- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Windows 10
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz cocka #115994 üzenetére
Valószínűleg ez azért van, mert amikor megfutod a kilencvenedik olyan kört, aminél kiderül, hogy megint user error van és emiatt pusztította valaki a neuronjaidat napokon át, na ez után nem csoda, ha ebből kezdesz kiindulni. Persze tökéletes szolgáltató nincs, sőt még közel tökéletes sem. De nem árt néhány kérdéssel kideríteni az elején, hogy milyen eséllyel találkozol megint a user errorral. Hacsak nincs valakinek végtelen sok ideje...
-
woodworm
veterán
válasz cocka #116095 üzenetére
Az upnp sérülékenységnek pont az a lényege, hogy a hackernek nem kell tudnia, hogy milyen portok és szolgáltatások aktívak, mert tud nyitni magának sajátot.
A torrentklienseknél pedig nem alapértelmezett a véletlen port használata, sőt mindegyik kliensnek jól bejáratott, évek óta használt, állandó port beállítása van, amit a legtöbb felhasználó b@szik átállítani. -
gregory91
senior tag
válasz cocka #116242 üzenetére
Ez tényleg jó kérdés,még a upc idején olyan szépen megoldották a csatorna listákat helyi médium szempontjából: Nálunk van a közelben egy helyi csatorna ami DVB-T-n rendesen fogható(volt ahol hangoztatják is).De kábeles elosztásban nem szerepel az adott hálózaton(lásd hálózati azonosító alapján).
[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
válasz cocka #116242 üzenetére
Nem tudom a típusát, "Vodafone TV médiabox"-ként hivatkoznák rá.
14-én jön a szerelő, és megolgja (az ügyfélszolgálatos hölgy szerint). Szerintem nem, de ki tudja?Kb 2 napja kiderült, hogy nem is a koaxon veszi a jelet. Éjfél után pár perccel kimerevedett a kép. Se visszajátszó, se élő adás, se epg se semmi. Kiírta jobb felső sarokba, hogy offline állapotba került. Másnap azt tapasztaltam, hogy nincs internet kapcsolat. Fel hívtam őket, a hónapok óta modem módba működő eszközt központilag is modem módba kapcsolták, és ettől megjavult az internet (meg a box-on is lett adás).
A box "iptv üzemmód"ja válasz lehet arra, hogy miért nem jönnek a helyi adók, de ez nem normális állapot. Mikor és mire használja a koax bemenetét?--
A fogyasztóvédelem nekem adott igazat a Vodafonnal szemben, többek közt az "5 perces szabály" megsértése miatt, és pénzbírságot szabott ki rájuk. Tavaly több mint 20 esetben hoztak elmarasztaló határozatot a Vodafonnal szemben.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
p0cZok
újonc
válasz cocka #116299 üzenetére
Egy biztos, hogy szerintem a szoftverfrissítéstől nem függ, hogy az élő adás koaxról jön-e vagy ethernetről.
Igen, nálam bizonyára egybe esett a két változás.
(Mikor a 2. tv boxot beüzemelték (koax+ethernet), annak a hw és sw verziója is azonos volt az 1. boxal. A letöltött konfig lehetett más, ami meghatározta, hogy mi legyen az élő adások forrása.)Nekem nagyon úgy tűnik, hogy teljesen random az egész, hogy mikor kinek hol állítják át koaxra vagy állítják csak ethernetre. De legalább abban lennének következetesek, hogy akinek eddig is koaxon jött, annak ne változtassanak egy központi bejelentésig, ami arról szólna, hogy kedves előfizetők mostantól nem kell az élő adásokhoz koax. Ha meg eleve etherneten jött, akkor ne variáljanak újra a koaxszal.
Egyetértek.
Az 1. box csak iptv módban ment, több sw frissítés után is, ott sokaig megtartották azt a beállítást, amivel anno átadta a technikus. (...egészen a legutóbbi sw frissítésig, amikor új konfigot is kapott. : ) -
tomp
félisten
válasz cocka #116324 üzenetére
Majd várom azokat az eseteket mikor nem a megszokott összeg szerepel mint fizetendő összeg de a számla nem lesz elérhető még a határidőre sem.
Szépen lehet jelezni majd ezeknek, hogy várják csak a pénzt. Én is várom a számlát...
Az biztos, hogy én csak azután fogok fizetni nekik miután láttam a számlát mivel bármi módosítási tájékoztató lehet rajta ami ugye automatikusan elfogadottá válik ha fizetek. -
vigyory71
tag
válasz cocka #116324 üzenetére
Nem tudom, bevallom nekem sosem sikerült korábban letölteni a számlámat a Voda oldaláról. Mondjuk ez nem zavart, mert a Díjneten mindig ott volt naprakészen a számlám. Ezek szerint eddig simán elküldte minden titkosítás nélkül a Voda a számládat egy nyílt e-mailben? Egyetlen publikus PDF file-ban csak úgy belepakolta a levelébe? Benne az előfizetői adatokkal, mindennel? Félre ne érts, nem kételkedem, csak nem értem, hogy ezt eddig akkor hogyan tehette meg?
Ezt tényleg csak azért kérdezem, mert ha teszemazt a digitálisan nem aláírt, hitelesített vagy titkosított PDF-eket elküldik, azokat akár csak egy Man in The Middle támadás során bárki megszerzi, magát a benne lévő a PDF file-okat megváltoztatja, az abban szereplő befizetési számla számot, összeget (bármit) meghamisítja (a publikusan küldött, aláíratlan, hitelesítettlen PDF file-on mindez észrevétlenül megtehető), a meghamisított PDF file-okat a felhasználóknak továbbküldve komoly károk okozására is képes lehet. Nem beszélve az így begyűjtött előfizetői adatokról (nevek, címek, e-mail címek, előfizetői azonosítók) A GDPR nem véletlenül rendelkezik nagyon szigorúan arról, hogyan kezeljék az ilyen adatokat. -
vigyory71
tag
válasz cocka #116334 üzenetére
Hasonlóan beszívtam én is ezt, hogy nálam is egyszer, talán pont egy éve, egy hűség hosszabbításnál valaki valamit elbökött, és Díjnetről átraktak csekkesre önszorgalomból. Persze ahogy lenni szokott "sz@rnak bajnak nincs gazdája" senki sem találta az okát, hogy ki és mit bökött félre, de majdnem fél éven keresztül nem sikerült megoldaniuk, hogy beállítsák, hogy márpedig Díjnet a fizetési módom. Ők állították, hogy Díjnet van beállítva, én hiába mondtam, hogy de a webes felületen nem ez látszik, hanem csekkes. De, az díjnetes, ne higgyek a a webes felületnek (!!!)
Persze csak jöttek a csekkek levélben.... Igaz, hogy az online számlázásért kapott díjkedvezményem ennek ellenére ott virított a számlákon. Ment a huzavona, fél évig (!!!) mire sikerült valakinek a kb. 6-7 ügyfélszolgálatos anyázás után beállítani, hogy onnan már újra díjnetes lehettem. Valamit rútul elböktek, és nem hitték el, hogy nem jó a dolog. Most viszont lehetek újra díjnettelen
"izgatottan" várom hogy hogyan működik a Voda rendszerében kapott számlákkal való bajlódás. Én szeretem a Díjnetet, sok számlám jön oda, de egyre inkább úgy tűnik ez nem érdeke a szolgáltatóknak az utóbbi időben. Kikerült onnan az ELMŰ/MVM, most a Voda is. Szerintem a felhasználóknak könnyebb, ha van egy ilyen egységes felület, de ez nyilván nem érdeke a szolgáltatóknak valamiért, ami valahol érthető is, ugyanakkor érthetetlen is.
Remélem egyszer elkészül a Voda számlázási rendszere használható állapotúra is. -
gduck
addikt
válasz cocka #116432 üzenetére
Én speciel egész nap nem tapasztaltam hibát. (Salgótarján)
tracert gmail.com
Tracing route to gmail.com [172.217.20.5]
over a maximum of 30 hops:
1 2 ms 2 ms 2 ms FW1.lan
2 13 ms 20 ms 15 ms catv-**********.catv.fixed.vodafone.hu
3 14 ms 12 ms 12 ms catv-**********.catv.fixed.vodafone.hu
4 31 ms 23 ms 22 ms hu-bud03a-rc1-ae-31-2020.aorta.net [84.116.241.130]
5 * * 25 ms catv-89-133-4-1.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.1]
6 * * * Request timed out.
7 18 ms 18 ms 17 ms 172.253.51.153
8 22 ms 48 ms 20 ms 216.239.35.251
9 25 ms 21 ms 20 ms bud02s28-in-f5.1e100.net [172.217.20.5]
Trace complete.[ Szerkesztve ]
-
-
Reyik
kezdő
válasz cocka #116496 üzenetére
Szia! Nekem is ugyanez a probléma van a modem hálózati naplójában és írtam nekik emailbe hát konkrétan hülyének néznek és le se szarják az embert. Nekem folyamatosan este 6 után elkezd instabil lenni az egész hálózat folyamatos csomagveszteségem "fantasztikus" ez szolgáltató. Amikor még UPC volt egy ilyen problémát se tapasztaltam. Konkrétan sehogy nem tudom megoldani a problémát és már unom.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116555 üzenetére
Egy dologra biztosan tudom a választ: csak egy adott csatornán figyeli az adott sorozat epizódjait, és csak azon a csatornán rögzíti azokat. Ha ugyanazt a sorozatot adják egy másik csatornán is, vagy pl. mindig ott mennek az ismétlések, akkor az ott vetített epizódokat nem rögzíti a rendszer – hacsak nem állítod be a rögzítést külön, arra a csatornára is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cof
veterán
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116620 üzenetére
Akkor is hűségben voltam, amikor októberben a korábbi TV Premiumról TV HD Plusra váltottam, és nem lett drágább. Sőt, olcsóbb lett. A hűség pedig újraindult. Ezt most vajon miért nem lehetett volna megoldani?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116640 üzenetére
...Csak azért felesleges szerelőt hívni, hogy megvendégeld. ...
cocka - félreérted. Én ugyan nem hívtam. Én az ügyfélszolgálatot hívtam, hogy állítsák be rendesen a boxomat. Mivel nem tudták, ők küldik a szerelőt. (jelzem továbbra sem tudom, mit remélnek ettől)
Ahogy korábban is írtam, én viszont roppant kíváncsian várom, hogy mit fog tudni a szerelő, innen, a lakásomból ehhez a problémához hozzátenni. A boxommal vélhetően nincsen baj, az pont úgy működik, ahogy a tőlük kapott konfigja meghatározza. A szerelő reményeim szerint legalábbis nem HOZ neki új konfigot, és teszi rá innen a nappalimból. Szóval kíváncsisággal telve várom az embert, a megoldást.
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116643 üzenetére
Nem a helyi csatornák hiánya/megléte motivált, hanem sokkal inkább az esténkénti notórius akadozás. Az sokkal idegesítőbb.
Én mondtam az ügyfélszolgálatos kishölgynek, hogy nem gondolom, hogy egy szerelő többet hozzá tudna tenni a hibajavításhoz innen a nappalimból, mint Ő, az általuk kezelt távoli konfigurációs rendszerben, de azt mondta, náluk minden a legnagyobb rendben van, ő nem lát hibát, mégsem úgy működik, mint kéne.
Ezzel mondjuk meggyőzött. Mert ha ezt ilyen bátran kijelenti, akkor lássuk a medvét! Végülis ügyesen a szerelő nyakába varrta a szívást azzal, amire ő nem találta a megoldást -
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #116654 üzenetére
"Mert az általad ajánlott opciónál egyes böngészők felkínálják a kivételek kezelésének lehetőségét is, azaz létrehozhatsz egy fehérlistát, ami bezáráskor a megadott cookie-kat nem törli ki."
Pontosan, ez is van nálam alkalmazva...de nem is ez a lényeg, hanem azért reflektáltam, mert amit írtál az nem igaz: "Nyilván nem segít a böngésző újraindítása, mivel az nem töröl cookie-kat." Mert ugye beállításfüggő. De szerintem túlbeszéltük a dolgot
read-only mode on the forum
-
kezo0
addikt
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116703 üzenetére
Akkor az lesz a titok nyitja, hogy én kértem.
kértem, jött, aktiválni kellett, és nekem LAN kábel nélkül sivalkodott, hogy amíg azt nem kap, addig egy lépést se! 😁
Viccet félretéve, tényleg nem tudom, hogy ezt hogyan nem tudják előfizetői helyhez kapcsolni, hogy az adott előfizetőnél ilyen, vagy olyan konfig kell-e ehhez a szerencsétlen dobozkához. Vagy tudják, csak esetleg egységsugarú ügyintéző kapja a kezei közé, és nem sikerül eltalálnia, mit is kell tennie vele. Nem tudom.
Aktiválni azért kell (1270 hívásával) mert van egy azonosítója az alján, amit meg kell adni az ügyfélszolgálaton telefonon keresztül, ők klimpírozzák valami rendszerben, és utána elindul a box. Jól, vagy nem jól…[ Szerkesztve ]
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116708 üzenetére
cocka
Ez tényleg jó kérdés, hogy kinek kell aktiváltatni, és kinek nem, egyáltalán miért kell valakinek, és miért nem kell másnak? Miért nem egységes, egyértelmű ez a lépés a Vodánál?
De érdekes, hogy annak ellenére, hogy nekem aktiváltatni kellett, mégis IP TV üzemmódban aktiválták, és így ment egy 1,5 hónapig. Én azt hittem ez a normális üzemmódja, amíg el nem kezdett bosszantani ugyanazokkal a jelenségekkel, mint nálad. Csatornaváltáskor véletlenszerűen a "Megszakadt a kapcsolat..." kezdetű hibaüzenetek, majd továbblépve, visszakapcsolva mégis ment. Az egyre gyakoribbá váló adás akadások, lassú csatornaváltások befagyott csatornaváltások fekete képernyővel, stb. Itt kezdtem el gyanakodni, hogy ez nem biztos hogy feature, ez inkább bug
Itt a fórumon kaptam a tippet, hogy nézzem meg koax, vagy IP TV. Megnéztem, és hát ez biza IP TV. A szerelő is ezzel az infóval hívta fel a titkos telefonszámot, hogy ez itt IP TV módban megy, ahol egyből meg tudták oldani.
Megjegyzem, amikor az ügyfélszolgálatos kishölggyel beszéltem tegnapelőtt, akkor ő kérte, hogy olvassam be neki a csatorna infó menüből amit a képernyőn látok, de én ott csak a csatorna átviteli sebességét láttam (x kb/s), és ő itt teljesen el is veszett, hogy ez miért van, ez mi, ott nem ennek kell lennie stb... (gondolom jó hülyének gondolt, hogy nem látom amit ő szeretne) .
A szerelő viszont egyből mondta is, hogy persze, mert IP TV módban az adott csatorna LAN átviteli sebessége van, koaxos módban pedig a csatorna frekvenciája, meg persze egy halom egyéb adat róla.
Az ügyfélszolgálatos kishölgynek valószínűleg fogalma sem volt róla, miért látok én mást, mint amit ő gondol. Pedig ha valakinek, akkor neki tudnia kellett volna. Ha ezt az egyszerű dolgot tudta volna, ismerte volna, hogy a két mód között ez IS különbség, akkor pikk-pakk átállítja, megspórol egy szerelő kiküldést, nekem nyert volna bő fél napot ezzel. A szerelő csak mosolygott és legyintett, amikor rákérdeztem, hogy ezt az üfsz miért nem tudta megoldani előző nap? Mondjuk legalább nem szidta a kolleginát. Plusz egy jó pont a srácnak.
Az már egy újabb kérdés, hogy ha IP TV módban ennyire gyatra, akkor szerintem jó darabig nem mozdulunk el erről a szintről, ez még egy ideig koaxon lesz csak stabil.Egyébként csak még egy kérdés... Ha IP TV módban ment, akkor az én rendelkezésre álló csatorna kapacitásomat "ette", vagy van erre elkülönítve valami alternatív csatornája a Vodának ilyen esetekre? Vagyis a kérdésem konkrétan az, hogy külön kapcsolat van-e erre, vagy az előfizető internet csatornájából harapnak ki egy darabot ilyenkor? Bevallom nem tűnt fel, hogy szűkebb lenne az internet sebességem, vagy bármim emiatt... csak kérdezem, technikai szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116751 üzenetére
Első próbálkozásra nekem is ezt a hülyeséget dobja mostanában, de nem foglalkozom vele, mert NEM, NEM IGÉNYELTEM IDEIGLENES JELSZÓT. Ehelyett visszalépek egyet a böngészőben, és az újra megjelenő bejelentkező oldalon megint beírom a régi user + password párost.
Csodák csodája, másodjára mindig beenged!Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116753 üzenetére
A Díjnetes dologgal nem vagyok hajlandó idegesíteni magamat, de amúgy jogos a kérdés, hogy akkor mi, egyszerű lakossági ügyfelek miért nem maradhattunk ott…
Sorozatfelvétel: nálam működik, minden epizódot rögzít a box. Amikor az épp aktuálisan felvett utolsó részt látod a menüben, akkor nyomsz egyet felfelé, és ott balra-jobbra lapozhatók a rögzített és még rögzítésre váró epizódok.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Tesla topik
- EA Sports WRC '23
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fogyjunk le!
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad T420, 14" HD+ Kijelző, I5-2520M, 12GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD+ Kijelző, I5-4200M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP EliteBook 8560P, 15,6" HD Kijelző, I5-2520M, 8-16GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP EliteBook 8470P, 14" HD+ Kijelző, I5-3320M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Eladó Apple Watch SE 2022 GPS 44mm Silver + rengeteg kiegészítő
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen