Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz djosta #2293 üzenetére

    Ezzel már én is próbálkoztam. Mármint konkrétan egy animáció során egy alkatrész helyváltoztatása helyett az alkatrész deformációjának szimulálásával ( nem pedig analizisével ! ). Ezt eddigi tapasztalataim és információim szerint még nem sikerült összehozni, és mások is azt állitják, hogy ez nem lehetséges. Ellenben szerintem vhogy mégis meg lehetne oldani. A probléma a regenerálás során adódik (állitólag). De ha az egymáshoz képest elmozduló alkatrészek pozicióit az adott időpillanatokra rendre le tudja generálni a rendszer, akkor meg kéne tudnia csinálni ezt a deformációval is (elvben). A többi már csupán részletkérdés. :)
    (Egy lánc esetében természetesen más lenne a helyzet, hiszen azok a láncszemek csak poziciójukat változtatják, ergo csak idő és energia kérdése lenne az egész.)

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák