot, gondoltam, hogy az iskola epuleten belul, a lepcso korlatjahoz lakatolva a boxosok nem nyulnak hozza... Egyszer probaltak bejonni az epuletbe, 1 percen belul ott voltak a rendőrök. Miutan az egyik sracot egy teljes falka purde akarta meglincselni, mert nem adott nekik cigit, kicsit komolyan veszik, ha oda tevednek.
A hatso lampa konzolostul eltunt rola.
Ha csak nem elotte esett le, es csak nem vettem észre... Az is megtortenhetett."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
félisten
válasz fungeld #11690 üzenetére
Ezt a problémát régen úgy oldottam meg, hogy végignéztem az általam használt kombinációkat, és ahol a legjobban előrenyúlt a hátsó váltó kanala, ott állítottam be a láncot a legfeszesebbre, amit még jól bír a rendszer - ez nálam 5db láncszem kivételével járt.
Ettől persze nem múlt el a zötyögés, de sokkal jobb lett. A hátsó váltó rugóját is erősebbre akartam cserélni, de mire lett volna időm ezzel tökölni, addigra lett pénzem egy kiváló Acera-X váltóra. Azzal sem lett tökéletes, de nagy ugrás azért. A mostani XT is zötyög néha - kátyútól függ.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Xantomas #11698 üzenetére
nem terveztem olyan sokat költeni rá, mert csak pestre kéne egy 2. bicaj (Merida TFS 700 van otthon; otthon = nyíregyháza )
azért kéne, mert erősíteni kell(ene) a térdem, és bicajjal a legjobb, de milliomos nem vagyok, nem fizet jól az egyetem :S XDesetleg Neked, v vki másnak jó, olcsó 5lete?
(a meridát azért nem hozom fel, mert nem tudnám 100%ig biztonságos helyen tárolni, és félteném, h ellopják... egy olcsóbbért meg annyira nem nagy kár, meg arra szerelnék riasztót, de a merida vázát nem fúrnám meg ilyenért ) -
Xantomas
őstag
válasz fungeld #11690 üzenetére
A lehetosegeid ket dologra szűküknek, amit tudsz tenni:
1.) Neoprém láncvilla védő, vastagabbik fajtából, és alá egy belső rátekerve a láncviláral.
2.) Új váltó, aminek erősebb a láncfeszítő rugója, vagy már eleve olyan a kialakítása, hogy, ezt a lötyögést megakadályozza. Ilyen az új 2012-es évjáratú XTR, ami kb annyiba kerul, mint valószínűleg a biciklid+1.)Atomjaira szeded a váltót kiszeded belőle a csavaró irányú feszítő rugót, elviszed pl a Baross utcába, a rugókészítőhöz, és megmondod, hogy ebből a rugóból szeretnél egy sokkal nagyobb erejűt, és adjanak egy árajánlatot, hogy mennyiért csinálják meg. Kb 2-3E ft-os tétel, de elötte nézz szét a bringa boltokban, hátha van nekik raktáron 750-es shimano XT váltóhoz való rugó, mert azt is bele lehet berhelni. Minap asszem pont a ridebike honlapján láttam, hogy nekik van, de nem vennék rá mérget.
sajnos az alsó kategoriás váltók ilyenek. Gyengébbek a feszítő rugók, mert gondolom a csapszegek illeszkedési helyei sincsenek úgy kiképezve, hogy elbírják hosszabb távon a nagyobb erőhatásokat.
anno a SRAM pr részlege adott ki összehasonlító videókat a saját, és a Shimano azonos kategoriájú hátsó váltóiról, és abból az jött le, hogy jóval feszesebben tartják a láncot a SRAM váltók, mint a shimanok.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tzimash
őstag
válasz CoolBoy323 #11706 üzenetére
Tudom, már mondták, de nézted a maxi-bike-ot?
Van 40k-ért outijuk, pl 56-os ktm strada, full 105-tel. -
KrAt
veterán
válasz Xantomas #11704 üzenetére
Tizen-páréves koromban (azaz megközelítőleg 10 éve) kaptam egy Cateye hátsó lámpát apumtól, az első bringámra. Nemrégiben elhagytam a lánchíd alatt valahol (az aluljáróban valszeg). Amikor elértem a Batyira, akkor vettem észre, h nincs meg.. Ott hallottam, hogy valami leesett a bringáról, nem is tulajdonítottam jelentőséget neki, mert az enyimről tuti nem esett le semmi (hittem), de már mire visszaértem, nem volt ott.. Kb fél napig letargiában voltam, mert az már emlék volt nekem..
-
Muton
addikt
mi a különbség az alu és az acél alapra épült tárcsafék-pofák között? csak a súlya?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Manitou
addikt
Rugóstag cserén agyalok, de nem tudom be merjek-e vállani egy 200/500mm tagot, a mostani 190/50mm. Elbírja-e vajon a váz? Vagy 200/56-57 -et esetleg.
keresgéltem neten ezzel kapcsolatban de eddig nem lettem sokkal okosabb.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11713 üzenetére
No ez az, 1 cm lehet nem jelentene sokat, de lehet hogy mégis gubanc lenne.Ráadásul a mostani tag sem gyári tag, az fox triad lenne, de én Manitou Swinger Air 3Way SPV-vel vettem.
Az igazi egy Fox RP23 lenne, csak annak sokallom az árát.
Esetleg 2012-es Manitou Radium Expert Lock out-ot tudnék 190/50-ben.
200/50-ben viszont ezekeből tudnék válogatni:
2010 Manitou S-Type SLR
2010 Manitou Radium RL
2008 Manitou Evoler ISX-1[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #11714 üzenetére
Megéri ennyit kiadni egy tagra? Nem egyszerűbb akkor eladni, és vázcsere? Bár abban benne van a lutri a használt cuccal. Én semmiképp se tennék bele másik tagot, ez tuti. De állítólag a Fox tagokat Bp-en az X-factorban tudják módosítani, mármint a szemtávolságot kétszázról százkilencvenre.
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11715 üzenetére
Van egy összeg ameddig nekem még megéri , ebbe amiket felsoroltam tagok beleférnek, illetve egy kettő neccesen. Vázat nem szeretnék cserélni
A mostani tagommal lett valami, ha meg tudom javítani / vagy javíttatni akkor maradna terméászetesen, de lehet nem lehet javítani, ezért nézelődök másik után jelenleg.
Az olajcsillapításom elszállt benne, már szerintem mátra maratonon is így mentem vele.
Azért volt olyan fura , hogy mászásnál jobban pogózott a kelleténél, mert nem volt csillapítás szinte semmi. A lefelén meg megintcsak érdekes volt, bár ott kevésbé zavart.[ Szerkesztve ]
-
arw
csendes tag
Sziasztok! Segítsetek légyszíves dönteni. Hátsó lámpát szeretnék vásárolni kiegészítésként a gyári mellé (Gepida Alboin 300). Két település között járok melóba és vagy korán reggel vagy este teljes sötétségben haladok. Sokat keresgéltem és találtam két lámpát, láttam róluk videót is de valóságban még egyiket se fogtam a kezemben, jövő hétre ígértek belőle. Az egyik a SIGMA TAIL BLAZER a másik a BLACKBURN MARS 4.0 lenne. Valami véleményt várnék azzal kapcsolatban, hogy melyikkel járnék jobban használat-láthatóság szempontjából. Köszi
(A MARS 1W-os 1 db led +2 kicsi oldalt, a SIGMA 0,5W 1 db led és alatta 2 alacsonyabb teljesítményű.)
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #11718 üzenetére
DT-nél nézzél maximális súlyt is, nehogy szokásuk szerint egy diétás versenyzői modellbe húzzál bele. Az egy centiméter eltérés nem tűnik soknak, de a mindenféle multiplikátorhatás miatt, amit a himbakar és a forgáspontok hoznak össze, simán elképzelhető, hogy elrontja a nagyobb tag a geometriát. Vagy ugyanilyen hosszúságút vegyél, vagy olyat, ami átalakítható 190 mm-esre.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
Manitou
addikt
Csak annyit találtam , hogy 18bar/ 255PSi lehet a max nyomás ebben az M210-es tagban.
A mostani tagot 9,5-10 bar körül használom úgy rémlik. Gondolom a DT-be sem kéne nagyon más nyomás. Ez az M210 nem tűnik annyira kikönnyített darabnak, nem úgy mint a karbon darabjaikIgen valószínűleg maradok a 190-nél, nem kísértem a sorsot , én a geo miatt annyira nem aggódok, sokkal inkább amiatt, hogy nehogy ne mozogjon rendesen, mert valahol valami felütközik, nem lehet rendesen beszerelni. Pl így is ha 190-es tagot veszek így is figyelni kell egy két dolgot. Pl a mostani tagom sem a legideálisabb ilyen szempotból.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #11723 üzenetére
-
Muton
addikt
én mars 4-el tolom. láthatóság 5/5. könnyen tudom nyomkodni a gombját, eddig a tartója is bírja a gyűrődést, tehát tudom ajánlani
az oldalsó ledekre, mint dizájnelemekre tekints csak, szinte jobban világít a fő led oldalra, mint a kicsik de tény, hogy jól néz ki, sok autós nézi a pirosnál, amikor mellettük állok
sigmával nincs tapasztalatom, az is biztos jóMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #11723 üzenetére
Sportos lett a kicsike!
-
KrAt
veterán
Néztem a felni táblázatot, és a felnim 17mm széles, ellenben a gumi, amit most megrendeltem, az meg 2,3-as, szal a felni táblázat alapján nem megy rá biztonságosan.
Amit olvastam testbike-on, hogy kik és mivel használják ezt a felnit, ott volt 2,25, ami szinte egál az enyimmel. És neki nincs baja vele.Miben nyilvánulhat meg a vékony felni? Egy picivel nagyobb az átmérője az átlagnál (nehezen jön le / megy fel minden gumi). szal leugrani tuti nem fog, de akkor miben zavar?
-
dqdb
nagyúr
válasz Hasaggymeg #11723 üzenetére
Nem áll ferdén az a nyereg? Szemre enyhén előre dől az orra, ami nem túl egészséges. Persze a kép simán csalhat, de én a helyedben biztos, ami biztos, rádobnék egy vízmértéket.
Az ilyenre a sorozatos szívások miatt nagyon ráállt a szemem, ráadásul 2 perce raktam le a vízmértéket Éppen most készülök próbát tenni az eggyel korábban Fizik Nisene nyergemmel, hátha a mostani nyeregcsővel kombinálva bejön (értsd: a mostani Syntace nyeregcső hosszútávon vízszintesen tartja a Ritchey Logickal ellentétben, aminek ez 2-3 km-en jött csak össze, aztán dőlt hátra). Ha igen, akkor téli nyeregprobléma megoldva, mert jó dolog a Selle SMP-n anatómiai kivágás, csak a hidegben alulról szellős, esőben pedig erőteljesen nedves. Ha nem, akkor sárvédő gányolása következik a nyeregpálcákra
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Narancs
őstag
Sziasztok!
Van egy régi KTM keró, 3 sebis Torpedo agyváltóval. Nagyobb terhelésnél néha olyan, mintha ugrana a lánc, tehát kb egy fél pedálfordulatra kihagy a hajtás. Mivel csak akkor jelentkezik a probléma, ha rajta ülök, ezért nem tudok hátranézni ilyenkor, de mivel nem hallom a klasszikus lánc-csörgést amikor történik, szerintem nem ugrik a lánc, hanem az egész fogaskerék csúszik a lánccal együtt.
Mivel agyváltóval még nem volt dolgom, mivel eddig nem kellett szerelni, lövésem sincs hogyan kéne nekikezdeni, mit kéne lecsekkolni.
Előre is köszi a helpet!
[ Szerkesztve ]
Beauty is pain
-
Hasaggymeg
veterán
Lehetséges,hogy nem vízben áll,de amit látsz az rengeteg állítás eredménye.El kell mondanom,hogy nem egy túlzottan kényelmes nyereg ez a Selle Italia Q-bik és ebben a pozícióban a legelviselhetőbb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Muton
addikt
toltam ebben a szép időben egy Blaha-Fellegvár(Visegrád)-Blaha kört: 108 km, 81%-os átlagpulzus, 24-es átlagsebesség.
Eredmény: szétment a talpam, szétment a hátsóm, eléheztem, de az utolsó 20-at leszámítva roppant jól éreztem magam
Konklúzió: cipőt, nyerget cserélni kell, a mostaniakat meg büntiből elégetni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Megvolt a két napos Balaton kerülés.
Első etap.Tiszta menetidő 6óra 23 perc. Átlag sebesség 19.9km/óra. Jó idő, szélcsend. Gyakori megállások/elindulások. Sokan nem tudtak egyenletes tempót menni, folyton gyorsítani és fékezni kellett.(29-en voltunk.)
Itt már jók az eredmények. Erős szembe széllel kezdtünk, majd oldal szél, mire hát szelünk lett volna elállt.
Majdnem 11 óra tiszta menetidő a két nap alatt.Szép és nagyon jó volt, amint megkapom a képeket rakok fel, ha érdekel vkit!
Sajnos még mindig nem bírom az emelkedőket, valamint a legutóbbi esésnek lett egy olyan következménye, amit most vettem észre: A váltófül elgörbült, ezért a váltó beér a küllők közé, ha hátul a második legnagyobb fogaskerékre váltok.
Ki lehet vhogy egyenesíteni azt a váltófület? Érdemes ilyennel foglalkozni? Segítenétek keresni Wenson splice 5500-as bringához váltófület keresni?Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
fpeter07
veterán
Na a 130-as kör helyett inkább egy barátságosabb távot választottam. Terepen körülbelül 30 km-t sikerült mennem. (össz 52) Egy kezemen meg tudnám számolni, hány hely volt, ahol se nem emelkedett, se nem lejtett az út. A végére elfáradtam rendesen.
Szőnyi Ferenc interjú volt a TV-ben.
-
rétisün
veterán
elbúcsúztam az endomondotól, legalábbis a telefonon lévőről, marad a sportypal meg a mytracks. a mytracks .gpx-eit fogom ezután feltölteni az endomondo oldalára, ha már egyszer beregisztráltam magam.......
(#11732) belaazallat: hányadik volt? amikor mentünk zánkára, mintha azt mondtad volna, hogy már volt balaton köröd....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #11734 üzenetére
Hali!
Tavaly volt az első, ugyan ezen az útvonalon, szakaszokkal(napi etap), csak ellenkező irányba. Idén volt egy zánkai felkészítő, meg egy bukással végződő kis kör.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #11716 üzenetére
A foxokat a nagykerben át tudják szerelni kisebb szemtávra, legalábbis egy-két éve még csináltak ilyet. Az egyik bringás ismerősnek, akinek ugyanolyan Specije van mint nekem (FSR XC '06) nem volt jó a triad, azt hiszem rp23-at vett bele és megbuherálták neki még simán garancián belül. Bikemag Speci fórumban pont értekeztek is erről mostanában, ha jól emlékszem.
mindenki: Teszek majd fel tracket, iszonyú jó kis edzőköröm volt tegnap (edzővel ) a Pilisben, jórészt aszfaltos erőnléti edzéssel (Pilismarótról a Malom-völgyben fel, 10 km 3%-os folyamatos emelkedő), meg lejtős technikaival a végén (Római út a Kétbükkfa-nyeregtől, abszolút fullybarát út, ááállat ). 60 km / 1000 m lett a vége, plusz eléhezés az utolsó 2-3 km-re, némi útmenti szőlő mentette meg az életemet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
[link]
Csoda fog történni. Várhatóan. RemélhetőlegtAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Runner_fxr
Ármester
Rugós tagban mennyi idő után érdemes olajat és tömítést cserélni? Picit több mint egy éve van meg, de nem volt sokat használva, kb 1000 km lehet benne, mondjuk ennek fele durva terep, meg ugratók. Nem folyik, de már olajozza a becsúszót. Egy marzocchi roco world cup tagról van szó. Iletve mennyi lehet ennek a költsége?
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #11736 üzenetére
De nekem nem fox van és ha veszek is másikat az nagy valószínüséggel manitou, vagy DT lesz. Belenméztem a fórumba, de ott is mintha azt írnák, hogy az aki meg tudta csinálni a rövidítést már nincsen ott.
Első körben azt mondják valószínüleg a nitrogén ment el a tagból és 10k körül valószinü megoldható az újratöltése, akkor meg marad a jelenlegi tag.Runner_fxr
azt mondják a nagyokosok hogy olajat fél évente bár inkább km-ben érdemes nézni.
De olajcserére mintha ilyen 1500 körül rémlene.( félve merem leírni, hogy az egyik manitou telómban még gyári olaj van "nyílt olajfürdős" csillapításként , jöhetnekl a kövek )
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
Legutóbb már beragadtam olvasgatni kicsit a topciba, ugye tavasszal a esedékes bringavásárlás miatt. Múlt héten is szörföltem bikemagon, és ugyan fully - egyelőre - nem érdekel, de ezen a képen megakadt a szemem. Ilyen helyeken szeretnék bringázni!
Nem gyenge eresztés van a háttérben!
venember:
Bizony igen csinos az a régi-új paripa!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Mewryck
tag
válasz Runner_fxr #11738 üzenetére
ez leginkább az üzemórától és a felhasználás intenzitásától függ-én a helyedben most olajat cseréltetnék,aztán ha továbbra is ilyen felhasználást kap,akkor min. félévente érdemes lenne olajat cserélni,szimering elég évente,ha nem engedi az olajat
árban olyan 10-15k-ra számits-anyag(olaj,szimering)+munkadij(szerelés,tisztítás)
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
KrAt
veterán
Merre lehet olcsón, de normális "DH" gatyát és felsőt kapni? Értem ezalatt, hogy ne feszes legyen, hanem laza, mármár lógós típus..
Utálom, ha egy ruha "szűk", és ráadásul nemgyengén néznék ki benne balf@szul
-
szki
őstag
-
hoffman_
nagyúr
válasz Motaba78 #11746 üzenetére
Kérhetnék egy nevet, hogy ez merre is vagyon? Biztos hogy nem, de valamiért mégis ismerős A két kép között első körben szerintem a szintkülönbség meghatározó "enyémen" kicsit nagyobb hegyek-között-vagyok feeling van szerintem. Ettől függetlenül ide se utasítanék vissza egy túrát
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Motaba78 #11748 üzenetére
Na igen, tényleg van Bár a hegy-feeling nekem (inkább egyéni fogyatékosság, de) jelenti azt is, hogy gyönyörű, zöld friss erdőkben, gyors patakok/folyók mentén tekersz
Itt viszont nem voltam, de akkor is ismerős. Egyik variáció, hogy hajóztunk erre, másik variáció, hogy elég sok hasonszőrű hely van Horvátországban
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
venember83
nagyúr
Azért mindennek kellene legyen egy határa. 9,8 kg ez a bringa? Ennyire hogy lehet hülyének nézni az embereket?
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- Háztartási gépek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!