-
IT café
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
olivera88
veterán
válasz
redzsi #20465 üzenetére
Francot
Nem volt ferr ez Bismarckal szemben, illetve az egész Német BB ághoz. Scharnhorst és Gneisena esetében sincs semmi különbség a másodlagos fegyverzet távolságában. Még balansz miatt is, mert legalacsonyabb avg dmg je az össz T8 BB k között
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
Razermazer
őstag
válasz
redzsi #20632 üzenetére
Persze persze tudom kapom ott is az ívet, de még csak 800 csatánál vagyok, és nem frusztrál mit ez nem értem
én is csak szigorúan szabadidőben 3-4 csata aztán csoki. Már nem is érdekel a csapat hogy mit csinál megyek egy két értelmes emberrel aztán kész ez wow-ra vonatkozik(lesz ami lesz belőle, most takao nagyon jó ahogy észreveszik, hogy írtom a dd-ket meg gyújtogatok mindent ami mozog, kezdenek támogatni
). Wot-ban eddig egy sráccal mentem divbe magyar volt, nem különösebben hoz lázba nem is vagyok csak tier5-be 6-ba valahogy elég is.
Igen wot magyar portál végigtanulmányozása után vásároltam nagy segítség, köszönet a lelkes készítőknek. Általában mindig a tengerészeti lövegeket építik be ha kell a brutális erő.
Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"
-
-
Chris0321
addikt
válasz
redzsi #21447 üzenetére
Én csak a google fordító segítségével értem nagyjából a változtatásokat de ha jól értelmezem a potenciális károsodás után csökken a jutalom bár nem értem pontosan mit ért ez alatt de kettővel alatta pedig már töblet jutalomról ír. Aki ért rendesen angolul leírná nekem nagyjából ezeket a változtatásokat?
Plusz lenne még egy olyan kérdésem, hogy szó volt ha jól emlékszem az Iowa és North Carolina esetében a citadella változtatásáról, csökkentéséről. Ezzel mi a helyzet? -
olivera88
veterán
válasz
redzsi #21637 üzenetére
Nocsak. Ez érdekes h nem lesz 457mm es ágyú a Conqureoron.
A Grozovoi-ra ráfért a buff. De a legnagyobb betegségén egyik se javít, a forduláson, nagyobb táv kell a fordulásához mint az Alabama-nak,na meg kis lötáv buff se ártana még.
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
olivera88
veterán
-
válasz
redzsi #21773 üzenetére
Japp. Hagyom is. Fuso 40k-s kör.. olis statokat csinál nekem ez a ping.
Mondjuk még így is bőven top, T8-ban, aztak... 40kval... egyszerűen ezt már elhinni is nehézLol, és ezzel a szar körrel értem el a Smith DD-t és a 24h prémet. Megy a levesbe jó része, holnap valószínű nem lesz időm erre.
[ Szerkesztve ]
-
-
olivera88
veterán
válasz
redzsi #21904 üzenetére
Gneinek is 128 mm van B testel, csak az A testel van 105 mm.
Amúgy jogos ez tűzgyujtási nerf, mert 105 ös nek nagyobb volt a gyujtása jóval mint 128 mm nek, kissé nonszensz.[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
olivera88
veterán
válasz
redzsi #21933 üzenetére
Inkább úgy mondanám fosh heal.
Mert sima healt kap, azaz még simát se hanem fosh-t, 249 HP per second, csak T9-10 nél lesz extra heal.
Ez alapján már Bismarck is lehetett volna prém, mivel Tirpitz-től híresebb volt azért.
Daa-raa Azért ne beszéljünk badarságot h döntott páncélzatot nem veszi figyelembe.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
-
olivera88
veterán
válasz
redzsi #21946 üzenetére
Ennyire erős volt az Olasz 381 mm es ágyú ?
Az azért nagyon komoly.
Másik meg hogy mióta volt döntött fedélzet páncélja Bismarckon? Nem vízszintes volt teljesen?
Coloradonak is jó vastag páncélzata van és mégis átütik, bár nem sűrűn kap citadellát, főleg 380 mm esek től.LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
ddt500hu
veterán
válasz
redzsi #21954 üzenetére
Abban 100%-ig egyetértek, hogy az USA BB sosem lettek kipróbálva igazán. Az Iowa meg egy 5 évvel fiatalabb fejlesztés és jóval nagyobb hajó mint a Bismarck. Hasonlítsunk össze egy 1939-es, meg egy 1944-es BF109-est. Köszönőviszonyban sincs a teljesítményük.
A németek és Hitler fejlesztési mániáját ismerve elég nagy merészség azt állítani, hogy egy 1944-45-ben kifutó 70-80 000t német BB nem lett volna minimum arányosan erősebb hajó mint a Bismarck. -
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #21954 üzenetére
A Bismarck osztály, és már korábban a Scharnhorst-osztály is elsődlegesen a fejlesztés alatt álló francia csatahajók ellen épült. Azaz a Dunkerque- és Richelieau-osztály ellen. Mondjuk az egész a Deutchland-osztállyal indult. Szóval nem azok ellen a hajók ellen küzdött, amelyek ellen tervezték. A Richelieau-osztályon alkalmazott 380-as ágyúk messze jobb átütési paraméterekkel rendelkeztek, mint a Nelson BL16 inch mkI-ei. 35 km távolságban tudtak átütni annyi páncélt (280 mm-t), mint a Nelson ágyúi 20 km-en. Ráadásul erre az átütésre még a Dunkerque ágyúi is 28 km-en voltak képesek. Érdekes lett volna ha velük csap össze. Ebből is látszik, hogy a RN hajói tüzérségi szempontból mennyire túlhaladottak voltak. Mert a briteknek sikerült elkövetniük azt a hibát, hogy nem fejlesztettek alternatív megoldást. Elképzelés ugye volt a 380-as ágyúra, de kb ott meg is rekedt. Bár ami azt illeti a tervezett paraméterei annak is éppen csak felülmúlták volna a 16" mkI-éit. A Lion-hoz tervezett 16" mkII lett volna egyenértékű ballisztikailag a 330-as francia ágyúval. Mondjuk ebből legalább épült öt előszériapéldány. Tehát a brit ágyúk jóval gyengébbek voltak, mint azok, amelyek ellen tervezték a Bismarck páncélzatát.
A Tirpitz esete megint érdekes. Egy lehorgonyzott hajóról volt ugye szó, tehát a sérülések nagy része igazán komolyan nem érintette a szerkezetet. A Tungsten hadművelet során elért 15 találat így is komoly károkat okozott. Normális esetben, nyílt vizen a kéményt ért találat pl szinte biztosan végzetes lett volna, mivel az összes kazánt szinte teljesen működésképtelenné tette. A hajót ért egyéb találatok okozta lökéshullám működésképtelenné tette a jobb oldali turbinát, ami a hajó manőverezőképességét és sebességét komolyan befolyásolta volna nyílt vizen. A két közvetett találat pedig felszakította a hajó oldalát és komoyl vízbetörést okozott. Nyílt vizen ez sem biztos, hogy jól esett volna a hajónak, a Bismarck személyzete sem tudott ezzel mit kezdeni. Ráadásul a hajó hermetikussága sem lehetett a legjobb, lévén a fedélzeti tűz következtében majdnem az egész hajó megtelt füsttel. A kazánok víztárolója sem volt éppen jók kivitelezve, máskülönben a tázoltáshoz használt víz nem juthatott volna bele. A bombák nagyrésze azért nem tudta átütni a fedélzetet, mert túlzottan kis magasságból oldották ki őket, így nem tudtak a megfelelő sebességre gyorsulni.
A Goodwood III hadművelet során egy bomba átütötte a két felső páncélfedélzetet és a 4. kapcsolóteremben állt meg. És itt is bejátszott a szerencse, a bomba nem robbant fel. Ellenkező esetben a hajó energiaellátása részben megszűnt volna. Nyílt tengeri hadműveletben ez sem lett volna életbiztosítás. (És igen, szintén Clausewitz írta, hogy a szerencse a hadviselés része.)
A Tallboy-ok használatát alapvetően az tette lehetővé, hogy a hajó le volt horgonyozva. Egyébként mint kiderült azok meg overkill kategóriába estek. Az 1600 fontosok meg igazából határesetnek. Ha betartották a bevezési előírásokat (miimum 910 m-es kioldási magasság), akkor képesek voltak átütni a páncélfedélzeteket. Egy 2000 lb bomba valószínűleg már a harmadikat is átütötte volna.
Szóval szenvedett nem egy olyan sérülést a hajó, ami egy nyílt vizi csatában könnyen a vesztét okozhatta volna.
Az Iowa-osztály célja pont a repülőgép-hordozó harccsoportok védelme volt, ezért is volt kiemelt cél a fejlesztése során a 33 kn csúcssebesség. Arra az esetre szolgáltak ha a japánok csatahajókkal megtámadták volna valamelyik ilyen harccsoportot. És ugye potenciálisan a Yamato és Musashi is ellenfél lehetett volna. Szintén a kijelölt cél miatt kapott igen komoly légvédelmi felszerelést. Légvédelmi platformként többszörösen bizonyítottak, csatahajók ellen nem kellett nekik. Szóval ahogy a Bismarck-ok, úgy az Iowa-k sem csaptak össze azokal, akik ellen szánták őket.
Az all or nothing egyik tervezési elve az, hogy a külső héj gyenge. Ha valami felszakítaná, hát ellenoldali elárasztással ki lehet egyensúlyozni a hajót. Viszont amíg a citadella megőrzi vízzáró képességét, addig a hajó nem süllyed el. Még akkor sem ha fejreáll. Ugyanis maga a citadella önmagában elegendő felhajtóerőt "termel" a hajó felszínen tartásához. Ebből a szempontból pont olyan az all or nothing csatahajó, mint egy tengeralattjáró. Annak is amíg a nyomásálló teste nem sérül, addig a hajó képes lebegni, sőt, ha elveszíti a külső burkolat egy bizonyos részét (azaz a hajó könnyebbé válik), akkor magától a felszínre emelkedik. A külső burkolat és a nyomásálló test közé betörő víz annyira nem probléma, hogy pl pont ezt a szabad teret használják ballaszttartályként.
Egyébként meg ha annyira rossz az all or nothing és a vízbetörés kombinációja, akkor a NC a torpedótalálat és az annak követketzében betörő 990 t víz, majd a kiegyensúlyozására használt további 490 t ellenére hogyan is maradhatott úszóképes, főleg 24 kn sebességgel? A Bismarck a Dánia-szorosban 1000 t vizet nyelt be, leadta az orrát 3°-kal és megdőlt balra 9°-ban. Ezt úgy-ahogy végül kiegyensúlyozták. Emellett az egyik üzemanyagtartálya is kikerült a rendszerből, valamint elveszített 3000 t üzemanyagot, ami komolyan korlátozta a hatótávolságát, vagy sebességét. Egy mondhatni ártalmatlan találat is nagyban hozzájárult így a vesztéhez. Akkor most jobb volt a védelmi rendszere az all or nothingnál? Szerintem nem. Mind a két megoldásnak megvannak a maga előnyei és hátrányai.
A Bismarck jó hajó volt, ezt nem vitattam soha. De azt is el kell ismerni, hogy mint minden más osztálynak, ennek is megvoltak a maga problémái. A légvédelmi rendszere eléggé problémás volt például, elvégre a támadó Swordfishek közül egyet sem tudtak lelőni, de még csak a támadás megszakítására kényszeríteni sem. Az üzemanyagrendszere nem volt elég védett, ezt egyértelműen bizonyítja az elvesztett összesen 4000 t fűtőolaj. A tűzvezető rendszere túlzottan központosított volt, és itt a németek egy másik problémája is megmutatkozott, a kiképzés nem feltétlenül magas színvonala. Láthatóan mindenki csak a saját dolgához értet, nem volt aki az elveszett kezelőszemélyeket hatékonyan pótolja.
Ami még érdekes a németeknél, az a lövegek fejlesztése. A KM ránézésre élen járt ebben. Aztán érdekes módon a Heer által is használt ágyúk közül az utóbbi haderőnem gyakorlatilag mindet továbbfejlesztette, mert túl sok gyengén tervezett, kivitelezett megoldást találtak bennük. Lásd pl a 38 cm Siegfried K-t, amelyet jelentős mértékben megerősítettek, miközben a tömege csökkent, mivel a csöve rövidebb volt. Ehhez képest a lőtávolsága nagyobb lett.
-
-
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22141 üzenetére
Az etióp-eritreai konfliktusban nem voltak légtérellenőrző gépek. De a MiG-21-eket lemosták az égről így is. Hiába hasonló a fegyverzete a MiG-29-nek és a Szu-27-nek, utóbbinak az elektronikai rendszerei annyival jobbak, hogy ugyanazokat a fegyvereket sokkal hatékonyabban képes bevetni. A legtöbb alkalmazó nem találta korszerűsítésre érdemesnek a beszerzett MiG-29-eseit, mert annyiért jobb gépet vesz használtan. Sok korábbi MiG-29 alkalmazó nem tartozik embargo alá, szóval hót olcsón beszerezhet kivont benelux F-16AM/BM-eket például. A MiG-29 egy vér egyfeladatú gép, de még ebben a feladatában sem igazán jó. A radarja kb az F-4E eredti radarjának szintjén van ha légi célokról van szó, földi célok ellen meg kb semmiféle üzemmóddal nem rendelkezik. Légi célok ellen nem képes pl track while scan-re sem a gyakorlatban. Pedig ez a '60-as évek végének technológiája. Csak az N019 számítási kapacitása olyan kicsi, hogy nem képes rá érdemben.
Egyébként nem MiG-29A-kat rendszeresítettünk, hanem MiG-29B-ket.
Az a Gripen is pilótahiba miatt került olyan álapotba, amilyenbe. Mert ugye a földön guruló, lassuló gépből valójában az égvilágon semmi sem indokolta a katapultálást. De így legalább teljesen újjá kellett építeni a pilótafülkét, és a körülötte levő elektronikai tereket is teljesen felül kellett vizsgálni és újra kellett kábelezni. Emellett a gép is messze nagyobb sérüléseket szenvedett, mint azt a probléma indokolta volna. Egy C kategóriás üzemzavarból így lett A kategóriás baleset.
olivera88: E-3 Sentry, aka AWACS. Légtérellenőrző és irányítópont. Igen, van magyar szócikk is rá, de az is a "van, de minek" kategóriát képviseli.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22146 üzenetére
Nem egészen. Az A-nál például nincsen infracsapdaszóró, míg a B-nél már van. Pont, hogy sok szempontból az A a gyengébb. Utóbbit az oroszok is csak kis mennyiségben rendszeresítették, gyorsba átálltak a C-re.
"Olyan helyeken, ahol arra használták, amire tervezték gyakorlatilag totális kudarcot vallott."
Ezt írtam, így jön ide. Az etióp, eritreai konfliktusban MiG-29 és Szu-27 összecsapásokra került sor. Előbbiek minden esetben alulmaradtak, kb esélyük sem volt. Még az a pár állítólagos, de soha sem igazolt légi győzelmük is nyögvenyelős volt a saját bevallásuk szerint. Az egész harci alkalmazást Te egyszerűsítetted le a délszláv és iraki konfliktusra.
Persze, hogy jobb volt a légiharc üzemmódja, mint a korai F-16A-nak. Elvégre az utóbbinak nem volt BVR fegyverzete, ergo ehhez tartozó funkciói sem a radar sw-ében. Meg lett írva hozzá, és az ANG F-16ADF-jeinél telepítve is lett, mivel azokhoz rendszeresítették az AIM-7M-eket. Nos, azok a gépek már minden szempontból az akkori MiG-29-ek előtt voltak. Feladatukat tekintve hasonlóak voltak, mind a kettő tisztán vadász feladatú volt, az ADF-eknél hiányzott is az összes földi támadó üzemmód. Viszont 15 évig a világ legjobb IFF rendszere volt a fedélzetükön.
A vásárlást feltételes módban írtam. A lehetőség adott. De a legtöbb ország csak simán kivonta a MiG-29-eket (pl a románok).
A lengyelek megtartották két okból: egyrészt a nemzetközi szerződések által engedélyezett géplétszámon belül vannak így is. Másrészt így lehet DACT rendszerben képezni a pilótákat. Emiatt maradt rendszerben a németeknél is (és azért kaptak kisebb elektronikai frissítést, hogy teljesen reális célként részt vehessenek a Red Flag-en), és sokáig részben a NATO pénzelte a magyar gépek üzemeltetését is ugyanezen okokból. Sokkal hatékonyabb módszer, mint mindig ugyanazokkal a gépekkel harcolni.
40 éve gyártott gépek. Éppen most tervezik az élettartamukat kiterjeszteni 16k repült órára. A FalconUp után ennyire megerősödött a sárkányszerkezetük, hogy simán bírnak ennyit. Úgy, hogy a legtöbb gépben már van átlag 1500 óra valós harci körülmények közötti alkalmazás, tipikusan legalább 2 t függesztménnyel repülnek (plusz a póttartályok). A MiG-29 teljes terhelhetősége alig több ennél. A MiG-29-ek tervezett élettartama 3k óra, de a felhasználók szerint ez nagyon optimista érték, kb csak függesztmények nélküli útvonalrepülésekkel érhető el. (Egy magyar gép sem tudta ezt megközelíteni sem.)
A MiG-29 változatai is olyan szinten számosak, mint a Szu-27-é. Csak éppen ezeknek töredéke sem került rendszerbe. A MiG-29K/KUB jelenleg a csúcs. Gyártottak belőle vagy 100-at kb. Jobb híján ezzel fogják felszerelni a Kuznyecovot, bár az is egy szép kudarc. A MiG-35-ből meg összesen három proto és két nullszériapéldány készült eddig 10 év alatt. Kb a kutyát sem érdekli, nem találnak rá vevőt (talán 200 lesz legyártva). Eleve csak egy átnevezés kb, ahogy a legtöbb verzió. Sokszor láthatóan az oroszok is össze-vissza keverik, mert már ők maguk sem tudják követni.
Na mindegy, nem erre a topicra tartozik.
-
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22162 üzenetére
Tervezési elv kérdése: a MiG-29-est még a régi szovjet elvek szerint tervezték, azaz egy gép maximum két éles bevetést kell, hogy túléljen. Ezért ilyen korlátolt a konstrukció gyakorlatilag minden szinten. A Szu-27 volt az első típusuk, amit a nyugati elvekhez hasonlóan terveztek. Azon könnyebb is módosítani bármit. A MiG-29K/KUB és az arra épülő M/M2/-35 meg gyakorlatilag nulláról újra lett tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
-
#65675776
törölt tag
-
olivera88
veterán
válasz
redzsi #22181 üzenetére
Érdekesek ezek a értékek, New Mexico 356 mm ese szinte porra álázza a Bayern 380 mm esét. a legérdekesebb meg hogy a Dunkerque a 330 es is alázza a Bayern 380 asát, és még az erős New Mexico-t is.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
Chabe89
addikt
válasz
redzsi #22206 üzenetére
Cleveland HE 19k dmg?!
Jelentkezzen itt aki bármivel lőtt ekkorát HE-vel!
Mikor valamelyik ARP hajóhoz kellet azt hiszem 300 gyújtást csinálni, sokat trollkodtam. Amagi HE-val dev. strikeoltam egy Clevelandet full HP-ról. Persze képem nincs róla úgyhogy feldughatom a kulalukamba.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22206 üzenetére
Ez a vicc, hogy tényleg nem lehetséges, még elméletben sem. Aztán mégis. Pont ugyan olyan érdekes, mint a pen dmg nélkül. Illetve volt pár esetem, amikor devstrike-oltam egy cirkálót teljes HP-ról, de csak párszáz dmg lett bejegyezve rá végül. Kétszer jártam így König-gel, mint a kétszer Pensacola volt az áldozat, és mind a kétszer 194 dmg lett elkönyvelve. Mind a két esetben én voltam az egyetlen, aki éppen arra a hjóra lőtt, nem tartott felé egyetlen torpedó vagy lövedék sem az enyémeken kívül. Szóval az éremnek ott van a másik oldala is, kérdés mikor melyik lesz felül.
Jelentkezem: tegnapelőtt Fuso HE broadside-dal devstrike-oltam full HP-ról egy Budyonny-t.
A Nagato citadella homloklemeze meg korábban roppant vékony volt, azt is szinte bármivel át lehetett ütni. Valamikor az előző ranked előtt javították nem sokkal. Bár elméletileg azt a 76 mm-t sem kellene tudnia átütni. Néha úgy tűnik a motor a több lövedék egyidejű találata esetén összeadja az átütést (érdekes, időnként videokban is hallom, hogy "linked hits"-ről beszélnek). Szerintem nekem is emiatt sikerült az a Nagato-s cit. De ha a Tirpitz így van a játékban, akkor az bizony elég nagy hiba. Bár ahogy látom az a vízvonal alat van, és kb csak akkor kellene kilátszania ha a hajó legalább 10-12°-ban megdőlt oldalra. Ilyet eddig csak akor láttam, amikor már süllyedt a hajó. Van ennek a motornak rengeteg baja, a nem regisztrált találatoktól kezdve a furcsa átütésekig. A másik gyanúm, hogy vagy illesztési hibák vannak a drótvázban, vagy az ütközésdetektálással csúszik félre valami. A motor meg csak azt érzékeli, hogy lövedék van a citadellán belül. Volt már példa ilyesmire más játékokban is.
Cleveland esetén mindig arról ír, hogyan bújkál a szigetek mögött. Ebből nekem az a következtetésem, hogy azzal a hajóval hacsak lehet elkerüli a közelharcot. Én az ellentétje vagyok, még akkor is belemegyek a csetepatékba ha nyilván semmi esélyem. Aztán ilyenkor jönnek az érdekes dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
olivera88
veterán
válasz
redzsi #22281 üzenetére
Akartam már tegnap. De azt elmaradt. A CV reworkot már én is várom, mikor volt róla szó és még mindig nem ért ide.
És a prém hajóknak meg kell egyezni a történelmi hűséggel, még a tech tree-ben lehetnek eltérőe a dolgok. Ezért lett Gnein is 380 mm es ágyú."Páncélátütésre saját formulát alkalmazunk, de amennyire lehet próbálunk történelemhűek maradni."
Erre kíváncsi lennék azért bővebben.[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
-
-
frame>24
addikt
válasz
redzsi #22306 üzenetére
Ócseszdmeg, akkor marad az 500k free xp a polcon, és még mehetek farmolni a prem ladikokkal.
Kíváncsian várom már aholnapiholnap utáni anniversary akcióikat...(#22307) FoxiestFox: T6 vagy 7
(#22314): ITT görgess középtájig
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
-
Chabe89
addikt
válasz
redzsi #22329 üzenetére
Úgy nézz ki, hogy 300-400k közé fogják belőni, ami nem is lenne rossz, mert most van olyan 340k FXPm.
Szerdán lesz stream.Szerk.: Aztán majd EU-n a duplája lesz, mert miért ne!?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD