-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Jedster #20589 üzenetére
Nyilván nem magától, hanem valaki valahol megjavította, azt csak úgy értettem, hogy a további bejelentések nélkül is! De elkeserítő, hogy több hetet kellett várni rá, és amikor esetleg ismételten próbáltam jelezni, akkor az első bejelentésről, és annak fejleményeiről semmit sem tudott az ügyfélszolgálat, csak egy újabb hibajegyet tudott felvenni!
Hiába mondtam, hogy biztosan tudom, hogy a település több más pontján is ugyanez a hiba, azt mondta, nem lát más hibajegyet, így nem tudja központi hibaként kezelni!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!