Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz D@niel #595 üzenetére

    Azt kell hogy mondjam rohadtul nem értek veled egyet, de ez nem baj, nem vagyunk egyformák.

    "nem arról van szó, hogy rossz a hang, gyenge a grafikus motor, nincsenek klasszikus fegyverek."
    Ez nem is mondható mert a hang nem rossz, a motor rendben van, a fegyverek pedig ugyanazok csak kicsit máshogy viselkednek. Karaktermodellből nincs túl sok.

    "hanem maga az unreal érzés, a lelke nincs már meg ebben, de az előzőben sem volt meg"
    Nekem az előző is igazán Unreal volt, én csak a járműves baromság részét ignoráltam. Nekem az nem UT, hanem Battlefield.

    "a 2004-es verzióval bármikor egész nap tudnék még mindig játszani"
    Mondom hogy nem vagyunk egyformák. Ha UT-ről van szó, bármivel tolnám csak azzal nem. Az az egyetlen rész amire nem voltam ráállva. Szerintem az eredeti UT az igazi koncepció, a 2003 már egy modernebb hibrid volt, a 2004 pedig egy teljesen új játékmódokkal teli, kibővített 2003. Anno nem nagyon tetszett, de azóta is csak egyszer próbálkoztam vele, aránylag kevés sikerrel. A harmadik rész lett az eredeti és a 2004 keveredése.

    "a mostani csillámpóni, full overwatch az egész"
    Biztos hogy az új UT gyári pályáival játszottál? Pár korábbihoz hasonló map mellett, vannak letisztultabb, futurisztikusabb mapok. Ha régi gótikus és sötét dizájn lenne, a kutya nem venné. Egyébként a mostanit még de kár fikázni, fejlesztői pályák nem nagyon vannak benne. Pre-alpha verzió.

    A Quake Championssal kapcsolatban nem is értem miről beszélsz. Az UT-vel ellentétben tele van hősökkel, képességekkel és a most divatos Overwatchos b*zisággal. Sehol sincs az eredetileg beígért klasszikus mód, csak ez a hősös majomkodás. A játék egy csúnya, optimalizálatlan vicchalmaz, életemben nem bántam meg hozzá hasonló elhibázott vásárlást. :W A közelében nincs a Quake 3-nak, és a fegyverek is csak nyomokban emlékeztetnek a Q3-mas vagy korábbi verziókra.

    Ennek fényében kicsit furcsán veszi ki magát a klasszikus játékmenetű, már-már retro Unreal Tournament 4 fikázása. :U

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz D@niel #595 üzenetére

    Csak kíváncsiságból kérdezem ez mitől Quake?
    Falon átlátás, energiapajzs, teleportálgatás, az emberekből kihulló armor shardok? Egy korábbi Quakeben sem volt ilyen majomkodás. :N
    Quake Overwatch ez maximum a karakterekkel és a pályákkal együtt.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz D@niel #595 üzenetére

    20 éve kvékezgetek, de ha QC kerül a képernyőre, akkor igen gyorsan elhatalmasodik rajtam a "na jó, én ezt nem bírom nézni...".

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone aluházas billentyűzet ELADÓ – 20k + FOXPOST, Akko Silver kapcsolókkal 24k, komplett Epomaker Sailing (Cherry) doubleshot ABS kupakszettel 32k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák