Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
DTM: Az Aston Martin pilótái:
-Paul di Resta
-Daniel Juncadella
-Ferdinand Habsburg
-Jake Dennis
Nekem utóbbi neve nem sokat mond. Habsburg Ferdinand pedig F3-ban (és egyéb együléses sorozatokban) versenyzett, bár óriási sikereket eddig tudtommal nem ért el.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Tavaly nem lehetett 1 autóval csapatot indítani, ahogy elvileg most sem lehet. Ezért mivel 1 Cupra már biztosan van a mezőnyben így kell lennie mellette még egy másiknak is. Azon a listán pedig csak azok vannak fent, akik biztosan itt lesznek. Az a +1 Cupra tehát biztosan ott lesz a mezőnyben, viszont nagyon meglepődnék, ha nem jönne még ezek mellé +2.
Nem bánnám, ha Oriola - Azcona - Coronel lenne a másik 3 pilóta.
Zengőéket szeretjük, de azt a szenvedést, amit Norbi távozása óta csinálnak, azt fáj nézni. Inkább menjenek olcsóbb bajnokságban, mert ennek nincs értelme, hogy még egy szett új gumira sincs pénz.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Oriola idén a TCR Asiaban indul.
Kár, tavaly nagyon jól ment a Cuprával. Persze ettől még nem óriási meglepetés.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
KCMG Honda:
--------------------------------
Borkovic idén is a Target Competition-nél fog versenyezni (TCR Europe)
--------------------------------
Most néztem, hogy Dahlgren idén is a TCR Scandinavia mezőny tagja lesz, viszont a naptár nem ütközik (eddig - van még 2 be nem jelentett verseny) a WTCR naptárral, szóval egy kis esély még van rá, hogy esetleg ő fog az egyik PWR Cuprával versenyezni.
--------------------------------
Ricciardo is kipróbálta az új Mégane RS TCR-t.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Daniel Haglöf és Mikel Azcona lesznek a PWR versenyzői.
Továbbá érdekes az a "complete".#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz guftabi96 #10165 üzenetére
"The confirmation of Haglöf and Azcona completes the 2019 WTCR line-up, with DG Sport Compétition, Campos Racing, and Zengo Motorsport leaving the championship – with Peugeot Sport reducing support for its 308TCR project."
WTCR Facebook: "Azcona and Haglöf complete the all-season #WTCR2019SUPERGRID, which stands at 26 cars but allows for wildcard drivers to contest selected races during the year."
Azt gondolom, hogy amellett, hogy várható volt, hogy Zengőék idén nem indulnak a WTCR-ben, talán nem is baj. Azt a pénzihány miatti szenvedést rossz volt nézni, amit Norbi távozása óta csináltak. Remélem össze tudnak szedni annyi pénzt, hogy a TCR Europe-ban egy normális szezont tudjanak menni, ahol nem kopott gumikon kell körözni, mert nincs új...Tehát akkor a mezőny:
BRC Racing Team - Hyundai i30N TCR
-Gabriele Tarquini #1
-Michelisz Norbert #5
-Augusto Farfus #8
-Nicky Catsburg #88Cyan Racing - Lynk&Co 03 TCR
-Thed Björk #11
-Yvan Müller
-Yann Ehrlacher
-Andy PriaulxKCMG - Honda Civic TypeR FK8 TCR
-Tassi Attila #9
-Tiago Monteiro #18Münnich Motorsport - Honda Civic TypeR FK8 TCR
-Esteban Guerrieri #86
-Nestor GirolamiSébastien Loeb Racing - Volkswagen Golf GTI TCR
-Rob Huff
-Mehdi Bennani
-Johan Kristoffersson
-Benjamin LeuchterWRT - Audi RS3 LMS TCR
-Gordon Shedden #52
-Jean-Karl Vernay #69Comtoyou Racing
Audi RS3 LMS TCR:
-Niels Langeveld
-Frédéric VervischCupra TCR:
-Aurélien Panis #21
-Tom Coronel #50PWR Racing - Cupra TCR
-Daniel Haglöf
-Mikel AzconaMulsanne Racing - Alfa Romeo Guilietta Veloce TCR
-Kevin Ceccon #31
-Ma Qing Hua[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
M1RA bejelentés:
TCR Europe
Versenyzők: Nagy Dani és Luca Engstler#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Homola is a TCR Europe-ban folytatja.
(Target Competition - Hyundai i30N)#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Este bemutatót tart a WRT.
-WTCR
-DTM
-GT
-És egyéb TCR#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz [CS]Blade2 #10180 üzenetére
Itt is csak ennyi van, hogy 4 henger, de arról nincs szó, hogy V4.
+ a videóban is mutatják a motort:
Akárhogy nézem, ez sor4#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Josh Files is a Target Competition-nél versenyez idén.
Lesz Hyundai bőven a TCR Europe-ban, csak a Target indít 5-öt.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Az i30-nál tavaly év végéhez képest 10kg-ot változott a BoP.
Ami inkább érdekes szerintem, az az Alfa. Úgy tűnik sokat javult az új autó a tavalyihoz képest.
A Lynk&Co is nagyon jó lett.Amúgy értem én, hogy azt szeretnénk látni, hogy Norbi és a Hyundai másodperceket verjen a mezőnyre körönként, de ennek a bajnokságnak még mindig ügyfél-alapú versenyzésre szánt autók adják az alapját és itt bizony lesz BoP ha tetszik, ha nem. Ezt el kell fogadni.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10209 üzenetére
Pont ma volt vele egy hosszabb cikk Origón (nem is linkelem inkább, én egy fillért nem fogok nekik hozni )
Ennyi a lényeg:
"Mi számít eredményességnek?
Ha az idei szezonra kell konkrét célt mondani, akkor a csapattársaim előtt végezni."
Szerintem sokat elmond, hogy nem a bajnoki címet mondta. Idén szerintem már a 2 kezét összeteheti, ha egy top5-öt sikerül összehoznia.
Halkan megjegyzem, hogy egyáltalán nem lepődnék meg, ha a Lynk & Co esetleg a VW konszern lenne nyomva.
-------------[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
A kommentek felétől kb minden jóérzésű embernek hányingere támadt már tavaly is.
Én szégyellem magam sokszor helyettük. Most is rossz volt olvasni azt a mérhetetlen sok faszságot, amit sikerült összehozni honfitársainknak...
Ja, meg idén pont azok fognak sírni, hogy változtassanak a BoP-n, akik tavaly sírtak, amiért változtatták azt.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10222 üzenetére
A daráló közepén lesz, ami Norbi esetén kb = dnf. Agyon fogják ütni. (ne legyen igazam).
Müller motorcsere miatt a mezőny végéről indul.
Remélem legalább ő fog alkotni valamit ezen a vacak pályán. Igaz, hogy minden évben elmondom, de továbbra is azt mondom, hogy kár volt átalakítani. Rosszabb lett, mint volt.
Tekintve, hogy milyen apró különbségek vannak a második helytől lefelé, Guerrieri nagyon durván megverte a mezőnyt azzal a 2,3 tizeddel.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10236 üzenetére
Állítólag lázas volt. Ha tényleg igaz, akkor körülményekhez képest nem ment rosszul.
Annyiból talán könnyebb lesz ez az év, hogy nem sok esély van még a dobogóra sem az év végi összetettben. Én tavaly nagy reményekkel vártam a szezont és hittem benne, hogy meglehet. Aztán elég hamar jött a oofára esés. Ahogy telnek az évek, úgy fáj egyre jobban 2017
Legalább a mezőny eszméletlen szoros. Azcona nagyon nagyot ment. Azt már láttuk tavaly is, hogy ügyes, de ilyen bemutatkozó hétvégére szerintem senki nem számított.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Zengő Zoliék a TCR Europe-ban fognak indítani egy autót, amelyet friss felfedezettjük, Tenke Tamás fog vezetni.
Egyfelől örülök, mert szerencsére a rolót nem húzzák le, másfelől azért vannak fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy egy ennyire tapasztalatlan srác lesz a pilótájuk.
[link]#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Zengőék szabadkártyával indulnak a Hungaroringen.
Továbbra sem örülök neki, hogy egy ennyire tapasztalatlan pilótával képzelik el az egész évet. Remélem kellemesen fogok csalódni.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Jól látom, hogy a WTCR futamokat ismét sikerült úgy szervezni, hogy ütközzön az F1-gyel?
Szombaton az első futam az időmérővel egy időben, vasárnap a második verseny a pedig a verseny vége felé kezdődik.
Innen is gratulálok a szervezőknek...#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Hát, nem cáfoltak rám Zengőék. Egy ennyire tapasztalatlan versenyzőnek nincs itt a helye, ez nem az ő szintje. +2,8mp még a 26. Coronelhez képest is. (Aki amúgy Panishoz képest szintén nagyon gyengén ment ma).
A magyarok természetesen ismét hozták a szintet a Facebookos közvetítésnél. Szánalom, amit művelnek...[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10262 üzenetére
Állítólag szimulátoros "felfedezett". Idén ült először versenyautóban. Nem tudom, hogy mi értelme van egyből bedobni a WTCR-be. Még a TCR Europe se a srác szintje lesz, itt meg konkrétan még az utolsó előtti is agyonüti.
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
TCR Europe időmérő Top10
Érdekesség, hogy Homola köre a WTCR időmérőn a 6. helyre lett volna jó, tehát jobb időt futott, mint a legjobb BRC Hyundai idő.
Arról van valamilyen infó, hogy ebben a bajnokságban milyen gumikat használnak? Az ok, hogy Yokohama, de gondolom nem egyezik meg, a WTCR-ben használtakkal.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10274 üzenetére
Ki lehet, de nem lesz egyszerű. Guerrierit nem kell kérlelni, hogy támadjon. Ha lehetőség lesz rá, akkor nem fog töketlenkedni. Na meg persze ott a 2. futam, amit meg túl kell élni.
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Marmonkanna #10283 üzenetére
Akkor csak a szokásos. A 3. futamon se számítok sok jóra.
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Elég, de önerőből ez 3. lett volna.
Ez megint egy olyan futam volt, ahol rendelkezésre állt a technika és a rajthely a győzelemhez.
Helyette megint Tarquini volt az, aki nem 2 helyet bukott, hanem 2 helyet nyert a rajt után. (57 évesen...)
Szeretjük Norbit, de be kell látni, hogy ebben a mezőnyben, ezekkel az autókkal ő kevés ahhoz, hogy bajnok legyen. Rossz volt nézni a második futamon, ahogy ütötték, ahol érték (mielőtt kiesett).#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10309 üzenetére
Wéber:
" René Rast teljes onboardja a mai hockenheimi DTM futamról, amit a 16. helyről rajtolva nyert meg. Ebben a futamban minden benne van, amit egy versenyző belülről átélhet a mezőnyön átvágva: okos helyezkedés, rámenős előzések, tökéletes pillanatban meghúzott boxkiállások és persze némi szerencse is, pl. a Safety Car újraindításnál és a baleseteknél.
Ami viszont a legzseniálisabb, az Rast bal lába. Na nem a fékezések miatt - az se rossz - hanem mert az egyenesekben egyszerre két lábbal tapossa a gázt, illetve egyikkel a másikat! Nem, az autó nem megy ettől gyorsabban, de a hepehupás részeken egyetlen századmásodpercet sem veszít el amiatt, mert a gázpedálról el-elemelkedik a jobb lába. Fantasztikus részlete egy amúgy óriási győzelemnek."
Nagyon nagyot ment, kb ott folytatja, ahol tavaly abbahagyta. Szurkolok neki, hogy ismét bajnok legyen.
Remélem szabadkártyásként idén is látjuk a WTCR-ben.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Hoppá!
Dovizioso fogja Pietro Fittipaldit helyettesíteni a DTM misano-i hétvégéjén.#KeepFightingMichael
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Trollok komolyan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...