Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wade0303

    aktív tag

    válasz atus72 #22 üzenetére

    Dehogy cserélik az Apple-t, ez is az alma szektások egyik agyszüleménye, tipikus urban legend. A haverom vagy 4x cseréltette az ősrégi iphone-ját -ami kb 3-4 éves modell volt amikor a szolgáltatónál megvette -tehát már eleve ez is gyanús-, minden alkalommal olyat kapott aminek volt valami apróbb hibája, egyértelműen olyan eszközöket kapott amitől elálltak mások és ezért volt "raktáron". Lehet, hogy nyugaton komoly szolgáltatása van az Apple-nek, de ez itt Magyarország ahol addig vagy jó amíg fizetsz a termékért. Ha később bármi problémád van onnantól jön a szívás.
    Nincs itthon egyetlen megbízható webshop sem, de még a szolgáltatók is ügyeskednek meg az esetek túlnyomó többségében Telemaxnál köt ki a gariztatott készülék márkától függetlenül aminél ótvarabb sufni szervíz nem nagyon létezik.
    Engem is szó szerint virtuális lincselés ért még pár hete mikor leszóltam a Turbado-t, jöttek a hívők, hogy ez bizony a legmegbízhatóbb üzlet.

    Gyártótól közvetlenül kell rendelni (pl. Apple-nél, OnePlus-nál megoldható), vagy Amazon, illetve néhány nagyobb német webshop ami kiszállít ide. Ennyi lehetőség van ebben az országban. Aki meg nem tud alap szinten sem angolul és emiatt fél bármit is külföldről rendelni annak marad a szürkeimportos simlis magyar webshop ami fizetés után 2 hónappal lehúzza a rolót. De legalább magyarul írják a levelet...

    [ Szerkesztve ]

  • Wade0303

    aktív tag

    válasz _flamer #97 üzenetére

    Egyrészt ahogy TaylorPro is írja egyáltalán nem biztos ez sem, másrészt meg ha probléma esetén legnagyobb valószínűséggel a TMX-nél köt ki akkor édesmindegy.
    Ezek ugyanazok a szolgáltatók akik az internet csomagra odaírják hogy "gigabit", alatta kicsivel pedig, hogy "garantált sebesség 300mbps" és én egyetlen emberrel sem találkoztam még akinek a szolgáltatótól kapott eszközzel a garantált sebességnél gyorsabb lett volna. Mintha a 3 szintes házból csak a földszint épülne meg, de az is tető nélkül.
    A szürkeimportra még nincs konkrét tapasztalatom szolgáltatónál de az 100%, hogy az elállt és "kicsit hibás" termékeket gond nélkül eladják újra, vagy pont garanciáztatáskor adják csereként.
    Műszaki termékek esetén egyre inkább az az érzésem, hogy nem létezik itthon nyugati színvonalú szolgáltatás akármennyit is fizet az ember.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák