Új hozzászólás Aktív témák

  • dubaedit

    csendes tag

    Ti nem tapasztaltátok, hogy a ZOPO mostanában kissé elszállt magától? Előzetes levelezés alapján elküldtem nekik a töltőt garanciális javításra, illetve cserére. Megírtam, hogy minden más töltővel, laptoppal, PC-vel tökéletesen feltöltődik a telefon, nem áll meg a töltés, csak a gyári töltőjével vannak gondok. Megírták, hogy küldjem vissza és kapok egy újat. Március 16-án meg is kapták, rá egy napra visszaírtak, hogy a töltő jó, ha vissza akarom kapni, akkor fizessem ki a visszaszállítás költségét, de semmilyen számlát, linket, értéket, semmit sem kaptam, hogy esetleg kinek, hova, mennyit fizessek. Azóta legalább 6-7 e-mailt írtam nekik, semmi válasz. Tudom, hogy nem egy nagy veszteség, de azért nem ezt vártam tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák