Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz Zolee11 #197138 üzenetére

    Ha olyan szuper elemző vagy más területen is, akkor igenis legyenek róla jegyzetek, iratok, és nem csak a negatív elméletedet igazoló adatokkal. (Jól mondja lacibacsi :C )

    Mérnök vagyok egy multinál. A gyártósori emberkék (élükön a területvezetőkkel) folyton panaszkodnak, hogy így nem jó a teszter, úgy nem jó a gép, sokszor kell javítani, állítgatni, mindig elmaradásban vannak. Meg hogy javíttassuk meg a tesztert a gyártóval, meg stb. Persze a darabszám mindig lejön. Sőt, sokszor több is, mint az előírt. Aztán, amikor megkérdezzük, hogy oké, de akkor hol van a műszaknapló, mert abban benne kellene lennie a gyári folyamatok alapján minden 5 percnél tovább tartó fennakadásnak tételesen, akkor meg jön a duma, hogy nem érnek rá tölteni, meg hát nem tudom, miért nem írják, be, de eskü így volt, meg a lányok mondják a soron, hogy sok a probléma, márpedig ők egész nap ott vannak, biztos jól emlékeznek. Erre általában mi megkérdezzük, hogy oké, de baszod, adatok nélkül egy kanyi garast sem ad nekünk a külföldi vezetés ilyen nagyobb javításokra. Ha csak azt látják, hogy van egy sor, amin mindig lejön 100-110%, a műszaknapló majdnem üres, a karbantartási naplóban a hibajegy nyitása és zárása között 5 perc van (ha épp nem 1), akkor ha fejre állunk sem adnak lóvét, hanem inkább megkérdezik, hogy ha tudunk 110%-ot, akkor emeljük fel az előírt darabszámot, de ne kamuzzunk, hogy szarul megy a sor.
    Összefoglalva, bemondásra senki nem fog elhinni semmit. :U