Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz Melorin #173243 üzenetére

    Látom fejlődött a téma, amíg nem voltam. :)

    (#173277) Melorin:
    Azért, mert amíg a lámpás el nem éri a 100%-ot, nem lesz aktív a hatása. Ezért felesleges kihúzni a 100%-ot nulla hatással, amikor közben fejleszthetsz egy másik skillt, aminek haszna is van. Az újraosztással ugyan veszítesz egy kicsit (vagy goldért nem), de így folyamatosan egy használhatóbb tankod lesz, még ha kezdő is. Lentebb kifejtem jobban.

    Amúgy a srácok nagyon jól összefoglalták a legénységfejlesztés trükkjeit. :R
    Csak megerősíteni tudom, hogy a javítás fontos a KV-1 esetében, mert még mindig elég jól használható sidescrape-re, az viszont sokszor jár láncolással, ha okosabb ellenféllel találkozol. Vagy artyval.
    Az álcának nem sok értelme van, a látótáv növelésnek szintén, mert a KV-1 eleve rövidlátó, és ezen lényegében nem sokat változtatnak a skillek sem.
    Csak hogy egy példával érzékeltessem a crew fejlődését:
    Kihúzod az összes legénységi tagra a javítást 100%-ra, plusz tovább fejleszted őket a második skillel 30-35%-ra. Ekkor (ha újraosztás után is megmarad az első skill 100%-on) újraosztod a képzettségeket.
    Legjobb megoldás talán, ha csak a parancsnoknak adsz lámpást, a többi tagot úgy hagyod. Ez már rengeteget számít, mert ugye látod, mikor spotoltak fel. A többieken viszont maradt a javítás, tehát még mindig viszonylag gyorsan szerelsz láncot. Mivel így a legképzetlenebb tag a parancsnok lesz, ezért ő plusz bónuszt fog kapni a legénységi XP-re. (Ha jól tudom, úgy működik, hogy minden tag megkapja a számolt crew xp-t, a leggyengébb tag pedig a dupláját. Vagy valami ilyesmi, a többiek majd kijavítanak.)
    Nagyjából ezen idő alatt ki lehet húzni elitre a KV-1-et. Persze teljesítménytől függ, de mivel 3 ágon mehetsz tovább, ezért elég sokáig tart, amíg elit lesz.
    Aztán fejleszted tovább a legénységet, amíg ki nem fullozzák a második skill sort, plusz a harmadikból 30-35%-ot, nem tudom pontosan. Ez szintén az újraosztás miatt kell.
    Na ekkor oszthatod újra úgy a képzettségeket, hogy MINDENKINEK legyen egy 100%-os BIA, a parancsnoknak plusz 100%-os lámpás, a többieknek pedig valami más. Akár maradhat a javítás is.
    Tehát jól látszik, hogy ahhoz, hogy a legfontosabb képzettségekkel ellásd a legénységet, minimum két skill sor kell. Persze, ha kapsz egy ajándék legénységi tagot valami küldetésért, vagy a múltkori twitch prime-os mókáért, akkor azt egyből ki tudod képezni egy lámpásos, BIA-s parancsnoknak, és akkor már csak a többiekkel kell törődni.

    A KV-1 amúgy tényleg jó választás. Jól pattint, lehet támaszkodni a páncéljára, és a tipikus heavy, amivel lehet a frontban harcolni. Én személy szerint a kisebb löveggel használtam (a meggymag köpködővel), nekem az jobban bejött, épp a gyorsabb töltés miatt. A nagynál, ha ellővőd magad, rád mernek esni, mert tudják, hogy sokáig töltesz.
    Három ágon is mehetsz tovább. A KV-1S-ből mehetsz a hátsó tornyos medek felé, és három heavy felé is (IS-7, Obj.277 és az Obj. 705A). A T-150-ből egy másik 10-es heavy, az IS-4 húzható. A KV-2 pedig áttér az arty ágra. Szóval a KV-1 jó kiinduló alap, ha az orosz ágakat akarod csinálni. Mindegyik ágon sok jó tank van, amik a kedvenceid lehetnek. Persze, ha mindegyiket ki akarod fejleszteni, az nagyon sok legénységet jelent, ahhoz meg sokat kell játszani. Ki van ez találva, na. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák