Új hozzászólás Aktív témák
-
HaaS
addikt
Ismét visszatér egy nagy név. Mit visszatér, újra robban!
Első kommunikációs nehézségeimet az X-COM: UFO Defence okozta jó másfél évtizeddel ezelőtt. Képtelen voltam megmagyarázni jó édes anyámnak, hogy a fáradtság nem létezik, és az idő felgyorsul a számítógép előtt ülve. Nem tudtam megértetni vele, hogy miért fosom össze magam az izgalomtól, mikor néhány pixel elrepül az éjszakai küldetés során, majd megvilágítja a búzamezőt... na és a pajta mellett, pisztollyal a kézben álló apró idegent.
Végre itt a méltó folytatás. Ha valamiért érdemes pénzt áldozni, az ez a játék lesz. Veteránoknak azért, mert kicsit visszahozza a múltat, az új generációnak azért, mert az elődök külcsínje nem gátolja őket, hogy felfedezzék az XCOM világát.
Köszönjük mindenkinek, aki részt vett a játék elkészítésében!Jópár cikk született a játékról, ha valaki olvasgatni akar... bár én azt ajánlom, hogy mindenki fedezze fel a játékot maga. Hátha rájövünk, hogy hogyan lehet már a játék legelején előre megmondani, hogy hova fognak menni az UFO-k, ahogy anno az UFO Defence-ben!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
A GreenManGaminget választottam (50 ojró), CDGalaxisnál 9890HUF az alap verzió. Ha tudtok olcsóbban, szóljatok! Támogassuk a készítőket! Figyelem, a játék sztímes!
Tapasztalataim szerint kezdésnek elég a normál nehézség... néhány játékbeli hónap lejátszása után ajánlom az IRONMAN opciót - ugyanezen a nehézségen - csodálatos!
Mentsük meg a Földet!
szerk@danih: ne gondolkozz, csak időt vesztesz! A legutóbbi küldetésen két colonelt vesztettem... ilyeneket, mint Ruiz... gonosz, gonosz idegenek!!!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
A kupont már elhasználtam!
A tutorial az valóban könnyű, első játékra majd a gyártás-bázisfejlesztéssel kapcsolatban vannak tanulnivalók, amiatt újra kellett kezdenem (nem nagy spojler, a szatellitekre és a szomszédos bázispontokra figyelni kell nagyon).
Az első arculcsapás a viszonylag korai idegen bá... áh nem, nem spojlerezek!Álljon itt még a régió bónuszok listája, ez is fontos lesz:
All In: Monthly XCOM funding increased by 30%.
Future Combat: All projects in The Foundry and the Officer Training School cost 50% less.
Expert Knowledge: Labs and Workshops cost 50% less to build and maintain.
Air & Space: All aircraft and aircraft weapons cost 50% less to purchase, build and maintain.
We Have Ways: Autopsies and Interrogations are completed instantly.Hát vannak csúnya idegen formák, annyi szent.. pláne így töltés nélkül igencsak izgalmas, ha új típussal találkozik az ember. Mondjuk ironmanben minden mozdulatot kétszer meg kell gondolni, elképesztően izgalmas!
Asszony hangosabban csukta be a konyhaajtót, én meg akkorát ugrottam, hogy kellett néhány perc úgy-ahogy megnyugodni!"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Arra rájött valaki, hogyan lehet kész fegyvereket szétszerelni? Nagyon kéne a sook-soook weapon fragment!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Hámegyez! Nemsokára teljes a lefedettség!
A csatákhoz egy kis szösszenet, mert később lehetnek gondok! TIPP!
A taktikai térképen az ellenfelek minden körben (általában csoportosan) mozognak, de csak a csoport helye változik. (Nagy ritkán nem mozdulnak, ilyenkor nagy a csend... ellenkező esetben a legközelebb álló szól, hogy valami zajt észlel.)
Nade... ha a csoport látótávolságba kerül - jön a közeli kamera ugye - akkor nagyhirtelen szétugranak, és mindegyik tag elfoglalja az általa megfelelőnek tartott védekező pozíciót, de sosem támadnak! Értelemszerűen tehát a kör legelején a neszezéshez legközelebb álló muksóval érdemes felfedezni (előreküldeni, figyelve, hogy valahova vissza tudjon húzodni, ha gebasz van), mert a többiek már tudnak alkalmazkodni a védekező ellenfelekhez: vagy odapörkölnek nekik, vagy olyan pozíciót foglalnak el, ahonnan azonnal tudnak lőni, ha valamerre elmozdul az ellenfél. Remélem kábé érthető lett... nagyobb űrhajók/térképek felfedezésénél érdekes lehet.
Még néhány szó a kimenekítős/bombás küldetésekről: Itt a cél elérése/deaktiválása után a megjelenő ellenfelek azonnal megfigyelésre váltanak, tehát érdemes szétszórni a népet úgy, hogy minél nagyobb területet lássanak be. Így nem kell elmozdulni (azaz nem lőnek ránk), hanem azonnal, visszakézből le lehet szedni a megjelent delikvenseket.Sikerült egy percet sem aludnom... szerintem egész jó játék lett!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Befejeztem a normált ironman módban (12136 pont, 269 nap). Azt hiszem "istenkirály" jelzővel szokták az ilyen játékokat ellátni. Elképesztően élvezetes volt, minden percét élveztem!
Az újrajátszási faktor szerintem jó... a classic fokozat is érdekel, a SHIV-ekkel pölö nem foglalkoztam ábszolúte. Ironmanben mondjuk nem valószínű, hogy nekikezdenék, így is hullottak a népek!
Néhány apró bug van, de semmi komoly, a játék feledteti őket. Erősen ajánlom mindenkinek! Pont elég hosszú, pont elég nehéz, pont elég pepecselős... pont jó!
...és akkor most alvás!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz torma1981 #10 üzenetére
Igen, klasszikon próbáltam másodszorra, de mikor a tutorial részben is volt egylövéses halott (bekapott egy kritikált a lelkem), meg jópár sebesült, gyorsan átgondoltam! Első végigjátszásra bőven elég a normál... így is volt 7 darab egylövéses elhalálozás. Te is végigjátszottad?
szerk: patch az!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz scyllafren #13 üzenetére
Valóban nem vesztett semmit a hangulatból, még a hőn szeretett dobálózás is bennemaradt, bár csak opcionális!
Reméltem, hogy fejleszthető lesz valami "Recycle Bin", ha már alapból nem lehet szétkapni a fegyvereket, de sajnos nem. Az ellenfél fegyverét csak úgy lehet megszerezni, hogyha élve marad (biztos valami földöntúli kapcsolat fűzi őket egymáshoz), de a legjobbak úgyis csak legyárthatók.
Ha lesz patch, mindenképp kell bele, hogy szét lehessen szedni fegyvereket fragmentre, ez talán a legfontosabb "nagyon kéne". Hiánycikk volt a játék egy stádiumában...A support valóban jó megoldás lehet bénítani, (már az extra slot miatt is), de van jó alternatíva, én inkább azt használtam! Run&Gunnnál semmilyen tárgyat nem lehet használni, csak lőni vagy Overwatch-olni.
(Elég a lefedettséghez, csak fölösleges pénz+nyersanyag kidobás... én is próbáltam takarékoskodni a hellyel, aztán a játék végére gyakorlatilag a komplett alsó szint üresen állt, és fölöslegesen építettem Elerium Power Generatort is... de hát ki tudta ezt akkor?)
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Meeheheheh, klasszik+ironman: még a tutorial rész, parkos pálya: egy kilométerről kapott egy mérgezést az egyik srác (semmi dmg, csak a poison), a következő körben 2 (azaz kettő) muksó a négyből pánikrohamot kapott, az egyik szanaszéjjel lőtte a semmit, a másik meg csak betojt.
Aztán barátunk lőtt a 6 hápés assultomnak egy ötös sebzést, full defence-ben, maradt 1. Még jó, hogy csináltam két medikitet... hát ez így esélytelennek tűnik!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz scyllafren #28 üzenetére
Persze, ha aktív lenne a training school (de még nem az), meg ha lenne elég pénz rá (de nincsen). Ha most azt írod, hogy fele annyiba kerülne az upgrade, ha meg lenne a Future Combat Ázsiából, tökönszúrom magam...
A lényeg azon van, hogy nem gravely wounded, hanem sima, és így is 17 nap a normál gyógyulási idő! Az borzasztóan sok! Első végigjátszásra normálon a max. nálam 8-9 nap volt felezve, de az mind gravely volt...
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Hangyafarm... nos, az csak egy van! Itt kell elhelyezned az összes fejlesztést. A többi helyszínen csak "pillangóházak" vannak, azaz csak vadászokat tudsz indítani, amiket meg a hangárban tudsz pakolni ide-oda.
Az, hogy szatellited van egy másik ország fölött, az csak azt jelenti, hogy látod, ha ott kolbászol egy ufó (plusz a lóvé persze, később bónuszok)... érdemes egy vadászt is odatenni a régióba, hogy le tudd lőni. A Skyranger az csak a játék elején kiválasztott központból indul, onnan, ahol a hangyafarm van. Jelentős egyszerűsítés, az tény...
Tényleg, valakinél támadták már meg a Hangyafarmot?
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Oh, oké...
X Faktor: rákerestem, úgy néz ki, séhogy.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz torma1981 #36 üzenetére
Hja, ezen én is gondolkodtam közben... bár ez csak egy játék, de nagyon remélem, hogy nem így nézne ki a dolog a valóságban. (Na jó, tudom.) Menni kell előre, nincs mese... tényleg állandó nyomás alatt van az ember, nem lehet pénzt gyűjteni, tökörészni, mert olyan gyorsan nő a nehézség... legalábbis nekem ilyen érzésem van. Erősen.
Ráadásul ugye ott vannak ezek a küldetések. Abban az _országban_ ugye csökkenti az idegbajt a sikeres misszió, de az elhagyott _régiókban_ (!!!) viszont nő eggyel. Figyelni kell rendesen, hogy melyik régióban van a legnagyobb általános stressz... lehet, hogy segítem az adott országot, de a hanyagolt régiókban több kárt okozok... műholddal csökkenthető a káros hatás, de ugye az meg lassú, plusz csak az adott országra hat.
Lényeg a lényeg, figyelni kell, hogy jön ki az ember a misszióból a legkevesebb veszteséggel, amit még lehet tűzoltani egy műholddal (ha még nincs)... éérdekes.szerk: hohóó! Most jut eszembe! Mi lenne, ha a kiépített rendszert tönkrevágnánk azzal, hogy lerombolunk egy uplinket, ezáltal elvesztenénk a műholdat? Vagy a műhold fent marad, csak nem küld jelet? Ezt mindenképpen érdemes kipróbálni... vagy meg kéne nézni, mi van, ha lelövik az ufók a műholdat... mennyivel nő vajon a stressz? Ha azonnal visszapakolunk egy műholdat, akkor az -2. Ezt is meg kéne nézni...
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Nem tudsz menteni/tölteni, hanem folyamatosan ment a játék... minden "gombnyomásnál" a bázison, és a harcban pedig valszeg körönként... legalábbis be tudtam tölteni a normál ironman játékállást az utolsó harc utolsó körénél, meg tudtam nézni a végét megint.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Első játékra? Merész!!! Én játszottam néhány hónapot, mentegettem rendesen, mire meg mertem próbálni... megérte, végigfostam az egészet az elejétől a végéig. Classic-kal nem tudom, hogy lesz, nagyon lassan haladok, borzasztóan drága minden, lassabb a fejlesztés (nekem úgy tűnik), másképp is indul, na meg veszteségek is vannak rendesen... tökmásképp állok a harchoz, mint normálban.
Az ellenfelek nem egylövésből mennek le, már az is nagy boldogság, ha egy kopasztörpét le tudunk szedni azonnal. Általában már "ő" is két lövés. Mikor meg előlép egy ilyen kis barom és kirohan a szabadba, négyen lövünk rá, ebből ketten scope-pal, és nem találjuk el egyszer sem! Bevallom, hangosan anyázok, elég gyakran.
Aztán meg ez a pánikroham... hát ilyen sem volt normában, csak nagyritkán... előre fosok, ha jönnek a... nem, nem spojlerezek. Szóval felkészültem lelkileg én is az országok, katonák elvesztésére.... na meg arra, hogy esetleg nem sikerül majd eljutni a végére.[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Hát úgy játszottam a néhány hónapot, hogy megnéztem kábé mi, hogy működik (töltögetés), aztán újrakezdtem ironmannel! Nagyon komoly nehézségeim nekem sem voltak, de jópár dolgot nem csináltam jól. Hát így.
Ja tényleg, ez fontos:
Mindenkinek ajánlom figyelmébe az F1 gombot! Az ugye alap, hogy ha ki van választva a katona, akkor meg tudjuk nézni, hogy milyen statjai vannak, és milyen perkeket kapott, milyen bónusok/máluszok hatnak rá.
Nade! Ugyanez működik ám az ellenfeleknél is! Szóval be kell lépni a tüzelés menübe, tabbal kiválasztjuk a delikvenst, és akkor kell egy F1. A pontos információkhoz ki kell belezni egyet, de érdekes-fontos dolgokat tartalmaz ez a lap (pölö a lila takonyról ), segített jobban megérteni a lövések pontosságának számítását is.[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
'szameg! Ez a battle scanner ez csak "lát"? Semmi röntgenszem, hőérzékelő, mittudomén?
Egy kilenchápés kritikál (azonnnali halál) és egy mellélövések utáni rookie (ez is egylövéses) lett az áldozata a felfedezésnek! Akkor szúrtam volna magam tökön, mikor a rookie a kapitány halálakor tényleg hátbakapja a sniperemet a pánikrohamában, de szerencsére melléllőtt!
Vagy ez az alien nem látható scanneren? Van hasonló tapasztalat? Az ilyen idegen monnyonle!!!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Hát... én már láttam a DEFEAT feliratot... nagyon kedves kis mozi volt hozzá!
Ez így NEHÉZ.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Engem már a négyhápés thinman is kikészít a 9 hp-s lövéseivel.
Classicon felértékelődik a gránát, úgy veszem észre... az legalább talál. Mindig mellélövünk, ők meg... hát ők meg nem. Sőt, kritikáloznak. Kénytelen vagyok tolni elöl egy rookie-t, hogy inkább az feküdjön, de ha már repülő ojjektumok is vannak, akkor csókolom, inkább a kilenchápésomba ver kilenc hápét. Ja, szívatósabb...
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz torma1981 #76 üzenetére
Biztos csak én vagyok béna... vagy nem figyelek eléggé, vagy nem tudom. Elbizakodottá tett a normál fokozat! Újra kell tanulni az egészet... ami ment ott, az nem megy itt.
Nincs ezzel igazán baj, nem kell (vagyis nem tudom, hogy kell-e) patch erre, de az tény, hogy nekem ez már nightmare, nem classic. Várjál, és még van egy fokozat!
Szóval jó ez így, csak ezt az ironman dolgot kell nagyon gyorsan elfelejtenem. Csúzilval lövünk a levegőbe, ha találunk, akkor meg 1-2 hápé... csak a gránátok maradnak, mindegy a weap fragment, csak túléljük.
Egyébként a veszteségek ellenére megyegetett az első próbálkozásom (classic+iron), de aztán jött az első terror... teljes bukás... repültek, lőttek, mérgeztek, átteleportáltak, zombit gyártottak... én meg próbáltam nyugodt maradni. (Egyébként sikerült regroupolni, a maradék két srác még tartotta magát, de aztán jöttek a pókszerűek, és lerohanták őket.)Enyhe spojler a következő sorokban.
Ja... azért volt tanulság is belőle... az első az, hogy hiába halt meg mindenki, és jött vissza üresen a Skyranger, hazahozta a cuccaikat. Heh. A második meg az, hogy a pókszerű köcsögök által gyártott zombikból még ott, a harci térképen is kikelnek ám a kis aranyos delikvensek! Bizony! Örültem ám... óóó, mondom ez lassúzombibácsi, ez még jóóó egy kör míg ideér... aha. Lóf*szt, kibújt belőle a kisördög..."a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Mennyire így van! Bár lehet, hogy csak mi érezzük fájóbbnak miss-t... mikor négyen lőnek mellé a szabdban rohangászónak... szerintem növelték az overwatch pontossági defektusát is.
Az meg, mikor a full fedezék mögött, plusz még füstben agyonlövi a legjobb emberemet... na akkor ajakbiggysztek (is). Sebaj, ezt már végigtolom ironmannel, aztán ha most is belebukok, kezdek egy töltögetőst.
Esküszöm, itt egy alap kézigránát többet segít, mint egy medikit vagy scope... másképp kell hozzáállni, na.. az első power source-t meg navit úgy adtam el, ahogy jött!"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz scyllafren #81 üzenetére
Gyakorlatilag meg pechem, mert egyszerre aktivizálódott rahedli csoport... de tetszik az opimista hozzáállásod!
A rakétásomat már lelőtték előbb, egy sincs (ez az ötödik-hatodik harc lehetett), gránát az volt három, de mivel a floaterek nem visszahúzodnak, hanem támadnak, az egyik úgy is látta a rookie-t, hogy viszatért fedezékbe. Kapott egy füstfelhőt messziről, hátha túléli... így is lett, csak amikor a floater előrejött flankelni, meglátta a snipert a magasból... jobban tetszett neki, mivel nem volt a felhőben. pedig jóól hátul volt, mert látja amit a többiek ugye...
Gránátból mindjárt kettő kellett volna, lőni ezeket nem érdemes, mert egyből emelkednek (-accy), annyira meg nem hülyék, hogy egymás mellé álljanak... szerencsével megúszható lett volna, nem mondom... vagy egy loaddal...[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Nemtommivan, csak a kínaiak maradnak életben!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Klasszikban már azt választotok kezdőnek, amit akartok, nem biztos, hogy Európa a legjobb döntés!
gyiku: határozottan élvezetes! Mondanom sem kell, mivel megvan az összes régi UFO, az volt a második lépésem, hogy felraktam a régi Defence-t. Hát egy másik dimenzió az tény... sokkal összetettebb, pont ahogy írod.
zozoo83: a csatákkal kapcsolatban kellemesen csalódsz majd, azok jóóval nehezebbek. Kapsz majd gránátot is, ne félj! Sajnos engem nem szórakoztatott ez a fokozat, próbáltam többször is, de hiába, óvervaccsfeszt az egész. Nem élvezem.
Mivel minden karakter egy lövés az elején, jócskán vannak veszteségeim, pótolni az elhullottakat meg nem egyszerű. Az AI is mintha erősödött volna, próbálnak flankelni erőteljesen. Hanem a stun rod... izé, az arch thrower használata meg tényleg fárasztó... és veszélyes.
A legtöbb pontban teljesen igazad van, de ez már nem az a világ. Háromféle lövésmód, egyszerre research-ölni több prójektet, miközben a munkások termelik a lóvét, hogy beinduljon a következő bázis? Hehh..."a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Nekem csak azután lettek vegyesek az érzéseim, miután eltököltem a régivel néhány órát.
Igazából itt is, ott is azonnal elmegy minden lóvé egyébként, itt nincs nagy változás. Ironman is extrém lenne, a régiben is van, hogy megrándul az ember arcizma... mikor letolják a srácok a platóról a lánctalpast és az első szektoid egy lövéssel rommá lövi a félmilliót érő tankot.
Az ilyenek hiányoznak pölö, hogy lerobbantottam egy fél házat - hullott civil, idegen vegyesen - nézem, a robbantási terület peremén is van egy fekvő szektoid. Odacaplatok egy Ohne reakció és lövéspontosság nevű komával, bal kezében stun rod, jobban síma puska... szóval az a tipikus feláldozható alkat. Odamegyek, mert hát nagyon a szélén volt a kis idegen... egy kör, halott... két kör... na jó, ennyi időm nincsen, lehet, hogy tényleg halott, beletuszkolom a hátizsákba, nehogy a hátunkba kerüljön, usgyi vissza az élvonalba. vagy két kör múlva nézem... (még jó, hogy látta a hátát valaki, mert fel sem tűnt volna) hát nem kimászott a batyuból a lelkem? Ott állt a muksóm mögött, próbálta kivenni az övéből a gránátot... persze jól megfordultam, és elkábítottam, de közben igen jót röhögtem.
A füst is baromi jól van megcsinálva, meg a kábulások... volt olyan felderítő, amit lelőttünk (egyszemélyes gép), leszállt mellé a Skyranger és egyből vége is volt a harcnak, mert elájult a szerencstélen flótá... floater. Apróságok, mégis nagyot dobnak a játékélményen.Klasszikot ajánlom tutorial és ironman nélkül, kicsit másképp kezdődik, meg jóval nehezebb. Vagy a régit!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
-
-
HaaS
addikt
Haller!
Kösz a spoiler kiírást! A relay infójára én csak bólintottam, nem is foglalkoztam különösebben vele, addigra már megvolt a "kemény mag", azokkal mentem mindenfelé.
A Sectopod az húzós, de az egyik heavy-m robot speces volt, az is segített. Mondjuk én nem sokszor láttam őket, de arra a kettőre emlékszem. Mikor megláttam őket, gyorsan szétrebbentem... mivel normal+ironman volt, ezért csak óvatosan mentem előre, szóval onnan a magas párkányról már megláttam őket. Mindenki elrohant szanaszéjjel, a sznájpert - szokás szerint - betettem olyan helyre, ahol rájuk tud lőni, de őt nem látják, aztán a láthatatlan assault a bal alsó folyosón előrement, hogy megmutassa, hol vannak. Visszavonulás közben egyébként így is bekaptunk egy aoe-t, de csak egy soldier volt benne. Szóval tuti "érzésből" lődöznek, mert az egyik mellétrafált. Szépen le is bontották a fél teraszt. Utána meg kiálltunk a terasz szélére és halomra lőttük őket.
Lehet, hogy nekem máshogy nézett ki a hajó, esetleg máshol volt a sectopod duó, de megoldható volt. Classicon gőzöm sincs mit csinálnak.Ami az utolsó bekezdésedet illeti: nos, én káromkodni szoktam.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Na az még egy kézmeleg zacskós trágya, az a rebeles tacsifos!
Viccet félretéve, valóban nem könnyű játék, de korántsem egy Battle for Wesnoth, ahol először a haj, majd a szemöldök tépkedése teljesen normális reakció...
Egyszerűsödött, de semmivel nem nehezebb a harc, mint a régiben. Sőt. Nagyon jó kis remake lett, kicsit pörgősebb. Ironman nélkül ugye.
Gondolom a patch-ek, modok meg még jobbá teszik. Esetleg még hasonlóbbá a régi Defence-hez. Gyóez."a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Hát a magam részéről: folyamatosan gyártottam a szatelliteket, mikor volt pénz, függetlenül attól, hogy fel tudtam-e lőni őket, aztán mikor igen, volt hogy három is röppent a magasba,
Ezeket már írtuk, de figyelni kell azt is, hogy olyan helyen csináld a kvesztet, ahol a többi (!) ország a zónában is idegbajos... na meg sietni kell egy kicsit... folyamatos nyomás alatt voltam én is, nem akartam haladni a sztorival, de nem lehetett, mert egyre idegesebbek lettek a népk, lépni kellett.Egyebet nem mondhatok... a pénzesebb országokat próbáld az elején választani, na meg a bónuszt összehozni az extra pénzért.
Tudomásom szerint nem lehet visszaszerezni az országokat.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az akciópontos rendszerrel sem tudtál többet lőni, ugyanis maga a lövés - bár három típus is volt - százalékos rendszerű volt, szóval tökmindegy hogy 10 vagy 100 pontod volt, ugyanannyiszor lőttél. Az más kérdés, hogy előtte-utána többet rohangálhattunk, be lehetett térdelni a lövéshez, miegymás. Ráadásul ott is simán mellé lehetett lőni bárminek.
A tereptárgyak megsemmisítése, falak lebontása az nekem is hiányzik, bár azért fura lézerpuskával két lövésből leomlasztani egy komplett falat, vagy lelőni egy bokrot. Rakétával, gránáttal meg ugye itt sincs gond. Hogy melyik jobb nekünk, az egyértelmű, hogy melyik élethűbb, azt már döntse el mindenki magának.
Ebben a játékban benne van, hogy veszt egységeket az ember, tökugyanúgy, mint a régiben. Ott is voltak a "feláldozhatók", alacsony pontossággal, reakcióval bátorsággal, meg itt is vannak a beszariak. A játék elején meg felértékelődik a gránát, mert az mindig talál... később már nyugodtabban lövöldöz az ember, csakúgy, mint a régi Defence-ben.
Mondjuk nálam még a Heavy is scope-pal járt sokáig![ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Ócsó! [link]
Köszönjük, AkosAkos!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Hali!
Ha engem kérdezel, én azt mondom, hogy nem lehet "elrontani" semmit. Ez egy játék, meg kell ismerni, aztán "túljárni az eszén".
Ha úgy érzed, hogy sokkal jobban is tudtad volna csinálni, mert találtál valami újat, vagy túl nehézzé vált, és úgy érzed, hogy másik stratégiára van szükséged, bármikor újrakezdheted. Amíg viszont tanulod és élvezed, addig nincs gond, ez a lényege!Persze elmagyarázhatjuk, hogy pontosan hova kattints és mikor, de szerintem ez öli meg az egészet, szóval ilyet tőlem ne várj (majd max vki más )
Ha alap fokozaton kezdted, akkor nem hiszem, hogy nagy gond lenne, még ha vesztettél is néhány területet... és a mentés/újratöltés is nagy segítség! Ha úgy érzed sok mindent tanultál a játék közben, amit másképp csinálnál és sokat segítene, akkor legyen restart, ámen, oké
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox