- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- OpenWRT topic
- SkyShowtime
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Linux kezdőknek
- Hálózatokról alaposan
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Ok, kerékpáros kérdés:
Miben más a Shimano 7 sebességes, ill 8/9 sebességes kazetta teste, ill maga a lánckeréksor?
Azt tervezem, hogy egy 9 sebességes lánckeréksort dobok fel 7 sebességes agyra, úgy, hogy az utolsó lánckereket leveszem, és kihézagolom. Eleve halott ötlet, vagy megoldható? Vagy hagyjam a gányolást, és menjen rá 7 sebességes sor?Adva van egy ingyen szerzett, régi 7 sebességes XT agy, egy 9 sebességes deore hajtómű alu tányérokkal, azt akarom összepárosítani a crossomra.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Hasaggymeg #91 üzenetére
Ok, de a 8/9 sebességes kazetta adott hosszúságú, és fél hivatalosan hézagolóval rátehető a 7 sebességes sor, míg a 7 sebességes agy, az elvileg 4,5mm-rel keskenyebb.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Jelentem, cirka 10E km-t bírt a nikkelezett dicta ss racsni. Már annyira elkopott, hogy a csúcs-csúcs kitérése elérte a fél centit, annyira imbolyog. Előbb kopott szét a belseje, mint a fogak
Itt az ideje újat venni, meg újrazsírozni a hátsó agyat."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #108 üzenetére
Voltam én is
Jól esett. Megfuttattam mindkét kicsikét. Utána le is mostam a 29est, ill újraolajoztam a láncot.Most 3/38-os 16 fogas racsnit keresek, 1500-2000Ft-os árkategóriában, de úgy néz ki nem lesz. Jó ez a Dicta ami most van, nem kell a Shimano, csak iszonyat nehéz keríteni a nikkelezett, körmös kulccsal leszedhető változatból.
A 700 ft-os, hornyok nélküli meg nem jó, azt kb 1000 km alatt legyaktam. Ő az
De lehet hogy a végén a shimano lesz, de annak az ára nagyon el van szállva. [link]
Ok, mondjuk ehhez képest nincs elszállva : [link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #110 üzenetére
Jaja, a Fehér Gyárban nem igazán van ami fehér ember számára elérhető áron van.
Viszont egy ilyenre beneveznék. [link] Érdekes lenne, megfogdosnék egy ilyennel szerelt koskormányt, pláne, ha több bandázst is kibír, nem lapul ki, és keményedik be, és kiszolgál 4-5 évet minimum.
Válaszoltam már a PM-re vagy csak akartam?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #117 üzenetére
Szép.
Megcsaltad a tejesasszonyságot? (vagy kimaradt nálam valami)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #120 üzenetére
Csak hogy érezd magad rosszabbul, a Cube vázad szebb volt (ez viszont letisztultabb, elegánsabb)
Nézd a jó oldalát, olyan mint egy új lánnyal randizni. Mire megunod, csomó közös emléketek lesz, utána jöhet a következő, ami úgyis egy 29er lesz, vagy egy 650c-s bringa."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #128 üzenetére
Kicsi és gyenge... Erre csak úgy tudok reagálni, hogy Willow Koerber
Én se azért téptem le a váltóm, mert erős voltam, hanem mert gyenge volt a vas (alu).(#130) rétisün
650c? elírtam 650B-t akartam.
Az az új deviant, mert már mindenki 29-er kerékpárral nyomul, és így az már nem annyira deviant.Lényegében a középút a 26er, és a 29er között. Megvan a tank érzés, de nem olyan nehéz.
Nem hülyeség, de hűen mutatja, hogy nem igazán tudnak már újat kitalálni.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Egy jó kanti, jó fékkarral is van olyan, mint egy közepes V-fék, de tény, hogy ár/érték arányban a V-fék jobb, mert kialakításából adódóan merevebb.
Mivel a mostani féke teljesen műanyag, így a legolcsóbb, teljesen alu v-fék is 1000x jobban fog fogni, de a nagyobb fékerő miatt a felnit is jobban meg fogja enni, ami egy ilyen korú gépnél, nem hiszem hogy nincs elkopva.mephi666 (#169)
Hát... nem tartozol a túl igényes bringások táborába, de ez még jó, nem fog elszállni veled a ló
Igazából a képet a másik, a hajtás oldaláról is le kellene fotózni, hogy lássuk milyen váltószet van a biciklin, de az eredeti vételárát belőve, nem hiszem, hogy nagyon a TX/TY széria felett lenne, talán még az se.Nem érdemes ebbe a biciklibe pénzt ölni :S Ha nekiállsz lecserélgetni az alkatrészeket, akkor hamar eljutsz oda, hogy szépen sorjában mindent cserélni kell, mert a régi kopott alkatrészek megeszik az újakat, bőven idő előtt. (amellett, hogy amíg nem kopik össze az új a régivel, addig nem is fog jól működni)
Inkább amortizáld le teljesen, és gyűjtögess, de egy biztos, hogy a mai biciklik, csak a felsőbb kategóriákban tudnak olyan tartósságot produkálni, amilyet anno ezek a belépő kategóriás alkatrészek.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Vajon mennyire lehet rugalmasabb a Kona P2, mint a Merida Speeder villája, és melyikbe férne bele legalább a 42mm-es ballonos trekking gumi?
Kona P2 700c tárcsa+V fék (ha minden stimmel, akkor a hétvégétől féláron lesz kapható)
Merida Speeder T2 villája"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Csepel, központi út 18 asszem.
Onnan van a Superior váza XDEgy ilyen Merida S-presso villát kértem még Memééket, hogy hozzák el a Bikefuntól, csak közben öcsém meggondolta magát, hogy nem kell neki a bicaj, ne rakjam össze.
Az nagyon alacsonynak, és keskenynek tűnt, de így képről a v fékes kicsit szélesebbnek látszik, meg nem egyenes, hanem van benne egy kis hajlás.Ha lesz időm, kimegyek, megnézem.
Már kész a látványterv a cross újáépítéséhez, de vérbeli fitness bicaj lesz, és ha minden jól megy, a Balatont is azzal fogok körbetekerni, csak a következő fázishoz várom a fizetésemet.
(#220) venember83
Ennek a P2-nek a 29er változatát ismerem, és az egész szépen kb 2 cm-t mozog, de annak a beépítési magassága is sztem nagyobb, így maga a villaszár is hosszabb.A merida az alu, ami rideg, de ez esetben hajlított, nem tudom hogy viselkedik ilyen esetben az alu villa.
A Kona az CrMo, ami viszont anyagában rugalmas.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Neeem, csak előny, ha belemegy
A lényeg az lenne, hogy bele tudjak tenni egy 28mm-es gumit, + sárhányót, és szükség esetén fel tudjam rá dobni a Smart Sam-eket, és lehessen vele menni kisebb földutas túrákra. Ha már a váz elbírja, az első villa se legyen cingárabb, már csak a szimmetria miatt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #322 üzenetére
Nekem is.
Aktív környezetvédőt játszottam, megöleltem egy fát a HHH-ról lefele. Egy picit fáj a bal vállam.
Mosás után nem égettem még ki a fékbetéteket, és nem úgy fogott ahogy kellett volna, de mire leértem, kiszáradt, és bekopott rendesen, ahogy kellett.Ellenben felfele meghaltam. nem igazán tudtam 15km/h fölé menni, úgy fújt a szél, sőt, fenyőgyöngyénél megálltam pihenni, hogy leessen a pulzusom, mert 15 másodperc alatt 53 dobbanást mértem a nyakamon, meg kezdtem foltokban kékesen-zöldesen látni.
A mai kedvenc párbeszédem apa és fia között, Rákosfalvánál, a HÉV átkelőnél:
- Apa, ha nagy leszek, nekem is lesz nagy biciklim?
- ha nagy leszel, igen
- de neked miért nincs ilyen nagy biciklid, te nem vagy nagy?
- nem is nagy az, apának is ekkora van
Apuka felém fordul:
- jesszus mekkora, milyen kerekek ezek?[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #363 üzenetére
Hát... sz@rból nem lehet várat csinálni, de se a 2000 ft-os bike+ flip-flop agyammal nincs probléma, de az Alivio, és Silent clutch.
Rendesen meg kell húzni a kontra anyát, ill pontosan belőni a csapágyhézagot (meg nem az 5 ft-os krómozott csapágygolyót beletenni, hanem a CBN-nel kezeltet, és nem fogja megenni a kónuszt, se az agy perselyét, ha normális zsír van mellette.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #375 üzenetére
Azért egy felújított, már patinás crmo vázra épített, montis alkatrészekkel felszerelt (rövid kanalas váltó, első+hátsó agyak, hátsó 130mm-re belőve, 9 sebis 11-28-as sor, lánc), és koskormány + félváltókar + 105 fékek, 150-ből megvan, és nem is lesz dög nehéz.
Igaz az outisok is kinézik érte az embert.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Rezonál, (zuzug) vagy cicereg (visít)?
Ha machanikus féked van és előbbi, akkor valószínűleg, csak annyi, hogy középre kell belőni a féktestet, hogy fékezéskor ne nyomja el oldalra a tárcsát.
Nekem ez megoldotta.
Ha cicereg, akkor valószínűleg be kell koptatni, de előtte lemosni a tárcsát, és a betétét. Irány egy magas domb, feltekerni, és onnan lefele folyamatosan fékezgetni, had kopjon csak a betét.
Ha ez 3-4 komolyabb kör után nem oldja meg, akkor nem passzol össze a tárcsád anyaga a betéteddel."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
megmondom őszintén, engem egy kicsit aggaszt, hogy pl egy zötyögősebb útra téve, az első láctányéron semmi nem akadályozza meg a láncot, hogy ne essen be a középcsapágyhoz, de tény hogy nem is éri akkora hatás, mint egy egytányéros montin, vagy cyclocross gépen.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Felesleges tiszta szeszt venni. nem is adnak, meg nagyon drága.
Apum Variac fék- és kuplungtisztító 500 ml-t szokott venni legelső találat (azzal mosom le forrasztás után a fluxot is )A benzin nem jó, mert nem fogod tudni kiégetni a tárcsából, és csak visszaesik a fékteljesítmény.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Hurrá... megint belém fognak kötni, hogy nem borostyán sárga az első lámpám, és miért villog...
Nekem küllőprizma helyett, a natur alu színű felnin, meg a vázon is fényvisszaverő matricák vannak, amik egész jól láthatóak.
De tény, hogy a csengőre jobban figyelnek a gyalogok, mint az "ELNÉZÉST" felkiáltásra.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #589 üzenetére
Ha csak egy gyenge, kis fényerejű fejlámpát használ az ember, amivel csak látszódni akar, és nem látni, az annyira nem rossz. Az 1000 ft-os kis bóvlik, arra teljesen tökéletesek. Nem vakítanak, de jobb mint a semmi.
(#591) rii Csak akkor kellemetlen, mikor elkerülsz a kertvárosi részre, ahol nem úgy megy a közvilágítás, ahogy szeretnéd, vagy egyszerűen egy szakaszon nincs.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz MarioAna #644 üzenetére
Beütni kicsit barbár dolog
Úgy szokás összerakni, hogy elötte fel is metszik egy picit a csészék helyét, hogy passzoljon a méret.Ugorj el egy barkács boltba, vegyél egy menetes szárat, meg hozzá három anyát, és két nagyobb külső átmérőjű alátétet, ami nagyobb mint a csésze.
Alulra két anya közé egy alátét, és jól meghúzni.
Helyére teszed a két csészét, jó zsírosan, majd egyszerűen felülről rátéve a másik alátétet húzd össze a felső csavarral.amargo: Nekem van
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
Akármerre.
Vasárnap a Börzsönybe, vagy a Pilisbe terveztem menni (fel a Nagy-Kevélyre), sűrűn fotózni, bandukolni, eltévedni, felfedezni, kiköpni a tüdőmet.
Lényeg, hogy szeretném kihasználni a várható szép bárányfelhős, és napsütéses időt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #636 üzenetére
Ami biztos, hogy az üreges hajtókarú Deore FC-m510-es hajtóművem, 68mm-es, 113mm-es tengelyű BB-ES25-ös középrésszel, és alu XT trekking tányérokkal 1020g.
Mivel az integrált tengelyes már nem üreges, hanem tömör és csak a nagy tányér alu, bőven 1300g körül lesz, viszont az biztos, hogy a nagyobb tengelyátmérő miatt merevebb lesz a szerkezet.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ugye azt tudod, hogy a Karakoram az egy 29er bicikli?
Nem hiszem, hogy nagyon behoznák hozzánk, legalábbis a Neuzer nem hozza (ők a GT hazai disztribútora), de tény, hogy nagyon vagányan néz ki.
Az ausztriai listát nézzed, onnan még emberi áron meg lehet rendelni.Én viszont ebbe szerelmes lettem: Sensor 29" pro -Green Ki segít nekem megnyerni a lottót?
Vélemény a GT-ről: régen nagyon jó márka volt, nem véletlenül ment nagyon sok elit kerékpáros a márka vázaival, de lecsúsztak a középszerbe. Meme még azt anno azt mondta az egyik beszélgetésünkkor, hogy már nem éri meg GT-t venni, azért az árért van jobb, de ha az ember mindenképpen ragaszkodik a "hármas háromszög"-höz, akkor vegye, mert tényleg jól néz ki.
(#690) rétisün Nem vettem ki. Várja a beépítést az új biciklibe, csak én meg várom Memét, hogy megtudjam milyen merev villát sikerült szereznie, mert aszerint kapja meg a váz a színét.
Reggel vittem el szemcseszórni, repedések után vizsgálni a vázat. Ha semmi baja, akkor kap egy semleges eloxot, a felület keményítése miatt, majd matt fekete szintert, és magasfényű lakkal lesznek rajta a feliratok. ( másik villa esetén pont fordítva, magasfényű fekete szinter, matt feliratok, ill a vonalak)
Sajnos itthon nem beszerezhető a may green (RAL 6018) , magasfényű, csillámos porfesték, a külföldi beszerzésével együtt, meg olyan drága lenne, hogy nem érné meg se nekem, se nekik.A lakkozáshoz való maszkok elkészítésével leszek majd bajban, de azt is megoldom.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ijj, az a felsőcső - nyeregvázcső - támvilla illesztés...BMC hublot
(#693) tzimash Arra, hogy valami legyen a fejeden, eséskor, arra tökéletes. Ha számít az, hogy jól nézzen ki, pontosan illeszkedjen a fejedhez, jól beállítható legyen, akkor nem, mert úgyis veszel egy másikat.
Illik évente, kétévente másik sisakot használni, mert a PU hab elöregszik, és eséskor nem nyeli el olyan hatásfokkal a fellépő energiákat, ami azért elkél olyankor, mikor esetleg elcsapnak, és a fejed bevered az autó szélvédőjébe, aszfaltba.Viszont egy túl só sisak meg hamis biztonságérzetet ad.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nem, annyira nem volt publikus.
Az itthon levő, gyakorlatilag felesleges, de tökéletes, felújított alkatrészekből, ill újakból rakok össze egy cross/fitness hibrid (nevezzük ahogy akarjuk) biciklit. Lényegében eladásra, az alkotás öröméért, de pár napig azért én is szeretném élvezni használatátA maradék alkatrészt meg viszem a legközelebbi kerékpár zsibvásárra, ami lesz. Kidobni nem lesz szívem, viszont jelképes összegekért, aki akarja viheti a cuccokat. (apámat már zavarja a több 10 kilónyi "lom" amit felhalmoztam )
(#696) venember83 Ez egy design bicikli, lényegében olyan, mint a Land Rover, vagy a Hummer montijai, amit a tulaj lényegében csak azért vesz, hogy felcsapja néha a tetőcsomagtartóra, és nyaraláskor egy hét alatt 40-50 km-t letekerjen.
Aztán a fene tudja, lehet hogy nem olyan gyenge az a kialakítás. A Cube is meglépett egy hasonlót a double flex stayjel, csak az nem ilyen látványos.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Enyhe túlzás a több 10 kiló, de tény, hogy tömegben sok van.
kb:
2 pár (e+h) v-fék + kar (Alongha, de bike+ felirattal)
1 pár shimano alu Canti + noname alu, de mégis elég hajlékony fékkarok
1 pár kopott FR5 fékkar
3 pár régi egy forgáspontos, hosszú, és közepes benyúlású patkófék
1 joytech alu első agy
1 pár X3B agy (acél agy, olyan alu kazettás dobbal, amire nem kapni lánckereket)
1 favorit hajtómű, tengely, első+hátsó váltó, és váltókarok, bowdenház vezetők
3 hátsó váltó ( 1 sunrace, csúszópapucshoz, 1 XB3 hátsó váltó, 1 Sachs)
4 első váltó ( 2 shimano TY, és alivio, 2 falcon, mindegyik 1,2"-os csöátmérőhöz, és felül húzósak)
2 pár 3* 6 sebességes váltókar
1 pár 3*6 sebességes sachs marokváltó + hozzá passzoló Ritchey markolat
1 pár 3*7 sebességes shimano marokváltó
1 Sachs Torpedo 3 váltókar, hozzá való bowdennel, és házzal.
3 pár műanyag pedál (eből az a kedvenc, amiben még a csapágycsésze is műanyag, de csak az elrettentés miatt tartottam meg)
4-5 szettnyi 1"-os menetes kormánycsapágy (shimano 600, meg noname is van), ebből 2 withworth menetes
2 szettnyi angol, és olasz menetes középcsapágy csésze + tengelyek, golyóskosarak
egy 559-es szimplafalú alufelni
egy 622-es szimplafalú alufelni
1 pár 559-es, krómozott acél felni (ezeket megtartom, hátha egyszer a jövőben építek egy dobfékes retro városi bringát)
1 pár 622-es X3B alufelni (elég puha anyagú, és nincs benne acél drót)
1 régi olasz menetes, kb 15"-os monti crmo váz, 2 merev, menetes villa, abból az egyik crmo, a másik hi-ten, mindkettő v fékes.
1 622-es XB3 villa, 1 Csepel apollo villa, mindkettő whitworth menettel, és 57mm-es középbenyúlású fékekhez, de van ismerős szaki, aki kiforrasztja a nyakat, és betesz helyette ahead-es, vagy ISO menetes nyakat
559 montis, és városi külsők, 622-es városi külsők, agyon foltozott belsők, végszükség esetéreplusz egy cipős doboznyi első+hátsó kónusz, tengelyek, csavarok, alátétek, kormányok, markolatok, váltógörgők, imbuszos csavarok, acél montis pipastucni, küllők.
(pedig 2 éve, egy szatyornyi jó cuccot vittem a Millire, amik be is lettek építve, az első Bike kitchenen, az adománybringákba, de sajna időhiány miatt szereléskor nem tudtam ott lenni)
Valsz, ha egy lomis etnikum banda beszabadulna, maga alá csinálnának örömükben a sok álámínium láttán.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #691 üzenetére
Valószínűleg, egy komolyabb, könnyebb monoblokkal ez se lenne ilyen "nehéz":
Deore M510 700gElrettententésként egy teljesen acél tányéros, de alu karos (48-38-28 fogszámú), múlt századi (1995) alsó kategóriás, de nem TX szériás hajtómű:
Altus C10 984g[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Oda kell írni, más elérhetőséget. Akár email, akár telefonszámot. Mondjuk én hiába írom mellé, hogy "napközben SMS, laboron, vagy előadáson vagyok" rendületlenül hívogatnak. Mondjuk az után, hogy "csá"-val köszön, már nem firtatom, hogy miért olyan rossz a szövegértése.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #749 üzenetére
A két deore közül azt vedd, ami olcsóbb, vagy amelyik jobban tetszik, lenyegi kulonbseg nincs. A dragabb, az valoszinuleg kisebb szeriaban keszult.
A truva hajtóműveknek a nagy baja a középcsapágyaival vannak, venember83 tudna is erről mesélni. Ha jól tudom, már a harmadikat koptatja, mert tul korán megfáradnak."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #872 üzenetére
Egy ilyet? [link] A vámon mit szóltak hozzá?
(#877) lorcsi tessék: [link]
A KRESZ által előírt kötelező kerékpártartozékok:
1. Fehér színő első lámpa.
2. Vörös színő hátsó lámpa.
3. Vörös színő hátsó prizma.
4. Két, egymástól független fék.
5. Csengő
6. Borostyánsárga színő küllő prizma legalább az első keréken.
7. Fényvisszaverő ruházat (lakott területen kívül az úttesten éjszaka vagy rossz látási
viszonyok között).A KRESZ által javasolt kerékpártartozékok:
a, A pedálon és a küllők között borostyánsárga színő prizmák.
b, Karos szélességjelző prizma.
c, Visszapillantó tükör.
d, Sárvédő .
e, Kerékpáros bukósisak (a szerző javaslata).[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #886 üzenetére
[link]
Crank length részt olvasd el.
Lényegében a saját tapasztalatok alapján, hogy a rövid hatókar jobb, ha pörgősebben szeretsz tekerni, a hosszabb, ha lomhábban.
Az biztos, hogy pl a pálya gépeken, minél rövidebb hajtókart tesznek a gépre, hogy a kanyarban ne érjen le a pedál."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #859 üzenetére
Felcsigáztatok:
Nekem most 13.2 Kg a 29er, egy nehéz, de masszív Kona kormánnyal, és kormányszárral.
Viszont van a belsőkben 2-2 dl defekt gátló tej, ill maga a belső, felni, hátsó agy (simano silent clutch 580g gyorszárral együtt, szemben egy 440g-os LX aggyal), és felni (rigida zac2000 610g)pont azon filóztam tegnap, amargoval beszélgetve hogy a belső vékonyabbra, és felni könnyebbre cseréjével, tej elhagyásával, erősen le fog csökkenni a kerekek forgó tömege, ami gyorsításkor jótékony hatással lesz.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #925 üzenetére
Panton boltokban.
Jelentem, mire beértem Budaörsre, Mátyásföldről, a bicikliút mellett 5 pár rendőr járőrt láttam, de nem ellenőriztek (legalábbis engem), csak ott voltak dísznek.
- mátyföld, rendőrség mellett
- stadionoknál, a sarkon
- Hungária - Hős utca kereszteződésénel, a "csak járdás" oldalon
- népligetnél
- lágymányosi híd, budai hídfője után"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Fa vázas 29er
Igen, tényleg fából van, nem csak festés"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ma szabdaltam szét a budaörsi sziklákon a külsőmet, ill belsőmet. Egy élmény volt a hegy tetején levő kápolna mellett külsőt varrni, lemosni a tejet mindenhonnan, majd pöccre fújt outi belsővel a 29er gumikban hazajönni, jó széles érintkezési felülettel, hogy nem töltötte ki a belső a külsőt. Kicsit sem rázta össze a belemet
Előtte meg benyomtam egy lángost, és mellé egy liter ananászlét, ami jól összecsapódott.Most haldoklok, és nem akarom 1-2 napig a montit látni
ha begörcsöl mindkét combom elöl, hátul, plusz a vádlim, akkor mit csináljak? (magnézium tabletta majszolása, és nyújtás-pihenésen kívül)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #986 üzenetére
Tegnap láttam a Hajtány oldalán 3500 ft-ért felső mezt. nem tudom milyen, de sztem érdemes megnézni.
Nekem a régebbi lidl-ös mezem jön be, de azóta olyat egyszer se láttam, amik voltak, azok csak rosszabb minőségűek voltak."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...