- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Linux kezdőknek
-
IT café
Üdv a trollok között!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
Hát lehet.
Mondjuk valószínűleg én már a +-ból is kitaláltam volna - az autók terén otthonosan mozgok.
Pl. tükör vagy akár egy indexbúra alapján is felismerem őket.
Vagy egy hang alapján: Pl. Lada Niva vagy a régi Ford Transit egyszerűen összetéveszthetetlen.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Jó reggelt!
Idő? Nem mennyi, milyen?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Itt nagyon fúj a szél, de az esőcseppek egyelőre még nem jelentek meg.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Itt még mindig nagyon fúj, és már néhány esőcsepp is az arcomba száguldott, amikor kimentem.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Karib-tenger kalózai 4? Látta már valaki?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Üdv!
Szerintem Z86-tal egyetértünk abban, hogy HP rules.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Szeresd felebarátodat! Főleg, ha HP notebookja van.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Windows7 Professional 64 bit. Probléma nélkül fut.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Na, mi a helyzet, .bableWes?
Szerk.: Na, akkor felvették.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
.bableWes, lehet majd összefutunk a DE-en.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Estét!
COD MW3-at kiadták már?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Én a hatodik részt játszottam végig, és grafikailag már az is elképesztő volt.
Félelmetes belegondolni, hogy milyen lesz a nyolc.
Holnap én is megnézek egy Full HD trailer-t.Viszont ezzel már nem fogok tudni játszani, a gépem kevés hozzá.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Estét!
Avatart látta már valamelyikőtök? (Feltételezem.. )
ch003067: Öcsém.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Én azt szeretem, hogy agyon van misztifikálva.
Mindenhol az van, hogy Így király, úgy szuper.Azért sem néztem meg.
Persze lehet, hogy ha megnézném, kiderülne, hogy tényleg kib*szott jó.
Domxc Köszi!
Lehet, hogy megnézem. Nem azért, mert mások ezt vagy azt mondtak róla.
Kíváncsi lettem/vagyok.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Régebben azt hittem, hogy az FTW a WTF egyik alfaja.
What the fuck?= Fuck the What?Aztán utánanéztem, és valójában For The Win.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Szevasztok!
Amikor 1.15-nél leszabályoz, meghalok, olyan gyönyörűen szól.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
A 800 lóerő még hangzásra is elképesztő.
Bár nekem gyanús ez a kocsi: Vagy k*rva rövidek az áttételek...vagy tényleg ennyire erős.
A rajt után 0,5 másodperccel egyesben már szabályoz.
Vagy ennyire rövid, vagy kipörgött, mint az állat.De a kettest is hihetetlen hamar elforogta.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz DJ WOKKY #912 üzenetére
A 911 nekem tucatkocsi. (az erős verdák körében persze)
Mindenki arról álmodozik/beszél/áradozik.Én valamiért Lamborghini-fan vagyok.
Zsom! Nem hinném, én azért másokat is megkérdeznék erről.
kenwood3 915) Szemtelen kis kötsög.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz DJ WOKKY #917 üzenetére
A Lamborghini azért tetszik, mert szívó motorokat használ, míg a Porsche egy/két turbót, de jóval kisebb hengerűrtartalommal.
Gallardo: 5000 ccm szívó, V10, 500 lóerő
911 Turbo: 3600 ccm, biturbó, boxer 6, 420 lóerő[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Synthwave #921 üzenetére
A Countach nekem is bejön, főleg mivel az ikertorkú Weber-karburátokkal még a régi technikát képviseli.
De én 1-2 milliárdért inkább 60-as/70-es évekbeli amerikai nagyvasakat vennék.
Például egy 1970-es Buick Skylark GS 455 Stage 1-et.
425 lóerő, 690 (!!!) Nm. Négyfokozatú Muncie váltóval nagyon zsír lenne!De még sorolhatnám őket.
Ja, és Amerikában a 60-70--es évekbeli vasakat nagyon olcsón hirdetik.
100 ezerért már vehetsz jót, de persze 4 millióért is.Ott teljesen megszokottnak számítanak, azért olcsók.
Itt meg ritkaság, ezért kib*szott drágák.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Synthwave #925 üzenetére
Azt kell mondjam, hogy jó ízlésed van.
A Charger egy nagyon híres járgány, főként a Hazárd megye lordjai c, film miatt, amelyben egy '69-es, General Lee változat volt. (Egyébként a 2005-ben elkészült mozifilmben 28 ilyet törtek össze...). Bejön.
A Sting Ray szintén legendás. Bár nekem nem különösebben jön be.
GT500: No comment. Mindenki ilyet akar. Még DJ WOKKY is.
Hemi Cuda: Szintén híres. A Hemi motor egyébként a nevét a félgömb alakú égésteréről kapta.
Alapból sem gyenge, de én már láttam egy példányt, amit a Dick Landy Industires alakított át, így a teljesítménye 620 Le, nyomatéka pedig 887 Nm lett.'78 Camaro Z28: Nekem a 78 már túl késői, továbbá a Camaro-k terén nem vagyok otthon.
Egyébként jó évjáratokat választottál.
Ugyanis 1970/71/72-től kezdve fokozatosan egyre több és több emissziós szabványt vezetett be a GM. Kompresszióviszonyt csökkentettek, a motorháztető szellőzőnyílásait befedték,stb.
Egyrészt az olajválság miatt, másrészt mert kezdtek öntudatra ébredni.
Így lehetett az, hogy egy 1970-es Chrysler Newport Royal 440-es (nagyblokkja) 335 lóerőt adott le, míg 1972-től kezdve csak 225-öt. (Dupla kipufogóval 245-öt).Ezért van az, hogy engem nagyrészt csak az 1970 előtti kocsik érdekelnek.
Ott van pl. a fentebb említett Buick Skylark GS 455 Stage 1.
A kor legerősebb kocsija volt. Tényleg.
2800-as fordulaton 690 (!!) Nm-t adott, többet, mint bármelyik másik kocsi akkoriban.
A 425-öt lóerőt se felejtsük ki! Fogyasztás? Az nem számított.És ezt a bivalyerős blokkot 1972-re 250 lóerősre "ölték le".
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Utálom, ha egy általam kedvelt topik kicsúszik az Itt szóltam hozzá listából.
Ilyenkor két dolgot tehetek:
Vagy írok egy értelmetlen hozzászólást, és így fent lesz.
Vagy minden bejelentkezéskor elnavigálok oda, ami hosszú.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen