Új hozzászólás Aktív témák

  • sebijani1982

    senior tag

    válasz ollie #139232 üzenetére

    Mesélj még kérlek!

    Jelenleg egy artyval játszom, 4 skilles legénység, heavy vonalról átképezve még az m41-hez. Azóta csak artyban voltak.
    M12 27 sec töltésidő, lövés, telitalálat 360 HP átlag, de a kedvedért adja be a max sebzést 700 HP.
    Egy percen belül leadhatok 2 azaz KETTŐ lövést, amivel ha szerencsém van 1400-at sebzek, ha átlagot kapok 720-at, ha picit pontatlan a lövész, akkor pedig 10-500 között.

    A mostani metában a racecar-ok röhögve egy tárból sebeznek ennyit! De egy HT sem fog kétségbe esni az átlagos lövésenkénti 3-400 HP csipkedéstől. Főleg, hogy a bekapott lövésem után tudja közel fél percig nyugta van tőlem, így legalább 2 lövést leadhat minden különösebb arty para nélkül. Vagy alapból van esze és egy kisebb mélyedésbe húzódik minden lövése után én pedig artyval bűvészkedhetek battle assistant-tól kezdve bármivel, hogy a mélyedésben landoljon a csomag. Ha pedig túlszáll rajta, akkor a csapat engem noob-oz, hogy miért nem szedtem ki egyből, hiszen feltartja őket. Hiába van stunolva.

    A másik dolog ami mostanában megfigyelhető, a rengeteg 3-4 perces meccs. Percenként 2 lövéssel, kemény 6 lövésből kellene a világot megváltani. Persze 6*700 nagyon szép eredmény 4200 HP, a valóságban van 80 sec stun, ebből assist mondjuk szerencsével 600-800 (átlag 100 és 400 között). Valójában az a 4200 sebzés a csaták talán 5%-án jön össze. A realitás az, hogy kb. 1000-1800 HP lefaragása már nagy szó.

    3.: A csata rengetegszer hatalmas versenyautózás, jön egy yolo light, berongyol a csapat közepébe, mire kiszedik, addigra felspottolt kb. 8 tankot, volt 2-3 csapatsebzés, mert mindenki próbál ráfordulni, elé lőni, stb., stb.

    4. Az egyoldalú küzdelem. Értem ez alatt azokat a csatákat, amikor megindul a 15 játékosból 9-13 játékos egy oldalon, a másik oldal szabadon hagyva. M44-el nem olyan nagy gond a 44km/h sebességgel tartani lehet a lépést, az m12 20-27 km/h-val már nem életbiztosítás. A másik csapat pedig általában ilyenkor érdekes módon szinte kivétel nélkül a hagyományos 2 oldalas taktikát és egy - két spottert középre "küldve" röhögve lehozza a csatát 15-3-ra.

    A mostani stun-olós időkben lehetne egy kis valóságalapot adni a tüzérségnek, nem egy lövedéket egy kis célkörben lőne ki, hanem egy egész szektort szórna meg kb. 10-15 egymás után becsapódó lövedékkel, a mostani átlagsebzésekkel sem lenne sokkal több a lesebzett HP, viszont végre stratégiai szerep juthatna az arty-knak. Több értelme lenne, mint a mázli faktornak, ami jelenleg a játékot arty szempontból jellemzi.

    Viszont szerintem a versenyautók ellen kellene valamit lépni a WG-nek, vagy pályaméret növeléssel vagy más módon, mert kezdik megölni a többi tankosztályt. Anno CoD2 szerverek közül futottam bele hasonlóba, a szerver beállítása miatt ott a shotgun egy 7 lőszeres sorozatlövő volt, szinte nem is ment mással senki, mert nem volt nagyon értelme, relatíve kis pályák, hatalmas rohanás, klikkelés ezerrel, vagy összejött vagy nem. A többi fegyver sebzése pedig nem ért semmit a shotival szemben.

    Tudom nagyon messze vagyok még a zöldektől is, de egy átlag közeli játékosként én így látom. (Esetleg a színesebb egyéniségek maximum megcáfolnak)

    [ Szerkesztve ]

    "Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."

Új hozzászólás Aktív témák