Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    válasz csuvicsuva #82510 üzenetére

    Felreertes ne essek, en nagyon szeretem az ac sorozatot(egyebkent nekem a black flag volt az abszolut), a valhalla is parades jatek es nem is feltetlen gondolom, hogy ujulnia/valtoznia kellene(az origins szerintem nagyon jo iranyt vett), szimplan szamomra az open world modern "tomjuk tele kegyetlenul a terkepet" megkozelitese sokkal konnyebben tud unalmassa valni, mintha pusztan a felfedezes oromeert fedez fel az ember. Es erre semmilyen megoldast nem nyujt a legnehezebb fokozat, meg a kikapcsolok mindent. Ugyanaz marad, csak lassabban/nehezebben talalod meg. De egy ac, egy far cry, egy gta, stb. velejaroja, nincs ezzel feltetlenul baj, csak, mint viszinyitasi alapot(meg mert a valhalla a legfrissebb) hoztam fel.

    Teljesen mas az elden, eg es fold. Nyilvan ez is onismetlo, de azert azt latnunk kell, hogy a legnagyobb kritika jelenleg a boss-ok ujrahasznositasa, az meg abbol fakad, hogy vegigtoltuk az osszes from jatekot 47x. Az, hogy egy boss kesobb sima ellenfelkent koszon vissza, nagyjabol az osszes letezo jatekban jelen van.

    Engem a boss-ok onismetlese azert nem zavar, mert a harcot lazan elviszi es tokre nem erdekel, ha par orankent jon egy ujabb sarkany. Elvegre miert ne lehetne...? Nezzuk meg inkabb, hogy hany fele ellenfel van, es mennyi van mas jatekban. Vagy, hogy hanyszor mesz el ugyanazert a 10 gombaert egy side fetch quest alatt, mint sok mas jatekban, de lehetne sorolni estig. Elkerulhetetlen egy ekkora jateknal az onismetles, a kerdes, hogy ez hogy van megoldva. Es ebben jelesre vizsgaztak a japanok.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák