- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Healbacsi
őstag
válasz Hunbeast87 #62100 üzenetére
Szarkazmusnak szantam.
-
Arnold2
őstag
válasz Skyhunter #62096 üzenetére
:S Meh, legalább lesz szép transmog set-je a halállovagomnak. Illetve ha pozitívan állok hozzá, remélem kegyes lesz hozzám Fortuna, hogy már csak 49 shard kell
(Fontos kérdés, aminek most nem tudok utána nézni: kezedben kell legyen az axe a bossok megölésekor, vagy nem?) -
tPedro_
őstag
En most a rugo legendary toroket akarom osszeszedni. 10-es vagy 25--os DS kell hozza? Friss 100-as rugoval szolozhato?
(#62102) Arnold2: En ugy tudom nem kell kezben lennie a fegyonak a shardokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Arnold2
őstag
válasz lakisoft #62105 üzenetére
Ha egyedül van akkor zömében úgy is a mob előtt lesz, ha nincs neki valaki vagy valami ami tankol. Spine viszont szopó lesz mert ott igencsak ki kell centizni a közepét.
Nekem kellett vagy 8-9 try (lvl 100-on, még a WoD elején) míg meglett és nem a DPSen múlt.
A többihez jó burst dmg kell és elvileg nem lehet gond, de azért pár poti és def CD legyen bekészítve. -
-
tPedro_
őstag
Koszi a tippeket, group finderben nem hiszem, hogy nehez lenne talalni meg par embert.
-
Arnold2
őstag
válasz k.kristof #62107 üzenetére
Jó, persze igazad van. Nem is lehet egy fix safe spotban megállni, csak nekem rohadt idegesítő volt még arra is figyelni, hogy merre akar borulni az a szerencsétlen. S amikor tudtam belőttem egy nyugi pontot és amíg lehetett ott álltam.
Így fighton maga a bekapott sebzés is kezelhető, de azért nem triviális (HC-ban voltam, mert hiányzott az achievment, de már nem emlékszem, hogy 10 v 25 fősben).Mindenesetre egy kalappal tPedro_-nak. Lesz egy két anyázás meg b+, azt garantálom
(#62108) tPedro_: Ja hogy nyuszi vagy egyedül menni? Úgy már nem lesz gond, csak tényleg nézzétek hogy merre akar dőlni, mert ha már befordult akkor nem marad más csak integetni.
[ Szerkesztve ]
-
tPedro_
őstag
válasz Arnold2 #62109 üzenetére
A forgas nem csak HC modban van?
A masik legendary ami meg hianyzik az a Thori'dal. Jol sejtem, hogy amiota az ij hasznalat nerfelve lett, csak hunterrel kapom meg az acsit mert csak azzal tudom konkretan hasznalni?
(Maga az ij mint tipus ugye nem pirosan jelenik meg a rugonak sem, csak epp a slot hianyzik.) -
k.kristof
őstag
válasz tPedro_ #62110 üzenetére
Forgás normálon is van, HC-ban két debuff a plusz a normálhoz képest, amiket dispellezni kell(ett régebben).
Amelyik kaszt még tud használni íjat (wari, rugó), azoknál is megkaphatod az achit tudtommal. Nekem hunterrel dobta, amikor az új petet farmoltam, kb harmadik körben.
@Arnold2: elvileg megoldás, ha megöl egy csápot, beáll a helyére, akkor nem dobja le. Folyamatosan forogni fog ugyan, de őt nem dobja le, a Corrupted Bloodokat ölheti helyben, és ha megvan a 9, akkor megöl még egy csápot, és ráhúzza az elementált a tócsára. Csak utána kell a rohangálás és a burst, hogy lerobbantsa a páncélt.
[ Szerkesztve ]
-
Arnold2
őstag
válasz k.kristof #62111 üzenetére
Az összes legendaryt, főleg ugye a régieket úgy módosították, hogy ha equipeled akkor adja be az achievmentet. Ha csak 'simán' a táskádban van már nem.
Spine-hoz: jó a taktika, de csak normálban működik, mert HC-ben ugye a tócsák a legközelebbi üres csáp-hely felé kúsznak, majd eltűnnek. Normálban nem kúsznak sehova és egy helyben maradnak így össze lehet őket porszívózni. Az elementál leölésével nem lesz szerintem probléma, hanem inkább a szép lassú, de állandó sebződéssel.
Azért egy ~630 ilvl nem ártana és pik pak össze lehet szedni. Meg lehet oldani ez alatt is természetesen, csak így könnyebb
-
lakisoft
veterán
40k körül mozog a token?
-
warcat
veterán
-
tPedro_
őstag
válasz lakisoft #62120 üzenetére
En ugy tudom a token piac sosem volt teljesen szabad. Pontosan annyit kapsz a tokenedert, amennyiert beraktad, fuggetlenul attol, hogy eppen mennyi az ara. (Gondolom van also/felso limit).
A token arat pedig a Blizzard hatarozta meg kereslet/kinalat alapjan.A masik tipp amit a forumokon olvastam a nemregi bannolasi hullam, illetve van aki szerint akkor fog megint beindulni, mikor lejar az egy honap amit a tokenert kapni lehet es az emberek ujra vasarolni kezdenek.
[ Szerkesztve ]
-
Arnold2
őstag
válasz lakisoft #62120 üzenetére
Valamennyire érdekük, hogy magasan tartsák az árakat, hogy minél többen vegyenek valódi pénzért tokent eladásra. De persze túl magasan sem lehet, mert akkor viszont szinte senki nem veszi meg goldért az AH-ból.
Nagyon spekuláció, de akár az is előfordulhat, hogy az elmúlt hetek alapján megnézték hogy hol az arany középút és valahogy mesterségesen ott tartják az árakat. Na de megyek vissza illuminátira és gyíkemberekre utaló jegyeket keresni az e havi Garfieldban.
-
warcat
veterán
válasz tPedro_ #62121 üzenetére
Nálam is a 30 nap a tipp és a 10 dbos korlátozás,ezért nem vásároltam be.Mondjuk sokkal olcsóbb nem lesz,és 6.2 előtt még veszek pár darabot,szerintem drágulni fog a sok visszatérő miatt.
Persze ott a felblightos kraftolási láz,lehet hogy mégtöbben vesznek majd azért,hogy legyen goldjuk rá.EA: It's in the crate!
-
DrGonzo22
őstag
Aki DS-t akar szólózni: az egyik mount CSAK HC-ból jöhet, ezért érdemes 10HC-ban csinálni. Spine: először ölj le mindent, majd állj be a lerobbanó páncél mögé, maradj középen és folyamatosan válts oldalt az oldalazással. A további taktika ilvl-függő (695 és 660-as mage-ekkel is sikerült, de nagyon másképp kell mindent csinálni) ha alacsony az ilvl-ed, akkor ne öld meg a kis addokat, hanem várd be a 7-8 darabot, ami kell a felbuffoláshoz, majd valami nagyot sebző aoe spellel öld meg őket egyszerre (mivel kicsi az ilvled, ezért a fő add nem fog meghalni). Magas ilvl-nél egyesével öld a kis addokat, és fokozatosan buffold a main addot, a sebzését simán kibírtam még mage-dzsel is (egy aoe spellem megölte volna a main addot is). Nagyon fontos, hogy ha lerobbant a páncél, akkor sem szabad abbahagyni az oldalazást, különben ledob! Kis gyakorlás kell, és utána már nagyon egyszerű, az egyik wlock altommal kicsit ráaludtam a múlthéten, és egyszer ledobott, de amúgy nem szokott ilyesmi előfordulni. Egyszer belejön az ember, és utána már nem lehet rosszul csinálni. Aki anno raidezte DS-t, azoknak gondolom még inkább könnyű (nekem az kimaradt). Ja és a forgatós ach is mehet ezzel párhuzamosan, csak ne felejtsek el beleállni abba a lehorgonyzó részbe.
6.2 letöltődött, gondolom 2-3 hét és ki is jön. A mage elég gyászos lesz a ptr alapján, fire-nek egy healer trinket lesz BiS, elvették a 2xIB trükköt... Arcane tier bonusok dps vesztést okoznak, a frostot felbuffolták (úgy néz ki az lesz a legjobb single target build) külön jó, hogy már senkinek nincs multistrike gearje (mondjuk most már mastery-vel is elég jül scaleződik) Kíváncsi vagyok végül mi fog ebből kisülni...
-
DrGonzo22
őstag
Ja és még egy észrevétel: ez a legendary ring teljesen borítani fogja a dps classok/buildek közötti erőviszonyokat; az olyan burstre képes buildek, mint pl. az arcane mage/BM hunter teljesen egyeduralkodók lesznek, mivel össze tudják hozni a saját dps cooldownjaikat a gyűrű cooldownjávál. Mondjuk progress szakaszban nem lesz még ring, de utána teljesen el fog szabadulni a pokol, és az ilyen jellegű, burstre képes buildek dps-ét nem fogja megközelíteni egyetlen más dps class/build sem. Talán az arcane gyalázatos tier set bonusaival pont ezt akarják ellensúlyozni a szimulációk alapján az arcane a ring előtt relatíve gyenge lesz, viszont miután megvan a gyűrű behozhatatlanul feljön a másik kettőhöz képest. Demo Wlockkal is jól össze lehet hozni a gyűrű cooldownját.
[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
válasz DrGonzo22 #62125 üzenetére
Ez olyan szempontból jó dolog, hogy az olyan családi casual klánok, mint a miénk esetében is van azért pár játékos, aki mindig az aktuális top dps build-ekkel tolja és ennek hála, az olyanok mint én, élvezhetik az épp gyengén teljesítő, de szívnek kedves class-okat, mint most az assa rugó és az arms warri. Így átlagban nem olyan szar a raid dps
A Slime draws near! Command?
-
DrGonzo22
őstag
Nem értek a rogue-hoz, de megnézve a warcraftlogs-os adatokat nekem nem tűnik úgy, hogy nagy különbség lenne a 3 build között (HC BH top 10 killek között mind a három build képviselteti magát). A mage az tényleg szét van esve, a fire/arc nagyon jók, míg a frost jelenleg játszhatatlan.
Wlock és mage karaktereim vannak, és azt látom, hogy a mage talentolását nagyon rossz irányba vitte el a blizzard. A 3 buildet megpróbálták bekategorizálni (frost pvp, fire aoe pve, arcane single trg pve), és a talentok valami nagyon buta módon a következőképpen vannak felosztva: low-skill talent; progress/tanulófázis talent; "pro" talent. (Ahelyett, hogy mindhárom buold játszható lenne mind pvp/aoe pve/st pve-ben a talentok olyan felosztásával, hogy pvp/aoe/st) Ezt ráadásul annyira rosszul valósították meg, hogy bizonyos esetekben a "pro" talent közel használhatatlan a fightok nagy részén (Rune of Power), vagy a low-skill (többnyire passzív) talent minden szituációban a legjobb választás, az hozza a legjobb dps-t.Ezzel szemben a wlock talentok lehetőséget adnak arra, hogy egy adott buildet játszon az ember aoe és single trg bossokon is. A mage esetében az aoe az szigorúan fire, a ST pedig arcane (a fire 2p tier bonusa miatt a fire ST-on is beérte az arcane-t, sőt ki is előzheti, de ez egy viszonylag magas ilvl (695+)-nél jelentkező dolog, és teljes egészében a tier bonusra van alapozva, ami 6.2-vel ugrik).
Van két mage talent, amit a community 95% gyűlöl (Rune of Power - RoP és Prismatic Crystal - PC). Soha annyi játékos nem hagyta ott a mage klasszt, mint a WoD alatt, mindezt úgy, hogy a mage most az abszolút legjobb dps class, ha valaki megnézi a warcraftlogs-on, akkor BRF mythic (de HC és normalban is) a 10 bossfigtból 9-nél mage-ek vezetik toronymagasan a dps listát. Nem tudom, hogy más klasszoknál is van-e olyan spell, ami annyira függ a tanktól, mint a PC. Egyetlen indokolatlan mozgás a tank részéről, és nullázta a mage legfontosabb dps cooldownját... szerintem egy dps játékos teljesítményét ennyire kiszolgáltatni a tankok tankolási képességének nem egy normális elképzelés - hozzáteszem, hogy fire builddel ezt a talentot nem is egyszerű használni (mondjuk én imádom, de belátom, hogy valóban nagy gyakorlatot és odafigyelést igényel). A wlock talentjai mind egyszerű cooldownok, vagy passzívok, stb. de ez a két mage talent teljesen kilóg a sorból; a PC az egyik kedvenc spellem, és őszintén remélem, hogy tesznek valamit annak érdekében, hogy a tank képességeitől egyáltalán ne függjön, hanem kizárólag csak a mage játékosétól. A RoP-t gyakorlatilag mindenki utálja, még az abszolút top guildek mage-i is csak 1-2 fight alatt használták BRF-ben, mert anniyra idegesítő (főleg mióta új animációt kapott...), kicsit is érdekesebb mozgással járó fightok alatt használhatatlan. Már pandaria óta folyamatosan tele vannak a fórumok azzal, hogy tüntessék el, de ehelyett a blizz még tovább nerfelte a már amúgy is gyenge mirror image-et..., ami egy kellemes és ikonikus mage spell volt mióta megjelent. Most olyan remek (agyonbonyolított) telentjaink vannak, hogy lassan kb. mindegyikre addon kell...
Most már én is úgy vagyok vele, hogy lehet, hogy 6.2-vel átállok a wlockra, és azzal fogok progresselni, mert egy kiegészítő alatt most fogja a blizz másodszorra (vagy inkább harmadszorra, ha a single trg fire-t is beleveszem) eljátszani, hogy totál más típusú gear kell PVE ST progressre... (szerencsére a fire aoe-t már nem fogja semmi behozni, de az endboss ugyis mindig ST...), és teszi mindezt úgy, hogy a PC-t nem fixálja, a RoP-ot továbbra is erőlteti bizonyos fightokra.
-
Zedz
addikt
-
DrGonzo22
őstag
Nekem mage a mainem, de van egy viszonylag elfogadhatóan gearelt wlockom is, szóval át tudnék rá ugrani. Amit a fórumokon olvastam, azok alapján a demo továbbra is nagyon erős lesz, ez a nerf csak az erősödő gear miatt kellett - legalábbis amikor legutóbb belenéztem az mmo-championos wlock fórumokba, akkor ez volt a mondás. BiS itemekben is elvileg sokkal jobban scaleződik a mage-nél, szóval, ahogy ebben a tierben a mage volt az abszolút legjobb dps class, a 6.2-ben jó eséllyel a wlock vagy a hunter lesz az. És ugye azt se felejtsük el, hogy az aspect of the fox is ugrik, amit a demo tud legjobban kompenzálni a mozgásos szakaszokra időzített démon formával. (a magenek megerősítik a frost - procc alapú - buildjét, ami szintén segít a mozgás intenzív fightokban; fire sem olyan rossz mozgásra amúgy)
-
DrGonzo22
őstag
"Dark Soul should now have its cooldown reset at the end of a raid encounter for all Warlock specializations." - ez is egy komoly változás
"Item - Warlock T18 Destruction 2P Bonus (New) Reduces the cast time of your Chaos Bolt by 3 sec." - akkor a 2p tier bonus miatt lett instant
-
DrGonzo22
őstag
válasz warcat #62134 üzenetére
Ez egy általános vélemény. A 90-es és 100-as mage talentok kijövetelük óta kritizálva vannak a community 90-95%-a által (köztük olyan játékosok által is, mint pl. a method egyik mage-e). Az egy más kérdés, hogy mivel nincs más, az ember alkalmazkodik, de a tierben lévő 6 talent közül egy olyan sincs, ami aoe/st váltást tenne lehetővé; van egy, ami a mage játékost dps-ét kiszolgáltatja a tankoknak (ez a talent amúgy nagyon jó és érdekes, csak finomítani kéne valahogy), és van egy olyan, ami a fightok 80-90%-án nem használható...
Ehhez képes a wlock talentok lehetővé teszik az aoe/st váltást "hagyományosak" abban az rtelemben, hogy sima cooldownok, vagy passzív buffok; nincs ilyen RoP, PC szerű extra dolog bennük. -
DrGonzo22
őstag
Van valamilyen szintű kommunikáció, az arcane tier bonusok nagyon komoly kritikát kapnak folyamatosan az amerikai fórumokon, és ezért is változtatgatják őket most ilyen sebességgel. Kuni (Method egyik mage-e) írta, hogy ők több javaslatot is tettek a blizznek, hogy változtasson a PC működésén (eredetileg másmilyen volt kicsit; nem volt global cooldownon, nem autotargetolta meg a játékos, stb.). Tehát a meglévő ötleteiket finomítják kritika hatására, de az alap elképzeléseken nem nagyon változtattak, a PC most is ugyanúgy maximális kommunikációt igényel a tank és a mage között, nem növelték a range-et, nem követi a bosst, stb. szóval alapjaiban maradt ugyanaz. Az arcane 2p bonus is mindenképpen a PoM-mal fog valamit csinálni, tehát az ötlet marad, de a nagyon kényelmetlen megoldásokon némi finomhangolást el lehet érni.
Ugye most volt egy kék poszt, hogy kiegészítő alatt nem változtatnak semmit, így ha visszajön egy játékos, akkor nem kell újra tanulnia a classt. Tehát az a kritika, ami a PC, RoP talentokat éri legfeljebb a következő kiegészítőnél lehet hatásos.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #62127 üzenetére
"(Ahelyett, hogy mindhárom buold játszható lenne mind pvp/aoe pve/st pve-ben a talentok olyan felosztásával, hogy pvp/aoe/st)"
Megmondom őszintén, szerintem pontosan emiatt szörnyű a mostani talentrendszer. Nem az a gond, hogy kevesebb a talent, hanem hogy én nem akarok bossok között talentolgatni. Meg most boss, oda single target, aztán trash oda aoe, most megint boss single target, stb... ja ne csak talenteket váltogassan, hanem szituáció függő glypheket is. Miért nem lehet azt, hogy ha aoe-zni akarok, akkor xyz spelleket nyomok, ha meg single targetezni, akkor abc spelleket? Nem az a bajom, hogy akkora macera váltogatni a talenteket meg a glypheket, hanem hogy ez az interface-el játszás, nem a játékkal. Épp eleget játszik az ember az interface-el, ha szakmázik vagy garrisonozik. Amikor ott vagyok, hogy harc, akkor a karakter spelljeit akarom nyomkodni Persze lehetne mondani, hogy de ha mindkettő-három dps spec képes egyformán aoe-ra meg single targetre meg burstre meg sustained dps-re, akkor mi különbözteti meg őket... erre azt tudom mondani, hogy amennyire jó ötletnek tűnt vanillában a három talent spec, hosszú távon annyira csak ront a helyzeten. Sokkal jobb lett volna, ha a mostani 34 "kaszt" helyett lenne mondjuk 15-20, viszont azok egyértelműen elkülönülnek egymástól, és amire ki lettek találva, abban teljeskörűen jók. Pl. nem lenne jobb, ha a mostani 3 mage spec helyett egyetlen mage lenne, akivel ha single targetelni akarsz, akkor inkább arcane spelleket fogsz használni, ha aoe-zni, akkor fire spelleket, ha meg pvp-zni, akkor frost spelleket? Szerintem sokkal érdekesebb kaszt lenne, mint hogy váltogatni kell a talentek meg specek között... lehet mondani, hogy de hát az milyen op lenne, de ha minden kaszt hasonlóan épül fel, akkor ez nem igazán jelentene problémát. De ez már messzire vezetMásik oldalról, pl. PC: az egyes talentek között minimális DPS különbség van. Minimális alatt azt értem, hogy az hogy mennyire vagy fáradt, meg mennyire jó a wasd skilled, többet fog számítani, mint hogy a top dps talentet választod, vagy a 2. helyezettet, amit kényelmesebb használni. Szóval részben persze maximalizálni kell a dps-t, de másik oldalról ha nem top1000-ben lévő guildben van az ember, akkor nem emiatt nem fog meghalni a boss (megkockáztatom ezt top 200-500 környékéig is igaz). Ráadásul ha feltesszük, hogy az adott player nem überpro, akkor lehet hogy a teoretikusan dps 2. talenttel még több dps-t is fog tolni.
Így nézve nem biztos, hogy annyira rossz talent a PC, és inkább az a gond vele, hogy nincs minden kasztnak ilyenje: azaz egy olyan talent, amit csak a legjobbak tudnak rendesen használni, viszont akkor dps növekedést jelent. Viszont ha mégse fekszik annyira, akkor nem lesz 0 a dps-d, ha más talentet választasz (had tegyem hozzá ezek 6.0-s tapasztalatok alapján, akkor foglalkoztam raiddel komolyabban utoljára). -
Zedz
addikt
válasz DrGonzo22 #62137 üzenetére
Véleményem szerint hatékonyabb lenne a classok kidolgozottsága, ha a top guildek, playerek is aktívan részt vehetnének azok alakításában. Nekik is jó lenne, nekünk is jó lenne. Persze nem kellene teljesen rájuk bízni a játék designt, de így lehet el tudnának kerülni pár felesleges kört.
(#62138) Cathfaern: Nekem még mindig hiányzik a régi talent rendszer. Nem volt az rossz, át lehetett volna azt gondolni normálisan is.
-
Cathfaern
nagyúr
Én is jobban szerettem a régi rendszert. Nem mondom azt, hogy jobb volt, mint a mostani, de mindenképp más. Igen, max. szinten relatív kevés szerepe volt, viszont fejlődés közben tetszik vagy sem, élmény volt pakolgatni szintenként talenteket. Olyan ez, mint hearthstone-nál, hogy sokkal nagyobb feeling, hogy neked kell kinyitni a paklit és egyesével felfordítani a lapokat, pedig akár egyszerűen berakhatná őket a többi közé, meg chatbe kiírhatná hogy mit kaptál. Végeredmény ugyanaz, de teljesen más élmény.
Igazából a mostani és a régi talentrendszer egymás mellett is megférhetett volna. A régi fajta talentekkel megkapja szépen sorban az ember a különböző "kötelező" dolgokat, aztán max szinten meg van egy új "talent" rész (lehetne más neve is), aminél meg a jelenleginél hasonlóan ki lehet választani 5-6 aktív/passzív képességet, ami befolyásolja a dolgokat max. szinten. De sajnos ez a hajó már elment... -
Zedz
addikt
válasz Cathfaern #62140 üzenetére
A hybrid megoldáson még nem is gondolkoztam eddig, de első hallásra már tetszik a dolog. Igazából a mostani rendszer is ugyan olyan mint a régi, mert úgy is mindenki a top playerek buildjét másolja a mai napig. Persze jelen van ez a fightonként történő talent és glyph csere - ahogy azt az előbb kifejtetted -, de én azzal is úgy vagyok, hogy szarok bele, van a raidben más player aki mondjuk aoe-t tol helyettem. Szóval sok ponton meg lehetne támadni a mostani rendszert, de ez van, ez kell szeretni.
-
DrGonzo22
őstag
válasz Cathfaern #62138 üzenetére
Nem tudom milyen classal játszol, de nekem, mint mage-nek nem áttalentolnom kell minden egyes bossra, hanem buildet váltani (arcane-ról fire-re pl.), ami azért egy komolyabb dolog Nekem ehhez képest nagy könnyebbség volt, amikor át tudtam állni fire only-ra 690 környékén, és már csak 2 talentet meg a mainhand weapon-ömet kellett váltogatnom (nem pedig 3-4 itemet, meg másfajta kaját, más buildet, mint előtte).
A megfelelő talent használata szerintem nagyon fontos. [link] ez egy gruul fire killem, megfelelő talentolással, tudtam 2xIB+PC-t használni, mert ott alig mozog a boss ez is egy PC kill Oregorgeren
Ezzel szemben ez volt a legjobb HC BH killem: [link] arcaneként, ahol ugye nem volt optimális a telnt használatom, mert a tankok rángatták a bosst mint valami marionettfigurát és Overedpowered talentot vittem. Ez egy fire HC BH kill, optimális talentekkel (Kindling): [link]. Szóval, ha valaki nem tud optimális talentokat használni, akkor esélye sincs rendes dps-t elérni. És tudtommal jelenleg a PC az egyedüli talent/spell, ami a dps játékoson kívül álló okoktól is függ. Szerintem ez mérhetetlenül igazságtalan, és a mage-ek egyedül azért nem sírják végig az összes blizz fórumot, mert jelenleg abnormálisan imbák. Ha igaz, hogy a 6.2-vel visszaesnek mid tier dps-re + marad a PC legjobb talentnak, de a tankok rángatni fogják a bossokat, akkor el fog szabadulni a pokol. És fontos megérteni, hogy sem nekem, sem más mage.eknek nem a tankokkal van bajunk, hanem a blizz idióta ötletével, hogy egy dps játékos teljesítménye a tankok játéktudásától függjön...
[ Szerkesztve ]
-
Healbacsi
őstag
válasz Cathfaern #62138 üzenetére
Szerintem meg szimplan tulkomplikalod.
Meg top guildek se talentelgetnek trashre (vagy leglabbis nem altalanos szokas). Ennyire azert ne legyen mar vki szorszalhasogato. 20 seccel megy le hamarabb a trash.. esetleg a raid vegeig nyersz 1 try-t.
Az altalad javasolt mage pelda egesz jo, de a hibrid classokon rendre megdolne, igy nem lenne eletkepes.
-
DrGonzo22
őstag
válasz Cathfaern #62138 üzenetére
"Pl. nem lenne jobb, ha a mostani 3 mage spec helyett egyetlen mage lenne, akivel ha single targetelni akarsz, akkor inkább arcane spelleket fogsz használni, ha aoe-zni, akkor fire spelleket, ha meg pvp-zni, akkor frost spelleket?" - Meg kéne oldani a különböző keybindok tárolását és az azok közötti gyors váltást (egyesével pakolgatni őket rémes lenne). Szóval szinte ugyanott lennénk mint most.
Szerintem nem is annyira a "hogyan" a lényeg, hanem az, hogy ne legyenek egy classon belül eltérő 2nd stat igények (ne kelljen 2 geart építeni, mint pl. a mage-nél, ami fire-crit ST; fire - mastery AOE; arcane- mastery, frost-multi). Lehetőleg ne legyen egymástól nagyon messze a 3 spec (ha ez megoldhatatlan, akkor szűnjenek meg a pure dps kasztok, és az egyik ágat alakítsák át tankká/healerré; pl. arcane tankot el lehetne vinni egy ilyen spellbreaker irányba, shieldekkel, stb.). Ki kéne egyensúlyozni a buildek/talentok nehézségi szintjét. A frost pve-ben egy totál vicc, proccokat kell elhasználni, a mozgás szinte semmit nem vesz el a dps-éből. Ezzel szemben az arcane egy kifejezetten nehéz build, ahol rengeteg dologra kell figyelni kell, a fightot maximálisan ismerni kell, stb. a Fire is elmés build, ahhoz, hogy igazán sokat ki tudjon belőle hozni az ember nagyon jól kell időzíteni a cleave-eket (pl. ezen múlik, hogy egy add groupra úgy rakjuk rá a LB-ot, hogy az rögtön rárobban, majd rögtön jön egy második, így jóval nagyobb sebzész okozva, tehát ehhez is ismerni kell a fightot elég jól). A fire 2xIB + PC használat is nehezebb dolog. Szóval a frost azért is ilyen népszerű, mert borzasztóan könnyű vele játszani (ugyanakkor szerintem rém unalmas is); a fire komolyan kijátszva nehéz, de rendkívül szórakoztató, az arcane a legnehezebb talán, ugyanakkor elég unalmas is, és semmi improvizáció nem kell hozzá. Arcane-ben azt is utálom, hogy az ésszerű játékot több esetben is mínusz dps-sel bünteti (ez mondjuk a fire-re is igaz, de ott ez elég minimális); például nem jó a raid dps-e a siegemakeren, ezért a gyors leburnölés miatt 93% alá megyek (különben felgyújtja a platformot), így jócskán lemegy a dps-em, és a következő evocation-ig azért leszek lent, mert ezt be kellett vállalnom, tehát extrémen bünteti azt, hogy eltértem az ideális rotációtól, ugyanakkor adott esetben pont egy ilyen burnnel védhető be egy esetleges wipe. Rém hülye design, és nem véletlen, hogy a legtöbb mage, aki skippeli a mechanizmust arcane... inkább facerollozzák a bosst, ledobják a 4 stacket, mert különben leesne a dps-ük (irreális mértékben). Nem egy jó design ennyire merev buildet írni.
Ha azt veszem, hogy a wlock például milyen mértékben független szinte mindentől a mage-hez képest, akkor az azért valami dermesztő. A fire mage óriási mértékben függ attól, hogy a tank hogyan fogja össze az addokat, mivel egy fixen álló main targetről kell az eleve felépített ignite+LB-t átvinnie az addokra + minden PC-t használó mage kiszolgáltatja magát a tankoknak.
-
-
k.kristof
őstag
válasz ígyvanferi #62146 üzenetére
A Cataclysm fícsőrjei közt volt (Announcement trailer). "Cserébe" a WoD-ban egy follower mission lett belőle, ami jó kis önirónia a részükről szerintem.
-
bypass|HUN
tag
Szevasztok!
Pici segítséget szeretnék kérni, a munkahelyi "butított" internet hozzáférés miatt nem tudom megnézni a battlenet-et. Valaki egy printscreen formájában be tudná lőni ide a wow havi tarifáját? (minden lehetősség kellene, 1hó,2hó, sokk hó )
Köszönöm.Üdv: bypass
[ Szerkesztve ]
"A globális mindenség nem tönkretehető." by Tiby
-
k.kristof
őstag
válasz bypass|HUN #62148 üzenetére
Tessék, itt a kép.
-
frostitualt
tag
ouch
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen