Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Inhouse

    őstag

    válasz LouiS22 #116375 üzenetére

    Valahonnan régebbről rémlenek ilyen részletekhez nem értő vezetők által vázolt elérhetetlen tervek...

    Üdv Inhouse

  • ztsoft

    őstag

    válasz LouiS22 #116375 üzenetére

    Multi cég méretéből adódó tehetetlenség.

    Csak emlékezzünk vissza a kedvencek funkcióra, amit "tévesen" adtak ki, de gyorsan vissza is vontak. A visszavonásnál valahogy nem voltak tehetetlenek, az gyorsan ment.
    Persze, a bugos, félkész szoftver mehet a felhasználókhoz.

    Ez ám a magasztos cél. :C

    #116374 Inhouse

    Az a fura, hogy szinte semmilyen kontroll nincs ezeknél?

    Amint látod, nincs. Azt csinálnak, amit akarnak.

    Valaki, aki értene hozzá és felülbírálná, hogy mit és hogyan csináltak, esetleg visszafogná a dolgokat, amíg nem működnek megfelelően?

    Vagy nem mer, vagy nem tud szólni, rosszabb esetben, nincs ilyen ember.

    a programozók teszik amit tudnak, közben homokba dugva a fejüket?

    Nos, én nem tudnám ezt csinálni (nem tudnék ilyen bugos, félkész dolgot kiadni a kezem közül). Dolgoztam külsős (web) programozóként, volt határidő meg dizájn, de a többi rám volt bízva.

    Hogy is volt az új marketing dumájuk? Ja, megvan, "közvetlenebb ügyfélkapcsolat kialakítása", igen, ezt sikerül elérni. Egyre többen küldik el Őket melegebb éghajlatra.

    #116378 gduck

    Nekem az a tapasztalatom, hogy atomstabil net esetén, atomstabil.

    Köszönöm a megerősítést, hogy jó pár ősz hajszállal kevesebb van, mióta nincs TV előfizetésem.

    Horizon HD-t légyszi ne említsed egy lapon vele

    Miért? Volt aki megvolt elégedve azzal is. :D

    [ Szerkesztve ]

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák