Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Nowhereman #10128 üzenetére

    Ez nem igaz. A gumik csak akkor megfelelőek az egy kiállásos taktikára, ha kímélik őket. Egy hosszú pályán kvalikörön már egy kör előtt is túlmelegednek. Ugyanígy, ha a pilóta előzni próbál. Az egy kiállás csak türelmes visszafogott tempónál működik, ezért a pilóták ezt kötelesek is megcsinálni. Ha komolyan elkezdenének harcolni vele, már nem lenne elég az abroncs a tervezett etapra a tervezett tempóhoz.

    Nincsen már vezetést segítő elektronika az autókban.

    Előzni azért nehéz, mert az autók nagyon aero-érzékenyek, mert az F1 elsődlegesen és még mindig aerodinamikára kihegyezett technikai sport. A többszintes diffúzor koncepcióval pedig brutálisan kihegyezték az érzékenységüket. Ezek az autók csak akkor gyorsak, ha nincs közvetlenül előttük egy másik. Tehát javarészt csak utolérni tudják a lassabbakat, előzni már ritkán.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák