Aktív témák
-
M@Db0Y
senior tag
Azért hogy ne csak állandóan a rossz dolgokat irjuk le:
Kedden elkezdett szórakozni a pingem (500-600), irtam netes hibabejelentést! Szerdán délelött kaptam visszaigazoló emailt, ma délelött jöttek a szerelők 1 új modemmel!
Lehet túl sokan hagyják ott a céget és kezdenek észbekapni? -
szvl
tag
-
bandiie
aktív tag
ma nagyon szakadozik. az a szerencs hogy csak 1-2 percekre.
-
Csabee.
nagyúr
-
RootRulez
félisten
Egyre inkább elbizonytalanít a hozzászólásaitok olvasása...
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
Itt P.ladányban van pár fibernetes haverom és mindig mesélik, hogy itt ástak ott ástak ezt fejlesztették azt fejlesztették, meg mittoménmi és mégis ez van? Szerinted kitelik tőlük, hogy a próbahónapig minden kafa utána meg sz*p*k?
═════════════════════════════════════════
-
-
Csabee.
nagyúr
válasz kigyi_23 #9863 üzenetére
Több ezren csak fizetnek a netért, de azt sem tudják hogy eszik-e vagy isszák ... Felesleges belebonyolódni. Amíg a legnagyobb csomagot fizettem adig internet rendben volt, amióta a kisebb csomagom van azóta szopatnak.. A telefon vonal az kegyetlen roszz, használhatatlan...
Üdv: Csabee.
-
F_Zolee
veterán
Nekem 6/1-es net van, semmi más. Nálam jó ideje semmi gond nincs vele. Mindig hozza a "maximumot". Ami kb 5.8/0.9. Pingek is rendbe szoktak lenni.
-
dbius
veterán
válasz RootRulez #9859 üzenetére
6/1 most nálam:
Mondjuk nagyon érdekes, mert mind a letöltés, mind a feltöltés az utolsó pillanatban ugrott fel erre a szintre, előtte kevesebb volt jóval
Simán el tudom képzelni, hogy a teszthónapban megkapj egy prioritást - azt a reményt keltve, hogy minden rendben - szerződéskötést után pedig majd hagyják megtapasztalni, hogy milyen is az igazi fibernet.
Te döntöd el, hogy előfizetsz, vagy sem, én csak a saját tapasztalataimat írtam le erről a bandáról, túlzás nélkül, amit a saját bőrömön tapasztalok. Tapasztalataim alapján pedig senkinek nem ajánlom ezt a céget. Ha tehetném, már rég nem lennék az ügyfelük.
van pár fibernetes haverom és mindig mesélik, hogy itt ástak ott ástak ezt fejlesztették azt fejlesztették
Amilyen rendszerük van, van is honnan-hová fejlődni. Nálunk pl. maguk a szerelők mondták el, amikor kint voltak nálam, hogy egy g@né cég, a legtöbb helyen csak panasz van rájuk, mert egyszerűen túlterhelt a hálózat, mindig ott bővítenek, ahol a legtöbb panasz van - ergo tűzoltás folyik -. Azt hiszem azért ez is sokat elárul egy cégről, mi érdeke lenne a saját embereinek ilyen véleménnyel lenni a cégről.
-
Zolikk
csendes tag
Ne legyetek már gyíkok! nálunk az irodában is fiber van és a 10/2 megás net jó ha 0,01mbit-es uploadot produkált. felhívtam szépen a hibabejelentőt, aki felvette a telefont beazonosítás után rá is nézett a modemre és mondta, hogy itt gázok lesznek mert elég durva csomagvesztés van. másnap kijöttek a szerelők, valamit hegesztettek a lépcsőházban meg a modemen és láss csodát azóta megy szépen.
Ha gondotok van és indokolatlanul lassú a net, pláne ha csomag vesztés is van pingnél akkor addig hívogassátok őket míg ki nem küldenek valakit, hogy megnézze mi van!!!
Derin - Lvl 80 Paladin @ Arathor
-
Csabee.
nagyúr
Ez nem gyíkság..
A HAZUG SZEMÉT ÜGYFÉLSZOLGÁLATOS CSAJ, ma délután mondta hogy SOS_be felveszi az adatlapot hogy indokolatlanul lekapcsolták a netet meg a telefont...
Este 9kor hívom ismét a fibert, egy csávó vette fel, azt mondja semmi adatlap nincs, látja hogy levan kapcsolva a net, nem tudja mitől, majd megoldják!Mikor mehetek fogyasztóvédelemhez? Hány órát kell várnom? Indokolatlanul kapcsolták le, számlatartozás és semmi gáz nincs.
Üdv: Csabee.
-
RootRulez
félisten
Fene se tudja... Nálunk minden ismerős meg van vele elégedve... Lehet én járkálom túlságosan körül a témát... Gondolom a szolgáltatás minősége településenként változhat...
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
Zsadi
őstag
Mi a gyíkság???
Nálam kerek perec megmondták anno, fejlesztésig ne is várjak jó pingeket és az előfizetett sávszélt. Több mint fél évig vártam a fejlesztésükkel....
A garantált igaz megvolt, de 10megásnál vicc volt az egész szolgáltatás. Hiába hívogattam, hiába jöttek ki a szerelők, leterhelt volt a környék ennyi. Ilyenkor hajára kenheti az ember a hibabejelentgetéseit.[ Szerkesztve ]
-
kungzi
veterán
6/1-es NET!!
Én teljesen megvagyok velük elégedve! Mondjuk tegnap este elment 1,5 percre a tv+internet de visszajött és repesztett tovább!
Ajánlom mindenkinek a SZOLGÁLTATÓT!Mondjuk Washintgtonba kicsit sok a ping!
Nürnberg azért elmegy!
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Gyík??? Nem, nem vagyunk gyíkok, csak olyan ügyfelek akik elvárnák, hogy a szolgáltató azt tegye, amit vállal a szerződésben álló ügyfelével...
Hozzáállás kérdése, amit írsz. Én nem vagyok olyan türelmes ügyfél, így nálam az nem elfogadható, hogy addig hívjam őket, amíg...
Nem, ez nem így működik, azaz pontosabban nem így kellene működjön.
Első panasz/hibabejelentés alapján reagálniuk kellene, de nem teszik, ill. tették eddig soha, amikor én ilyen bejelentést tettem és ahogy itt látom, a legtöbb esetben nem reagálnak.
Ezért nálam a második alkalom már a központi címre faxolt panasz, amit emailben elküldök a felügyeleti szervekhez is és erről tájékoztatom a szolgáltatót is. Na, erre már szoktak intézkedni és sűrűn bocsánatot kérni.
Még egyszer mondom, hogy ez viszont nem megfelelő hozzáállás és elfogadhatatlan, legalábbis számomra.
Ha valaki szolgáltat, akkor tegye azt úgy, ahogy kellene, vagy ahogyan az ÁSZF-ben vállalja. Ha nem tudja/akarja, akkor pedig inkább csukja be a boltot.
Ha én, mint ügyfél rendszeresen, határidőn belül kifizetem a "szolgáltatásuk" díját, akkor mondani sem kell, hogy elvárom azt, hogy azért cserébe olyan szolgáltatást kapjak, amit megrendeltem és amiről szerződést kötöttünk, az ÁSZF-nek megfelelően. Nem hinném, hogy ez túl nagy elvárás lenne.
Ez a cég viszont egy förtelem, nem szolgáltatnak, csak imitálják az álarc mögé bújva és csak akkor tudod meg mi az igazság, ha már beléptél a klubba.
[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
Hogy ki a gyík arról meséljen az alábbi történet.
A Fibernet eladta a tőlem származó nemlétező tartozását egy behajtócégnek. Miután minden számlámat rendben kifizettem, ezt 3 alkalommal igazoltam az ügyfélszolgálaton illetve fax-on a központban majdnem mehettem a bíróságra az igazamat vádlottként bizonygatni. Részletek:
Az előzményekről mindössze annyit, hogy nálunk Fibernet a kábeltv+internet szolgáltató, az előfizetési díjakat banki átutalással szoktam kifizetni.
A kálváriám 2008 márciusában kezdődött. Annak rendje és módja szerint megérkezett a Fibernet-től a számla (kábeltv + internet), ami meglepetésemre egy havi hátralékot mutatott. Nosza mondom, biztosan elfelejtettem átutalni. Nem baj, legközelebb dupla havidíjat utalok. Így is történt, áprilisban kétszeres összeggel gyarapítottam a Fibernet vagyonát. Ekkor még azt hittem, hogy a probléma megoldva.
De nem ám, mert a májusi számla megint egy havi hátralékot mutat. Erre felhúztam a szemöldökömet, hogy ez meg hogy lehet? Most rendeztem a tartozásom. Irány az Internet, azon belül is a házibank, lássuk csak, hogy mi történt az elmúlt pár hónap során köztem és a Fibernet között. Hát az történt, hogy 2007 januárjáig visszamenőleg egyetlen hónapot sem találtam, amikor a fizetési kötelezettségemnek nem tettem volna eleget. Tehát momentán éppen egy havi túlfizetésem van, nem hátralékom. Hogy az összeg előtt szereplő előjel értelmezése véletlenül se legyen félreérthető vastag betűkkel fenyegetnek, hogy ha tartozásomat nem rendezem 30 napon belül, akkor levágják a kábelt.
Nincs más mit tenni, hát kinyomtattam 2007 januárjáig visszamenőleg az összes bankszámlakivonatot és nyakamba vettem a várost felkeresni a Fibernet budapesti ügyfélszolgálatát. Másfél óra alatt vitt el oda a BKV, de én türelmesen kapaszkodtam a villamoson, mert ha levágják a kábelt az fáj nekem. Előadom panaszom az ügyintézőnek abban a biztos tudatban, hogy most akkor megkeresik, hogy melyik az a két átutalás, amit a Fibernet nem könyvelt le. Nem egy bonyolult művelet, hiszen januárban még a Fibernet szerint sem volt tartozásom, tehát mindössze a most elmúlt 4 hónapot kell végignézni. De nem, mert az ügyfélszolgálaton erre nincs lehetőség, ezt csak a "központban" tudják megtenni. Ott kéne hagyjam tehát a bankszámlakivonataimat. Ez nem tetszik, hiszen akkor bárki kedvére csemegézhet, hogy mennyi a fizetésem, hol mennyiért szoktam vásárolni, milyen megtakarításaim, hiteleim vannak. De ezekkel az aggodalmaimmal a Fibernet nem tud mit kezdeni. Végül betettük az egészet egy nagy borítékba, hogy csak a központban férjenek, hozza az adatokhoz.
Ezek után kíváncsian vártam, hogy rendezik a problémát. Eltelt egy hónap, majd kettő, végül a negyedik hónap után meg kellett állapítanom, hogy a probléma nemhogy megoldódott volna, hanem fokozódott. Az állítólagos tartozásom nem tűnt el csak az összeg változott, volt olyan hónap, amikor állítólag 4 havidíjjal tartoztam. Gondolom, mondanom sem kell: én pedig fizettem becsülettel minden hónap 5. napján.
Szeptemberben tehát újabb kirándulás következett az ügyfélszolgálatra, ahol ismét átadtam a banki kivonatokat. Mellékeltem egy táblázatot is, az utalások dátumáról, összegéről, közleményéről csak a Fibernet kedvéért, hogy ne kelljen 21 számlakivonatot végignyálaznia, ha éppen nincsen rá kedve. Immár rutinosan adtam át a papírokat az ügyintézőnek, aki megnyugtatott, hogy az előző csomag biztosan elveszett valahol (?!?), de most már minden rendben lesz.
Hát nem lett. 2009. januárjában már nem az ügyfélszolgálatot kerestem meg, hátha ők a hunyók, hanem a másik hivatalos utat próbáltam ki: faxon mentek az adatok a megfelelő levél, táblázat kíséretében egyenesen a központba. Mellékesen megemlítettem, hogy idegrendszerem megkímélése érdekében amennyiben a könyvelésüket nem teszik rendbe a szolgáltatást felmondom. A faxra az ÁSZF szerint 30 napon belül kellett volna reagáljanak, de 75 nap után sem történt semmi.
Mellesleg megpróbálkoztam megkeresni egy illetékest a "központban", a Krisztina körúton, de ott csak a biztonsági őrig jutottam, aki nem engedett fel. A történetemre csak annyit mondott, hogy ezt naponta 20-25 alkalommal kell végighallgatnia különböző ügyfelektől. Vagyis az esetem nem egyedi!
Mindezek után behajtócéget küldtek a nyakamra. Egyszerűen nem találok szavakat. De talán nem is kell keresgélni őket. A történtek magukért beszélnek...
Negydeik alkalommal az ügyfélszolgálaton megtörtént A CSODA: megtalálta a Fibernet, hogy melyik az a két átutalás, ami megérkezett hozzuk, de nem könyvelték le. Nem kellett mást tenni, csak bemenni az ügyfélszolgálatra, és eltölteni ott másfél órát. Vegyük csak sorra a Fibernet által elkövetett hibákat/mulasztásokat:
1) Nem könyvelték le a 2008 februári utalásomat.
2) Nem könyvelték le a 2008 májusi utalásomat.
3) Nincs ellenőrzés a rendszerükben, hogy minden beérkezett utalást lekönyveltek-e.
4) Az ügyfélszolgálaton tett 2008 májusi látogatásom alkalmával az ügyfélszolgálatos nem vette a fáradtságot, hogy megkeresse melyik hónapot nem könyvelték le. Helyette az ügyet a központba továbbította nekem pedig a pofámba hazudta, hogy ezt az egyeztetést nem tudja megtenni.
5) A központban sem keresték meg a mulasztást.
6) Az ügyfélszolgálaton tett 2008 szeptemberi látogatásom alkalmával sem nem vette a fáradtságot az ügyfélszolgálatos, hogy megkeresse melyik hónapokat nem könyvelték le. Helyette az ügyet ismét a központba továbbította, nekem ugyanúgy a pofámba hazudtak.
7) A központban ekkor sem keresték meg a hiány okát.
8) A 2009 januárban küldött faxomra sem reagáltak semmit.
9) Eladják a nemlétező tarzozásomat egy behajtócégnek anélkül, hogy meggyóződnének arról, hogy esetleg nem a Fibernet tévedett.
10) Mindez tipikus hibának mondható, hiszen a szomszéd pultnál levő ügyfél is hajszálra ugyanezzel a problémával küzködött.A megoldás tulajdonképpen pofon egyszerű volt: meg kellett keresni 2 le nem könyvelt átutalást. Egyszerű művelet : össze kellett hasonlítani két oszlopot: az egyik az én utalásaimat tartalmazta, a másik a lekönyvelt tételeket. Csakhogy erre senki sem volt hajlandó 12 hónap alatt. Mindez nekem 13-14 órányi utánajárásba került (munkaidőben, hiszen csak akkor dolgoznak) valamint egy maroknyi ősz hajszálba.
Hát csak azt tudom mondani, hogy ezek után a Fibernet áraira és sorozatos súlyos mulasztásaira való tekintettel csak a mazochistáknak és az acélideggel megáldott burzsuly emertársaimnak ajánlom.
-
killer1203
senior tag
Ha gondotok van és indokolatlanul lassú a net, pláne ha csomag vesztés is van pingnél akkor addig hívogassátok őket míg ki nem küldenek valakit, hogy megnézze mi van!!!
Azért jó hogy mikor legelsőnek szarakodott nekem az ügyfélszolgálaton már akkor megmondták hogy a modem a szar, mégis szerelőt küldött aki annyit mondott hogy virusos a gépem azért szarakszik. Utánna még kb 4x felhivtam mire egy szombati nap kicserélték a modemet. Utána kb 2-3 hétig ment rendesen a net és utánna megint szarakodott. Ezek után nemtudom miért dicséred ennyire őket. Arról meg nemmondok semmit hogy amikor bekötötték már másnap nemvolt net...
Jah és elég a méréseket megnézni... [link]
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
Csabee.
nagyúr
Na ma 3órás várakozás után elkezdtem verni az asztalt, mert lekapcsolták a netet jogtalanul, de hát ők nem tudják viszzakapcsolni, kivertem a balhét, és láss csodát , ott helyben visszatudták kapcsolni nekem ingyen, és nem is 2,5megára hanem 6megás netre...Ennyit róluk! augusztusba szerződésbontás..
Üdv: Csabee.
-
Zolikk
csendes tag
kicsit nyersen fogalmaztam, nem akartam személyeskedni. sry
csupán azokra gondoltam, akik folyamatosan sírnak (nem rátok gondolok spec, ne vegyétek magatokra) és semmit nem tesznek azért, hogy változzon a helyzet, csak várnak : hátha a szájukba repül a sült galamb!egy biztos: ne hagyjátok magatokat!
Derin - Lvl 80 Paladin @ Arathor
-
szabjan
tag
Hehe. Ez fasza történet. Egyébként olvasva itt vissza, kikapcsolás stb...
Velem is eljátszották már egyszer. Egy nagybajuszú létrás ember járkált itt anno Battán.
Egyik délelőtt nézem a TV-t félszemmel egyszer elmegy minden. Már bosszankodni sem volt kedvem rajta, mert akkoriban fektetett kábelt a fantasztikus TvNetwork. Heti 3-4 kábelváság minimum a brazil gépsortól. De hirtelen megütötte egy hang a fülem. Az első emeleti elosztó dobozuk fém ajtaja csattant. Pucoltam kifelé a lakásból, szemközti szomszéd, megkérdez, nála van minden. Rohantam lefelé, már csak elhajtani láttam a csávót..Azonnal telefon fibernek- mondom a csajnak a szitut, ő közli, hogy utána néz és visszahív. Na már itt elkeseredtem kicsit. De megdöbbenésemre 10 perc múlva hívott. Közölte, hogy elnézést kérnek de hibás lapot kapott a szerelő, mert hogy amikor kijönnek valami miatt, akkor kapnak egy listát, amin rajta van az összes júzer és a szolgáltatásaik./nem -e kötött rá valaki illegálba/. Nos én nem szerepeltem ezen a listán, ezért lekötött egy az egybe.
Elkezdi nekem mondani a csaj, hogy " - 24 órán belül valaki visszakapcsolja a szolgáltatást és elnézést kérnek de.....NA itt fojtottam bele a szót és beleordítottam az agyába, hogy most felhívja a szerelőt, hogy visszatolja a pofáját /15 perc telt el/ és visszaköt engem vagy én megkeresem battán és beleverem a fejét a szekrénybe. Majd lecsaptam a telefont.
10 perc múlva hallom, hogy zörög a szekrény megint. Levágtatok egy emeletet. Ott a csávó -sajnos már túlságosan lenyugodtam- kérdezem tőle, hogy ezt mégis hogyan gondolta?
Mondja ő hogy a papir meg ő ezt nem tudhatja és bla,bla,bla...Erre közöltem vele, hogy az a minimum hogy megnézi a címet a kábelen lévő cetli alapján. Nagy durrogva elvonult. Durván 30 perc elteltével visszakötöttek.Van egy két tanulság is. Ez másképp nem jöhetett volna létre, ha a szolgálatos picsa nem tudja a szerelőket elérni mobilon. és küldi vissza azonnal. Tehát maradjunk annyiban, hogy mindent meg tudnának oldani az irodából, de lusta köcsögök hozzá.
a vizesember
-
Zolikk
csendes tag
Szomorú történet. Sajnos ezzel nem lehet mit tenni, ezért fizetem saját magam a csekkeket a postán és nem utalgatok.
Ilyen probléma hegyekkel, amiket bizonyítani is tudsz, én simán felnyomtam volna őket a fogyasztó védelemnél!
Amúgy több mint 10 éve vagyok fiberes, de szerencsére ilyen gondom még sose volt.
[ Szerkesztve ]
Derin - Lvl 80 Paladin @ Arathor
-
Csabee.
nagyúr
Most ilyen:
Üdv: Csabee.
-
zoo8800
veterán
Nektek mennyi idő alatt kötötték be?
7-én rendeltem meg, azóta nem sok minden történt.rip and tear, until it is done
-
RootRulez
félisten
Hát nem tudom... Csütörtökön írtam nekik érdeklődő mailt és eddig nem igazán válaszoltak... Leszarnak vagy tuskók, egyik se valami kafa.
mod:
Ha bármit válaszoltak volna már én is megrendeltem volna a szolgáltatásukat, de ez így elvi
dolog. Ha arra is lusták, hogy bizalmat gerjesszenek bennem, akkor milyen lehet a szolgáltatásuk?!?!?!?!!?...[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
nofi
őstag
Üdv!
Hihetetlen ami nálam folyik internet néven az idei évben. Pár naponta előjön egy olyan probléma, aminek hatására megőrül a kábelnet és nem képes adatot küldeni, fogadni, majd idővel visszaáll. Egyszerűen érthetetlen mitől ilyen instabil a rendszer, de olykor napokig nincs gond, néha pedig napokig használhatatlan az egész. Körülbelül negyed óránként tudok betölteni egy honlapot, ha szerencsém van egy szöveges email is még ippenhogy átcsusszan. Az elmúlt pár hónapban jópárszor telefonáltam be és mindig csak ígérgetnek, de soha semmi nem történik. Mivel időszakos a hiba ezért gondolom nehéz bemérni, de nem létezik, hogy ilyennel még nem találkoztak. Részemről január óta nagyobb csomagra váltottam (ennek részleteit és miértjét már inkább nem említem, de sejthetitek, hogy undorító miként bánnak az előfizetőkkel), routert cseréltem, újrakonfiguráltam az egész itthoni hálózatot, szóval úgy gondolom mindent megtettem annak érdekében, hogy kizárhassam az esetleges felhasználói oldali hibát.
Nem tudom hány emailt, telefont kell megejtenem, hogy egyáltalán vegyék a fáradtságot és utánanézzenek a kapcsolatomnak. Senkinek nem kívánom ezt a tehetetlenségetSzolgáltatóváltásról természetesen hallottam már, de Budaörs olyan szegletében lakom, ahol az ADSL jelerőssége kritikán aluli, így a kábelnetre vagyok kötelezve. Utóbbi egyetlen helyi szolgáltatóját gondolom nem kell bemutatnom azoknak, akik pár éve látták a hírekben a Fibernet "hatalomátvételét"
Xbox GT: nozsolt
-
szabjan
tag
-
szabjan
tag
...hát hallod részvétem neked is.
Egyébként aggódok én is. Battán már egyszer ezt a hatalom átvételt eljátszották a TvNetwork-el. Most remélem a Digi-be beletörik a bicskájuk. Váltanék ám én is, bár ilyen gondjaim nincsenek mint itt sokaknak /kopp,kopp,kopp/. Csak nézegetve a fórumokat a Digi háza táján is mintha lennének problémák.a vizesember
-
nofi
őstag
válasz szabjan #9895 üzenetére
Fibernet előtt volt Chellos kábelnetem, T-Online-os ADSL-em és mindenhol akadtak problémák, de ilyen szintű nemtörődömséget sosem tapasztaltam. Már annyira az sem idegesít, hogy egy éve megszűnt az akkor megrendelt csomagom amiért mostanáig fizettem olyan havidíjat hűségen túl, amennyiért már manapság 2x-es sávszélt kapni ugyanitt - csak ugye maguktól nem növelnék a sávszélt...
Számomra a legfelháborítóbb, hogy minden egyes alkalommal a diszpécserig jutok, aki semmi többet nem tud mondani azon túl, hogy majd leadja a szervíz részlegre a bejelentőlapot. Igenis az a minimum, hogy a kis karosszékükből megnézik a modem logját, ha már nem képesek minimális ideig monitirozni a kapcsolatomat és cserélni ha valami gond van. Sejtelmem sincs, hogy mozdíthatnám előre az ügyemXbox GT: nozsolt
-
RootRulez
félisten
válasz szabjan #9895 üzenetére
Nehéz kiigazodni, mert a fórumokba nagy többségben azok járnak, akik elégedetlenek a szolgáltatással meg még azok, akiknek még nincs szolgáltatásuk és utána szeretnének nézni, mire számíthatnak (mint én is) Ezeken kívül meg egyszer-kétszer be-be néz az elégedett felhasználó... Szerintem, legalábbis ez így van...
═════════════════════════════════════════
-
intuicio
aktív tag
Sziasztok!
Én a 22.ker.ből vagyok előfizetője a Fibernetnek. Viszonylag meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal (10/2,+TV) viszont drágának tartom.
Nem olyan rég ráleltem egy oldalra [link]
Egész jónak tünik,viszont még csak most terjeszkednek. Remélem aki ezekből a kerületekből ír ide hsz-t, azok leadják az igénylésüket ennek a cégnek, mert egész jó az áruk+szolgáltatásuk. -
FaXoár
csendes tag
Sziasztok!
Fibernetem van (ezért sem próbálkozom az ügyfélszolgálattal), és a korábban kiépített kábel modem csatlakozásomat szeretném egy emelettel áthelyezni. (Kábeltévém nincs tőlük)
A bejövő koaxon van egy Tratec tris 210-E multimédiás szétválasztó egység, amire csatlakozom a kábellel. Úgy néz ki, hogy az új kábel, (ami 5m helyett ca. 18m lett) túl hosszú, mert nincs elég erős jelem- nem kerül online állapotba a Motorola SB5101-es kábelmodemem. Mit tegyek, hogy működjön a dolog? Be kellene tennem jelerősítőt a Tratec után?
Kösz a segítséget!
FaXoár
-
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Automata kávégépek
- Vallás
- Synology NAS
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- DIGI kábel TV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060S 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 32GB RAM 2x1000GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 16GB RAM 512GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs