Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz #79335424 #8390 üzenetére

    Így van. A Dellmont szerverei határozzák meg a hangminőséget, az, hogy neten, vagy callback megy a hívás, inkább csak a megbízhatóságát és a kapcsolat stabilitását (meg a hang késését) befolyásolja. Bár a callback is neten megy egy szakaszon, ahol a két GSM hívást összeköti, csak ez nyilván rövidebb szakasz, de ennek a minősége határozza meg döntően a hívás minőségét. Apropó, telefonáltam én már callbackkel úgy, hogy 2mp volt a késés, és azon túl is alig hallottuk egymást, annyira kásás volt a hang.
    Azon csodálkozok, hogy akik célhardvert használnak (pl. a Gigaset telókat), azok ezt a minőségbeli ingadozást miért nem tapasztalják. Pedig ott is neten megy a hívás, nem úgy, mint a callbacknél, és utóbbinál mégis vannak időnként minőségbeli gondok.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • csipuka

    senior tag

    válasz #79335424 #8390 üzenetére

    A tavolsagi alatt itt tisztan fizikai tavolsagot ertek. Minel nagyobb utat kell megtenni a hangnak akkor annal nagyobb az eselye, hogy csuszik, vagy a halozat hibaja miatt serul a csomag. A telefonos szolgaltatok eleg komoly halozatot uzemeltetnek magas rendelkezesre allassal, a dellmont-et nem ismerem.
    Ha gyenge terero tovabb csokkentheti a minoseget vagy a 2g/3g valtas.
    Tudtommal a nemzetkozi hivasok mar joideje VOIP-on mennek a szolgaltatok kozott, valahol olvastam anno.
    "Ha callback -nél rossz a minőség, az a VOIP szolgáltató miatt van. Te olyankor GSM hálózaton beszélsz"
    Szerintem egyrol beszelunk, a dellmont idonkent a leggyengebb lancszem. Lehet pontatlanul fogalmaztam.
    Mivel amcsibol hivok magyar szamot, nekem belefer ebbe az arba, hogy idonkent szar. Nem ok az egyetlen szolgaltatok amit hasznalok, igy legfeljebb hasznalom a masikat, ha fontos.

Új hozzászólás Aktív témák