-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
milenda
tag
válasz Yodafon #62270 üzenetére
Néhány hónapja én is tapasztalom ezt. Bejelentettem hibára, bent persze mindent rendben találtak, de azért újraindították a modemet. Ezzel a helyzet javult, de továbbra is vannak olyan oldalak, amelyek wifin lógó mobilról nem érhetők el, ugyanazon a wifin lógó laptopról viszont simán. A mobilról wifin nem elérhető oldalak mobilnetről simán bejönnek.
-
milenda
tag
Sziasztok!
Most este információkat gyűjtöttem egy tervezett utazáshoz és egyszer csak a képen látható szöveg jelent meg. Bármire keresek, ez jön be. A captchára hiába válaszolok, újabb és újabb feladványokat ad, nem jutok tovább. Még sosem láttam ilyet. Mi lehet ez és mi a megoldás?
A kitakart rész az IP címem.
[ Szerkesztve ]
-
milenda
tag
Nem telepítettem semmit, hosszú órák óta folyamatosan és problémamentesen használtam, a Google keresőt is. Egyszer csak bejött ez az üzenet és ott is maradt stabilan, valahányszor keresni próbáltam valamit. VPN-t nem használok, az adott időben csak az én laptopom volt a hálózaton. Most már (vagy most éppen?) jó, noha nem változtattam semmit este óta. Köszönöm a segítőkész tippeket.
-
milenda
tag
válasz kabelmania27 #65575 üzenetére
Az nem egyszeri kedvezmény volt? Én mindig is csoportos beszedéssel fizettem, mióta van Díjnet, azóta a számla oda megy, de továbbra is a csoportos van érvényben. Van itt olyan UPC-előfizető, akinek rendszeresen megjelenik a számláján e-pack kedvezmény?
-
milenda
tag
Sziasztok! Nemrég volt egy olyan kérdés, hogy ha a férj lemondja a szerződést és a feleség ugyanazon a címen újra köti, akkor valóban új ügyfélnek minősül-e. Kiderült, hogy nem. De mi van akkor, ha én lemondom az összes UPC-s előfizetésemet, átmegyek egy másik szolgáltatóhoz, az nem válik be és mondjuk három hónap múlva visszamegyek a UPC-hez? Akkor már új ügyfél leszek? Vagy nem kötnek velem szerződést? Vagy kötnek, de a felmondáskori feltételekkel? Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
-
milenda
tag
válasz 4Grider #83020 üzenetére
Köszönöm a választ, logikus amit írsz, de kicsit más a motivációm. Egy sikeres alkudozáson túl vagyok, az ebből eredő hűség hamarosan lejár. Akkor viszont a jelenleg négy elemet tartalmazó csomagomból kettőt (vezetékes és mobil telefon) biztosan le fogok mondani, előbbi felesleges, utóbbi helyett flotta lesz. Nem tudom elképzelni, hogy a UPC megtartói ennél jobbat kínálnának, így valószínűleg marad a teljes lemondás. Azt viszont el tudom képzelni, hogy a Telekom a nálunk elérhető 70 éves rézvezetékes infrastruktúrán olyan (tévé és internet) minőséget produkál, hogy akkor már inkább a UPC. A kérdés tehát az, hogy ha most lemondok négy szolgáltatást, majd pár hónappal később visszamegyek, hogy kettő mégis kellene, akkor mi lesz a UPC álláspontja. Az, hogy a UPC-ből hamarosan Vodafone lesz, szerintem nem hoz érdemleges változást ebben a tekintetben.
-
milenda
tag
A szokásos myUPC oldalon belépve nagyjából ugyanaz fogad, mint eddig, csak a kék UPC logo helyett piros Vodafone logót látok, s ami korábban kék színű volt, az most piros. DE: a hangelőfizetésemre azt írja, hogy korlátlan (eddig nem volt az) és korlátlan számú SMS-t küldhetek (eddig semennyi sem volt az előfizetésemben). Most akkor Hawaii, vagy csupán nem fejeződött be a rendszer reszelgetése?
-
milenda
tag
válasz kabelmania27 #87261 üzenetére
Hol van most a lemondás gomb? Mobilról hívom, csak a szolgáltatás módosítását kínálja fel.
-
milenda
tag
Többen lelkesen ajánlgatják itt a 1221-en a lemondás menüpontot mint az árcsökkentéshez vezető titkos utat, pedig már írtam korábban, hogy ez a menüpont megszűnt. Hamarosan nekem is lejár a hűségidőm, örülnék, ha valaki addig ki tudná deríteni, melyik menüpont most a nyerő.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!