Aktív témák
-
nofi
őstag
válasz szabjan #9895 üzenetére
Fibernet előtt volt Chellos kábelnetem, T-Online-os ADSL-em és mindenhol akadtak problémák, de ilyen szintű nemtörődömséget sosem tapasztaltam. Már annyira az sem idegesít, hogy egy éve megszűnt az akkor megrendelt csomagom amiért mostanáig fizettem olyan havidíjat hűségen túl, amennyiért már manapság 2x-es sávszélt kapni ugyanitt - csak ugye maguktól nem növelnék a sávszélt...
Számomra a legfelháborítóbb, hogy minden egyes alkalommal a diszpécserig jutok, aki semmi többet nem tud mondani azon túl, hogy majd leadja a szervíz részlegre a bejelentőlapot. Igenis az a minimum, hogy a kis karosszékükből megnézik a modem logját, ha már nem képesek minimális ideig monitirozni a kapcsolatomat és cserélni ha valami gond van. Sejtelmem sincs, hogy mozdíthatnám előre az ügyemXbox GT: nozsolt
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
- Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
- RAM topik
- SSD kibeszélő
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs