Új hozzászólás Aktív témák

  • akooos

    veterán

    válasz Bep #57459 üzenetére

    Így jártam én is, csak nekem pont üres volt az én rekeszem, szombat reggel. Hétfőn tudtam velük beszélni telefonon, semmit nem tudtak mondani, mire hétfőn délután elmentem újra, már ki sem nyitott semmit a kódom. Megírtam a panaszom emailben, ők megállapították, hogy én voltam a béna, mert nem jeleztem azonnal (szombat reggel...) és biztos rossz rekesz nyílt ki, ezért ők nem tudnak segíteni semmiben.

    Pár nappal később egy random szám hívott, hogy megtalálta a csomagomat az ő rekeszében és szívesen odaadná. Ha nem egy 4.000 forintos cucc lett volna benne, hanem egy telefon vagy bármi drágább, akkor is elhajtott volna az emag és a sameday is.

    Ezek alapján sanszos, hogy nem fogja megkapni azt a csomagot a másik rekeszből, de reméljük a legjobbakat.

    Nevetséges egyébként amit művelnek a futárok a csomagokkal és az easyboxokkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák