Keresés

Aktív témák

  • nofi

    őstag

    válasz szabjan #9895 üzenetére

    Fibernet előtt volt Chellos kábelnetem, T-Online-os ADSL-em és mindenhol akadtak problémák, de ilyen szintű nemtörődömséget sosem tapasztaltam. Már annyira az sem idegesít, hogy egy éve megszűnt az akkor megrendelt csomagom amiért mostanáig fizettem olyan havidíjat hűségen túl, amennyiért már manapság 2x-es sávszélt kapni ugyanitt - csak ugye maguktól nem növelnék a sávszélt...
    Számomra a legfelháborítóbb, hogy minden egyes alkalommal a diszpécserig jutok, aki semmi többet nem tud mondani azon túl, hogy majd leadja a szervíz részlegre a bejelentőlapot. Igenis az a minimum, hogy a kis karosszékükből megnézik a modem logját, ha már nem képesek minimális ideig monitirozni a kapcsolatomat és cserélni ha valami gond van. Sejtelmem sincs, hogy mozdíthatnám előre az ügyem :((

    Xbox GT: nozsolt

  • RootRulez

    félisten

    válasz szabjan #9895 üzenetére

    Nehéz kiigazodni, mert a fórumokba nagy többségben azok járnak, akik elégedetlenek a szolgáltatással meg még azok, akiknek még nincs szolgáltatásuk és utána szeretnének nézni, mire számíthatnak (mint én is) Ezeken kívül meg egyszer-kétszer be-be néz az elégedett felhasználó... Szerintem, legalábbis ez így van...

    ═════════════════════════════════════════

Aktív témák