- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Windows 10
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
Ezzel már én is próbálkoztam. Mármint konkrétan egy animáció során egy alkatrész helyváltoztatása helyett az alkatrész deformációjának szimulálásával ( nem pedig analizisével ! ). Ezt eddigi tapasztalataim és információim szerint még nem sikerült összehozni, és mások is azt állitják, hogy ez nem lehetséges. Ellenben szerintem vhogy mégis meg lehetne oldani. A probléma a regenerálás során adódik (állitólag). De ha az egymáshoz képest elmozduló alkatrészek pozicióit az adott időpillanatokra rendre le tudja generálni a rendszer, akkor meg kéne tudnia csinálni ezt a deformációval is (elvben). A többi már csupán részletkérdés.
(Egy lánc esetében természetesen más lenne a helyzet, hiszen azok a láncszemek csak poziciójukat változtatják, ergo csak idő és energia kérdése lenne az egész.)[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Star Citizen
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Canva Pro előfizetés - 1 éves
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Steam, Windows, Origin kulcsok, előfizetések közvetlenül a kiadótól, a LEGJOBB ÁRON!
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz