Új hozzászólás Aktív témák

  • csákány.

    aktív tag

    válasz nggabi #3391 üzenetére

    Ezt az optikás példádat nem nagyon értem, mert itt sincs másképpen mint régen - hogy az enemy éppen kitűnik-e a környezetből, az nagyrészt a skinjén múlik, hogy te éppen milyen fegyóval mész rá és azon van-e optika vagy nincs, az meg rajtad múlik, és hogy a fight közben melyikőtök hogyan mozog és ki jön ki győztesen az az egyéni skilleken múlik(ha csak nem csaló) - csakúgy mint eddig! Az operátor skinek egyre őrültebbek és színesebbek, szóval az a legkissebb gond az, hogy meglátod-e az enemyt!
    És ha már realisztikusság...ez egy játék, csak némileg realisztikus - mind a környezet és mind az egyéb dolgok! Én nem vagyok mai gyerek, még voltam katona(lőttem AK-val, PKM-géppuskával, RPG-vel, dobtam kézigránátot, használtam gázálarcot stb.), és ha azt hiszed, hogy a valóságban ilyen gyorsan váltasz fegyvert, vagy ilyen gyorsan tartasz célra, vagy sorozatlövéskor csak ekkora recoilja van egy fegyvernek, vagy ilyen súlyú fegyverekkel tartósan tudsz futni, vagy netán ilyen slide cancel féle mozgást tudsz kivitelezni, vagy a katonák bakkecskeként ugrálnak a csatatéren fegyverrel a kezükben, akkor óriási tévedésben vagy! A slide cancel elvételével és a lootolás lassításával pont hogy realisztikusabb lett a játék! Nyilván a készítők próbálnak egyensúlyozni a realisztikusság és a játszhatóság határán!
    Szóval szerintem tedd félre az előítéletedet és nyomjad ezerrel - meglátod, megszereted! Ha viszont mégsem így lenne, akkor szimplán csak nem kell játszani vele, és panaszkodni meg végképp felesleges - az élet megy tovább! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák