- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Amazon Prime Video
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
milszab
senior tag
Nekem folyamatosan rávan dugva autóban töltőre és azt vettem észre hogy áthúzza az akksi jelét, mintha olyankor átkapcsolna csak a töltőre, mintha hálózatról menne és nem az akksiról! Vagyis gondolom így is van...
-
orbitalion
tag
Persze, ilyenkor az áram a töltőn keresztül halad a GPS-be és az akkuba. Nekem nem húzza át, hanem valami zöld jelet tesz rá, ha fel van töltve. Lehet neked is csak akkor teszi ki az áthúzást, ha már feltöltődött.
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
appia
csendes tag
Sziasztok.
Kezdő vagyok.
Az Ekönyvbe hogy lehet irni.
A billentyüzetet hogylehet elövarázsolni.
Kössz a választ. -
BullZeye
veterán
Régóta filózom azon, h hálózati töltőt ha veszek hozzá, akkor milyen legyen az. Van ugye amit alapból lehet Wayteq-eset venni, és van a másik féle, ami "univerzális" és túlképp csak USB slotok vannak rajta 2-4, amibe lehet dugni az USB-t. Viszont nem nagyon értek hozzá, hogy vajon ott is 12Vos az USB, és relatíve sokáig tart míg feltölti a GPS-t, vagy olyan mint a hagyományos hálózati töltő?
-
-
BullZeye
veterán
válasz orbitalion #155 üzenetére
Szóval nem lesz lassabb a töltés a hozzá való hálózati töltőhöz képest?
-
gologolo
tag
Sziasztok!
Engem az érdekelne hogy sikerült-e már valakinek pdf-et beolvasni ezen a készüléken, és ha igen hogyan? Wince 6-ra van esetleg valami pdf-reader amit képes futtatni?
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #158 üzenetére
Ha lesz érkezésem megnézem, hogy az autós töltő mekkora feszültséget ad ki. Mindezt azért, mert már én sem értem tisztán, miért lenne gyorsabb az autós, vagy hálózati töltő, mint az USB-ről töltés, ha 5V a nyers fesz. Lehet, hogy az USB 4,7V a töltő meg 5,2 vagy még több? Na de majd kiderül, ha lesz időm...
gologolo! Használd a keresőket!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
milszab
senior tag
válasz orbitalion #160 üzenetére
Szerintem itt az amper számít nem a volt, az folyamatos! Van 1 hálózati töltőm ami 500ma-es azzal 4óra kell neki, az autós töltője ami 2000ma-es azzal meg 3
-
orbitalion
tag
A töltést vezérlő áramkör nem az adapterben(autóstöltő, ill. USB csati) van, hanem a GPS-ben. Ha azonos feszültséget adsz a GPS-re, akkor az csak egyféle áramot eredményezhet.
Kivéve, ha valami inteligens program meg tudná különböztetni, hogy USB-re van kötve, vagy töltőre és ennek függvényében kiválasztaná töltő áramot. Ilyen nincs benne, mert akkor is tölt, ha a GPS ki van kapcsolva, ilyenkor pedig USB kommunikáció nem működik, amiből tudná esetleg, hogy milyen forrásból kapja a feszt.
Tehát, ha az USB és az autós töltő is 5V-ot ad ki a kis USB csatin, akkor egyforma töltési áram és idő számolható.
De itt néhány tized volt is jelentős eltérést okozhat a kinyerhető töltő áramot tekintve, ezért a korábban említett eltérések jelentős töltési idő csökkenést okozhatnak. Az akku 3,6V(töltés közben ez is emelkedik!) az USB portok fesze 4,75 és 5V között változnak. Az autóstöltő lehet, hogy 5,2..5,5V-ot is kiadhat. a megfelelő töltési áramhoz véleményem szerint legalább 1,5V eltérés kell(nyers fesz - akku fesz). Ha ez csak 1V, akkor az jelentősen csökkenti a töltőáramot, ami az időt növeli.De ez majd akkor lesz tuti, ha a töltőt megmértem. Lehet, hogy a GPS magasabb feszt is elvisel az USB csatiján, és a töltő ezt kihasználja!
ui. Tudom, hogy nem vagytok szakemberek, de kérem mielőtt zöldséget válaszoltok, előtte addig olvassátok amit írtam, amíg értitek a dolgot! Köszi!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
BullZeye
veterán
Így van, ahogy az akkus elemeknél se mind1, hogy 2-4-600 mA-rel tölti az ember, időben sokat számít, ezért kérdezem.
Meg olvastam is valahol, hogy simán USBről töltve a gépre kötve sokkal tovább tart feltölteni mint a hálózati töltővel.
Na de mi a helyzet az ilyen "elosztó" szerkentyűkkel...leírásban amit annó néztem nem láttam erre vonatkozó adatot :\1800mA-es az akksija, akkor jó lenne egy legalább 450mA-s töltő, hogy 4 óra alatt fullra töltse.
orbitalion
Valami sztem nem jó abban amit mondasz, csak egy példát mondok, mobiltelefon töltő O.o HA gépre kötöm USBn hogy töltse, akkor lényegesen (2x) tovább tart mintha a hálózati töltőjét használnám.
Most megnéztem, a TELEFON töltőjére rá is van írva, hogy 100-240V (azaz amerikában is jó, meg itt is, és a VOLT nem számít neki mit dugok be) és ugye az adapter = hálózati töltő, azaz nem a telefon, és nem is a GPS számítja ki, hogy neki mi kell, hanem a hálózati töltő.
Itt ide is van írva, hogy
OUTPUT: 4.75V és 0.55ADe ugye adhatna ki 4.75V-ot és 0.15A-t is egyaránt...ez az, hogy nem tudom az USB hány ampert ad le :\
[ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
válasz BullZeye #163 üzenetére
Fél éve vettem Amerikából egy Bluetooth headset-et, és ugye ott kint 110V-os a hálózat, ezért utána kellett néznem, hogy mi van ha ... mint kiderült, ez egyértelmű sokaknak, ezért sok fórum nem foglalkozott vele, de nekem nem volt az
és nem volt mind1, hogy 5k-ba kerül egy szerkezet, hogy használni tudjam a tőltőt hozzá, vagy 200 ft-ba.És végülis elég volt egy sima műanyag átalakítót venni hozzá, és működik, pedig ugye ez sima villás, amerikai cucc volt, de a töltő szabályozta a leadott áramerősséget
Erre a töltőre meg ez van írva:OUTPUT: 4.5V-9.5V max 800mA
És ezt is lehet USBről tölteni. Az előző ugye 550mA-os volt, ez pedig 800, pedig azonos a feszültség....
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #164 üzenetére
El vagy tévedve. Próbáld meg megérteni amit írtam!
Az ohm törvényét is érdemes megtanulni újra. Tudod az a rész, hogy az áram függ a feszültségtől és a terhelés belső ellenállásától(impedanciájától)!
Az hogy valami képes valamire, nem biztos, hogy azt ki is használod.
pl. Egy kötél 200kg-ot bír el. Ez nem azt jelenti, hogy bármit amit ráakasztasz 200kg lesz![ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
BullZeye
veterán
válasz orbitalion #165 üzenetére
De nem értem, hogy van ez összefüggésben azzal, hogy gyorsabban tölti e fel, vagy sem. Jó 10 évvel ezelőtt volt utoljára fizikám középiskolában. De segíts megérteni az összefüggést :S
Szóval
110V helyett 220V-ba dugtam, így a 220Vot ki is használtam. Viszont az adapter csak 4.5Vot ad le, és X áramerősséget, mert átkonvertálja intelligensen. Viszont az, hogy milyen gyorsan tölti fel, nem a feszültségtől függ, hanem az áramerősségtől.
Ahogy téged is megvághat az áram ami 100kV, ha nem éri el 20mA áramerősség a szívedet...Btw a kötélnél is, ha 200kg a terhelése és 200kg-ot teszel rá, hamarabb leszakad, mintha csak 1 kg lógna a végén.
Ezen elgondolásból ha 200mA-rel töltök valamit és az 8 óra töltési időt jelent, akkor 400mA-rel töltve csak 4 óra, 800mA-rel töltve pedig csak 2 óra a teljes töltési idő. És ez így kb reális is, ha azt nézem, hogy gépen USBn keresztül mennyivel tölti, és mennyivel tölti ha hálózati töltőre rakom a telefont.De mivel nem ilyen téren dolgozok, és alapvetően nem is érdekel a dolog, nem is értek hozzá. Szal nem fikázni ha rossz az elgondolás, hanem megmondani, hogy miért rossz.
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #166 üzenetére
Elég összetett a dolog.
Van egy akku, ami jelen esetben 3,6V-os, és akkor folyik bele áram, ha a rákapcsolt feszültség magasabb, mint a saját feszültsége. Itt az áram nagyságát még nem említem, csak azt, hogy mi a feltétele a meglétének.
Az akkunak van egy belső ellenállása, ami igen kicsi, század, ezred ohm nagyságrendű.
Töltőáramkör nélkül, egy végtelen árammal terhelhető áramforrás esetén az ébredő áram egyenlő az akku és a töltőfeszültség különbsége osztva az akku belső ellenállásával. Belátható, hogy ha 0,01ohm az akku belső ellenállása és a feszültség különbség mondjuk 1V (4,6V-3,6V), akkor az áram 1V/0,01ohm = 100A!
Ebből érthető, hogy egy ilyen akku töltéséhez töltőáramkör szükséges, ami szabályozza a töltés folyamán az akkura jutó áramot. Ilyen van a GPS-be beépítve.
Az ilyen áramkörök egy adott bemeneti feszültség hatására egy adott töltési folyamatot tudnak szolgáltatni, ahol a töltés folyamán a töltő áram csökken, majd megszűnik, illetve csepptöltésre válthat. A töltő áramkör nem tudja megkülönböztetni, hogy USB-ről származik-e a mondjuk 5V, vagy az autó töltőjéről. Itt jön be, hogy ilyenkor teljesen érdektelen, hogy az USB 500mA-t tud leadni, az autó töltő meg mondjuk 2A-t, mert az áram nem attól függ, hogy a töltő mire képes, azaz mennyire lehet megterhelni meghibásodás nélkül, hanem attól, hogy a töltő áramkör milyen áramot állít be az 5V bemenő feszültség esetén.Tehát kijelenthető, hogy ha az USB feszültsége megegyezik az autó töltő feszültségével, akkor a töltési idő és áram azonos kell legyen.
Ugye a tapasztalat még is az, hogy eltérés van, és az autós vagy hálózati töltőről hamarabb tötlődik fel az akku. Ennek több oka lehet, néhányat próbáltam korábban kifejteni. Egy biztos, hogy nem attól függ, hogy a töltőre mekkora áram van írva, ha a töltő kimeneti feszültsége 5V!
Ezért gondoltam, hogy a GPS nem csak 5V-ot visel el az USB csatlakozó bemenetén, hanem talán többet is. Ezért kéne megmérnem, hogy az autós töltőből mekkora fesz jön ki. Ha sokkal több, mint 5V, akkor megvan a kérdésre a valós válasz.
Azért nehéz elképzelni, hogy az autós ill. hálózati töltők több mint 5V-osak, mert az USB szabványban a fesz max. 5,5V. Ennek ellenére lehet, hogy a GPS nem szabványosan kezeli a bemeneti feszültséget.
De ha még is szabvány szerint kezeli, akkor 5,5V-nál magasabb feszültség nem jöhetne ki a töltőből(egyébként a töltőre az van írva, hogy 5V 2A!). Ez a pár tized volt még is eredményezheti a töltő áram jelentős növekedését, miután tudjuk, hogy az akku belső ellenállása igen kicsi. Sajnos a töltő áramkörnek is vannak korlátai, amiből itt a legnagyobb részben a rajta eső feszültség okozhat gondot. Ez a feszültség 0,5..1V körüli szokott lenni egy korszerű áramkörnél. Ezért is lehet, hogy pár tized volt, több amper eltérést is jelenthet a töltőáramban, mert kompenzálja a töltőáramkörön eső veszteséget.
Remélem kellően kifejtettem, és érthető is!Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
kiliti
csendes tag
válasz BullZeye #166 üzenetére
Az USB-ről töltődő eszközök, melyek számítógéppel is tudnak kommunikálni (mobiltelefon, PNA, PDA, GPS, ...) tudomásom szerint hardveresen különböztetik meg a töltőt. Mini és mikro USB-n 5 láb van, plusz a külső fém. Pl. Wayteq x820 készülék autós töltőjén az 1es és 4es lábak vannak rövidre zárva, így ismeri fel, és véletlenül sem kapcsol adatátviteli módba, mint pl. PC-be dugva sima adat kábellel. Gondolom ez igaz minden Wayteq-re. Nokia telefonnál a két adat vezetéket kell rövidre zárni, ha nem számítógépről akarjuk tölteni, hanem más USB-ről, amivel nem tud kommunikálni.
[link]Li-Ion akku töltéséről pedig itt egy írás:
[link]
Tehát az akku kapacitással megegyező (1C) árammal kezdve a töltést, minden Li-Ion akku töltési ideje 3 óra. Vannak újabb akkuk, amik ennek többszörösét is elviselik. Az első fázisban teljes árammal töltődik, míg az akku el nem éri a 4,2Voltot, majd megtartva ezt a feszültséget, elkezd esni a felvett töltő áram, mígnem a kezdeti áram ~3%-a alá nem csökken. Ekkor kész. A töltés első fázisát lehet gyorsítani nagyobb áramerősséget leadó töltővel, második fázisban már nem olyan jelentős a gyorsítás. Persze lehet kisebb árammal is tölteni, tovább fog tartani. Ezért összességében nem lineáris az idő a töltő árammal.(nekem sem szakmám ez, csak hozzászóltam )
[ Szerkesztve ]
-
orbitalion
tag
A gond az, hogy az említett láb testre(vagy 5V-ra?) vitele host-ra kapcsolja az erre felkészített PDA-kat. Így most nem tudom mi az igazság jelen esetben. Persze nagyon valószínű, hogy neked lesz igazad, és itt erre használják a 4. lábat(most olvasom újra, és írod is, hogy a töltő ilyen!). Ha ez igaz, akkor szintén van egy válaszunk. Remélem lesz időm és ki tudom mérni ma!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Nos rövidre lehet zárni a kérdést. A mérés szerint az autóstáp 5,11V feszültséget ad ki.
A táp csatlakozóban, ahogy kiliti írta, a 4. ponton 5V jelenik meg, ami a GPS töltőáramkörét átkapcsolja nagyobb töltési áramra.Ide csak olyan töltő jó, ami 5V-ot ad ki stabilan, és elvisel 2A áramot. (Ez ugye nem azt jelenti, hogy 2A-el fog tölteni, hanem azt, hogy ekkora áramot tud szolgáltatni, meghibásodás nélkül, ha a fogyasztó úgy kívánja.)
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
appia
csendes tag
BOCSÁNAT A HIBÁÉRT
Köszönöm az infot.Az e könyv milyen formátumot ismer.
-
orbitalion
tag
Na mi van, kiment a bizti mindenkinél!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
DMG
senior tag
Én várom, hogy utalják a pénzemet, kezdek türelmetlen lenni, sebaj addig csak kijön a BT.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
Kelvin
őstag
Én már az x990-est várom
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
monokli
csendes tag
Hány órát bír az X950-es akkumulátora filmnézés esetén? MP5 lejátszó helyett vennék ilyet.
-
BullZeye
veterán
Így jutottam el ide:
http://www.wayteq.com/X950.htm ahol alul érdemes elolvasni kis szöveget.
"Android version coming soon"most már csak az érdekel, hogy ha valaki vesz egy Androidosat, az le fogja e tudni menteni a teljes romot, és így a normál winCE-sre rárakni 1 az 1ben. Végülis az lehetséges nem?
-
Kelvin
őstag
válasz BullZeye #184 üzenetére
Elképzelhető de majd úgyis kiderül!
Amúgy már nagyon várom az Aurát is, az előző Sygic is egész jó volt. Azért az árért pedig verhetetlen. Elvégre nem árt ha van egy legális navi programod"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
DMG
senior tag
Hát a Nav N Go hivatalos térképe melyik? Amit csak ők használhatnak, talán a topmap, ha jól tudom, de mindig keverem , csak azt tudod, hacsak nem változott sunyiban, hogy kizárolagosságuk van, és a legjobb magyarországi térkép, a többi hagy némi kivánnivalót maga után.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
DMG
senior tag
Akkor jól emlékeztem.
Ami az x990-et illeti, igazán rakhattak volna rá Windows CE 7-et, abban már ha jól tudom van multi touch támogatás vagy mi a szösz, amit támogat az Aura, viszont ha jól látom, akkor ez is Ce 6.0-ás.
[ Szerkesztve ]
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
glutamin
őstag
Nekem felemás véleménye van erről. A gyorsabb proci nem rossz dolog, a nagyobb felbontás nem tudom, hogy feltétlenül kell-e (hamarabb fog lemerüln is emiatt). Inkább egy jó multitask opció kéne, hogy a navi megszakítása nélkül is lehessen más alkalmazásokkal foglalkozni.
Szóval erre váltani nem nagyon érdemes.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
DMG
senior tag
válasz glutamin #193 üzenetére
Multi task azért megoldott, hacsak nem arra gondolsz, hogy a hangnavigáció maradjon, csak lehessen mellette mással is fogallkozni, bár nem tudom vezetés közben mivel fogallkoznék még.
De ez meg igazából nem hardver, hanem szoftver közeli dolog.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
Kelvin
őstag
válasz glutamin #193 üzenetére
Ha már van egy x950-es navid akkor nem érdemes váltani de hidd el a felbontás sokat számít (pl.: térképnézetben több adat látszik, több utca, szöveg, ua. a nagyításban)
Engem a lemerülés sose érdekelt, hisz kocsiban mindig töltőről megy.
TopMap és Navteq térképeket egyaránt használ az Igo hivatalosan. Magyarországra a TopMap a nyerő bár a többivel se volt még gondom.[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
BullZeye
veterán
Egyenlőre csak kint van az oldalon, még nem jelenti azt, hogy idén meg is jelenik. Na meg egészen biztos, hogy ez már egy jóval nagyobb árkategóriába fog tartozni, így nem konkurencia az x950nek. Ahogy az ATI hd4850 sem konkurencia a hd5850-nek, mert majd 2x annyiba kerül.
Egyébként ha WinCE7, akkor már inkább egy Android, amiben ugyanúgy van multi task az új verzióban, és engem sokkal jobban meggyőzött, mint a Wince7 Na meg szebb is, és jóval több program van rá, mint winCE7-re.
Meg 99.99%, hogy ha kijön winCE6-al akkor később lesz wince7-es verzió IS, és mivel a hardver nem változik, simán rá lehet majd rakni azt.
Én legalábbis abban reménykedek, hogy 1-2 hónapon belül kijön Androidos x950 ahogy ígérik, és annak a ROM-ját csak átrakom az enyémre, és boldogan használom a legkedveltebb mobile operációs rendszert. ^^ -
BullZeye
veterán
Csak a nagyobb felbontás, nagyobb erőforrást is igényel. Így hiába nagyobb a proci, nem fog jobban futni a navi progi.
Nagyobb felbontásnál meg hiába van több adat kiírva, ahhoz hogy azt egy átlagos 40 éves férfi ember elolvassa, közelebb is kell hajolnia, talán még nekem is ami meg veszélyes vezetés közben. Így hiába írja ki, a kijelző nem lesz nagyobb, sőt még zavaró is tud lenni a túl sok utcanév, ha meg XYZ utcába akarok menni, akkor nem az 5" "monitorom" fogom keresgélni jobbra balra, mert nem érdekel, hogy mi van körülöttem, ha meg igen, belezoomolok, és megnézem....
Értelemszerűen jobb a nagyobb felbontás, de tényleg nem tudom elképzelni, hogy annyival jobb lenne, amennyivel drágább lesz.
800x480-t egy 6"+ os GPSen tudom elképzelni, ahol már van is értelme. ÉS akkor sem GPS, hanem inkább PDA.
Félreértés ne essék, ha azt mondanák, hogy 1 hónap múlva jön a BT verzió belőle 35 ezerért, akkor értelemszerűen azt vennék, de sztem szeptember 7. körül bejelentik az expon, aztán 1 hónap múlva szállítják Európába, és rá még1 hónap, és BT. Ez a legjobb eshetőség. De ritkán láttam olyat, hogy hivatalos bejelentés után 1 hónappal már szállították volna de legyen úgy ... és akkor várok rá.
De ha belegondolok, hogy x920 mikor kinéztem már 5x többet tudott mint ami kellett volna, és akkor x950 még rátett egy jó lapáttal, nem hiszem hogy szükségem lenne egy x990-re...de tényleg függ az árától, amiről ugye semmi info nincs.
-
glutamin
őstag
Navigáció mellett jó lenne, ha simán vissaz tudnék lépni a zenelejétszóba, ha mondjuk egy számot át akarok lépni. Erre jöhent valami szép megoldás.
A nagyobb felbontás természetesen nem lenne rossz, csak kérdés, hogy azon is olyan szépen akadásmentesen fut-e a navi, képgördítés, filmlejátszás stb. Mert pl nálam a filmek 480*272-ben szépen mennek, de az eredeti felbontást ami közel esik a 800*480-hoz nem bírja el a proci. (nyilván alacsony bitrátával megoldható, de az meg akkor azért nem lesz szép)
Én egyébként az autóban ülve egyáltalán nem látom pixelesnek a kijelzőt. Szóval arra a kb 50-80cm-es távolságra nekem ideális ez a felbontás.
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
BullZeye
veterán
válasz glutamin #198 üzenetére
Úgy tudom, hogy arra a problémára már van megoldás egy skin képében. Azaz olyan skint kell felrakni, ami ezt lehetővé teszi.
Meg azt szeretném megkérdezni még az okosoktól, akik a műszaki részben otthon vannak.
Adott egy Sirf Atlas V 500mhzes proci és egy 250Mhzes DSP mag a navigációhoz. Ez most mennyivel rosszabb mint a DSP mag nélküli 600Mhzes processzor?Na meg ahogy nézem az x990-ben nem lesz memória update, csak ROM 2->4gb-ra viszont nem írják, hogy 256mb-ra növelnék a memóriát. Így meg a nagy felbontást éppenhogy lefogja kezelni O.o hiába a nagyobb proci, ha nincs hol tárolja a dolgokat ... vagy rosszul gondolom?
-
Kelvin
őstag
válasz BullZeye #199 üzenetére
Szia!
A proci erősebb lesz ahogy írtad is és a 300Mhzes DSP is megmarad
A RAM-ról még én sem találtam semmit de biztosan növelik azt is. (ahogy írtad is a felbontás miatt)
Szept 8. -a után okosabbak leszünk[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest