-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #132 üzenetére
Tudom, vele már példálóztál. Kipróbálnék egy 29est, de egyből beleugrani nagy lutri, abból meg nem kérek. Kicsiből sem.
lorcsi: Sajnos a másikat se azért nem tettem oda, nem száguldoztam vele, mert féltettem a vázat. Francokat, mást féltettem, de ezen megpróbálok szépen fokozatosan túllépni. A bringa arra van, hogy használják, ha ez festékleverődésekhez és karcolásokhoz vezet, ez van.
Kulacstartó: kettőt kaptam, feltettem mindkettőt. Valószínűleg csak az alsócsövön lévőt fogom meghagyni. Amúgy ez eddig a kb. egyetlen pont ennél a Specinél, amire azt mondom, hogy zseniális. Rendkívül könnyű kivenni belőle és visszatenni bele a kulacsot. Mérnöki műremek!
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Xantomas #173 üzenetére
#+172: köszönöm... hát kicsit elkeseredtem, mert nem szívesen válok meg ettől a bicajtól... csomó emlék fűz hozzá és számomra emiatt érték még mindig ...mellesleg ez volt az első "komolyabb" biciklim... előtte egy több évtizedes valami 26-os ruszki bringám volt... ég és föld volt már itt a különbség... amúgy, ha a váz kivételével majdnem mindent lecserélnék, akkor milyen pontokon kellene kopástól tartani? elég idióta lennék más szemében, az már biztos, ha tízezreket költenék erre, de szeretném megtartani ezt a gépet részben... végülis teljes felnicserét bele tudnék kalkulálni, fékcserét, hajtóművet+pedálokat is... talán még váltót is... új biciklitől félek és félteném, mert rengeteg bicajt lopnak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
koshmar
őstag
válasz Xantomas #173 üzenetére
Én azt utáltam a cantilever-ben, hogy nagy szögben törte a bowdent...és az nagyon nem szereti...ergo hetente egy bowden el is szakadt.
V-fék-nél egy bowden simán húzza évekig, ha mondjuk kened is.Szerintem a V-féket iszonyat jól be lehet állítani.
Haverom pl. úgy megcsinálta, hogy 3 mm-re kellett behúzni 1 ujjal, és bárki előre esett vele. Persze azért ennyire nem kell.Hasaggymeg:
Így van, szerintem érdemes egy 300 ezret rászánni egy normális össztelósra.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #218 üzenetére
nekem a dolgozóbajáróson ennek a merida villának a tárcsás haverja van, nem egy nagy élmény, na.....az biztos, hogy a kona rugalmasabb, mivel acél.
legrosszabb esetben kimész, aztán megméred, mekkora hely van a guminak. ha jól tudom, az xfactornetnek van valami boltja(?) ahol talán meg is tudod nézni élőben.Hasaggymeg: mekkora hely van a hajtókar vége és a láncvilla között? nem fogja elérni a hajtókar a láncvillát, ha esetleg rövid a monoblokk tengelye? igaz, egy oldalon 1,5mm a különbség, annyira csak nincs kicentizve.
nekem anno a magellán vázamnál szívtam ezzel, igaz ott is közbejátszhatott, hogy outi hajtóművet raktam rá, azok meg talán szűkebbek, mint a monti/trekking hajtóművek (q-faktor, vagy mi)[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #232 üzenetére
na igen, a sárvédőt nem kalkuláltam bele....
becuszabi: én is hallottam az egyik itteni boltostól ilyesmiket. lehet, hogy ez a nagy akciózás (mostanában mintha több iyen hírlevél jött volna) már a készletfelszámolás része.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #376 üzenetére
"Igaz az outisok is kinézik érte az embert."
nem annyira, mint egy fully miatt
Manitou: te aztán nem kapkodod el ezt az idei bringázást
Nyugdíjas: igen, ezért vettem le a dolgozóbajárósról az első váltót
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Muton
addikt
válasz Xantomas #444 üzenetére
Hidraulikus van. Eddig még csak egyszer rezonált, de akkor nagyon. Kicsit olyan, mint amikor egy felni-fék nyikorog, de fémesen, és érezni is lehetett a rezgést.
Amúgy mivel kell és mikor tisztítani a tárcsát, betétet?
Nővérem mondta még régebben, amikor egy kőszem került a kocsi fékébe és csikorgó hangot hallatott, hogy olajozzuk be a féktárcsát Na én enné komolyabb tanácsot szeretnék kapni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
-
DemonDani
addikt
válasz Xantomas #688 üzenetére
Nagyon Köszönöm!
Meg tartósabb talán, de igazából Deore-ról beszélünk Szóval mindegyik tartós...
Azért valahogy vicces, hogy ennyire nehezen lehet kideríteni a súlyát, hiszen a márka adott, és a bicajok 90%-án fontos a súly is már amikre ezek felkerülnek[link]
egy ilyet találtam itt valamivel "derülátobb" adat van ~1,024 Kg-nak irják[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rétisün
veterán
-
SOAD19
addikt
válasz Xantomas #692 üzenetére
Hali!
Köszi! Külföldről nem igazán szeretnék rendelni, úgyhogy a Karakoram kilőve, pedig tényleg jól néznek ki.
Viszont találtam egy Avalanche 2.0-s akciót: [link]Pár alkatrészére rákerestem (pl.: villa, hátsóváltó) és drágábbak voltak, mint más (Trek 3700)100k környéki bicajnál.
Jól néztem vagy benéztem valamit?! Amúgy nekem is tetszik, ez a háromszög dizájn.
Most nézem van az Avalanche 100k alatt is: [link]
Bár színben nem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz Xantomas #700 üzenetére
Az új hajtóművek már mind integráltasak? Legalábbis a simonó oldalán olyat látok csak.
Az M542-nek is utána bóklásztam az elvileg ~950g, szóvel lehet azt kellene akkor beújítani nem az M590-et csak olyan furcsa ez a számozás számomra (nagyobb=jobb)NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Xantomas #930 üzenetére
Praktikus,mikor lehull a hó eltüzeled,köv. tavasszal meg veszel újat.
srácok...megjött kedvenc szervezőtök. Ariadne...nem tudtam kihagyni!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
belaazallat
addikt
válasz Xantomas #994 üzenetére
Köszi!
Egy Acera-t akarnék cserélni, mert nekem bizonyos fokozaton pontatlannak tűnik, hiába állítgatom. Egy deore-ral szemezgetek, de cserélni kell a váltót, váltókart, így egy kicsit sokba lenne. Én meg elég árérzékeny vagyok. És tényleg érezhető a különbség?
#997. Nem vált pontatlanul, hanem olyan érzésem van néhány fokozatban, mintha keresztbe állna a lánc, holott egyenes. Mintha az adott fokozatban nem a megfelelő helyre pozicionálná a láncot. Egyel feljebb/lejjebb jó.
Remélem érthetően írtam![ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Lopják az LG akkutitkait
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Facebook és Messenger
- Könyvajánló
- Kés topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...