Keresés

Aktív témák

  • fauv

    őstag

    válasz club1 #2 üzenetére

    a http proxy oldalon nem kell nyitogatni semmit sem, mert ismerősömnek is megy a vpn-je, csak ő fizet érte valami csávónak. Én meg sajátot akarok. szóval a vpn engedélyezve van.

    Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.

  • fauv

    őstag

    válasz club1 #4 üzenetére

    Igen, teljesen jól értelmezted.

    Nos, lássuk csak, (nagyon kezdő vagyok még, szal nézd el a hülyeségeimet)

    Próbálkoztam linuxon, ugye open vpn-el, meg kell csinálni a kulcsokat, a config file-okat, generálni kell minden félét. Eddig tiszta, hogy meg kell ezt csinálni, de Windows alatt hogyan tegyem meg mindezt?
    Ha lennél olyan kedves és alapoktól leírnád nekem, lépésről lépésre mi a teendőm, azt nagyon megköszönném.

    Jelenleg ott tartok, hogy van a gépen egy feltelepített openvpn program, ill a routeren át van irányítva a szervergépnek szánt gépre az 1723-as port.

    az openvpn-t innen szedtem le: http://openvpn.net/release/openvpn-2.1_rc19-install.exe

    Láttam hogy a feltelepített mappában azon belül is az easy-rsa mappában vannak dosban futtatható file-ok, pl.: build-ca meg ilyenek.

    Ezekkel kell valamit kezdenem?

    Összesen 1-vagy max 2 clienst kellene ellátni, szóval szerintem itt nem kell mysql adatbázis, vagy az mindenképpen kell? (bocsi, csak nem tudom mi a dörgés:D)

    Nagyon szépen köszönöm eddigi fáradozásaidat, várom válaszod.

    [ Szerkesztve ]

    Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.

  • fauv

    őstag

    válasz club1 #6 üzenetére

    Háát rossz hírnek rossz, az tény:P Esetleg valami más megoldás-t nem tudsz ajánlani amivel elérhetem a célomat?

    Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.