Új hozzászólás Aktív témák

  • galervin93

    őstag

    válasz mefistofeles #139193 üzenetére

    Teszem azt legyen 5 játékos kategória, és mindegyikből 3-3, szépen kijön 3*5=15... Az alsó két kategória mindkét oldalon 2*(3+3) simán kiesik, vagy mert elhal a legelején (yolotomato), vagy mert ki sem mer mozdulni a spawn helyről, végeredmény ugyanaz, nulla teljesítmény. Ez most akkor így jó? Nem...
    Egy szóval sem mondtam,, hogy a lila mindennel játszik. Azt mondtam, hogy egy lila (értsd igazi lila, nem T67-es statpadder) minden géppel tudja, hogy az mit tud, ismer minden pályát, ismeri a játékmechanikát, ebből következően minden féle-fajta géppel tud hozni egy bizonyos (jó) szintet. Egy gyengébb játékos (pl. én) ezt nem tudja, csak bizonyos gépekkel, bizonyos helyzetekben stb. Egy igen gyenge játékos meg csak a véletlennek köszönhet egy-egy jó karikát.
    Azt gondoljátok, hogy a T10 ugyanaz, mint a T5, csak nagyobbak a vasak. Ja, ez igaz, csak közben nagyobb a látótávja = előbb észrevesz, pontosabb = nagyobb eséllyel talál el/nyír ki, gyorsabb = gyorsabban odaér az adott pozícióba, meg még lehetne sorolni milliónyi dolgot. Amit megtehetsz T3-ban egy PZ I C-vel, azt marhára nem teheted meg egy RU-val T9-ben.
    Ez sajnos a játék hibája is, mert ugyanazon az 1000*1000-es zsebkendőn meg a T5, mint a T10, miközben a tankok erősödése miatt sokkal nagyobb lenne azok térigénye. És akkor itt megint bejön egy másik szál, a gyorsuló meta, ami pontosan emiatt alakult ki - gyors tankokkal oda lehet érni mindenhová, van tűzerő, mindent le lehet gyűrni, akkor mégis minek játsszon az ember nehezekkel, ha azzal csak egyik-másik (tűzerő, páncél stb.) előny van meg? Egy meddel szinte minden megvan. No ezért játszanak a jók elsősorban meddel-lighttal, mert összességében ez a legjobb, mindenes tankosztály.
    És erre mondjátok, hogy "statpadder, mert csak lighttal-meddel megy..." Hja, kérem, ki az a hülye, aki tudja, hogy van az övénél jobb gép is, de a gyengék miatt szolidaritásból mégis inkább a rosszabbal megy?
    És a kör bezárult, miért is játszanak a jobbak azokkal a gépekkel, amikkel.
    Ez a játék nagyon komplikált, ebből kifolyólag a problémái is azok. Azokat nem lehet megoldani egy-két érték módosításával, buffokkal-nerfekkel, pár szikla gyepálásával. Komplex módon kellene újragondolni az egészet, de az már egy új játék lenne, ami sok belefeccölt pénz, és szinte tuti nem adna annyi bevételt, mint amennyi kiadást jelentene,. Ezért a WG politikája, ami megpróbálja kisajtolni a pénzt a játékból, mert egy ideje már lefelé megy a szekér, ha nem is gyorsan, de az irány egyértelműnek tűnik.

    szerk.: Midway kollégát hagyjátok, ő a tipikus gondolkodású gyenge játékos - gyenge vagyok, de semmiképpen sem a saját hibámból, én minden tökéletesen csinálok, mindenki más helikopter. Hagyjátok, ne etessétek a trollt (sajnos ő maga nem tudja, hogy az).
    Minél kevesebb dolgot tud valaki valamiről, annál inkább azt hiszi, hogy nagyon tud. Minél többet tud az ember, annál inkább rájön, milyen kevés is saját tudása...

    [ Szerkesztve ]

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

Új hozzászólás Aktív témák