- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
Új hozzászólás Aktív témák
-
JohnR
aktív tag
Hali! Valóban nincs egy szinten, de az UE3-nak a kezdetekkor az ATI 9700 volt az optimálisnak tartott célhardvere, csak a 7xxx sorozat után pártoltak át az nV-hez. És az UE3 azért nem mai találmány! Lehet, hogy a játék új lesz, de a motor már kissé koros...
És a gépigényben nem azt írják, hogy ez a max., amit ki tud használni! Az UT2k4 is rendkívül jól skálázható volt, és később is ki tudta használni az új (a megjelenésekor még nem is létező, ill. csak tervben létező) hardverekben rejlő teljesítmény potenciált. Ez lesz az UT3-al is. Sztem a Full HD felbontásban, minden UltraHigh beállításokkal DX10-ben, minden látványjavító maximumon (tehát minden maxMaxMAXXXX! csak a gyk ): kevés lesz a 8800GTX SLI-ben 4magos procival megtámogatva. (és ezt, akinek van rá lehetősége,az majd vagy megerősíti, vagy megcáfolja, és az lesz a perdöntő! Addig meg találgathatunk, vitázhatunk vaktában...).
A MoH:AB pedig nálam 1024x768-on, látványjavítók nélkül, max beállítások mellett simán fut, csak a legdúrvább jeleneteknél esik be rövid időre 25 fps alá. És ez is UE3, persze nem az UT3, de azért támpontot ad, hogy mindenki talál majd olyan beállítást, amin játszani tud, de azért ne számítson senki se a képeken látható eszméletlen látványra, ha mindent minimumra vesz! (Azért remélem nem lesz olyan csúnya, mint az UT2k3 egy low end gépen, mert az rosszabbul festett, mint anno a Duke Nukem .) -
JohnR
aktív tag
-
Dilikutya
félisten
Koros? Nincs még egy éve, hogy az Unreal3 engine-es játék megjelent.
Pala: a Radeon 9600 még nem 9600XT, van egy kevéske különbség.
athomi: az UT2003-an én egy 533MHz-es Celeronon toltam, 16Mb-os TNT-vel meg 192Mb rammal. És az bőven a minimum alatt volt. Persze nem biztos, hogy most is így lesz, de az eddigi UT részek sem a magas gépigényükről voltak híresek. No nem mintha a demónál többet is kipróbálnék belőle, egyszerűen csak kedvtelésből akarom futtatni, hogy örüljek, hogy az abszolút nem mai konfigon is elindulnak még ajátékok 2007-ben. Remélem az UT3 nem okoz csalódást, kéne már a sikerélmény azután, hogy a Quake Wars a régebbi OpenGl verzió miatt nem indult.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
feka007
nagyúr
Szerintem az Airborne igényes otimalizálást kapott, azért nem minden játék fut el maximumon középkategóriás kártyán (8600GTS-en már jól szalad, ráadásul ez a mostani egy nem túl erős középkategória...), és azért kinéz. Emlékezzünk vissza az Oblivonra, másfél évet kellett várnunk vga-ra, amin játszható sebességet produkált maximumon, mikor még full dynamic lightning meg 3.0-s shader se volt benne, csak mindig utánad keresztbe forgó levelek...
UT 3-ban én nagyon bízok, látni, hogy nem a pénzért csinálják, hanem minél jobb játékot akarnak (különben már rég kiadták volna igénytelen singlevel, és ugyanannyit kaszáltak volna...) -
feka007
nagyúr
UT3 továbbfejlesztett UE3-at használ. Egyébként biztosra veszem, hogy még három év múlva is ezzel a motorral fognak készülni a leglátványosabb játékok, nézd csak meg az UE2-es Splinter Cell: Double Agentet, és még a Convection is UE2-es lesz 2008-ban [link] És valszeg ütős lesz a grafikája, az Ubi sem bíz semmit a véletlenre...
Az egyes UE-t használó játékok között is hatalmas különbségek vannak, Deus Ex 2 illetve az imént említett SC: DA is ua-t a 2-es verziójú UE-t használja, és hát ég és föld a különbség köztük... -
feka007
nagyúr
Hiába van kész már viszonylag rég a motor, ha azóta nem jelent meg a piacon komolyabb engine, ami miatt elavulna... Mellesleg az UE a legjobban időtálló motor, hosszú évekkel később is a legjobbat lehet kihozni belőlük, nem hiába ez az etalon.
Azért én Carmack új kedvencére, a Tech 5-re is kíváncsi vagyok. -
Dilikutya
félisten
Annyira régóta azért nem. Ez a 2004-es cikk csupán az első azok közül, ahol először megemlítették, az első bemutatók rá egy évre voltak kb.
feka007: azért a Quake3 engine is elég sokáig húzta, 2004-ben még az döcögött a COD kiegészítője alatt is, az a legkésőbbi játék, amiről biztosan tudom, hogy Q3 alapra épül.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dread
tag
sziasztok!
megtudjátok nekem mondani hogy xbox 360ra megfog jelenni az ut3?UT2004 és xDk rulz!
-
Dread
tag
amugy mért mondják rá hogy ut3?
volt az elsö ut aztán ut2003 majd ut 2004 és akkor ennek nem ut 4nek kéne lennie?UT2004 és xDk rulz!
-
-
Gave
addikt
Nem jól
"Infinity Ward have moved away from the Quake engine they used for the first Call of Duty, and have coded a new engine (borrowing a range of elements from the Doom 3 engine) for Call of Duty 2. This engine appears to deliver the goods and when run at maximum eye candy really does look as good, if not better, than the Doom 3 engine. However that in itself has become a dual-edged sword: the very source of these amazing DirectX9 graphics and effects has caused a lot of users a great deal of pain, as they find their systems unable to cope with these high-quality DX9 effects. For the most part I can assure you that the COD 2 engine is not "flawed" from what I can see - it simply uses a variety of advanced techniques which can severely drain anything but the most recent of medium to high-end graphics cards. Fortunately there are ways you can adjust these settings to improve your performance."
TweakGuides
-
Dilikutya
félisten
válasz Hujikolp #570 üzenetére
Hehh, ez bőven bármelyik eddigi UT gépigénye fölött van, én viszont a 2003-at 3/4 RAM-al és 200MHz-el lassabb procin toltam, mint amit előírtak neki, és ment folyékonyan. Persze 640x480, és minden minimumon/kikapcsolva . De ment, és gyors volt.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
-
Gave
addikt
-
Alkarcsont
senior tag
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mad1
veterán
-
soulcube
aktív tag
Ez aztán a jó hír ! Bírnám holnap bejelentenék, hogy már tölthető is...
-
feka007
nagyúr
válasz Alkarcsont #577 üzenetére
Végre, már azt hittem a Duke Nukem Forever is megelőzi...
-
harry
veterán
válasz Alkarcsont #577 üzenetére
Ne ezt már szeretem, régóta várom ezt a játékot
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Hogy is lesz a végleges változat, PCre talán már karácsonyra?
Igazából a grafikán kívűl nem tudom mennyi újítást sikerült belezsúfolni, hang/fizika valszeg jó lesz, de pl játékmenetet nem nagyon lehet piszkálni. De majd úgy is kiderül.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Apophis
őstag
Egyetlen változásról tudok: nem lesz dodgejump.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Ferdzsoo
addikt
-
Alkarcsont
senior tag
Egyébként lehet hogy a Demo pénteken jön!
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
keIdor
titán
Ageia PhysX-el, ennyire lehet majd rombólni a környezetet.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
harry
veterán
Nem gyenge... bár hogy a repedés csak textrúa és után kiesik egy darab fal az kicsi gagyi. Bár szeritem ez a technika még sokat fejlődhet, és így is újdonság, játékban tuti hangulatos. A végén a zászlónál a fejes király lett
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xbox Series X|S
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...