Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Iron Funeral #6649 üzenetére
Ez csak egy kép.
Viszont tényleg eléggé áll a bál az IndyCar-ban a csapatok és a vezetés között. a jövőbeni autók kinézete és tartalma miatt.
A csapatok tolják a Delta Wing LLC-t, ami egy szélsőségesen újszerű versenyautó pályára küldését eredményezné:
vagy akár az alant linkelt kép.
A lényeg hogy a régi autók egyszerű de mégis jövőbemutató formáit szeretnék beújjítani,..mint pl. az Arrows A2:Azaz vagy maga az autó, vagy jobban az autó része legyen az aeroelem, ...persze ez csak a külső, a tartalom is megér egy misét...de ez az ami alapvetően megfogja a nézőt.
De persze egyenlőre ezek még vad tervek[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #6640 üzenetére
De azért nem ülnék be hátra. Keményen megy tízmétereket repdes.
Remélem majd a helyezések, dobogók is jönnek. Nagyon élvezheti a havas pályát.2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #6652 üzenetére
Majd február közepén kiderül:
"
Ennek ellenére a csapatfőnök Ganassi lopta el a show-t egy megindító beszéddel, amiben az autóversenyzés iránt táplált, 47 éve tartó szerelmét ecsetelte. Ganassi szenvedélyesen hívta fel a sport vezetőinek figyelmét, hogy értsék meg, az autóiparban manapság zajló drámaian gyors változások közepette az autóversenyzés túlélésének egyetlen módja az, ha releváns tud maradni a piacon. Ehhez a technikai innovációra kell koncentrálni és elkötelezni magunkat az új és innovatív technológiák mellett - még olyan áron is, ha ezzel a sport egyes tradicionális elemeitől kell megválni.Beszédében Ganassi megerősítette azt, hogy Ben Bowlby mérnök (aki a Targat Chip Ganassi Racing IndyCar csapatának tagja) vezetésével zajlik a Delta Wing-nek elnevezett új autó fejlesztése, amit a jövő Indy autójának javasolnak. Ugyanakkor azonnal megcáfolta azt az állítást, hogy a koncepció szülőatyja egyedül a Ganassi csapat lenne és világossá tette, hogy ha a radikálisan új autó vázlatait jóváhagyják, olyan hagyományos kasztnigyártók, mint pl. a Dallara is részt vehetnek a gyártásban és terjesztésben.
„Beválik-e? Gyors lesz-e?,”- tette fel a kérdéseket Ganassi. „Sajnálom, de ezt itt ma este nem tudom maguknak bejelenteni, viszont a jövő hónapban egy nagy autó kiállításon bemutatásra kerül,” - nagy valószínűséggel a február 12-21 között megrendezésre kerülő Chicago Auto Show-n – „és biztos vagyok abban, hogy minden kritériumnak meg fog felelni.
„Óriási előrelépést jelent majd a modern világ elvárásainak megfelelése felé, hogy ugyanolyan teljesítményt tudunk elérni vele sokkal gazdaságosabb működés mellett. Ha pedig túl akarunk élni ebben az iparban, pontosan ezt kell tennünk - nagyobb hatékonyság ugyanolyan teljesítmény és sebesség mellett. És persze ugyanolyan nagyszerű érzés lesz majd Indianapolis-ban az 1-es kanyarban ülve látni is.”
" -
PazsitZ
addikt
Torro Rosso pilóták:
- Australia’s Daniel Ricciardo
- New Zealand’s Brendon Hartley
Itt pár info is található a két pilótáról- http://pazsitz.hu -
-
aesir
veterán
válasz #70869248 #6654 üzenetére
Nekem olyan érzésem van ezeket a kasztnikat nézve, hogy ezek elsősorban oválra lesznek tervezve nagy sebességhez, tehát egyértelműen az amerikai piacra az amerikai közönségnek.
Ezzel szemben a világ többi részén, ahol a jobbkanyarokat, a kemény féktávokat, a visszafordítókat és a lassan bevehető sikánokat is kedvelik, szerintem nem kapna annyi első leszorítóerőt ami lehetővé tenné a befordulást.Van saját életem...
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
Igen...azaz igazság hogy egyenlőre nem tudni mi is lesz. sok múlik azon hogy milyen formát fognak végül is bemutatni.
Mert igen, az amerikai piacon kell visszaerősödni elsősorban. Szokták mondani hogy amíg az Indianapolis pályája áll, addig mindig lesz IndyCar versenyautó, de az elmúlt 10 évben történtek rendesen megrezgették az amerikai formula versenyzést, és most hogy leesett a nézőszám, nem hiszem hogy megengedhető hogy minden maradjon a régiben.
Meglepő hogy ők a megoldást egy (majd meglátjuk mennyire) futurisztikus,...vagy legalábbis a szemnek szokatlan, autók versenyeztetésével keresik.
...amivel oválon ráadásul nem is buknának nagyot...sőt valószínűleg elérnék hogy semmit.
Ez jól is elsülhet.
Amikor felmerült hogy világsorozat lehetne, akkor nekem is kapásból az F1-l való ütközés ugrik be...kinek nem?
De ez nagyon távoli...persze lennének előnyei az amerikai sorozatnak, mert az F1-t már nagyon gúzsba kötötte a saját maga állította biztonsági korlátai.
Mivel az amics ow kiszorulna az ismertebb pályákról...valszeg Bernie nem engedné be, így ők nem is támaszthatnak magas biztonsági elvárásokat a pályák felé....ami nekünk qva jó lenne sztem, csak ísmételni tudom Bode Miller véleményét a Wengen-i brutál lejtővel kapcsolatban, hogy évről évre rosszabb kicsit ahogy próbálják biztonságosabbá tenni, és hamarosan elveszti a 'lényeget'.
szal vannak pályák a világban amik nagyon jók, de még nem 'szuperbiztonságosak'. délamerika-auszik-ázsia..stb.
De nem tudom mennyire erős az elképzelés, a fokozatosságot szem előtt tartva, nekik elsősorban az amerikai ow néző kell. -
Oliverda
félisten
Mennyire működik a parasztvakítás...
LA_COSTE: Azért nem egészen...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hejesírásó
senior tag
-
Oliverda
félisten
válasz hejesírásó #6670 üzenetére
Kemény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
LA_COSTE
senior tag
válasz hejesírásó #6670 üzenetére
Amúgy higgadt ember Schumacher.
-
Jadro
veterán
válasz hejesírásó #6670 üzenetére
Az újságírók egy része full idióta, de hát ezért kapják a fizetésüket. Sch meg azért hogy ezt is le tudja kezelni.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
LA_COSTE
senior tag
válasz hejesírásó #6673 üzenetére
Kikelne magából, mint mikor Fisichellát kellett megelőzni.
-
glutamin
őstag
válasz hejesírásó #6670 üzenetére
Ez nem gyenge. Keményen beszólt az újságíró, de Sumakker elegánsan hárított. Idén asszem minden futamot igyekszem megnézni.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Xirtam
veterán
Azok az indy car concept képek nekem nagyon bejönnek!
-
glutamin
őstag
válasz #70869248 #6651 üzenetére
Ezzel a koncepcióval én is nagyon egyetértenék. Igaz így jóval drágább és bonyolultabb lesz a karosszériatervezés. Jelenleg ugye egy nagyon áramvonalas szivart házasítanak össze a leszorítást biztosító szárnyakkal amiket utólagosan módosítani, állítgatni jóval egyszerűbb.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
LA_COSTE
senior tag
válasz hunnylander #6681 üzenetére
Érdekesek ezek az írások. Valahogy Hakkinen felértékelődött a szememben.
-
glutamin
őstag
válasz hunnylander #6681 üzenetére
Ez tényleg jó. Kíváncsi lennék, hogy egy gyengébb pilóta egy részletes elemzésen hol miken, bukna sokat.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
tibi666
senior tag
válasz hunnylander #6681 üzenetére
eltekintve a durván magyartalan fordítástól, nagyon érdekes a nyilatkozat.
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz tibi666 #6684 üzenetére
Durván magyartalan? Csak az apexet hagytam bennt, mert megvan a magyar zsargonban. A zárójelezés az én szakmai gyakorlatom volt és lesz, a viták elkerülése végett és információadalékként*. Azt nem kell figyelembe venni, egy-két szó miatt nem lesz magyartalan, főleg, hogy zárójelben vannak de nem úgy, hogy ne lenne előttük a magyar kifejezés.
*Van olyan szituáció, amikor az eredeti jelentését, csak a nyilatkozó tudja, mindenki más csak találgathat, ezért jó odabiggyeszteni az eredeti angol szót zárójelbe, hogy a fordításban ne vesszen el az információtartalom és választási lehetőség. Van olyan szó amelyiknek vagy 20 magyar megfelelője van és ebből több is megfelelő lehet a szövegkörnyezet alapján, de ha megszakadsz is kivégezheted az eredeti jelentést, csak azzal, hogy a végletekig akarsz magyarítani. Én nem akarom így csinálni, számomra az eredeti jelentés átvitele az abszolút legfontosabb, még ha ehhez az is kell, hogy az olvasó megtanulja a szakmai zsargont. Aki F1-ről akar szakmai cikkeket olvasni, az szokja meg a zsargont.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
glutamin
őstag
válasz tibi666 #6686 üzenetére
Így is alig van előzés. Olyan irányban kellene ügyködni, hogy a pilótáknak érdemes legyen emiatt kockáztatni. Amióta rendszeres lett a versenyenkénti 2-3 kiállás kerékcser, tankolás, kutyafüle és egyéb indokok miatt, azóta inkább ezzel variál a legtöbb csapat.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #6687 üzenetére
Ebből még nagy bukták is lehetnek; poleból vissza a középmezőnybe, mert a lágy keveréket hamar szétkeni az aszfalton a tanker. Jöhet majd a bekoptatott kemény keverék Q3-ban, a piloták gyilkolhatja őket időmérőn, hogy egyáltalán felmelegedjenek a könnyű autón, mikor a tankerekhez lett felerősítve.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6690 üzenetére
Nem baj az. Jöjjön csak a káosz!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tibi666
senior tag
válasz hunnylander #6688 üzenetére
nem az apexre gondoltam. hanem arra, hogy nagyon érezhető az, hogy fordításról van szó és a lehető legszószerintibb fogalmazásra törekedsz. ebből következnek az ilyen csúnya szókapcsolatok, mint pl. extremitásban kifejezve és társaik.
egyébként jó, amit csinálsz, ne vedd támadásnak, amit írtam. csupán ha ilyesmikre odafigyelsz, akkor még profibb munkát adhatnál ki a kezeid közül, és ez emészthetőbb lenne az olvasók számára.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #6688 üzenetére
Én azt hiszem értem mit lehet kifogásolni, és ez szigorúan építő jelleggel mondom.
pl. amikor ezt mondod:
"Nagyon alaposan megnéztem ‘94-ben, és úgy gondolom, a kulcs az volt és maradt – az a néhány foknyi kontrollált csúszás, amit ad az autónak a bekanyarodáskor [turn-in]. Ha oldalazol, időt vesztesz, de most nem erről beszélünk ez esetben. Arról beszélünk, hogy megérkezünk egy kanyarhoz, adunk egy darabka attitűdöt és elrugaszkodunk abból, ahelyett, hogy korrigálnánk azt. Michael valami hasonlót ér el, azáltal, hogy izgatja az autó hátulját a gázpedállal."Nem beszélek más helyett, nekem ez volt az a rész amit újra kellett olvasnom, mert elsőre túl soknak tűnt.
A szöveg első részében nekem a -bekanyarodáskor/bekanyarodik- túl polgári..a ráfordul/ráfordít nekem könnyebb.
ahogy az autó hátuljának -izgatásánál- is jóval könnyebben szalad a szemem a szövegen, ha mondjuk -mozgatja- az autó hátulját a gázpedállal.Itt szerintem arról van szó hogy Michael a gázpedállal játszva segít irányba állítani az autóját, ezzel a kis megcsúszással kedvezőbb (egyenesebb) kigyorsítási pozicíóba kerül.
..valamint ez lassabb kanyarokban kivitelezhető hasznosan, és ott is csak a kanyar csúcspontjában mivel ott a legkisebb a sebesség.
Egy kanyarban ideális íven gyakorlatilag csak a csúcsponton nem kell ellenkormányozni ha valaki elindítja az autója hátulját, minden más esetben nem ideális íven van. -
hunnylander
őstag
válasz tibi666 #6692 üzenetére
Az én stílusom csakis az előszóban jöhet át, Brundleről én írtam, az nem fordítás, de a többi egy az egyben idézet, és nekem fontos, hogy Brundle kifejezésmódja érvényesüljön. Nem baj, ha magyartalannak hat, mert Brundle angol. Annyi vitát láttam már fordítás miatt; mikor a fordítás, magyarítás provokál és eltér a forrás lényegi mondanivalójától. Én úgy akarom csinálni, hogy egy nyilatkozót csak az eredeti gondolataiért lehessen kritizálni. A fordítással könnyű visszaélni, nekem az a legfontosabb, hogy a fordítást ne adjon hozzá és ne vegyen el az eredeti tartalomból.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Megint video Kimiről. Én falom ezeket. itt
2007-05-06 óta itt!
-
grovani
csendes tag
A sajtó szerint Kubica nem szeretné csapattársnak Heidfeldet Hát ez érdekes..
[ Szerkesztve ]
..a lehetetlen csupán csak egy szó...
-
grovani
csendes tag
..a lehetetlen csupán csak egy szó...
Aktív témák
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- TCL LCD és LED TV-k
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Videós, mozgóképes topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Óra topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs