Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    válasz MasterMark #26132 üzenetére

    Erre gondolsz?

    Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

    Ez akkor van, ha még nem volt szerződéskötés/megrendelés..ez az ajánlati kötöttségét befolyásolja. De ha elfogadta a szerződést/megrendelést, akkor ennyi...

    5.2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

Új hozzászólás Aktív témák