Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz sh4d0w #41878 üzenetére

    Ha valamit meg lehet csinálni jobban, optimálisabban, de nem úgy csinálják meg, az is "pazarlás".
    Ez esetben, szvsz, használható a kifejezés.
    Azért az hozzá tartozik a történethez, hogy a szárnytorony akkoriban, már több évtizede, elfogadott megoldás volt, hiába gyengítette a hajó hosszanti merevségét és rontotta az oldalirányú dülöngélési értékét.

    Ezen hibákra azonnal rájöttek és megpróbálták őket mihamarabb kijavítani, így kevesebb, mint 10 év alatt eljutottak a szárnytornyoktól, majd a középre beépítetteken át az egymás fölött ellövő tornyokig, ami azért nagy előrelépés a sorhajók évtizedekig, némileg túlozva, csak méretben történő "fejlődése" után.

    Egy próbát tettem volna vele: a sosem használt, páncélozott parancsnoki állás megszüntetésével, a legvastagabb lemezeken 1-2 centi lecsípésével és a tornyok közti magassági eltolás csökkentésével, de akár a hajótest és a merülés további növelése árán is.
    Szerintem nem lett volna rosszabb, mint az eredeti, aminek pl. többek között utólagosan meg kellett erősíteni a szerkezetét, mert se az ágyúk légnyomását, se a nagyobb viharokat nem bírta elviselni károsodás nélkül...

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák