- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
O'Young jól odaverte!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hoppá de brutálisak az idők!!! 2:10 elejébe rongyoltunk elsőre
Nem akarom elkiabálni, de Norbi szerintem a 2:11.2-vel biztos Q2-es résztvevő
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz dudikpal #3294 üzenetére
Itt: http://www.fiawtcc.com/radio
3 hsz-t kellett volna csak feljebb olvasnod
Cobb: nagyon rakják neki Dude!!!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is 2-3x csak hang volt, aztán már kép is. Azóta nem piszkálom.
Sima volt ez a Q1, meg lehet nézni hol vannak a BMW-k...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Leggyorsabb utolsó szektor Norbié
Ha nem bukik 6 tizedet a középsőben akkor ez sima pole!
Persze így is durva
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #3310 üzenetére
Szektoridők: [link]
Nem volt ott 6 tized, csak 3 és fél, élőben rosszul mutatta a szektoridőket a LT... utolsó szektorban jó nagyot hibázhatott Monteiro, ott majd 4 tizedet kapott Norbitól.
Holnapra TOP5-be várom Norbit mindkét futamon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Norbi interjú időmérő után: [link]
Egyelőre visszafogott az öröm, ami érthető is. Reméljük holnap tud harcolni!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szép volt, a második futamon viszont ütni kell a gyáriakat
Coronel elképesztő hogy mit ment
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
kocsi szán eddig bírta
BMW futamgyőzelem, ki gondolta volna
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Elmúlt két évben voltam, mindent lehetett vinni, mondjuk sört nem próbáltunk. Csak belenéznek a táskába, de műanyag dobozos üdítőért és szendókért nem szólnak.
Tömegpusztító fegyver ne legyen nálad ennyi a lényeg
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz proof88 #3384 üzenetére
Megéri bizony! És igen, rá lehet hátulról látni a 2. kanyarra és a Mansell-re is
Illetve a teljes utolsó szektorra. De a legnagyobb élmény a csapatok kamionjainál mászkálni, illetve hátulról beosonni a csapatok garázsába
soha nem felejtem el amikor jópár éve GT-n ott álltunk a Maseratik között a garázsban, a világon senki nem szólt ránk, de akkor nem is nagyon voltak kint népek, nem foglalkoztak vele hogy kik vagyunk
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Súlyok a Ringre:
Cruze: 1190kg
Civic: 1180kg
Leon: 1160kg
BMW: 1130kg
Lada. 1130kgStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
News:
- Wébernek nem jött össze a zseton a Chevy-re, így nem áll rajthoz a hétvégén
- a három Hondás pilóta egy közös teszten vesz részt a következő hétvégénStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
4. hely, + 2 tized az öreghez képest, jók lesznek megint a Hondák
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A szervezés botrányos. A susnyásban kialakított parkolókból esély sincs megindulni. Eddig másfél órát vártunk...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sandormaster #3505 üzenetére
Jah, elég gáz volt amikor a celebek felálltak a dobogóra és a hangos beszélőn magát éltette az emberke... a kutyát se érdekelte. De azért megkapták rendesen ("legalább íven mennél a k*rva any*dat", stb )
AutoGP adta a hangélményt, a WTCC az izgalmakat. Norbin kívül szerintem mindenki Coronelt éltette, elképesztő hogy mennyire gyönyörűen autózik a BMW-vel
Két negatívum volt nekem: az egyik a parkolás, amit nem is részletezek... a másik meg a mindent beterítő sörszag.. komolyan mondom az emberek fele szerintem KO volt és gumi+benya keverék helyett sörszag járta át a tribünöket. Nálam a beb*szás nem összeegyeztethető a sporttal, főleg hogy a bunkó parasztok természetesen elkezdtek ordítani, káromkodni stb. Ilyen szempontból nagyon sok tahó volt. De önmagában a tömeg ismét jól mutatott, és jó hangultatot biztosított
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Négy körrel a vége előtt, Norbi megszokott üzenete érkezett.:
- Megint érzem a benzinszagot, jön be az üzemanyag! Nem hiszem el!
- Bírd ki, valahogy négy kör van!
- Ok, de elment a műszerfal is!
- Megszoktuk, nyomd a gázt!- jól jön majd a kétnapos teszt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Eddig szinte kizárólag Gold4-en voltunk mi is, de mire ma kiértünk (10 óra körül) már fullon volt, így inkább elsétáltunk a célegyenes elejére és helyet foglaltunk a 9-es rajtkockával egy vonalban elképesztő volt a hangorkán ami a SuperGoldról és a Gold4-ről szépen elgyűrűzött odáig is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gábor Wéber
Jobbulást Gabrielének, de erről Müller nem tehetett, már szinte a fűvön volt a mögötte jövő Norbival együtt. Ugyan Laci itt azt mondja, hogy ezért büntetés jár, de végül nem is vizsgálták érte.
Tipikus versenybaleset, majdnem ugyanez történik előttük Coronellel és Chiltonnal is, miközben az előttük fordulók a normál íven, sokkal feljebb vannak.
"Sajnos" teljesen igaza van, ezt most nem lehet Müller számlájára írni.
raczger: köszi, látszott a képeket hogy ez bizony L-es
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudtam higgyek-e a híreknek, mert tegnap még borda-törés is volt az öregnél, aztán mégse..
Még mindig nem tudják hogy mitől indul meg a benzin (általában a második futam végén) + elmegy a műszerfal is. Ezt kéne kitesztelni egy tartósabb körözéssel, mert nagyon más gond szerencsére nincs
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #3537 üzenetére
Vagy hidraulika?
Valami ilyesmi várható a Seat-tól 2014-re
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Zengőék elvitték borozni a gyári Hondásokat, képgaléria: [link]
Így kell ezt csinálni Zoli bácsi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Van arról infó hogy mekkora sebességet érnek el az egyenesben? 250 körül?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez így szánalmas volt...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Videó a Q2 utolsó percéről: [link]
Itt bizony büntessenek is meg mindenkit! Mi a f*szom ez?
"Értem hogy non-stop, de meddig van nyitva?" - hogy egy klasszikust idézzek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Petya25 #3611 üzenetére
Az eltérő büntetéseket én se értem. Az öregnek pl. miért járt 24 helyes, míg a két RML autónak "csak" 12 hely
Arra is kíváncsi vagyok hogy milyen sorrendben osztják ki a büntetéseket, az is sokat fog számítani.
Káoszfutamot vártunk, de már előtte megvan a balhé, mi lesz itt holnap...
proof88: LOL! első futamon rajthoz se kéne állni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem él szerencsére. Ami érdekes, mert Norbi is egyértelműen azzal számolt hogy mindkét futamon utolsó helyről kell indulnia. Érdekes egyébként amit mondott, hogy vannak olyan versenyhétvégék amikor konkrétan rá se néz senki az autójukra, nem mérnek semmit.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Zengő videó a szabálytalan szárnyról és Norbi beszél a két futamról: [link]
Azért az durva hogy megbüntették őket a szárny miatt, de visszaadták nekik hogy mehetnek velük tovább. LOL.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Ventur@ #3633 üzenetére
Jah, néztem a bemelegítést és nagyon szánalmas volt Lotti, amikor bekérdezek neki és elkezdett ööööö-zni utána meg "nem értettem a kérdést"...
Male: igen, mélyebb volt az "árok" a szárnyban mint kellett volna
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Oriola RML Chevy-re vált és nagy valószínűséggel azzal is fejezi be a szezont, állítólag elmérgesedett a viszony a Seat-al..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hivatalosan is bejelentették hogy jövőre Citroen / Loeb páros a mezőnyben
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
2014-es szabályok:
Technikai szabályok:
- 1100 kg lesz az autók minimumsúlya (jelenleg 1150 kg).
- Kb. 380 LE-re nő a jelenlegi motorok teljesítménye (most kb. 330 LE)
- 1950 mm lesz az autók maximális szélessége.
- Nőhet az első-hátsó túlnyúlás.
- Max. 100 mm hosszú első splitter.
- A hátsó szárny 1050 mm-re lehet a hátsó tengelytől, és elérheti a tető magasságát.
- Egyprofilú lehet a hátsó szárny.
- Engedélyezik a sík fenéklemezt.
- Csak McPherson futómű engedélyezett, mint a 2014-tól a WRC-ben.
- Kasztni modifikációk, mint 2014-től a WRC-ben.
- Nagyobb kerekek (18″ x 10″) és gumik (660 x 275 mm).
- Nagyobb fékek (380 mm)Sportszabályok:
- A versenyek hossza fixen 60 km. (Eddig 50/60 km között volt)
- Csak állórajtok lesznek. (Eddig az első futam repülőrajttal indult)
- Eltörlik a kompenzációs rendszert.
- Három részes lesz az időmérő, a Q3-ba a legjobb 5 jut be.
- Valószínűleg megszűnik (vagy átalakul) a fordított rajtsorrend.
- Csak 2015-re várható az előzést segítő push-to-pass rendszer.A jövő évi szezon átmeneti lesz, tehát az idei gépekkel is rajthoz lehet majd állni.
Persze kérdés hogy minek..Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Norbi kegyetlenül behúzta a Warm Up-ot, 1mp-et vert a mezőnyre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
OFF:
Pikes Peak:
World Record by Loeb. 8:13.878!
ON:
Mennek Argentínába Zengőék!!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care